Известие

Collapse
No announcement yet.

Парола Виста

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от wasp
    Първоначално публикувано от deq
    Първоначално публикувано от Grigor
    Слагаш си парола на диска от биос-а.... не е от лесните за махане.
    Само така,иначе гаранция ,няма.По добре гледай да не ти го откраднат,защото за всичко си има майстори
    Те тва пък паролата на биоса ти я разбивам за 2 минути точно и то щото ме мързи Единственият сигурен начин е криптиране - truecrypt например има предимството, че го има за linux и windows, и си работи перфектно, имам го инсталнато на няколко windows-ки машини и го ползват от 1-2 години.
    Става дума за Hard Disk Password Security Lock, а не за парола на BIOS.
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от dch
      Става дума за Hard Disk Password Security Lock, а не за парола на BIOS.
      моя грешка, чел съм по-надве-натри ок, такива пароли не разбивам. Разбивам пароли на биоса и то щото е фасулска работа
      Алфа Ромео 146 '96 1.6i 8v Boxer, Mercedes Benz C 200 '01

      Comment


      • #18
        Имам в офиса 1 клиентско хитачи дето човека сам си го е локнал /проверихме че не е гепард/ и няма разбиване.... намерих некви програми, говорих с хора... и не...

        Не че няма начин, ама има шанс да е по-евтино да си смениш диска от колкото да го разбиеш.

        Аз от софтуер много не разбирам - хардуера ми е силната страна / и джоланите / ама нали помните от един филм / забравих му името/ имаше следния казус:

        Лошите имаха "анти бъстър" /май така се казваше/, добрите имаха "анти анти бъстър"...

        Нама перфектна защита.... и най-добрата може да се ебне... въпроса е колко време и усилия са нужни... и най-вече дали си струва

        Всичко ценно трябва да се държи на отдалечено от крадци място и или да има копия на различни места /не като в лаптопа и в чантата му, а в отделни сгради /.

        Преди 5-6 години сам си преебах админ паролата на 2003 сървър / и после го хаквах 2 дни..... добре че не спря нищо през това време....
        2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
        GSM: 0888 520 600

        Comment


        • #19
          е да ако имаш чиповете от завода(или техни еквиваленти/заместители) и си в час с хардуера, няма дъно което да ти се опре...

          другия вариант е да си много в час с хардуера и да имаш програматор
          Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Grigor
            Имам в офиса 1 клиентско хитачи дето човека сам си го е локнал /проверихме че не е гепард/ и няма разбиване.... намерих некви програми, говорих с хора... и не...

            Не че няма начин, ама има шанс да е по-евтино да си смениш диска от колкото да го разбиеш.

            Аз от софтуер много не разбирам - хардуера ми е силната страна / и джоланите / ама нали помните от един филм / забравих му името/ имаше следния казус:

            Лошите имаха "анти бъстър" /май така се казваше/, добрите имаха "анти анти бъстър"...

            Нама перфектна защита.... и най-добрата може да се ебне... въпроса е колко време и усилия са нужни... и най-вече дали си струва

            Всичко ценно трябва да се държи на отдалечено от крадци място и или да има копия на различни места /не като в лаптопа и в чантата му, а в отделни сгради /.

            Преди 5-6 години сам си преебах админ паролата на 2003 сървър / и после го хаквах 2 дни..... добре че не спря нищо през това време....
            При заключване на диска с парола информацията, която се намира на плочите на дикса я има в явен вид, но firmware-а на диска не дава достъп до нея без паролата, така че в най-лошия случай, ако диска се разглоби и плочите се прочетат на стенд (подобна операция в Германия струва няколко стотин евро на Gb) информацията може да се възстанови. При софтуерно (truecrypt, steganos или вградения във Vista Ultimate) или хардуерно (например IBM ThinkPad имат такъв модул) криптиране на дял на диска или на целия диск варианта за разкодиране е bruteforce, който да върти десетки или стотици години в зависимост от дължината на ключа и съответния алгоритъм.

