Известие

Collapse
No announcement yet.

“Автосалон София 2007”

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ша спукам утре домоуправитела с неговия шутинг голф със сини габарити...на гъзар ще ми се прай, бах го в аграра.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #62
      На този салон стигнах до фундаментален за мен извод . Ако някой ден поръчвам баварец 6та серия няма да е с бежовият салон с който беше изложен .
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
      sigpic

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
        Хахах Мислех да му го спестя на Смока това, но щом друг първи го спомена - и аз ще се изкажа

        Всеки си има вкус, но в която и да е от изброените от мен по-горе коли имах чувството, че седя в доста "по-премиум" МПС сравнено с изложената в експото Жулиета.

        Позицията на седене в Жужата е сравнително висока за уж спортна версия, дори и при свалена до край седалка. Нещо, което си е така и при по-старите Алфи 145/146/147/156...
        Не случайно бая народ си маха тези механизми под седалката, за да седят една идея по-ниско.

        Като погледнах през предното стъкло и се сетих за ГТВ и Панцер

        Жабката, конзолата по средата, която разделя шофера от пасажера и други пласмасории бяха от ЛЕКО казано евтина, гадна пластмаса.

        Седалките от Куве бяха красиви на визия, нооо далеч не те хващат така, както RECARO-то във фордчето. Като седнах в тях направо не ми се ставаше...

        Няма да говорим за конски сили/НМ, пътно поведение итн - има достатъчно в Ю-тубето...
        Бацка и Форда и Жужа са направени от еднакви пластмаси вътре,но Фоцуса е меко казано грозен вътре,отпред е малко по-як от Жужа,но задницата на алфата е по-секси !!!!! Форда е по-скъп,по-тежък,харчи повече...................Вярно Жужа не е върха на сладоледа,но и Форда определено не е !!!!!

        http://www.caradvice.com.au/compare-...5e-ford-focus/
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Бацка и Форда и Жужа са направени от еднакви пластмаси вътре,но Фоцуса е меко казано грозен вътре,отпред е малко по-як от Жужа,но задницата на алфата е по-секси !!!!! Форда е по-скъп,по-тежък,харчи повече...................Вярно Жужа не е върха на сладоледа,но и Форда определено не е !!!!!

          http://www.caradvice.com.au/compare-...5e-ford-focus/
          Абе луд ли си бе, на форда, както и на сяко пежо, фв и другите пластмасите са 30 пъти по-премиум от на Алфата, ми-ни-мум Тва ти го говориш, щот си заблуден фен, а новите коли въобще не са сичките еднакви
          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

          Comment


          • #65
            Много лично приемаш нещата

            Разбирам, че през твоите очи моделът "Х" е по-добър/красив/качествено направен/заслужаващ си итн.

            Уважавам избора ти, знам че си над средното ниво ФЕН на марката, но пак казвам моето ЛИЧНО мнение е, че ако имам 50 бона (+-2к) в джЕба и се чудя между Фокусника СТ и Жулиета Куве - то определено няма да скоча в Алфата, освен от чиста ФЕНЩИНА!

            Като цяло аз вече съм се преориентирал към "аграрния" сегмент и за 50к скачам на това пък, ако ще да ме заклеймите като Гоуфажия



            http://www.seat.bg/ckfinder/userfile...n%20ST_EU6.pdf

            Изключваме субективния фактор - не ти харесват геометричните фигури на таблото, цвета на дамаската, модела на джантите и прочие щуротии...

            Кажи ми с какво Жулиета Куве ще ме накара да предпочета нея пред Сеата - място за багаж, екстри, технически характеристики - конье, "шано" диференциал, пътно поведение и тн??

            Цените стартират точно 1:1 (50к лв)

