Известие

Collapse
No announcement yet.

Инверторни климатици

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Cvetelin
    Първоначално публикувано от trustworthy
    Mного е евтино, да. С два НЕ-инверторни и един инверторен под 130 лв не съм падал от повече от година и това е лятото, а в силните зимни месеци до 350 стигам
    350 лева ток?(това за три месеца ли е ?) олеееееееее, че тря си залепят на касите твоя снимка .... щото си им спонсор ...
    На жена ми би било по-правилно да е снимката. Заслугата е изцяло нейна
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от trustworthy
      Първоначално публикувано от Cvetelin
      Първоначално публикувано от trustworthy
      Mного е евтино, да. С два НЕ-инверторни и един инверторен под 130 лв не съм падал от повече от година и това е лятото, а в силните зимни месеци до 350 стигам
      350 лева ток?(това за три месеца ли е ?) олеееееееее, че тря си залепят на касите твоя снимка .... щото си им спонсор ...
      На жена ми би било по-правилно да е снимката. Заслугата е изцяло нейна
      те от тоя град са така съм чувал а от твоя още по-зле
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от търтей
        Първоначално публикувано от trustworthy
        Първоначално публикувано от Cvetelin
        Първоначално публикувано от trustworthy
        Mного е евтино, да. С два НЕ-инверторни и един инверторен под 130 лв не съм падал от повече от година и това е лятото, а в силните зимни месеци до 350 стигам
        350 лева ток?(това за три месеца ли е ?) олеееееееее, че тря си залепят на касите твоя снимка .... щото си им спонсор ...
        На жена ми би било по-правилно да е снимката. Заслугата е изцяло нейна
        те от тоя град са така съм чувал а от твоя още по-зле
        и какво му е на моя град?
        я разясни малко... знаем, че знаеш много ... и винаги си компетентен ...
        я раздуй ся ...
        ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Cvetelin
          и какво му е на моя град?
          я разясни малко... знаем, че знаеш много ... и винаги си компетентен ...
          я раздуй ся ...
          никой не говори за русие споко
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от търтей
            Първоначално публикувано от Cvetelin
            и какво му е на моя град?
            я разясни малко... знаем, че знаеш много ... и винаги си компетентен ...
            я раздуй ся ...
            никой не говори за русие споко
            епа млъквам тогава
            ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

            Comment


            • #21
              От криптирания диалог би трябвало да стане ясно, че Търтеят има голяма база данни за усещанията и възприятията на девойките по черноморското ни крайбрежие и визираше конкретно тези за студ

              А тая база данни е събирана в продължение на дългогодишен опит, на който предполагам се дължат и енциклопедичните му знания и всестранната развитост на личността му
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #22
                жива да не бях
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #23
                  пичове преди 6 месеца един приятел донесе от Швейцария едно уредче дотп му викат преносим климатизатор. мисля че е на принципа на климатика ама не съм сигурен. та въпросното нещо изглеждаше като средно голяма отоплителна печка само че.....духаше и студено лятото.....флиубих се! обърнах магазините тука и таквоз чудо не намерих тъкмо бях решил да му направя оферта на кояте не може да откаже посредством стар крак от стол и той.....не напил като свиня една вечер, забравил къде я е сложил и като ставал да пикае такъв шут и набил, че от тогава не можем да се оправи! помагайте къде да намеря таквоз уредче!!!
                  няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Cvetelin
                    Първоначално публикувано от nikola_n
                    Първоначално публикувано от Cvetelin
                    Първоначално публикувано от morfius
                    Теоритично и аз не знам, но практически разликата в разхода е главно при отопление, а ползата от инвертора е само ако ще се топлиш с него цяла зима.
                    Неинверторите при температури под - 5 замръзвало външното тяло и спирали, инверторите откарват до - 25.
                    Има някаква разлика в реализацията на термопомпите при 2 та вида... ако някой знае да каже
                    А за икономии се гледа класа и се подбира точния номер за помещението.
                    единствената разлика е неква система за размразяване или замръзване.
                    Инвертора я има и за тва не замръзва .... иначе всичко друго си е едно и също.
                    само да ви кажа един факт- у нас са 2 инверторни миналата зима и двата бяха замръзнали как работеха цяла нощ....като подне под 30 градуса и всичко замръзва
                    Как тогава се обяснява по-малкия разход на елекроенергия?

