Известие

Collapse
No announcement yet.

Мразя я защото . . .

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от The_Game
    Първоначално публикувано от isoiso
    и бавно да карам съм забелязал, че повечето шофьори им прави кеф да карат след мен и да съзерцават на Алфетка д..то

    Леле затова ли е било така
    Аз карам бавно мина от дясно давам път никой не иска да ме мине карат си зад мен въпреки че има място за 3 коли

    Изфорсирам я на светофар рацера до мен ме погледне погледне и колата и се откаже
    Мда и аз карам бавно, най много на някой светотофар да поиздухам нещо дето много се пръчи
    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
    Нагоре по стълбата, която води надолу
    sigpic

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от fred
      Първоначално публикувано от The_Game
      Първоначално публикувано от isoiso
      и бавно да карам съм забелязал, че повечето шофьори им прави кеф да карат след мен и да съзерцават на Алфетка д..то

      Леле затова ли е било така
      Аз карам бавно мина от дясно давам път никой не иска да ме мине карат си зад мен въпреки че има място за 3 коли

      Изфорсирам я на светофар рацера до мен ме погледне погледне и колата и се откаже
      Мда и аз карам бавно, най много на някой светотофар да поиздухам нещо дето много се пръчи
      Значи така било то....ами и аз се чудех, защото аз карам бавно и като ме настигнат и стоят отзад и почват едни тактики едни маневри, едно чудене от къде да мине...Да чукне мигача и да заминава...ама май не е мн лесно....Имам чувството, че искат да се докажат...
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
      Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

      Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

      Comment


      • #33
        Re: Мразя я защото . . .

        Първоначално публикувано от isoiso
        Нека тук да си изливаме нервите, от наште "безпроблемни" возила. Който има нужда да си нахока мръсницата да заповяда Моята бръмчилка няма да я коментирам защото пак си мени празните обороти и накрая ще взема един голям чук . . . Но . . . нека видим как ще тръгне темата пък после ще ругая, да не подскачам сам като .. .
        ...новак ако чете из форума за проблемите при алфа/включително и аз-в началото когато се причлених към форума/...не само,че ще се отчая,ами може и за главата да се хване....прав си колега...за ядосване си ти е работата...а и кой ли не се е ядосвал...особенно ако е по старичка колата му....мисля,че специално алфа - има фунсционални възли ,детайли и агрегати,които по принцип държат, и си поддържат характеристиките, но явно има и относително слаби и дефектируеми места и консумативи...лично мнение ми е ,че причините за проблемите доста често възлизат от предоверяването в разните сервизи и майстори корифеи,където занаятчийството властва над науката, а и е придобито от "туй чел,онуй видал..."...скоро един колега от софето къв хуй яде с 2 основни некачествени ремонта, и кви пари му струваха ядовете,че и без хепиенд накрая...че дали не ставаше въпрос и за "еди кой си сервиз"...аз се сблъсках с няколко проблема и минах пред 2-3 варненски сервизчета, едното от които беше"еди кой си сервиз"...и само като чух кви почнаха да ми ги пеят....сори пичове....изкарах си от мануала данните на съответните проблеми,настроих си ги, и ....няма праблем....кофти ако си по на "вие"с техниката, или по-нямаш време за ремонти, и щеш нещеш тръгваш към сервиза....лошо е и ,че масово мануалите са предимно на италиански,който е относително недостъпен....та има си и ситуации за псуване.../умишлено не споменавам конкретни имена, щото тоя форум е малко тоталитарно подвластен на модераторите, та трият кога треве и кога не...колкото и личното ми мнение да е,че"имената на глупците и мошениците треве а висят по стените"...поне от колегиалност, да не се накисне и някой колега....весели празници.../
        156-2.4-JTD-99;
        156-2.4-JTD-SW-01;

        Comment


        • #34
          И аз в началото останах с впечатлението че тия коли направо 3 трябва да си купиш и от другите 2 да си сваляш чаркове, защото само се чупят.


