Ша спукам утре домоуправитела с неговия шутинг голф със сини габарити...на гъзар ще ми се прай, бах го в аграра.
Известие
Collapse
No announcement yet.
“Автосалон София 2007”
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеХахахМислех да му го спестя на Смока това, но щом друг първи го спомена - и аз ще се изкажа
Всеки си има вкус, но в която и да е от изброените от мен по-горе коли имах чувството, че седя в доста "по-премиум" МПС сравнено с изложената в експото Жулиета.
Позицията на седене в Жужата е сравнително висока за уж спортна версия, дори и при свалена до край седалка. Нещо, което си е така и при по-старите Алфи 145/146/147/156...
Не случайно бая народ си маха тези механизми под седалката, за да седят една идея по-ниско.
Като погледнах през предното стъкло и се сетих за ГТВ и Панцер
Жабката, конзолата по средата, която разделя шофера от пасажера и други пласмасории бяха от ЛЕКО казано евтина, гадна пластмаса.
Седалките от Куве бяха красиви на визия, нооо далеч не те хващат така, както RECARO-то във фордчето. Като седнах в тях направо не ми се ставаше...
Няма да говорим за конски сили/НМ, пътно поведение итн - има достатъчно в Ю-тубето...
http://www.caradvice.com.au/compare-...5e-ford-focus/Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеБацка и Форда и Жужа са направени от еднакви пластмаси вътре,но Фоцуса е меко казано грозен вътре,отпред е малко по-як от Жужа,но задницата на алфата е по-секси !!!!! Форда е по-скъп,по-тежък,харчи повече...................Вярно Жужа не е върха на сладоледа,но и Форда определено не е !!!!!
http://www.caradvice.com.au/compare-...5e-ford-focus/Тва ти го говориш, щот си заблуден фен, а новите коли въобще не са сичките еднакви
Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Много лично приемаш нещата
Разбирам, че през твоите очи моделът "Х" е по-добър/красив/качествено направен/заслужаващ си итн.
Уважавам избора ти, знам че си над средното ниво ФЕН на марката, но пак казвам моето ЛИЧНО мнение е, че ако имам 50 бона (+-2к) в джЕба и се чудя между Фокусника СТ и Жулиета Куве - то определено няма да скоча в Алфата, освен от чиста ФЕНЩИНА!
Като цяло аз вече съм се преориентирал към "аграрния" сегмент и за 50к скачам на това пък, ако ще да ме заклеймите като Гоуфажия
http://www.seat.bg/ckfinder/userfile...n%20ST_EU6.pdf
Изключваме субективния фактор - не ти харесват геометричните фигури на таблото, цвета на дамаската, модела на джантите и прочие щуротии...
Кажи ми с какво Жулиета Куве ще ме накара да предпочета нея пред Сеата - място за багаж, екстри, технически характеристики - конье, "шано" диференциал, пътно поведение и тн??
Цените стартират точно 1:1 (50к лв)
http://alfaromeo.bg/pdf/AR_Giulietta_QV_price_list.pdfLast edited by digitalundgrd; d.m.y г., 14:16.Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщениеДругото, което ми прави да не кажа грозно, но не добро впечатление е тези телевизорчета над духалките вътре, които ги има при по-малките модели ..A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеМного лично приемаш нещата...Като цяло аз вече съм се преориентирал към "аграрния" сегмент и за 50к скачам на това пък, ако ще да ме заклеймите като Гоуфажия
...Изключваме субективния фактор - не ти харесват геометричните фигури на таблото, цвета на дамаската, модела на джантите и прочие щуротии...Кажи ми с какво Жулиета Куве ще ме накара да предпочета нея пред Сеата - място за багаж, екстри, технически характеристики - конье, "шано" диференциал, пътно поведение и тн??
[/url]За мен масово новите коли са близки по калпавост, но може да не гледам внимателно и да греша
А съм съгласен с Мъри - Жужа не е връх на сладоледа, ма и Форда не е
Тва е личното ми мнение, всеки може да мисли друго
Ако теб ти харесва повече Сеата пред Жулиета QV, няма смисъл да разсъждаваме над багаж, ексти, характерисктики и т.н.Ти си избрал което те кефи теб, начи супер, а аз не съм казал, че има технически аргументи или числа в полза на QV
Вероятно Сеата е по-добрата кола, най-малкото е по-съвременна, ама какво от това - кола като кола. Вечния спор коя кола е по-добра е започнал в деня в който хората са произвели втория автомобил и ще продължи докато се произвеждат нови и нови коли
И за мен честно казано е безмислен - всеки да си кара квото го кефи
Ако трябва за 50 бона да купя хечбек за мен, ще купя Жулиета. Ако трябва за 50 бона да купя хечбек за теб, ще купя Леон Купра без да се замисля. Ако трябва за 50 бона да купя хечбек за някой Голфаджия, с удоволствие ше купя един Голф 7 Хайлайн, шото знам, че човека ше му се радва искрено и изобщо няма да разсъждавам коя е по-добра технически
И нямам намерение да те заклеймявам като Голфаджия, щото Сеат са коли които и аз харесвам и последните поколения Леон все съм им се кефил. Ся новите малко прекаляват с геометрията стил Ламборджини, но все пак за мен си остават едни чудесни коли за класа си. Просто Алфа е малко по-моята кола от ЛеонТва е
П.С. За QV си цитирал стара ценова листа, след фейслифта трябва да се продава по-евтино, по причините които vovata току що изложи, но специално за QV не съм питал за цени в АИ, щот не ме влекат тийн версиите на хечоветеОсвен това не забравяй, че на Купрата цената е 50 К, ама на промоцията която е в момента, намалена с 8-10 бона, т.е. няма да вземеш никва отстъпка, а на QV тва е цената по ценова листа. Вече не знам в Купрата кви екстри влизат стандартно, при QV има малко кво да се добавя, но като цяло има голям шанс QV да ти излезе поне 10% надолу от Купрата
Не че това има значение
Last edited by Sm0k; d.m.y г., 16:21.Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщениеНа този салон стигнах до фундаментален за мен извод . Ако някой ден поръчвам баварец 6та серия няма да е с бежовият салон с който беше изложен .
