Известие

Collapse
No announcement yet.

написаха ми акт за преминаване на червено - пълна лъжа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от trustworthy
    Първоначално публикувано от hsr
    И ако глобата в постановлението е под 50 лв. ще се простиш с надеждата за обжалване
    Защо?? Никой не може да ти отрече правото да обжалваш
    Първоначално публикувано от Kuku
    За да се обжалва наказателното постановление, то трябва да е с глоба над 50лв., както може би знаете
    Аз лично съм ходил на дело 4 / четири / пъти и във всички случаи съм печелил ............
    155 1.8 8v TS & FZR 600

    Comment


    • #17
      Re: написаха ми акт за преминаване на червено

      Първоначално публикувано от mvtodorov
      Преди малко ми написаха акт за "навлизане и преминаване на червен сигнал на светофарната уредба" - това е долна лъжа.
      Влезнах на светофара на жълто за десен завой непосредствено след тир който също завиваше на дясно.
      Въпросният тир се изнасе супер бавно от кръстовището, поради което излезнах от кръстовището на червено.
      Имам 3-ма свидетели,които могат да потвърдят моите думи.

      Как да постъпя с този казус.
      Имам намерения да подам жалба в КАТ.
      Някой има ли предложения какво да се пише в него за да е издържан от правна гледна точка и да защити гореспоменатите ми твърдения.



      Обжалвал съм преди години такъв акт, първо пред началника на КАТ /нищо не последва/, след това пред Софийски градски съд и съдът го отмени, без адвокат, само спазвах сроковете и изискванията, бяха написани в интерес на истината и на гишетата на КАТ.Сега не знам какво точно е законодателството в момента, но обжалвай до дупка. Както отбелязва горе един колега, май има минимална сума сега, за да се обърнеш към съда, а преди 4-5 години това изискване го нямаше-провери това.Моят акт беше за 15 лв но ми отнемаха и три точки, е това ме амбицира най много.
      С няколко думи - първо се гледаше дали акта отговаря на законовите изисквания-има там разни неща, трите имена, длъжност и прочее-по мое време бе в Закона за административните нарушения /или нещо от сорта, не съм юрист/. Ако не отговаря на някое от изискванията, го посочи и съдията ще го отмени на това основание.
      В моя случай не беше така, след това веднага пуснах жалба в два екземпляра, един то съда, един копие до началника на КАТ, това си беше изисккването. Описах случая пред съда, преварително в жалбата, писах че съм минал на жълто и полицаят ми е заявил че съм минал на червено, подчертах че няма опасна ситуация и никой не е пострадал и това си беше.Не съм имал и свидетели даже.
      В съда даже не знаех, че като ти кажат името трябва да станеш, а вдигнах ръка, когато съдията попита дали съм залата, та ми се и накара, но пък отмени постановлението
      Никави пари не давай, стига с тия простотии нашенски простотии. Това ако го направиш в някоя държава от ЕС ще ти спукат задника. Аман от подкупи и познати.
      Тоя кокошкар и това целеше, да му дам пари, затова писа че съм минал на червено, ама ако му отменят доста такива актове, ще си помисли дали ще пише отново, после да ходи в съда и да виси там. Освен това беше август и се поти половин час в една будка, после вика друг катаджия по телефона, който се явава свидетел, но не на ситуацията, а на състовянето на актта.
      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
      Нагоре по стълбата, която води надолу
      sigpic

      Comment


      • #18
        трябва ли във възражението освен данните на свидетелите(3-те имена и ЕГН) да се подпишат.
        А,и още нещо - в акта са писали ООР-01РПУ-СДП

        Какво означава ООР?
        Alfa 156 2.4 JTD 09.2000

        Comment


        • #19
          А защо трябва да обжалваш акт за нарушение, да не беше нарушил закона за движение по пътищата да обжалваш но нарушението си е налице, неможе всеки на който не му изнасят актовете да обжалва и да продължава с нарушенията.Казано е, зелено минаваш, друг цвят спираш!

