Известие

Collapse
No announcement yet.

новия ЗДП?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от pr_00f
    Aбе доста теснички улички видях аз където се движи градският им транспорт. И на бус - лентите хасвалто е червеникав - и периодично има надписи с глобата като караш по тях, а преди 3 години беше 100 лири. Аз не видях тарикати да карат в бус лентите.
    не мисля че изобщо Лондон и София могат да се сравняват като организация на движението. ако и тук имаше такъв градски транспорт както там сигурна съм че повечето хора нямаше да слизат в центъра с колите си и трафика да е по-облекчен, ама с тоя градски е hell.
    Alfa Romeo Crosswagon Q4 ex ones: Alfa Romeo 166TS, Alfa Romeo 147 1.9JTD & 145 1,6 boxer

    Comment


    • #32
      Напълно си права, но не забравяй че няма начин в един голям град адския транспорт да спазва графика си в жестоките задръствания без да има осигурени бус ленти и още по- важно тези ленти да се използват само от автобусите. Та ако искаме да имаме някакъв читав обществен транспорт - освен инвсстициите в нови абтобуси,тролейбуси и прочие буси, трябва да бъдат създадени и съответните условия за тяхното пързо придвижване, за да могат те са си спазват разписанията и да ги ползват повече хора.
      Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
      ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

      Comment


      • #33
        ако това са глобите, което прочетох в поста на търтея(на 1ва страница).... е нема нужда, това глоби ли са въобще? направо да слагат още една нула отзад тогава ще си говорим за 'глоба'
        Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от pr_00f
          Напълно си права, но не забравяй че няма начин в един голям град адския транспорт да спазва графика си в жестоките задръствания без да има осигурени бус ленти и още по- важно тези ленти да се използват само от автобусите. Та ако искаме да имаме някакъв читав обществен транспорт - освен инвсстициите в нови абтобуси,тролейбуси и прочие буси, трябва да бъдат създадени и съответните условия за тяхното пързо придвижване, за да могат те са си спазват разписанията и да ги ползват повече хора.

          Ама па съгласете се, че у Лондон нема насекъде бус-ленти ! Даже са им малко и най-вече липсват по големите булеварди, а тука сложиха къде ? На Сливница и Цариградско... егати бус-лентите. Те там така или иначе не закъсняват
          Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

          Comment


          • #35
            Малко офф-топик....но така или иначе е свързано с КАТ и особонето тия нещастници от Охранителна полиция....тия съвмес зарязахо това за което са назначени....а именно да охраняват населнието, да обикалят кварталите и т.н.

            А не да се крия като шумкари зад храсти и дървета на възможно най-тъмни места...да прекаляват с правата си, да искат най-нагло подкупи, само заради това, че са те спряли.

            Аз лично в момента мисля варянт как може да им разкажа играта на тия от Охранителна полиция....защото те явно са решили да ни рекетърат, до като някой дилър продава дрога на децата или някой крадец обира жилища, до като нашите "храбри" мъже рекатират шофьорите по улиците.
            sigpic
            Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
            " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
            "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

            Comment


            • #36


              За бус лентите съм с две ръце за защото там извинете ама най-личи кой колко му е културата. Същото се отнася и за трамвайните линий. Почти всяка сутрин срещам един колега със сребриста 156 на Стамболийски дето си мисли че е ватман ама в Аглия.
              Обаче тази тъпотия с допълнителните детски столчета никак не мога да я разбера. Имам приятели с деца 1 - 2 клас които в момента са без коли. Сега те автоматично се затварят в тях щото а реша да ги кача в колата а съм в нарушение. А и надали някой има резервно столче за такива случаи
              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
              Peugeot 508 RXH 02.2013

              Comment


              • #37
                Re:

                Първоначално публикувано от Alexanderbb
                Обаче тази тъпотия с допълнителните детски столчета никак не мога да я разбера. Имам приятели с деца 1 - 2 клас които в момента са без коли. Сега те автоматично се затварят в тях щото а реша да ги кача в колата а съм в нарушение. А и надали някой има резервно столче за такива случаи
                Не си прав ! Тази заблуда и неразбирането на изискването за детските столчета дойде от писанията на изключително "компетентните" български журналисти. А за съжаление те си мислят, че са специалисти по всичко. В ЗДвП няма предвидено задължение за поставяне на столче за деца над 3 години.
                Задължението е, ако сте поставили такова столче (за дете над 3 г.), то да отговаря на определени изисквания и да се ползва от дететето, а не то да си държи куклата в него.

