Известие

Collapse
No announcement yet.

За обслужването в Техно-магазините...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За обслужването в Техно-магазините...

    http://gery.wordpress.com/2006/07/16/te ... in-letter/

    Четете и коментирайте. Лично аз обикновено като отида в такова място знам повече от хората дето ми продават конкретния продукт, който съм си избрал. Отделно че за да ти обърнат внимание май трябва ред гранати да им покажа че нося... за отношение няма да говоря... УЖАС


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

  • #2
    ае технополис са сравнително по-добри в това нещо... ама по-големи мърди от техномаркет няма!!!! в това сме се убедили всички! често ходя в мола и там тия се събират на групичка и трее да ходя да им разваля карето за да ми обърнат внимание.


    друг път отивам с парите да си купувам безжичния рутер... няма никой около мен, само 2ма от персонала нареждат некви кутии, местят ги от едното шкавче в другото - казвам му 'извинете може ли за минутка?' - и оня тарикат ми вика 'ей сега само да преместим тука еди кво си'... така ли? не си познал сополанко - и отивам при мениджъра.... как го насолих аборигена и да видите как търчи палето после...

    тва е техномаркета... от технополис съм по-доволен, там са доста по заинтересовани да ти продадат нещо
    Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от pent
      ае технополис са сравнително по-добри в това нещо... ама по-големи мърди от техномаркет няма!!!! в това сме се убедили всички! често ходя в мола и там тия се събират на групичка и трее да ходя да им разваля карето за да ми обърнат внимание.


      друг път отивам с парите да си купувам безжичния рутер... няма никой около мен, само 2ма от персонала нареждат некви кутии, местят ги от едното шкавче в другото - казвам му 'извинете може ли за минутка?' - и оня тарикат ми вика 'ей сега само да преместим тука еди кво си'... така ли? не си познал сополанко - и отивам при мениджъра.... как го насолих аборигена и да видите как търчи палето после...

      тва е техномаркета... от технополис съм по-доволен, там са доста по заинтересовани да ти продадат нещо
      На 100% ми се покрива мнението с твоето!!!
      Техномаркет не щат да ти земат парите..
      sigpic
      === 75 1.8 T '86 ===
      === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

      If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

      Comment


      • #4
        На мен парите вчера в технополиса не искаха да ми ги вземат... първо тия продавач "консултант" дето са ме убеждаваха как нямало как дас епробват едни колонки за пц, после на касата нещо ми мрънкаха...абе нямам думи....нямаме услуги никакви! На същото мнениние съм и за техномаркета...


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #5
          Хах, точно пък Технополис са може би наистина най-големите мърди и некадърници. Два пъти съм ги питал за фотоапарати и ме пращаха в Техномаркет да попитам за повече спецификации, защото техномаркет били внасяли съответната марка - е няма такъв отговор - направо ме ошашкаха . Последното преживяване там беше с един приятел, който си купи слушалки и искаше да му ги тестват - естествено отговора беше: "не може, няма къде" и ние - ! Цял магазин с техника и едни слушалки не могат да мушнат някъде. Е след 15-20 минутни убеждавания се навиха и подминаха всички стерео уредби и системи за домашно кино и включиха слушалките в една плазма с.......Канал1 с отвратително качество и .....моно! И върха беше след като му се изсмяхме, ни каза: слушалките работят, оправяйте си се вие и си ги включвайте където си поискате (демек да си гледаме работата). Та това за Технополис - не че в Техномаркет са по-добре, ама "ич дума да не става", че в Технополис са по-учтиви или по-компетентни. Който не вярва, нека да попита в технополис каква е разликата между два сходни модела монитори или телевизори. 99% отговра ще бъде: "амиииииииииииииииииии.............." и се започва четене на параметрите от табелите пред мониторите (артикулите). Амиииииииииииииииииииииии......мерси много, ама и аз мога да чета (даже може би и по-добре от тях)!
          Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
          Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
          Lancia Kappa 2.4 5.20

          Comment


          • #6
            да ве това ми е любимото, като ги питам за 'нещо повече' за даден модел почват да вдигат рамене - знаят само това което пише на табелката деееба и индианците!

            но момчетата не са виновни... виновни са мениджмънта им! не им направят тренинг - как да се отснасят с клиенти и тн... как да продават с 2 думи

            сега се сетих за другия чест отговор - 'вижте в интернет, там си пише' ))
            Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

            Comment


            • #7
              О да, ние за случая със слушалките даже се обърнахме към шефа на въпросния "консултант" (въпреки, че той твърдеше, че няма шеф). Обаче, шефът каза, че щом не ни е казал в прав текст да си гледаме работата, няма никакъв проблем . И те нямали практиката да тестват слушалки.....ами ОК - ако са 10 лева ...иди дойди, ама слушалки за над 100 лева.....! Та истината е, че точно шефовете са виновни!