            Въпрос на избор е колко е ценна информацията и кой начин за защита да се избере. И двата имат +ове и -и (например минус при софтуерното криптиране е, че четенето и писането по диска става малко по бавно поради допълнителните инструкции, които изпълнява процесора за да се криптира/декриптира информацията).
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD

            Comment


            • #21
              Я тука се говори за моята специалност.
              Поставянето на парола на диска се лекува в повечето случай като се прати Лаптопа до производителя заедно със съответноте документи и 200-300 евро, трукрипта е много готин и се разбива само с брутфорс атаки и е безплатен. Старите IBM лаптопи е лесно вече да се разбиват, само се сменя чипа и си готов (проблем е намирането на чипа) или друг вариант е едно руско тулче което се запоява 3-4 кабела към крачетата на чипа и през ком порта на друго ПС се пуска едно exe.
              "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
              Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
              Opel Astra J GTC

              Comment


              • #22
                хакер до хакер са тук
                Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

                Comment


                • #23
                  Колеги,
                  от това което се писа тук явно стана ясно, че нищо не е сигурно. Сега въпроса е тая стандартна парола на вистата дето я има каква сигурност дава, тоест като наркоманчета ми счупат стъклото на колата или ми ограбят офиса и лаптопа си отиде, какъв е шанса тоя дето ще гу купи после от тях да рече, я да видим кво има вътре, и колко ще му е лесно това или трябват ли му някакви специялни умения или просто като отиде до кварталния хакер даде 50 лева и паролата е раЗгадана ...

                  Comment


                  • #24
                    Ако имаш предвид логон паролата, диска на друг комп - вземаш си правата в/у папките и четеш всичко.
                    Ако правиш криптирани папки с НТФС тула... задължително експорт на ключа на потребителя и то не само на едно място (флаш, дискета и цеде) иначе една преинсталация и ти не можеш си достигна файловете.
                    Welcome to the real world

                    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от petko
                      стандартна парола на вистата
                      самата думичка стандартна, съчетана с Виста не ми вдъхва много доверие(без да съм специалист)
                      Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

                      Comment


                      • #26
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от georgyg
                          Я тука се говори за моята специалност.
                          Поставянето на парола на диска се лекува в повечето случай като се прати Лаптопа до производителя заедно със съответноте документи и 200-300 евро, трукрипта е много готин и се разбива само с брутфорс атаки и е безплатен. Старите IBM лаптопи е лесно вече да се разбиват, само се сменя чипа и си готов (проблем е намирането на чипа) или друг вариант е едно руско тулче което се запоява 3-4 кабела към крачетата на чипа и през ком порта на друго ПС се пуска едно exe.
                          Говоря за новите IBM ThinkPad (които и в момента се произвеждат от Lenovo), при тях (поне на моя) има криптиращ модул, който реално криптира диска. Така че каквито и чипове да сменяш ако си си криптирал диска само bruteforce помага .
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от petko
                            Колеги,
                            от това което се писа тук явно стана ясно, че нищо не е сигурно. Сега въпроса е тая стандартна парола на вистата дето я има каква сигурност дава, тоест като наркоманчета ми счупат стъклото на колата или ми ограбят офиса и лаптопа си отиде, какъв е шанса тоя дето ще гу купи после от тях да рече, я да видим кво има вътре, и колко ще му е лесно това или трябват ли му някакви специялни умения или просто като отиде до кварталния хакер даде 50 лева и паролата е раЗгадана ...
                            Тази парола защитава само операционната система. За да ти прочетат файловете трябва просто да сложат диска като втори на друг компютър или със софтуер да я сменят.

                            За това кое колко е сигурно. При криптиране независимо какъв тип, при добре избран алгоритъм реалният шанс да ти прочетат файловете е никакъв, просото защото никой няма ресурса (хардуер и време) да bruteforce-ва информацията на диска ти с години само за да прочете личните ти файлове.
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD

                            Comment


                            • #29
                              за любознателните

                              http://www.ddj.com/security/201804187

                              "Inside the Windows Vista Disk Encryption Algorithm"
                              Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

                              Comment


                              • #30
                                пичове.... ако нямате кинти за виндоус кажете бе...
                                па разбрах че освен алкохола и ай ти нещата скапват също мозъка

                                http://www.facebook.com/VenturaGarage
                                Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                                Comment

                                Working...
                                X