                Накратко:
                1. Длъжни сте да имате столче в колата (и да го ползвате) само, ако возите дете на възраст до три години.
                2. За деца на възраст над 3 години и с ръст под 150 см. не сте длъжни да поставяте столче в колата, но детето трябва да се вози на седалка, която не е предна.
                3. Ако в колата е поставено столче за това по-голямо дете, то трябва да отговаря на изискванията на закона и да се ползва от детето.
                4. В закона няма изисквания за килограми и разни други глупости, които се написаха в пресата.

                А който не вярва, да чете:

                Закон за движение по пътищата:

                Чл. 137б. (1) Системите за обезопасяване на деца в зависимост от теглото на децата, за кито са предназначени, се класифицират в пет групи:
                1. група 0 - за деца с тегло под 10 кг;
                2. група 0+ - за деца с тегло под 13 кг;
                3. група I - за деца с тегло между 9 и 18 кг;
                4. група II - за деца с тегло между 15 и 25 кг;
                5. група III - за деца с тегло между 22 и 36 кг.
                (2) Системите за обезопасяване на деца се подразделят на два класа:
                1. пълен клас, който включва комбинация от ленти или гъвкави компоненти с осигуряваща ключалка, регулиращи и присъединителни устройства и в някои случаи допълнителна седалка и/или защитна преграда, и могат да се закрепват чрез нейната вградена лента или ленти;
                2. непълен клас, който представлява цялостна система за обезопасяване на деца и може да включва частично обезопасително устройство в комбинация с обезопасителен колан за възрастни, който обхваща тялото на детето или задържа устройството, в което детето е поставено.

                Чл. 137в. (1) Пътниците в моторни превозни средства от категории М1, N1, N2 и N3, когато са в движение, използват системи за обезопасяване, с които моторните превозни средства са оборудвани.
                (2) За деца с ръст под 150 сантиметра, които пътуват в моторни превозни средства от категориите М1, N1, N2 и N3, оборудвани със системи за обезопасяване, се използват системи за обезопасяване на деца от пълния или непълния клас по смисъла на чл. 137б, ал. 2, съобразен с теглото на детето в съответствие с чл. 137б, ал. 1.
                (3) В моторните превозни средства от категории M1, N1, N2 и N3, които не са оборудвани със системи за обезопасяване, не се допуска превозването на деца под тригодишна възраст, а децата на възраст три и повече години и с ръст под 150 сантиметра заемат седалка, която не е предна.
                (4) В таксиметрови автомобили, които не са оборудвани със системи за обезопасяване на деца, деца с ръст под 150 сантиметра се превозват на седалка, която не е предна.
                (5) Не се допуска превозването на деца в система за обезопасяване на деца, обърната в посока, обратна на нормалната посока на движение на превозното средство, когато тя е закрепена на пътническа седалка, с предно разположена въздушна възглавница, освен ако възглавницата не е деактивирана.

                Чл. 137д. (1) Всички седящи пътници на възраст три и повече години в моторните превозни средства от категории М2 и М3, когато са в движение, използват системите за обезопасяване, с които моторните превозни средства са оборудвани. Системите за обезопасяване на деца се одобряват в съответствие с чл. 137г.

                Аре със здраве ! И не се харчете излишно за столчета за второкласници !

                Забравих и още нещо: Не сте длъжни да си слагате "красивите" и ярки жилетки под задното стъкло (не е красиво), нито в купето. Ако искате, можете да я пъхнете и при резервната гума.
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD, 2000 г.

