мен ме интересуват климатици само за охлаждане, някои може ли да ми предложи марка и модел????
Известие
Collapse
No announcement yet.
Инверторни климатици
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от stenliКато цяло всички май бяха доста далеко от истината. Компресора на инверторния климатик си е с трифазен асинхронен двигател. Въпросния инвертор изправя променливия ток на мрежата 220 волта /получават се около 300 волта постоянно/ и специланата електроника генерира трифазно /изместено на 120 градуса/ синусоидално напрежение с променлива честота което захранва компресора. Чрез промяната на честотата му се променят оборотите на компресора, а от там и мощността на климатика. За това при какви отрицателни темепратури може да топли без проблем зависи изцяло от типа на фреона с който е зареден.
Although BLDC motors are practically identical to permanent magnet AC motors, the controller implementation is what makes them DC. While AC motors feed sinusoidal current simultaneously to each of the legs (with an equal phase distribution), DC controllers only approximate this by feeding full positive and negative current to two of the legs at a time. The major advantage of this is that both the logic controllers and battery power sources operate on DC, such as in computers and electric cars.Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet
Comment
-
Не искам да навлизам в безсмислен спор но то си го пише Although BLDC motors are practically identical to permanent magnet AC motors. Тоест става въпрос променливотоков мотор с постоянен магнит /синхронен мотор/. Ако бъда по точен в случая ползват вариант на стъпков мотор който се управлява по-лесно не е нужно да се генерира синусоида от инвертора, а обикновенни правоъгълни импулси.
Comment
-
Значи сплит системите (за които говорят повечето от вас), демек външно и вътрешно тяло, са един вид термопомпа. А термопома, ще рече, че като ти топли използва "складираната" във външния въздух топлина. Ще кажете, ква толина при -20 градусае дори и при -20 може да се използва топлината на външния въздух. Като нагнети компресора флуида, той се загрява адиабатно и после кондензира като се отвежда толина (или с други думи ти духа топло), после се вкарва в разширителя, където се изпарява и поема топлина от околността , дори и при -20, защото флуида е такъв, че температурата му на изпарение е -30 примерно, така, че при -20 не ще се изпари ами и отгоре и после пак влиза в компресора. Лятото работи на същия принцип само, че обратно. А икономията на енегрия идва от там, че се използва електричество само за задвижване на компресора и от това, че охладения флуид поема топлина от околната среда преди да бъде компресиран отново..
Lexus IS200
Comment
-
Хора,мн обаркахте народа, едва ли повечето, които не са се занимавали с това ще ви разберат. Аз ще се опитам по - просто да обясна. Значи както казаха колегите по горе... инверторните климатици от еднофазен променлив ток, чрез ЕЦУ, кондензатори и т.н. превръщат еднофазния променлив ток в трифазен прав, чрез което ЕКУ-то управлява оборотите на компресора спрямо темшературата на датчиците и така най-просто казано се пести електроенергия, а за замразването на кондензаторите на сплит с-мите мисля, че вече всички разбрахаAlfa Romeo 33 QV 92' - Ex
Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM
Comment
-
Първоначално публикувано от DJ_STIVANХора,мн обаркахте народа, едва ли повечето, които не са се занимавали с това ще ви разберат. Аз ще се опитам по - просто да обясна. Значи както казаха колегите по горе... инверторните климатици от еднофазен променлив ток, чрез ЕЦУ, кондензатори и т.н. превръщат еднофазния променлив ток в трифазен прав, чрез което ЕКУ-то управлява оборотите на компресора спрямо темшературата на датчиците и така най-просто казано се пести електроенергия, а за замразването на кондензаторите на сплит с-мите мисля, че вече всички разбраха
Всъщност променливия монофазен се превръща в постоянен, а постоянния в трифазен променлив.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от lyuliмен ме интересуват климатици само за охлаждане, някои може ли да ми предложи марка и модел????
Вземай един обикновен сплит, Мидеа например... 300 - 500 лева в зависимост от магазина и квадратурата на помещението.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
Comment