          Comment


          • #20
            Oтдел "Опазване на обществения ред и превенция".
            sigpic

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от MrX
              А защо трябва да обжалваш акт за нарушение, да не беше нарушил закона за движение по пътищата да обжалваш но нарушението си е налице, неможе всеки на който не му изнасят актовете да обжалва и да продължава с нарушенията.Казано е, зелено минаваш, друг цвят спираш!
              По принцип съм на същото мнениние,но в случая не се знае какво точно е станало. И на мен ми се е случвало няколко пъти на сфетофар без брояч метри преди да навляза в кръстовището да свети зелено и след секунда да се смени с жълто и да го напусна на червено.Ако случая на колегата е такъв то мисля,че трябва да обжалва защото в тази ситуация е по-правилно да премине отколкото да спре по средата на кръстовището
              155 1.8 8v TS & FZR 600

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от MrX
                А защо трябва да обжалваш акт за нарушение, да не беше нарушил закона за движение по пътищата да обжалваш но нарушението си е налице, неможе всеки на който не му изнасят актовете да обжалва и да продължава с нарушенията.Казано е, зелено минаваш, друг цвят спираш!
                Как по точно прецени,че нарушението описано в акта е налице.
                Само да отбележа,че в акта ме обвиняват че съм навлезъл и преминал на червен сигнал, което е пълна лъжа.
                Alfa 156 2.4 JTD 09.2000

                Comment


                • #23
                  Да, но и той си каза че е навлязъл на жълто - нарушение!

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от MrX
                    Да, но и той си каза че е навлязъл на жълто - нарушение!
                    освен да набия кучките и тези отзад да ме цунат а?
                    Съгласно наредба №17 за регулиране на движението по пътищата със светлинни сигнали Чл.7 1 в)
                    "с жълт цвят, която означава "ВНИМАНИЕ, СПРИ!" - водачите на ППС са длъжни да спрат преди стоп-линията, преди пешеходната пътека или преди линията, на която е поставен светофарът, когато стоп-линия и пешеходна пътека не са очертани; задължението за спиране при подаване на сигнал с немигаща жълта светлина след сигнал, с който се разрешава преминаването, не се отнася само за водачите, които в момента на смяна на сигнала се намират толкова близо до светофара, че не могат да спрат, без да създадат опасност за движението;"

                    Днес занесох възражението в КАТ пък да видим какво ще стане.
                    Ако излезе все пак НП съм готов да го обжалвам в съда.
                    Alfa 156 2.4 JTD 09.2000

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от mvtodorov
                      трябва ли във възражението освен данните на свидетелите(3-те имена и ЕГН) да се подпишат.
                      А,и още нещо - в акта са писали ООР-01РПУ-СДП

                      Какво означава ООР?

                      Ами ако имаш свидетели, не е лошо да се подпишат, но може и тях да ги призоват тогава в съда, евентуално да потвърдят факта.
                      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                      Нагоре по стълбата, която води надолу
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от mvtodorov
                        Първоначално публикувано от MrX
                        Да, но и той си каза че е навлязъл на жълто - нарушение!
                        освен да набия кучките и тези отзад да ме цунат а?
                        Съгласно наредба №17 за регулиране на движението по пътищата със светлинни сигнали Чл.7 1 в)
                        "с жълт цвят, която означава "ВНИМАНИЕ, СПРИ!" - водачите на ППС са длъжни да спрат преди стоп-линията, преди пешеходната пътека или преди линията, на която е поставен светофарът, когато стоп-линия и пешеходна пътека не са очертани; задължението за спиране при подаване на сигнал с немигаща жълта светлина след сигнал, с който се разрешава преминаването, не се отнася само за водачите, които в момента на смяна на сигнала се намират толкова близо до светофара, че не могат да спрат, без да създадат опасност за движението;"

