Известие

Collapse
No announcement yet.

КАК ДА РЕАГИРАМЕ ПРИ ОПАСНИ И ЕКСТРЕМНИ СИТУАЦИИ НА ПЪТЯ!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от trustworthy
    Първоначално публикувано от pumukle
    ...Ами 156-цата, например, засмуква въздух на 15 см от земята.....така, че не е нужно в морето да влезнеш за да я счупиш
    Същото се отнася и за 145/6
    Много спам стана, ама съм доста разочарован от това Сега ще ми е голяма параноя да излизам с Алфата при по-продължителни валежи. Но пък поне го научих на време и ще знам С този Ровър от подписа съм плувал буквално и са ме гледали ей така хората Особенно с Фиестата.
    ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
    sigpic
    ROVER 200 RF 2.0TDI

    Comment


    • #32
      145/6 смучат на нивото на бронята, където е най-издадената и част По-добре е да те гони параноята, отколкото да правиш основен ремонт.

      Що се отнася до спама, мисля че това инфо за смукателя, макар и не и от животоспасяващо значение, е също много важно да се знае.
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от trustworthy
        145/6 смучат на нивото на бронята, където е най-издадената и част По-добре е да те гони параноята, отколкото да правиш основен ремонт.

        Що се отнася до спама, мисля че това инфо за смукателя, макар и не и от животоспасяващо значение, е също много важно да се знае.
        Разбира се... Ето, аз едва сега го разбирам че при Алфите е толкова ниско.
        ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
        sigpic
        ROVER 200 RF 2.0TDI

        Comment


        • #34
          това за високите обороти и полу-съединителя може да помогне само ако се намокри някъде около кабели/свещи според мен ... на вартбурга се е случвало 2 от цилиндрите да откажат и с един цилиндър на полусъединител да излезем от средата на пътя ...
          Fiat Punto Mk.II 1.2 8v
          Fiat Punto Mk.I GT1

          Comment


          • #35
            в дълбока локва на втора на полусъединител и високи обороти, както и при висока скорост при влизане в локва със съединител не бих направил.

            Comment


            • #36
              От остър завой се излиза по-стабилно като се "пипне" малко газта на по-ниска предавка. Колата залепва повечко за пътя. Това разбира се, не се отнася за заледено или мокро.
              ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
              sigpic
              ROVER 200 RF 2.0TDI

              Comment


              • #37
                Май по-важно е как се влиза, защото някой може и да не излезне
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Kuku
                  Май по-важно е как се влиза, защото някой може и да не излезне
                  Разбира се. Съобразената скорост винаги трябва да ни е като, обица на ухото. Това е безспорно. Тя е най-сигурната ни защита срещу нежелани опасни ситуации.
                  ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                  sigpic
                  ROVER 200 RF 2.0TDI

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от hsr
                    Първоначално публикувано от blank_jack
                    е как помага полусъединителя? То нека си смукне вода през въздушния филтър ... после шси говорим... аз като правих ремонта след като наводних мойта механика ме пита - с газ ли мина аз викам - да, и той- мноо кофти тогава...
                    Предполагам е засмукала през въздуховода?Толкова ли са "ниско"?Щото аз си нямам и трябва водата да ми залее целия ДВГ,че да засмуче
                    едно че е точно до гумата до калника на 1 педя от земята и друго че водата си беше до чистачките, така че нямаше голямо значение каде е ...
                    Аlfa Romeo 156 1,8 TS
                    Fiat Bravo - 1,6
                    Hyundai i20 - 1,2

                    Comment


                    • #40
                      На времето като карах шофьорските курсове... В един от последните ми часове по кормуване, моят инструктор ми каза така:
                      -Добре караш. Карай така и на изпита, но не ми харесва само едно.
                      -Преминаваш по път с предимство, който пресича път без предимство, прекалено уверено! Опулих се ето така
                      След това ми поясни... винаги да се подсигорявам като пак се оглеждам и изострям вниманието си, когато съм с предимство и пресичам такъв без и да отнемам малко газта. И накрая се обоснова с това, че много хора са си отишли от този свят с "предимство" пред другите.
                      Тези думи няма да ги забравя никога.
                      ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                      sigpic
                      ROVER 200 RF 2.0TDI

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Nasko_77
                        На времето като карах шофьорските курсове... В един от последните ми часове по кормуване, моят инструктор ми каза така:
                        -Добре караш. Карай така и на изпита, но не ми харесва само едно.
                        -Преминаваш по път с предимство, който пресича път без предимство, прекалено уверено! Опулих се ето така
                        След това ми поясни... винаги да се подсигорявам като пак се оглеждам и изострям вниманието си, когато съм с предимство и пресичам такъв без и да отнемам малко газта. И накрая се обоснова с това, че много хора са си отишли от този свят с "предимство" пред другите.
                        Тези думи няма да ги забравя никога.
                        така си е, особено в центъра на софия по малките улички които не са регулирани със знаци, където важи правилото на десния, има бая каки с жипки и други идиоти дето май това не го знаят ...

