Ееее недей така! Тия Фиати са екзотики. Мани ги ония с коли за по 150-200 хиляди лева дето ги държат отключени и опашка има да се влезне в тях.
Известие
Collapse
No announcement yet.
“Автосалон София 2007”
Collapse
X
-
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеА грешка имаше една единствена Алфа - алфа ромео джулиета с куве лайн (не беше истинско куве). Имаше няколко масератита и три четири фиата
Единствените коли, в които седнах и ми харесаха що годе бяха Форд Фокус ST, Soda Octavia vRS, новото Ford Mondeo и Пежо 308 GTI.
Първо заради еднотипното усещане като седнеш в тях - отвсякъде виждаш някаква вакханалия от линии и повърхности, остри ъгли, шестоъгълници, петоъгълници и т.н. То това сега е модерно при всички марки, за това не съм особено очарован от повечето коли в които седнах. Сядаш, сядаш и все едно и също, в един момент не можеш да различиш в коя си. Какъв е смисъла да сядаш от марка в марка, като те правят едно и също...
Другото в тия дето изреди + още доста марки са евтините интериори и лошия фийдбек на бутоните
Тия бяха от еманациите на съвременната пластмасария и драсканица на поразия по скиците.
Пред всяка от тия модерни "welcome to the future" фордове, шкоди, фолксвагени, опели, пежа, рена и прочие в C и D сегментите предпочитам QV line-а дето беше изложен (и като цяло Жулиета), въпреки че на QV лайн дразнят новите спортни седалки с огромните гърбове
От премиум марките най-ми харесаха А-класата, Ц-класата, Lexus IS, един Lexus SUV дето не му помня модела, Jag-овете и Range Evoque. Ауди, БМВ и Инфинити не ме изненадаха с нещо, но все пак са си малко по-добре от масовкатаLast edited by Sm0k; d.m.y г., 23:56.Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщениеАм честно казано успя в едно изречение да събереш голяма част от колите, които от целия автосалон запомних с това, че не бих си купил при почти никакви обстоятелства.
Първо заради еднотипното усещане като седнеш в тях - отвсякъде виждаш някаква вакханалия от линии и повърхности, остри ъгли, шестоъгълници, петоъгълници и т.н. То това сега е модерно при всички марки, за това не съм особено очарован от повечето коли в които седнах. Сядаш, сядаш и все едно и също, в един момент не можеш да различиш в коя си. Какъв е смисъла да сядаш от марка в марка, като те правят едно и също...
Другото в тия дето изреди + още доста марки са евтините интериори и лошия фийдбек на бутоните
Тия бяха от еманациите на съвременната пластмасария и драсканица на поразия по скиците.
Пред всяка от тия модерни "welcome to the future" фордове, шкоди, фолксвагени, опели, пежа, рена и прочие в C и D сегментите предпочитам QV line-а дето беше изложен (и като цяло Жулиета), въпреки че на QV лайн дразнят новите спортни седалки с огромните гърбове
От премиум марките най-ми харесаха А-класата, Ц-класата, Lexus IS, един Lexus SUV дето не му помня модела, Jag-овете и Range Evoque. Ауди, БМВ и Инфинити не ме изненадаха с нещо, но все пак са си малко по-добре от масовката
Comment
-
Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщениеОт миналата година едва ли особено се е променила Жулиетата, но фокуса и по специално СТ беше доооста по-качествено изработен и материалите от който беше изработено таблото бяха на доста по-високо ниво, да Жулиетата е по атрактивна откъм интериор, но пластмасата е направена от капачки за 2л шише бира.. За тези, който ще ме нападнат веднага, да, бих зел Фокус СТ вместо Жужа куве или който и друг от моментните "hot hatch"-ове.