                        Днес занесох възражението в КАТ пък да видим какво ще стане.
                        Ако излезе все пак НП съм готов да го обжалвам в съда.
                        В първия ти пост ясно си казал, че тира се е движил бавно, едва ли не е спрял, ти следователно също си се движил бавно, а и всички знаеме, че никой не спира точно на стоп линията, но това е друга тема. Та идеята е, че не е баш пълна лъжа това дето са го написали в акта, а и ако си бил примерен шофьор и мислиш да си такъв занапред, едва ли ще са ти проблем тия точки, които ще ти вземат Катаджиите въобще не са виновни, нито за подкупите, нито за нарушенията ни (правят простотии от време на време, ама всички правим в работата, която вършим понякога). Това е проблемът на българите- все някой друг ни е виновен, а на първо място трябва да търсим причината в себе си! Вниманието ти най- вероятно е било отклонено да гледаш тира, за да не се забиеш в него, та едва ли си видял точно, в кой момент се е сменило от жълто на червено... Недей да си губиш времето и парите да се занимаваш да обжалваш нещо, за което в най- добрия случай си наполовина виновен!
                        Lexus IS200

                        Comment


                        • #27
                          Продължавам да твърдя,че не съм навлезъл в кръстовището на червено - до последно гледах светофара,а червената сетлина не е светвала преди навлизането ми.Да не забравяме,че имам трима свидетели с мен в колата които потвърждават същото и не си го измислият защото на мен ми отърва.
                          Още повече,че на същото място за същото нарушение преди половин година имам същият акт.
                          Всеки път минавам от там с повишено внимание.
                          Alfa 156 2.4 JTD 09.2000

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от MrX
                            А защо трябва да обжалваш акт за нарушение, да не беше нарушил закона за движение по пътищата да обжалваш но нарушението си е налице, неможе всеки на който не му изнасят актовете да обжалва и да продължава с нарушенията.Казано е, зелено минаваш, друг цвят спираш!
                            E нали се сещаш какво ще стане по големите градове, ако се спазва правилото. Просто е неприложимо
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от trustworthy
                              Първоначално публикувано от MrX
                              А защо трябва да обжалваш акт за нарушение, да не беше нарушил закона за движение по пътищата да обжалваш но нарушението си е налице, неможе всеки на който не му изнасят актовете да обжалва и да продължава с нарушенията.Казано е, зелено минаваш, друг цвят спираш!
                              E нали се сещаш какво ще стане по големите градове, ако се спазва правилото. Просто е неприложимо
                              Напротив, точно тези преминаващите на вълто правят цялото задръстване, защото например на мен като ми светне зеленото и трябва поне минута да чакам да се изнесът те и докато минат и хоп червеноооо, а по-фрапантния случай(кръстовището на НДК) тези "жълтурковците" запушват кръстовището и няма минаване ако ще и бембено да светне!

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от MrX
                                Първоначално публикувано от trustworthy
                                Първоначално публикувано от MrX
                                А защо трябва да обжалваш акт за нарушение, да не беше нарушил закона за движение по пътищата да обжалваш но нарушението си е налице, неможе всеки на който не му изнасят актовете да обжалва и да продължава с нарушенията.Казано е, зелено минаваш, друг цвят спираш!
                                E нали се сещаш какво ще стане по големите градове, ако се спазва правилото. Просто е неприложимо
                                Напротив, точно тези преминаващите на вълто правят цялото задръстване, защото например на мен като ми светне зеленото и трябва поне минута да чакам да се изнесът те и докато минат и хоп червеноооо, а по-фрапантния случай(кръстовището на НДК) тези "жълтурковците" запушват кръстовището и няма минаване ако ще и бембено да светне!

                                Е то там си е всеки ден един безразборен групов секс. Само трябва да внимава човек, да не му го боднат между стоповете

                                Comment

                                Working...
                                X