          Като по прочетох постовете и разбрах, че всеки какъвто и проблем да има се оплаква

          Някакви дреболии и всеки пита. И като влезне някой външен вижда 30 теми за последните 3 дена с различни проблеми. Е как да не си помисли, че тия коли само виснат по сервизите.

          По другите форуми всеки си трае кара си колата в сервиза и се надлъгват кой по-малко е виснал по сервизите, при нас всеки се хвали когато нещо не му е в ред
          sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

          Comment


          • #35
            Айде сега няма да се депресираме
            Ето нещо за настроение:
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #36
              Ми че то като с бренеке гърмяно от ВТОРАТА СВЕТОВНА.Забележете че е отзад.ПЪК АЛФАТА НЕМОЯТ Я УЦЕЛЯТ.
              Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
              Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от The_Game
                И аз в началото останах с впечатлението че тия коли направо 3 трябва да си купиш и от другите 2 да си сваляш чаркове, защото само се чупят.


                Като по прочетох постовете и разбрах, че всеки какъвто и проблем да има се оплаква

                Някакви дреболии и всеки пита. И като влезне някой външен вижда 30 теми за последните 3 дена с различни проблеми. Е как да не си помисли, че тия коли само виснат по сервизите.

                По другите форуми всеки си трае кара си колата в сервиза и се надлъгват кой по-малко е виснал по сервизите, при нас всеки се хвали когато нещо не му е в ред
                Траят си защото за тях е гордост това да си купят шарнир за 18 лева и той да изкара 50000 км! Имал съм абсолютно безмислени спорове с почитатели на немските автомобили, в които те изтъкват, че частите били евтини и не се чупели... и аз ги питам, е хубаво да приемем ,че са по-здрави и по-евтини за подръжка, кажете ми някакво друго достойнство на автомобилите си. И спора завършва
                Защото това е гордоста на един опелджия или голфаджия- евтини и здрави части!!!
                Аз предпочитам ръмжаща алфа, която се чупи, пред здрав като скала голф, защото търся нещо повече в автомобилите.
                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                www.ClassicCar-bg.com

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Speeder
                  Първоначално публикувано от The_Game
                  И аз в началото останах с впечатлението че тия коли направо 3 трябва да си купиш и от другите 2 да си сваляш чаркове, защото само се чупят.


                  Като по прочетох постовете и разбрах, че всеки какъвто и проблем да има се оплаква

                  Някакви дреболии и всеки пита. И като влезне някой външен вижда 30 теми за последните 3 дена с различни проблеми. Е как да не си помисли, че тия коли само виснат по сервизите.

                  По другите форуми всеки си трае кара си колата в сервиза и се надлъгват кой по-малко е виснал по сервизите, при нас всеки се хвали когато нещо не му е в ред
                  Траят си защото за тях е гордост това да си купят шарнир за 18 лева и той да изкара 50000 км! Имал съм абсолютно безмислени спорове с почитатели на немските автомобили, в които те изтъкват, че частите били евтини и не се чупели... и аз ги питам, е хубаво да приемем ,че са по-здрави и по-евтини за подръжка, кажете ми някакво друго достойнство на автомобилите си. И спора завършва
                  Защото това е гордоста на един опелджия или голфаджия- евтини и здрави части!!!
                  Аз предпочитам ръмжаща алфа, която се чупи, пред здрав като скала голф, защото търся нещо повече в автомобилите.
                  Е тия шарнири за 18 леа га изкарат 50000 км ше се прекръстя на Хасан. Според мен няма лошо в това да си правиш сметка на парите, давайки много пари по сервизи кво ти дава тва, моралното успокоение "мога да си го позволя ебал съм го" И аз се кефя някоя част, като се окаже двуцифрена сума/макар, че рядко ми се случва/ По повод Голфовете, имам приятел с доста добри финансови възможности и покрай достата си коли има и Голф ІІ, който Голф се подържа само и единствено в Юнитрейд, всяко влизане там му струва колкото половината кола, така че не е хубаво всички хора да минават под общ знаменател.