Жулиета, понеже доста задълбочено съм и оглеждал интериора на фейслифта, не само на автосалона, честно казано мисля, че тва за 2-та лева капачки от бира е малко пресилено. Пластмасовичка е, ама като всички съвременни коли. Честно казано, средно към прилично ниво сравнено с другите, виждал съм и много по-евтини интериори. Ма то и това е малко относително де, всеки си има негови представи за гадна и хубава пластмасаТо и като цяло хубавата пластмаса е малко като героиня от приказките, всички знят че я има, ама никой не я виждал на живо
А тва че би взел СТ-то пред Алфата и всеки друг хот хеч е супер, щом те кефиАз лично такъв претрупан космически интериор не мога да преглътна, ако ще да ми я дават 500 коня и с най-доброто пътно поведение. И тва не важи само за СТ, важи и за 308 ГТИ и за Меган РС, Голф Р, Леон Купра и сичките там такива.
Едно време хората ходеха и си купуваха волани, топки за скоростен лост, калъфи за седалки и всякви такива аксесоари от Илиенци за да им изглеждат така колите, сега почнаха да ги произвеждат с пернишкия тунинг директно от завода.
Не знам, малко ми е твърде тийн и бързи и яростни, то и като цяло тагет групата на тия "хот хечове" в последните години се измести от обикновените хора които се кефят на шофирането ама нямат кинти за много по-скъпа спортна кола, към 20-годишните фенове на Вин Дизел.
Ама щом те кефи повече от Алфата, не виждам нищо лошо, гледам че много хора ги кефи явно, щом всички производители залитат натамLast edited by Sm0k; d.m.y г., 20:53.Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
ХахахМислех да му го спестя на Смока това, но щом друг първи го спомена - и аз ще се изкажа
Всеки си има вкус, но в която и да е от изброените от мен по-горе коли имах чувството, че седя в доста "по-премиум" МПС сравнено с изложената в експото Жулиета.
Позицията на седене в Жужата е сравнително висока за уж спортна версия, дори и при свалена до край седалка. Нещо, което си е така и при по-старите Алфи 145/146/147/156...
Не случайно бая народ си маха тези механизми под седалката, за да седят една идея по-ниско.
Като погледнах през предното стъкло и се сетих за ГТВ и Панцер
Жабката, конзолата по средата, която разделя шофера от пасажера и други пласмасории бяха от ЛЕКО казано евтина, гадна пластмаса.
Седалките от Куве бяха красиви на визия, нооо далеч не те хващат така, както RECARO-то във фордчето. Като седнах в тях направо не ми се ставаше...
Няма да говорим за конски сили/НМ, пътно поведение итн - има достатъчно в Ю-тубето...Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеХахахМислех да му го спестя на Смока това, но щом друг първи го спомена - и аз ще се изкажа
Ако зависеше, сега щях втори-трети Голф да карам. Важното е секи да го кефи неговото
Отделен е въпроса, че въпреки, че съм фен на Алфа, може би повече от средното за форума, мозъка ми не е съвсем замъглен и не очаквам кола със стартова цена от 35 хиляди лева да е перфектна във всеки детайл и да няма нито една гадна пластмаса, нещо което не се случва и в коли по сто бона в наши дни. Или пък изобщо да е най-добрата на пазара
Като оставим това настрана:
- Да, едно от нещата които не ме кефи в Жулиетата е че минималната позиция на сядане е по-висока от на други коли в тоя клас, ама тва и на сегашната ми кола е така и пак 7 години съм я карал всеки ден с кефА и аз не съм 2 метра
- Спортните седалки на фейслифта на Жулиета са ужасяващи, аз лично никога не бих си ги сложил в колата, шото отпред излгеждат бързи и яростни, което не ме кефи, а отзад като седнеш виждаш само един гръб и си като в карцер. А-класата на автосалона и тя беше с такива спортни с цели гърбове - и те не ми харесаха как седят, грозно е за такава малка кола и отзад става много схлупено.