                Comment


                • #38
                  : - )

                  По същество си напълно прав, но тъй като тази сутрин слушах как мрънкаше прдставителя на КАТ по радиото "ами ще видим, трябва да го доуточним" силно се притеснявам че ще бъдат налагани масово глоби до 50 лева който не подлежат на обжалване пък после доказвай че нямаш сестра
                  Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                  Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                  Peugeot 508 RXH 02.2013

                  Comment


                  • #39
                    Re: : - )

                    Първоначално публикувано от Alexanderbb
                    се притеснявам че ще бъдат налагани масово глоби до 50 лева който не подлежат на обжалване пък после доказвай че нямаш сестра
                    Акта, който ти съставя служителя на МВР, само констатира какво си извършил или какво не си извършил, ако си бил длъжен да го извършиш. Дали това представлява нарушение или не, преценява неговото началство. Ако прецени, че си извършил нарушение, издава наказателно постановление, с което ти налага наказание (напр. бой с пръчки). Наказателно постановление може да бъде издадено САМО за действие или бездействие, което представлява административно нарушение. Ако бъде издадено наказателно постановление за нещо, което въобще не представлява нарушение (напр. щото пееш или защото слушаш музика в колата), то това наказателно постановление ще бъде НИЩОЖНО, т.е. правно нищо (ако те инетересува защо е нищожно, мога да изложа подробни аргументи, но мисля, че в случая не е необходимо). А нищожните наказателни постановления могат да се оспорят пред съда с искане за обявяване на нищожността им без ограничение във времето (това не е обжалване по смисъла на ЗДвП). Ако това не беше възможно куките щяха да ти налагат санкции в размер до 50 лв. за това, че не си се усмихвал по време на проверката или за това, че не си почистил колата на комшията, или защото тичаш с несъобразена скорост и т.н., а нали се сещаш, че това е абсурдно.
                    Alfa Romeo 156 2.4 JTD, 2000 г.

                    Comment


                    • #40


                      Пак казвам напълно прав си, обаче ние си живеем в държавата на абсурда където някой хванат че строй в резерват с документ с фалшифициран подпис на зам. министър просто завежда дело и съда решева че това не е резерват.
                      И всичко друго за оборването и обявяването в нищожност е така ама като се замислиш колко нерви и разходи ще ти коства (излизане от работа за посещаване на гишета, гориво за колата, пари за спиране в синя зона и там подобни глупости) в крайна сметка все си прецакан
                      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                      Peugeot 508 RXH 02.2013

                      Comment


                      • #41
                        Re:

                        Първоначално публикувано от Alexanderbb
                        завежда дело и съда решева че това не е резерват.
                        ... колко нерви и разходи ще ти коства (излизане от работа за посещаване на гишета, гориво за колата, пари за спиране в синя зона и там подобни глупости) в крайна сметка все си прецакан
                        Относно резервата: ВАС прогласи нищожността на заповедта на министъра, защото от нея не става ясно абсолютно нищо, а само, че някави земи (неясно кои), някъде (неясно къде) в една планина стават резерват. Е няма такъв филм ! Министърът не си свършил работата, а после съдът му бил виновен. Имаше и един главен секретар на МВР, (който за съжаление взе, че стана кмет), на който все съда му беше виновен за неговата и на служителите му некадърност.

                        Относно обжалването: Няма да ти коства много. Просто си намираш кадърен адвокат. А ако решиш, може и нищо да не правиш. Въпрос на избор. Ама си мисля, че ако не атакуваме глупостите на администрацията в съда, по-добре няма да стане.

                        А относно разходите: В магазина не ти подаряват сирене, а си го плащаш, нали ? А колкото е по-качествено сиренето, толкова по-висока му е цената.
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD, 2000 г.

