Известие

Collapse
No announcement yet.

Двигател на вода

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Хубо де ама аз не виждам конфронтация между това дето си го написал и по-предния ми пост - окачествен като " чушки"
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
    ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
    Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

    Comment


    • #17
      ми нема нищо кратковременно
      за кратковремнно се полза нос (уши гърло )
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #18
        Добре стискаме ли си ръцете на "не за постоянно" вместо кратковременно?
        Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
        ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
        Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

        Comment


        • #19


          макар че мотор с надув си е мега постоянно
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #20
            ОК тъй да е. Айде стига, че оспамихме темата

            P.S. Направо плашещо бързо отговаряш на постовете?
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
            ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
            Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Old Fox
              ОК тъй да е. Айде стига, че оспамихме темата

              P.S. Направо плашещо бързо отговаряш на постовете?
              Ми така е, Big Brother is watching you
              Volvo XC90 D5 '06
              Alfa Romeo Spider 2.0 '90
              Lancia Ypsilon 1.2 '00



              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
              ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
              ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от pinko
                Първоначално публикувано от Old Fox
                ОК тъй да е. Айде стига, че оспамихме темата

                P.S. Направо плашещо бързо отговаряш на постовете?
                Ми така е, Big Brother is watching you
                Я Я
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от търтей
                  нема
                  водата не се свива
                  за разлика от спирта

                  служи за охлаждане и повишава ефективното октаново число -- съответно по-голяма степен на сгъстяване
                  затва и се ползва предимно за с надув
                  само дето със свестен интеркулер ефектът е същия
                  при самолети се ползва за да позволи развиване на макс мощност на голям диапазон височини
                  Всъщност не си прав колегата е прав като бивш техник на самолет най-отговорно заявявам че е за охлаждане което позволява по голямо количество въздух да се засмуче от двигателя и от там по голямо КПД и мощност. Като втроричен ефект водата се разлага на водород и кислород на само при лектролиза ами и при много висока температура и налягане също (каквито има бол в двигателя) и се получава и повишаване на мощността от изгарянето на водорода също.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Novachev
                    ... режим средно натоварване и обороти(външна честотна характеристика май му се викаше).
                    Външна Честотна Характеристика е при максимално положение на органа за управление на двигателя или “pedal to the metal”.

                    Първоначално публикувано от търтей
                    …при самолети се ползва за да позволи развиване на макс мощност на голям диапазон височини
                    При реактивните самолетни двигатели вода се впръсква пред турбината за намаляване на температурата на отработилите газове под допустимата. Това се прави в моменти изискващи мощност по-висока от номиналната. Този режим е ограничен по-време (от количеството вода на борда).

                    Първоначално публикувано от търтей
                    …водата не се свива
                    за разлика от спирта
                    Тук нещо не те разбрах. Водата и спирта, като течности се считат, като несвиваеми флуиди.
                    Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от deadairplane
                      Като втроричен ефект водата се разлага на водород и кислород на само при лектролиза ами и при много висока температура и налягане също (каквито има бол в двигателя) и се получава и повишаване на мощността от изгарянето на водорода също.
                      Тук си се заблудил нещо. Дисоциацията на водните пари дори при максималната температура в цилиндъра не превишава 2%. От друга страна енергията получена при изгарянето на водорода (практически Рекомбинация) е същото количество, като отнетата за дисоциацията.
                      Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                      Comment


                      • #26
                        Не съм, не си чел внимателно там цилиндри "нема". Всъщност това за което говориш е при нормални условия. При повишаване на налягането количеството енергия погълната във вид на топлина неубходимо за разпада на водата намалява, а там налягането просто си го има, така че да обобщя енергията която се отдава на водата за разграждането и е равна на енергията отдадена за повишаване на налягането + енергията отдадена като топлина. Обаче налягането в тоя случай е на "аванта" и остава само топлината. И друго не си прочел 13 години това съм работил

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от deadairplane
                          Не съм, не си чел внимателно там цилиндри "нема"
                          Къде няма цилиндри? Ако говориш за реактивни двигатели там максималното налягане и температура на цикъла са по-ниски в сравнение с буталните двигатели!
                          Първоначално публикувано от deadairplane
                          При повишаване на налягането количеството енергия погълната във вид на топлина неубходимо за разпада на водата намалява, а там налягането просто си го има... Обаче налягането в тоя случай е на "аванта" и остава само топлината
                          Как така “просто си го има” и след това “аванта”?
                          Първоначално публикувано от deadairplane
                          Енергията неубходима за разлагането на водата на водород и кислород е точно толкова колкото ще получите накрая при изгарянето им плюс загубите от всички процеси. Елементарна химия и физика.
                          Тук добре си го написал, за какви налягания и за какви “аванти” говорим след това?
                          Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                          Comment


                          • #28
                            Говорим за това че въпросното налягане се получава от компресора на реактивния двигател. То си е същото със или без вода. Точно поради тази причина казвам че е на аванта. Тоест тази енергия вече е отдадена за тази цел и да не смята. Това имам в предвид. тоест използваме една енергия кято е за нещо друго. Или казано по селски чиста аванта. А относно налягането и температурата сигурно имаш впредвид двигателите на МиГ 15 ама те са в миналото. При съвременните реактивни двигатели това важи само за външния кръг на двуконтурните.

                            Comment


                            • #29
                              аз пък говоря за бутални двигатели през цялото време
                              метанола (който спирт) е свиваем - писал съм къф точно шпирт се ползва
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от търтей
                                аз пък говоря за бутални двигатели през цялото време
                                метанола (който спирт) е свиваем - писал съм къф точно шпирт се ползва
                                Метанола, докато е течен, е несвиваем, както и всеки течен флуид.

                                Факт.
                                Volvo XC90 D5 '06
                                Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                                Lancia Ypsilon 1.2 '00



                                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                                ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                                ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                                Comment

                                Working...
                                X