- За пластмасата на тунела и жабката си прав, ама като ги сравня с гадната пластмаса в Голф 7 дето я боядисват с пиано лак и скърца още от завода, смятам че тия евтините в жужата идеално пасват на класа и съвременните тенденции. Много пъти съм казвал, че съвременните коли стават все по-пластмасови, дори и скъпите
А да не ти казвам кво BMW 2-ка Active Tourer тествах наскоро, вътре пластмасите в това "БМВ" с предно (на платформа от Мини) бяха като взети от Хюндай, тебе те нямаше при Румен като минах с него да видиш за кво става дума, в може би третата ти по любимост марка, дето по едно време се беше засилил и такова да си купувашА да не казвам, че в Audi Q3 на автосалона декоративните пластмаси в пиано лак по спиците на волана, колко евтино изглеждаха всеки може да прецени за себе си, но вече скърцаха - нещо което клиентите на ФИАТ биха простили, но тези на Ауди не би следвало
За конски сили, НМ и поведения изобщо не говорим - Жулиета никога не е имала претенции за най-добрия хот хеч - още при излизането й имаше по-бързи коли в тоя клас. Това е кола която си купуваш, щот те кефи, не щото е най-добрата
За рекарото сигурно си прав, само ми кажи, ако страничните опори не са жълти по-малко ли ще те поддържат, щот сигурно има някъв начин да работят при спортно каране и без цялата цигания в 4 цвятаLast edited by Sm0k; d.m.y г., 21:49.Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Смоки никой не е казал за кое да си даваш или да не си даваш парите. (то вече е свиреноооо хехех )
Ти казваш някакви минуси на колите, които бях изброил и съответно аз ти изброявам тези на Жужа според мен
Аз реално не съм заклет фен на нито една марка. Ако има модел, който да ми харесва, да ми върши работа и да ми е по джоба - не ми дреме дали е ФИАТ, Алфа, Сеат, БМВ или Хуйдай
п.с. Ти верно си изпуснал в бързината Фокусника от експотоСедалките му бяха в съвсем нормална разцветка :
Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 22:07.Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеСмоки никой не е казал за кое да си даваш или да не си даваш парите... Ти казваш някакви минуси на колите, които бях изброил и съответно аз ти изброявам тези на Жужа според мен) или да съм кьорав и да не съм видял кое кво е вътре
Напротив, за повечето неща които казваш съм съглсен, просто не намирам в тоя клас коли, такива които особено да превъзхождат средното ниво по отношение на интериора, но щом за вас форда е много по-премиум ОК, може. За мен дори и прехваления и прескъп Голф не е нищо повече вътре
За жълтото се шегувах, знам че има и други цветове, просто ти показах еманацията на циганията и фабричния пернишки тунингНа Алфа макар и новите спортни седалки да са грознички и тая имитация на алуминиев инсърт зад врата да е доста евтина, признавам, поне не можеш да си ги поръчаш в друго освен в черно
Форда с черни седалки е доста по-добре, факт. За съжаление това не оправя космическия дизайн на таблото и всичките овърдизайн украси и елементи по негоAlfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
За съжаление няма как да посетя автосалона, тъй като съм далече. ...но от масата коли от 2015 които виждам по пътищата,един от фаворитите ми по дизайн е С-класата.Едно АМГ такова доста го разглеждах
Иначе изказвания от рода на "ако ще и 500 коня да е, и с брутално пътно поведение. ..не бих я предпочел,щото пластмасите са и' грозни......ми звучат146 Turbo
Comment
-
Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщениеЗа съжаление няма как да посетя автосалона, тъй като съм далече. ...но от масата коли от 2015 които виждам по пътищата,един от фаворитите ми по дизайн е С-класата.Едно АМГ такова доста го разглеждах
Иначе изказвания от рода на "ако ще и 500 коня да е, и с брутално пътно поведение. ..не бих я предпочел,щото пластмасите са и' грозни......ми звучатFiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщениеЗа съжаление няма как да посетя автосалона, тъй като съм далече. ...но от масата коли от 2015 които виждам по пътищата,един от фаворитите ми по дизайн е С-класата.Едно АМГ такова доста го разглеждах