                        Comment


                        • #42
                          Пропусналиа нещо много важно в закона- за да ме глобят за превишена скорост трябва да ме засекат-ма ко не ме засекат -съгласен съм да ме глобят по този член вместо без книжка и 300 лева



                          Чл. 181. Наказва се с глоба до 50 лв.:
                          ..........................;

                          2. водач, който използва устройство, смущаващо действието на уредите, използвани за измерване скоростта на движение на моторните превозни средства

                          Така сега остава да обсъдим АНТИРАДАРИТЕ (НЕ радар детекторите)
                          2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                          CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от BatVas
                            ...
                            Така сега остава да обсъдим АНТИРАДАРИТЕ
                            Ако използваш антирадар (т.е. активно устройство) МВР ти е най-малкия проблем. Големият ти проблем се нарича Комисията за регулиране на съобщенията (КРС), ако разбира се от МВР се сетят да я уведомят.

                            Глей сеа тука кво става, ако се заядат:

                            Закон за електронните съобщения:

                            Чл. 65. (1) Електронните съобщения за собствени нужди се осъществяват свободно в случаите, когато се осъществяват чрез:
                            1. електронни съобщителни мрежи без ползване на индивидуално определен ограничен ресурс;
                            2. радиосъоръжения, които ползват радиочестотен спектър, който не е необходимо да бъде индивидуално определен.
                            (2) Правилата за осъществяване на електронни съобщения по ал. 1, т. 2 се приемат с нормативен административен акт от комисията след провеждане на процедура за обществено обсъждане по чл. 36 . Актът се обнародва в "Държавен вестник".
                            (Антирадарите не отговарят на изискванията на този член.)

                            Чл. 267. На територията на Република България не могат да се пускат в действие радиосъоръжения:
                            1. използващи радиочестотни ленти, които са определени за нуждите на националната сигурност в Националния план за разпределение на радиочестотния спектър;
                            2. използващи радиочестотни ленти, които съгласно Националния план за разпределение на радиочестотния спектър не са разпределени в Република България за съответния вид радиослужби;
                            3. чиито технически характеристики не отговарят на изискванията на правилата по чл. 65, ал. 2 .

                            Чл. 328. (1) Който смущава и/или изменя съдържанието на съобщения на трети лица в обществена електронна съобщителна мрежа чрез ползване на електронни съобщителни съоръжения, в случай че деянието не съставлява престъпление, се наказва с глоба в размер от 200 до 2000 лв.

                            Чл. 330. Който пуска в действие радиосъоръжение, за което е въведено ограничение по чл. 267 , в случай че деянието не съставлява престъпление, се наказва с глоба в размер от 5000 до 15 000 лв.

                            Кво шъ кажеш ? Кеф, а ?
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD, 2000 г.

                            Comment


                            • #44
                              Да ама аз не се бъркам в съобюенията - защото диапазана който смущавам се ползва само от радарите, а и обхвата на антирадара е 200 - 300 метра.
                              Все пак има радиостанции във всеки магазин с обхват по 1000 метра.
                              Все пак забележете чистотата на която работят радарите - глобите на КРС са ако смущаваш съобщения ( е на тия честоти няма съобщения) и не касаят националната съгурност.
                              Между другото април 2007 изтече лицензията на ползваните в момента радари от КАТ - за сега като гледам не са се сетили май да ги лицензират с закон за нов период. Акто се сетят може и нови радари да вкарат
                              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                              Comment


                              • #45
                                ОПС лицензирали са ги

                                Има само два видя лицензирани устройства - скоростомери
                                Може да свалите лицензиите и описанието им от тук
                                http://store1.data.bg/didooovt/Svidetel ... ie/radari/

                                Параметри на СВЧ част честота: 34.3 GHz (± 100 MHz - Това е честотата на тези снимащите - радар скоростомер тип МУЛТАНОВА-6F - какъв банд е и какво показват "радар детекторите"

                                Другия си е ТР4
                                Параметри на СВЧ част – излъчвана непрекъсната мощност до 20 mW; честота /10525 ±30/ MHz; ширина на диаграмата на излъчване 15°.
                                2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                                CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                                Comment

                                Working...
                                X