            http://alfaromeo.bg/pdf/AR_Giulietta_QV_price_list.pdf
            Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 14:16.
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
              Другото, което ми прави да не кажа грозно, но не добро впечатление е тези телевизорчета над духалките вътре, които ги има при по-малките модели ..
              Това е наистина най-грозното нещо, което са могли да направят. Само където липсва лепенката, за да го хванат за стъклото.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • #67
                Че тя Жужа като цяло вече е демоде, пък и е грозна !
                Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                  Много лично приемаш нещата ...Като цяло аз вече съм се преориентирал към "аграрния" сегмент и за 50к скачам на това пък, ако ще да ме заклеймите като Гоуфажия ...Изключваме субективния фактор - не ти харесват геометричните фигури на таблото, цвета на дамаската, модела на джантите и прочие щуротии...Кажи ми с какво Жулиета Куве ще ме накара да предпочета нея пред Сеата - място за багаж, екстри, технически характеристики - конье, "шано" диференциал, пътно поведение и тн??
                  [/url]
                  Ако на мен говориш, не ги приемам лично, шегувах се с мнението на Мъри, щото за мен е странно как виждате огромни разлки в "премиум пластмасите" на коли в един клас на еднакви цени За мен масово новите коли са близки по калпавост, но може да не гледам внимателно и да греша А съм съгласен с Мъри - Жужа не е връх на сладоледа, ма и Форда не е Тва е личното ми мнение, всеки може да мисли друго

                  Ако теб ти харесва повече Сеата пред Жулиета QV, няма смисъл да разсъждаваме над багаж, ексти, характерисктики и т.н. Ти си избрал което те кефи теб, начи супер, а аз не съм казал, че има технически аргументи или числа в полза на QV Вероятно Сеата е по-добрата кола, най-малкото е по-съвременна, ама какво от това - кола като кола. Вечния спор коя кола е по-добра е започнал в деня в който хората са произвели втория автомобил и ще продължи докато се произвеждат нови и нови коли И за мен честно казано е безмислен - всеки да си кара квото го кефи

                  Ако трябва за 50 бона да купя хечбек за мен, ще купя Жулиета. Ако трябва за 50 бона да купя хечбек за теб, ще купя Леон Купра без да се замисля. Ако трябва за 50 бона да купя хечбек за някой Голфаджия, с удоволствие ше купя един Голф 7 Хайлайн, шото знам, че човека ше му се радва искрено и изобщо няма да разсъждавам коя е по-добра технически
                  И нямам намерение да те заклеймявам като Голфаджия, щото Сеат са коли които и аз харесвам и последните поколения Леон все съм им се кефил. Ся новите малко прекаляват с геометрията стил Ламборджини, но все пак за мен си остават едни чудесни коли за класа си. Просто Алфа е малко по-моята кола от Леон Тва е

                  П.С. За QV си цитирал стара ценова листа, след фейслифта трябва да се продава по-евтино, по причините които vovata току що изложи, но специално за QV не съм питал за цени в АИ, щот не ме влекат тийн версиите на хечовете Освен това не забравяй, че на Купрата цената е 50 К, ама на промоцията която е в момента, намалена с 8-10 бона, т.е. няма да вземеш никва отстъпка, а на QV тва е цената по ценова листа. Вече не знам в Купрата кви екстри влизат стандартно, при QV има малко кво да се добавя, но като цяло има голям шанс QV да ти излезе поне 10% надолу от Купрата Не че това има значение
                  Last edited by Sm0k; d.m.y г., 16:21.
                  Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                  Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщение
                    На този салон стигнах до фундаментален за мен извод . Ако някой ден поръчвам баварец 6та серия няма да е с бежовият салон с който беше изложен .
                    Карай го по анцунг, хем ще си в крак с модата на това общество, хем няма да се цапа


                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                      Много лично приемаш нещата

                      Разбирам, че през твоите очи моделът "Х" е по-добър/красив/качествено направен/заслужаващ си итн.

                      Уважавам избора ти, знам че си над средното ниво ФЕН на марката, но пак казвам моето ЛИЧНО мнение е, че ако имам 50 бона (+-2к) в джЕба и се чудя между Фокусника СТ и Жулиета Куве - то определено няма да скоча в Алфата, освен от чиста ФЕНЩИНА!

                      Като цяло аз вече съм се преориентирал към "аграрния" сегмент и за 50к скачам на това пък, ако ще да ме заклеймите като Гоуфажия



                      http://www.seat.bg/ckfinder/userfile...n%20ST_EU6.pdf

                      Изключваме субективния фактор - не ти харесват геометричните фигури на таблото, цвета на дамаската, модела на джантите и прочие щуротии...

                      Кажи ми с какво Жулиета Куве ще ме накара да предпочета нея пред Сеата - място за багаж, екстри, технически характеристики - конье, "шано" диференциал, пътно поведение и тн??

