Хубо де ама аз не виждам конфронтация между това дето си го написал и по-предния ми пост - окачествен като " чушки"
Известие
Collapse
No announcement yet.
Двигател на вода
Collapse
X
-
Ми така е, Big Brother is watching youПървоначално публикувано от Old FoxОК тъй да е. Айде стига, че оспамихме темата
P.S. Направо плашещо бързо отговаряш на постовете?
Comment
-
Я ЯПървоначално публикувано от pinkoМи така е, Big Brother is watching youПървоначално публикувано от Old FoxОК тъй да е. Айде стига, че оспамихме темата
P.S. Направо плашещо бързо отговаряш на постовете?

Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Всъщност не си прав колегата е прав като бивш техник на самолет най-отговорно заявявам че е за охлаждане което позволява по голямо количество въздух да се засмуче от двигателя и от там по голямо КПД и мощност. Като втроричен ефект водата се разлага на водород и кислород на само при лектролиза ами и при много висока температура и налягане също (каквито има бол в двигателя) и се получава и повишаване на мощността от изгарянето на водорода също.Първоначално публикувано от търтейнема
водата не се свива
за разлика от спирта
служи за охлаждане и повишава ефективното октаново число -- съответно по-голяма степен на сгъстяване
затва и се ползва предимно за с надув
само дето със свестен интеркулер ефектът е същия
при самолети се ползва за да позволи развиване на макс мощност на голям диапазон височини
Comment
-
Външна Честотна Характеристика е при максимално положение на органа за управление на двигателя или “pedal to the metal”.Първоначално публикувано от Novachev... режим средно натоварване и обороти(външна честотна характеристика май му се викаше).
При реактивните самолетни двигатели вода се впръсква пред турбината за намаляване на температурата на отработилите газове под допустимата. Това се прави в моменти изискващи мощност по-висока от номиналната. Този режим е ограничен по-време (от количеството вода на борда).Първоначално публикувано от търтей…при самолети се ползва за да позволи развиване на макс мощност на голям диапазон височини
Тук нещо не те разбрах. Водата и спирта, като течности се считат, като несвиваеми флуиди.Първоначално публикувано от търтей…водата не се свива
за разлика от спиртаAlfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet
Comment
-
Тук си се заблудил нещо. Дисоциацията на водните пари дори при максималната температура в цилиндъра не превишава 2%. От друга страна енергията получена при изгарянето на водорода (практически Рекомбинация) е същото количество, като отнетата за дисоциацията.Първоначално публикувано от deadairplaneКато втроричен ефект водата се разлага на водород и кислород на само при лектролиза ами и при много висока температура и налягане също (каквито има бол в двигателя) и се получава и повишаване на мощността от изгарянето на водорода също.Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet
Comment
-
Не съм, не си чел внимателно там цилиндри "нема". Всъщност това за което говориш е при нормални условия. При повишаване на налягането количеството енергия погълната във вид на топлина неубходимо за разпада на водата намалява, а там налягането просто си го има, така че да обобщя енергията която се отдава на водата за разграждането и е равна на енергията отдадена за повишаване на налягането + енергията отдадена като топлина. Обаче налягането в тоя случай е на "аванта" и остава само топлината. И друго не си прочел 13 години това съм работил
Comment
-
Къде няма цилиндри? Ако говориш за реактивни двигатели там максималното налягане и температура на цикъла са по-ниски в сравнение с буталните двигатели!Първоначално публикувано от deadairplaneНе съм, не си чел внимателно там цилиндри "нема"
Как така “просто си го има” и след това “аванта”?Първоначално публикувано от deadairplaneПри повишаване на налягането количеството енергия погълната във вид на топлина неубходимо за разпада на водата намалява, а там налягането просто си го има... Обаче налягането в тоя случай е на "аванта" и остава само топлината
Тук добре си го написал, за какви налягания и за какви “аванти” говорим след това?Първоначално публикувано от deadairplaneЕнергията неубходима за разлагането на водата на водород и кислород е точно толкова колкото ще получите накрая при изгарянето им плюс загубите от всички процеси. Елементарна химия и физика.Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet
Comment
-
Говорим за това че въпросното налягане се получава от компресора на реактивния двигател. То си е същото със или без вода. Точно поради тази причина казвам че е на аванта. Тоест тази енергия вече е отдадена за тази цел и да не смята. Това имам в предвид. тоест използваме една енергия кято е за нещо друго. Или казано по селски чиста аванта. А относно налягането и температурата сигурно имаш впредвид двигателите на МиГ 15 ама те са в миналото. При съвременните реактивни двигатели това важи само за външния кръг на двуконтурните.
Comment
-
Метанола, докато е течен, е несвиваем, както и всеки течен флуид.Първоначално публикувано от търтейаз пък говоря за бутални двигатели през цялото време
метанола (който спирт) е свиваем - писал съм къф точно шпирт се ползва
Факт.
Comment




Comment