                  И по темата независимо от "здравето" на Доматка винаги се либиме якУ.


                  Comment


                  • #39
                    и аз ги питам, е хубаво да приемем ,че са по-здрави и по-евтини за подръжка, кажете ми някакво друго достойнство на автомобилите си. И спора завършва
                    Защото това е гордоста на един опелджия или голфаджия- евтини и здрави части!!!
                    Аз предпочитам ръмжаща алфа, която се чупи, пред здрав като скала голф, защото търся нещо повече в автомобилите.
                    Хахаха за това не се бях сетил и наистина си прав.


                    Ииии аз пък въобще не съм на мнение че голфа не се чупи.

                    Всичките ми приятели с голфове все по нещо сменят.

                    Няма стара кола която не се чупи.

                    Опелите пък имат корави ламарини много добре се борят с корозията

                    Ааа изгнила Алфа от 1990та насам немога да се сетя да съм видял. Ако някой има снимка бих се радвал да я видя.

                    Мойта 155ца от долу няма грам ръжда. Направо се учудих като знам на колко години е и си е със заводската защита (Не е боядисвана повторно)



                    Toва коео каза че предпочиташ ръмжаща кола...

                    То и Рон Денис (McLaren Mercedes F1) Преди 2 години когато им се чупеха колите, Каза : Предпочитам колите ни да са най-бързите на пистата дори и с цената на технически проблем, пред това да сме 5 или 6 -ти.

                    И в действителност, докато са здрави, бягаха напред, но не стигаха до финала
                    sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                    Comment


                    • #40
                      Мразя каретата,които постоянно сменям,една кора от дясната страна,която скърца,мразя когато ми се разскърца задната врата,мразя кабелите на свещите/тоест само един,който не могат да разберат кои е/.Но ми пълни душата като изпревари по баир някое Ауденце
                      Пък и понякога ми е по лесно да изброя това което обичам в нея и това което ми дава!
                      Алфа Ромео 155 1.7 8V T.S'96
                      Hyundai Coupe 1.6i 16V '03-следващата,много скоро
                      Kawasaki ZX9R 154 к.с '01г

                      Имам две фръцли,една италианка и една българка!
                      Всеки сантиметър в теб е секси,метър и деветдесет-жесток си,само тази нощ не стига...

                      Comment


                      • #41
                        Италианските коли са като красивите жени: все капризничат нещо, обаче всичко си струва само за момента, в който излезеш с красавицата на разходка


                        На всички ни се е случвало да ни зареже возилото в кофти момент, но както пише на багажника на едно Пежо 405 "Shit happens to all of us!".

                        P.S.: Обичайте си колите и жените и те ще ви се отблагодарят, в противен случай се ориентирайте към други такива
                        I'm out!
                        (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                        Comment


                        • #42
                          Абе някой беше казал, че в италианските най-големия проблем са немските електроники, с което съм напълно съгласен. От Бош май изтискват Алфаджии като лимони за добър ден Ето още нещо за успокояване на нервната с-ма http://zazz.bg/play:63b16ab5
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #43
                            Не я мразя в никакъв случай! Дразни ме само поскръцването на пластмасите в купето. Може би и твърдото окачване. Но не съжалявам никога,че я купих! Няма кола,която да се усеща така добре. Не е до бързината-карал съм и по-бързи. Просто при всяко ускорение и спиране я усещам като част от мен. Сигурно това е магията на Alfa...
                            sigpic33201
                            930 Quattroporte

                            Comment


                            • #44
                              Аз пък много се нервя на пръскалката на задното стъкло, колкото и да я настройвам след известно време винаги се връща в едно и също положение в което разбира се не пръска както трябва
                              Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
                              Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
                              Audi A4 1.9 TDI

                              Comment


                              • #45
                                18 градско мени си оборотите и изобщо не държи пътя, ходи си на зиг заг и не е от задкормилното устройство. Ама много много си я обичкам
                                156 1.8 TS

                                Comment

                                Working...
                                X