                      Цените стартират точно 1:1 (50к лв)

                      http://alfaromeo.bg/pdf/AR_Giulietta_QV_price_list.pdf
                      Бате тва е некво измислено мини комби,защо го сравняваш с Жулиета,а и да си кажа честно е по-грозно и от Идеата Никой не те кара да си купуваш италианка,а и то сега реално няма какво да си купи интересно и да е ново..........................но изказването ти за качеството на матрялите,меко казано ме втрещи,брат ти си ги виждал на пръв поглед само,нека минат 4-5 г. и пак ще си говорим......................особено Сеат са на дъното заедно с Рено и корейците,откъм качество на материалите,това са марки,които в буквалния смисъл на думите ползват кофички от кисело мляко !!!!!! Шкода е в пъти по-качествено сглобена и с хубави материали от Сеат,та даже и от Гоуфо...........а е на същата цена като Сеат.


                      И нямам намерение да те заклеймявам като Голфаджия, щото Сеат са коли които и аз харесвам и последните поколения Леон все съм им се кефил. Ся новите малко прекаляват с геометрията стил Ламборджини, но все пак за мен си остават едни чудесни коли за класа си. Просто Алфа е малко по-моята кола от Леон Тва е
                      Точно с тези линии и остри геометрични фигури Форд се опитаха още миналия век да се спечелят фенове,и успяха и то доста добре.....................нека не забравяме че все пак Фокус 1 е най-продаваната кола за всички времена !!!!!!Ама Сеат да се връщат сега към миналия век,ми е малко странно та даже и смешно.....................
                      Last edited by Mury; d.m.y г., 10:17.
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #71
                        Аз пък мисля, че ако имате парите и се чудите коя от 3те щото едната била по мощна, другата с по-хубава пластмаса третата била евтина... след като покарате Сеата Форда и Алфата и после застанете пред 3те... сигурен съм, че изборът ще е не перфектната, ами последната.
                        Now: 156 2.5 V6 24V
                        Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                          Аз пък мисля, че ако имате парите и се чудите коя от 3те щото едната била по мощна, другата с по-хубава пластмаса третата била евтина... след като покарате Сеата Форда и Алфата и после застанете пред 3те... сигурен съм, че изборът ще е не перфектната, ами последната.
                          Зависи,но отчасти си прав.
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #73
                            И Шкодата и Сеата (последните, за които говоря) ми харесват и за мен са от еднакво хубави "кофички кисело мляко" или поне аз не можах да намеря разлика

                            Шкодата

                            https://www.youtube.com/watch?v=9h8-nGp_g88

                            Сеата

                            https://www.youtube.com/watch?v=S3ZPh3ja0z4
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              Точно с тези линии и остри геометрични фигури Форд се опитаха още миналия век да се спечелят фенове,и успяха и то доста добре...ма Сеат да се връщат сега към миналия век,ми е малко странно та даже и смешно.
                              За Фокус 1 е факт, но все пак Фокус 1 уникална комбинация от геометрични форми и, да го кажа така, обтекаеми линии. Освен това е много по-хармонична на външен вид от сегашните коли. А при Форд тогава не е само Фокус, правеха го в доста коли. През 90-те аз бях един от най-големите фенове на Ford GT90, сигурно съм го имал и на плакат в детската си стая. Ама това е нарисуван за учебник пример как се прави красива кола с геометрични форми
                              Уловката е, че това си беше за миналия век и тогава Форд успяваха доста с тоя похват, защото бяха различни, а да правиш нещо различно и да се получи трябва много внимание към детайлите. А сега е станало толкова мейнстрийм и толкова се прави като конфекция, че като видя в огледалата да ме настига страховитата Ибиза 60 конски сили намръщена като Сесто Елементо и направо си ме напушва на смях

                              Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                              Аз пък мисля, че ако имате парите и се чудите коя от 3те щото едната била по мощна, другата с по-хубава пластмаса третата била евтина... след като покарате Сеата Форда и Алфата и после застанете пред 3те... сигурен съм, че изборът ще е не перфектната, ами последната.
                              Аз в тва съм повече от убеден, ама за себе си. То е субективно и е си е различно за всеки, някой може да вземе друга, за мен важното е да вземе тази която го кефи най-много, независимо от числата
                              Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                              Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                                ...нека не забравяме че все пак Фокус 1 е най-продаваната кола за всички времена ...
                                Все си мисля, че е костенурката.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Comment

                                Working...
                                X