                        ето тука едно видео от София вижте колко хора с предимство го отнесоха ...

                        Comment


                        • #42
                          За съжаление истината е, че в повечето случаи тези градските ПТП-та са резултат от НЕ познаване на закона за движение по пътищата от шофьорите. Не се знаят значенията на елементарни, знаци, правила и маркировки от много водачи. Имал съм много случаи с такива некъдърници. Преди около две седмици например, една мацка така скочи на спирачките пред мен, че леко спрях в нея със служебната. На Път с предимство който пресичаше кръгово се стреснала от "онзи" дето идвал от ляво А той човека просто си застана за да си чака момента за пресичане на нашия път.
                          Мисля, че едни задължителни проверовъчни изпити, които да се правят периодично на всички дето "имат книжки" ще са много-много полезни Защото повечето от малкото които са хващани в нарушение се пущат още от "пъдаря" с фуражката, срещу някоя кинта и пак не знае какво означава знака. Но без корупции разбира се
                          ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                          sigpic
                          ROVER 200 RF 2.0TDI

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Nasko_77
                            На времето като карах шофьорските курсове... В един от последните ми часове по кормуване, моят инструктор ми каза така:
                            -Добре караш. Карай така и на изпита, но не ми харесва само едно.
                            -Преминаваш по път с предимство, който пресича път без предимство, прекалено уверено! Опулих се ето така
                            След това ми поясни... винаги да се подсигорявам като пак се оглеждам и изострям вниманието си, когато съм с предимство и пресичам такъв без и да отнемам малко газта. И накрая се обоснова с това, че много хора са си отишли от този свят с "предимство" пред другите.
                            Тези думи няма да ги забравя никога.
                            Свършиха се вече тия инструктори.

                            Сърцата са по-капризни от умовете.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Derry
                              Първоначално публикувано от Nasko_77
                              На времето като карах шофьорските курсове... В един от последните ми часове по кормуване, моят инструктор ми каза така:
                              -Добре караш. Карай така и на изпита, но не ми харесва само едно.
                              -Преминаваш по път с предимство, който пресича път без предимство, прекалено уверено! Опулих се ето така
                              След това ми поясни... винаги да се подсигорявам като пак се оглеждам и изострям вниманието си, когато съм с предимство и пресичам такъв без и да отнемам малко газта. И накрая се обоснова с това, че много хора са си отишли от този свят с "предимство" пред другите.
                              Тези думи няма да ги забравя никога.
                              Свършиха се вече тия инструктори.
                              моя ми каза да не спирам на пешеходни патеки да не ме блъснат отзад
                              Аlfa Romeo 156 1,8 TS
                              Fiat Bravo - 1,6
                              Hyundai i20 - 1,2

                              Comment


                              • #45
                                да се върнем на темата ... Аз винаги се стремя да пусна спирачката и да подам газ непосредствено преди завоя... ако е много остър влизам на скорост, но никога със съединител или спирачка (почти никога, по някой път се налага, а моите гуми имат един такъв навик да свирят много често )
                                При аквапланинг в никакъв случай спирачка, хващате здраво волана и чакате локвата да свърши, като естествено контрирате дърпането на една страна с волана, след като минете през нея успешно тогава спирачка...
                                Това е от личния ми опит, не знам до колко е вярно ...
                                При неравности винаги намалям рязко и пускам спирачката точно преди тях (може да вляза с 5-10 км/ч по-бързо, но колата ми ще остане цяла) ... Не дръжте спирачка когато минавате през дупки/бабуни ...
                                Ако някой път не сте в кондиция и нещо не можете да се справите с дадена маневра - слизате, оглеждате и премисляте ситуацията и се връщате на любимото място - шофьорското, за да си свършите работата по въпроса ...
                                Fiat Punto Mk.II 1.2 8v
                                Fiat Punto Mk.I GT1

                                Comment

                                Working...
                                X