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеМного лично приемаш нещата
Разбирам, че през твоите очи моделът "Х" е по-добър/красив/качествено направен/заслужаващ си итн.
Уважавам избора ти, знам че си над средното ниво ФЕН на марката, но пак казвам моето ЛИЧНО мнение е, че ако имам 50 бона (+-2к) в джЕба и се чудя между Фокусника СТ и Жулиета Куве - то определено няма да скоча в Алфата, освен от чиста ФЕНЩИНА!
Като цяло аз вече съм се преориентирал към "аграрния" сегмент и за 50к скачам на това пък, ако ще да ме заклеймите като Гоуфажия
http://www.seat.bg/ckfinder/userfile...n%20ST_EU6.pdf
Изключваме субективния фактор - не ти харесват геометричните фигури на таблото, цвета на дамаската, модела на джантите и прочие щуротии...
Кажи ми с какво Жулиета Куве ще ме накара да предпочета нея пред Сеата - място за багаж, екстри, технически характеристики - конье, "шано" диференциал, пътно поведение и тн??
Цените стартират точно 1:1 (50к лв)
http://alfaromeo.bg/pdf/AR_Giulietta_QV_price_list.pdfНикой не те кара да си купуваш италианка,а и то сега реално няма какво да си купи интересно и да е ново..........................но изказването ти за качеството на матрялите,меко казано ме втрещи,брат ти си ги виждал на пръв поглед само,нека минат 4-5 г. и пак ще си говорим......................особено Сеат са на дъното заедно с Рено и корейците,откъм качество на материалите,това са марки,които в буквалния смисъл на думите ползват кофички от кисело мляко !!!!!!
Шкода е в пъти по-качествено сглобена и с хубави материали от Сеат,та даже и от Гоуфо...........а е на същата цена като Сеат.
И нямам намерение да те заклеймявам като Голфаджия, щото Сеат са коли които и аз харесвам и последните поколения Леон все съм им се кефил. Ся новите малко прекаляват с геометрията стил Ламборджини, но все пак за мен си остават едни чудесни коли за класа си. Просто Алфа е малко по-моята кола от Леон Тва еLast edited by Mury; d.m.y г., 10:17.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Аз пък мисля, че ако имате парите и се чудите коя от 3те щото едната била по мощна, другата с по-хубава пластмаса третата била евтина... след като покарате Сеата Форда и Алфата и после застанете пред 3те... сигурен съм, че изборът ще е не перфектната, ами последната.Now: 156 2.5 V6 24V
Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.
Comment
-
Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщениеАз пък мисля, че ако имате парите и се чудите коя от 3те щото едната била по мощна, другата с по-хубава пластмаса третата била евтина... след като покарате Сеата Форда и Алфата и после застанете пред 3те... сигурен съм, че изборът ще е не перфектната, ами последната.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
И Шкодата и Сеата (последните, за които говоря) ми харесват и за мен са от еднакво хубави "кофички кисело мляко" или поне аз не можах да намеря разлика
Шкодата
https://www.youtube.com/watch?v=9h8-nGp_g88
Сеата
https://www.youtube.com/watch?v=S3ZPh3ja0z4Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеТочно с тези линии и остри геометрични фигури Форд се опитаха още миналия век да се спечелят фенове,и успяха и то доста добре...ма Сеат да се връщат сега към миналия век,ми е малко странно та даже и смешно.
Уловката е, че това си беше за миналия век и тогава Форд успяваха доста с тоя похват, защото бяха различни, а да правиш нещо различно и да се получи трябва много внимание към детайлите. А сега е станало толкова мейнстрийм и толкова се прави като конфекция, че като видя в огледалата да ме настига страховитата Ибиза 60 конски сили намръщена като Сесто Елементо и направо си ме напушва на смях
Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщениеАз пък мисля, че ако имате парите и се чудите коя от 3те щото едната била по мощна, другата с по-хубава пластмаса третата била евтина... след като покарате Сеата Форда и Алфата и после застанете пред 3те... сигурен съм, че изборът ще е не перфектната, ами последната.Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение...нека не забравяме че все пак Фокус 1 е най-продаваната кола за всички времена ...A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
Comment