                    ми много е просто ... компресора докато загрее харчи много ток, а после си вслиза в нормалните стойности и си харчи примерно половин киловат. фатката е да не се спира климата. колкото повече я спираш и пускаш толкова повече ток гори заграяването на комресора....
                    пуслаш и не спираш
                    всеки си мисли" ай бягай тоз климатик гори като ламя" да ама не ...
                    може би най инкономичното нещо за утопление зимата....
                    Да и аз така мисля. Но по-горе ти каза, че разликата била единствено в някаква система за размразяване, с което не съм много съгласен.
                    146 1.6 Boxer '96

                    Comment


                    • #25
                      Системата на размразяване май си е същата - обръща се системата на климатика и вънщното тяко се отоплява за кратко, докато се размрази. разликата е, че при конвенционалните климатици (ако моге въобще така да се изразя) поради факта, че компресорът бичи на макс, обледеняването е по-интензивно. При инверторите не е така.
                      _______
                      146 JTD - ex
                      Renault Megane II 1.5 dci - ex

                      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от bouncer
                        пичове преди 6 месеца един приятел донесе от Швейцария едно уредче дотп му викат преносим климатизатор. мисля че е на принципа на климатика ама не съм сигурен. та въпросното нещо изглеждаше като средно голяма отоплителна печка само че.....духаше и студено лятото.....флиубих се! обърнах магазините тука и таквоз чудо не намерих тъкмо бях решил да му направя оферта на кояте не може да откаже посредством стар крак от стол и той.....не напил като свиня една вечер, забравил къде я е сложил и като ставал да пикае такъв шут и набил, че от тогава не можем да се оправи! помагайте къде да намеря таквоз уредче!!!
                        не знам къде си търсил, но ги има във всеки голям магазин. Примерно в Технополис ги има. Не знам колко пари са ... но съм сигурен, че съм ги виждал тука в Бг. Иначе мога да ти кажа друго доста по добро, но не знам дали се продава тука. Пак същото само, че не духа студено, а слагаш лед ( в едни спецялни пластмасови торби) и като легнеш цяла нощ е супер хладно, а не изтиваш от духането.... в Испания ги имаше
                        ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от trustworthy
                          Системата на размразяване май си е същата - обръща се системата на климатика и вънщното тяко се отоплява за кратко, докато се размрази. разликата е, че при конвенционалните климатици (ако моге въобще така да се изразя) поради факта, че компресорът бичи на макс, обледеняването е по-интензивно. При инверторите не е така.
                          Малко само ще допълня.
                          При “обикновените” климатици, след запуск започват да работят на максимална мощност и това е предпоставка за обледеняване на външния топлообменник. По тази причина някой модели имат нагреватели (реотани) за подгряване на външното тяло (също и с цел икономия ). При инверторните, които са с ел. двигатели с постоянен ток и променлива честота на въртене, проблема с обледеняването не е толкова сериозен.
                          Има инверторни и “обикновени”, които при опасност от обледеняване (според Ecu-то), обръщат цикъла за известен период от време. Може да се познае този режим по спирането на вентилатора и ужасния студ, който се усеща на изхода на вътрешното тяло.
                          Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                          Comment


                          • #28
                            Благодаря на всички за отговорите,това чудо-инверторен климатик,вече не е чудо като разбереш как действа.Специални благодарности на JJJ.
                            TIPO 2.0 91g.
                            PUNTO 1.2 04 g.
                            156 1.8 TS 00g

                            Comment


                            • #29
                              Като цяло всички май бяха доста далеко от истината. Компресора на инверторния климатик си е с трифазен асинхронен двигател. Въпросния инвертор изправя променливия ток на мрежата 220 волта /получават се около 300 волта постоянно/ и специланата електроника генерира трифазно /изместено на 120 градуса/ синусоидално напрежение с променлива честота което захранва компресора. Чрез промяната на честотата му се променят оборотите на компресора, а от там и мощността на климатика. За това при какви отрицателни темепратури може да топли без проблем зависи изцяло от типа на фреона с който е зареден.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от stenli
                                Като цяло всички май бяха доста далеко от истината. Компресора на инверторния климатик си е с трифазен асинхронен двигател. Въпросния инвертор изправя променливия ток на мрежата 220 волта /получават се около 300 волта постоянно/ и специланата електроника генерира трифазно /изместено на 120 градуса/ синусоидално напрежение с променлива честота което захранва компресора. Чрез промяната на честотата му се променят оборотите на компресора, а от там и мощността на климатика. За това при какви отрицателни темепратури може да топли без проблем зависи изцяло от типа на фреона с който е зареден.
                                Благодаря ти братле,честно да ти кажа очаквах че все някой ще даде професионално обяснение,точно това ме интерасуваше ,какви галимаций правят с тока и напрежението,явно трябва повече да четем дебели книги .А чудото вече отлетя.Специални благодарности още веднъж .От здраве за теб и колата да не можеш да се отървеш
                                TIPO 2.0 91g.
                                PUNTO 1.2 04 g.
                                156 1.8 TS 00g

                                Comment

                                Working...
                                X