Иначе изказвания от рода на "ако ще и 500 коня да е, и с брутално пътно поведение. ..не бих я предпочел,щото пластмасите са и' грозни......ми звучат
А за изказванията, за мен тва е моето мнение, от никой не очаквам да му звучи правдоподобноПросто сегашния стил в дизайна не ме кефи като форми лично мен, който го кефи ОК. За мен най-важно е като седнеш вътре да се чувстваш добре, да ти пасва на теб, да те кефи да седиш вътре. За това мисля, че колкото и да сравняваме качества, накрая избора на лична кола опира до това, коя усещаш че ти пасва на теб
Това ако си я купувам да си я карам за всеки ден, да интериора ще ми е по-важен от 500-те коня и пътното и поведение
За ежедневна кола, за мен лично е достатъчно конете й да са толкова и пътното и поведение да е такова, че да ти е приятно да я караш, да ти прави кеф (и да не те дразни, да има малко свободна мощност) и да можеш да й се довериш в ситуациите в които можеш да я вкараш от собствената си глупост и за собственото си забавление като си изнервен вечер след работа
Останалото вече, да имаш най-мощната стоково кола в класа, с доказано най-доброто пътно поведение е болна амбиция, на която ще се радваш точно 6-12 месеца до излизането на следващия нов модел, който ще е по-добърЗа мен лично това не е важно, но има хора, които много държат на това - те са клиентите на Голф Р и Фокус СТ, където постоянно се мерят едни цифри кой ше успее сложи повече прекалено-много-за-шасито-коне
А вече ако си я купувам само заради 300-та или 500-те коня, от половината от тия грозотии вътре няма да имам нужда. И ако мога бих избрал кола или с по-друг тип интериор, или такава дето е почти без интериор. За мен лично, човек не трябва да си смесва делничната кола с неделната, особено ако иска неделната да му е сериозно бърза. Но това е според мен, други предпочитат 2 в 1
А защо не харесвам съвременните интериори и като цяло актуалния дизайн, защо в последните години харесвам цивилните версии на колите повече от спортните и т.н. е друг разговор на тема автомобилен дизайн, в който сега дори не ми се влизаLast edited by Sm0k; d.m.y г., 03:14.Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
И на мене новата C ми харесва най-много от своя клас. И CLA много ми харесва. Август месец имах кефа да се повозя и в GLE купе 450. Единствено не мога да асимилирам и смелям Шутинг брейковете .. като при CLS направо ми е отвратителен. Другото, което ми прави да не кажа грозно, но не добро впечатление е тези телевизорчета над духалките вътре, които ги има при по-малките модели .. ма това си е мое виждане.Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
Comment
-
Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщениеИ на мене новата C ми харесва най-много от своя клас. И CLA много ми харесва. Август месец имах кефа да се повозя и в GLE купе 450. Единствено не мога да асимилирам и смелям Шутинг брейковете .. като при CLS направо ми е отвратителен. Другото, което ми прави да не кажа грозно, но не добро впечатление е тези телевизорчета над духалките вътре, които ги има при по-малките модели .. ма това си е мое виждане.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеТуй ко е, комби с три врати....демек катафалка.С оглед на факта, че в исторически план таз безмислица се е ползвала от десетилетия основно за марки като Ферари, Ламбо, Мерц и т.н., предполагам, че е защото като ти продават толкова скъпа кола, производителте се притесняват да не те обидят с думи като комби, вагон, хечбек и т.н., които вероятно ше смяташ че са за простолюдието
Щот ако караш комби си аграр, ама ако караш шутинг брейк си гъзар
Мен между другото ме кефят тия коли и в ретро вариантите си и в по-новите като FF. Ама на CLS shooting brake-a верно е доста грозноват, сигурно щот е с четири врати и си е чисто комбиLast edited by Sm0k; d.m.y г., 23:03.Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
Comment