              П.П. В техномаркет поне дават да се тестват колонките и сами тестват разните там пасатори, миксери и печки
              Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
              Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
              Lancia Kappa 2.4 5.20

              Comment


              • #8
                Аз работя в една в компания предлагаща комуникационни услуги, т.е. пак в сферата на продажбите на стоки и услуги....с една дума търговия....Трябва да ви кажа, че и клиентите са доста големи дебили и предизвикват едно такова отношение както описаното по-горе. В частнот когато момчето от въпросния магазин ви е казало че няма къде да ги пробва значи няма къде.....Просто на него не са му предоставили поле за действие. Виновни са шефовете, а не персонала, така че ходения по управители за оплакване както pent е направил е просто смешно....Просто някой клиенти не разбират какво е от другата страна, тая "зад щанда" и си мислят, че света е техен....Peace!!!
                Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
                Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

                Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от trouble
                  Аз работя в една в компания предлагаща комуникационни услуги, т.е. пак в сферата на продажбите на стоки и услуги....с една дума търговия....Трябва да ви кажа, че и клиентите са доста големи дебили и предизвикват едно такова отношение както описаното по-горе. В частнот когато момчето от въпросния магазин ви е казало че няма къде да ги пробва значи няма къде.....Просто на него не са му предоставили поле за действие. Виновни са шефовете, а не персонала, така че ходения по управители за оплакване както pent е направил е просто смешно....Просто някой клиенти не разбират какво е от другата страна, тая "зад щанда" и си мислят, че света е техен....Peace!!!
                  Съгласен съм с това мнение!
                  --Alfa Romeo 147 1.9JTD -- Keep walking! --
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Опс...не така! trouble (и walker).
                    1. Има си една максима: "Клиента винаги е прав". Най-малкото, защото аз като клиент ви храня - затова вие трябва да ме глезите - неприятно, но факт. Ако ти като продавач си мислиш, че аз съм дебил......няма проблеми - ако показваш, че си мислиш, че съм дебил - вече има проблем и ако има друга фирма, която предлага същото (дори и на по-висока цена) смятай, че си ме загубил като клиент
                    2. Айде не на мене тия работи с нямането. В цял магазин с над 100 ТВ-та, над 100 стерео уредби и още не знам колко МП3 плаъер-и няма един вход за слушалки?!?! Между "мързи ме да си мръдна задника" и "няма къде" разлика има, ама не и за повечето от "сферата на услугите" (ти може и да си изключение. А като това "момче разполагаше" с един сет уп за домашно кино - с ДВД и т.н., с кресло, за да може да седнеш и да се насладиш на саунд-а!!!! И там ли не можеше да се включи?! А на всички ТВ-та, с които той разполагаше и на които бяха пуснати ДВД-та пак ли не можеше да се пусне?!? А след като се обърнахме към шефа, как се намери веднага ЦД с музика предназначено точно за тестване на стерео уредбите (които случайно бяха в неговия отдел)?!?
                    3. И дори да приемем че няма къде, не е ли негова работа да се заеме да намери и ако наистина пак не може не трябва ли той да ме свърже с някой по-шеф (защото той няма шеф), който да се справи с моя проблем (в случая желание).
                    4. Не е ли правилно като давам 100 лева за нещо да искам да го пробвам?
                    5. Понеже сме авто форум - ако си търсиш кола, а аз продавам моята примерно за 5000 и дойдеш при мен, би ли я купил без да я пробваш. Просто ти врътвам ключа, казвам ти "пали, значи е ОК, давай парите и си троши главата"!!!
                    6. И крайно време е да се осъзнае, че времената вече се менят и няма 100 желаещи да купят 10 телевизора и точно за това клиента трябва да се уважава, колкото и голям дебил да е.
                    7. Шефпвете, както вече казах наистина са виновни, просто защото след такава случла въпросния "консултант" трябва веднага да бъде изгонен от магазина т.е. уволнен.

                    П.П. Peace във форума, но ти гарантирам, че ако съм ти клиент и отношението ти е като на оня ******** от технополис, определено няма да съм особено миролюбив и определено ще искам да се обърна към шефа ти (нищо, че може и да нямаш), пък ако ще и да е най-глупавото нещо на света.
                    Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
                    Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
                    Lancia Kappa 2.4 5.20

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от SIS
                      Опс...не така! trouble (и walker).
                      1. Има си една максима: "Клиента винаги е прав". Най-малкото, защото аз като клиент ви храня - затова вие трябва да ме глезите - неприятно, но факт. Ако ти като продавач си мислиш, че аз съм дебил......няма проблеми - ако показваш, че си мислиш, че съм дебил - вече има проблем и ако има друга фирма, която предлага същото (дори и на по-висока цена) смятай, че си ме загубил като клиент
                      2. Айде не на мене тия работи с нямането. В цял магазин с над 100 ТВ-та, над 100 стерео уредби и още не знам колко МП3 плаъер-и няма един вход за слушалки?!?! Между "мързи ме да си мръдна задника" и "няма къде" разлика има, ама не и за повечето от "сферата на услугите" (ти може и да си изключение. А като това "момче разполагаше" с един сет уп за домашно кино - с ДВД и т.н., с кресло, за да може да седнеш и да се насладиш на саунд-а!!!! И там ли не можеше да се включи?! А на всички ТВ-та, с които той разполагаше и на които бяха пуснати ДВД-та пак ли не можеше да се пусне?!? А след като се обърнахме към шефа, как се намери веднага ЦД с музика предназначено точно за тестване на стерео уредбите (които случайно бяха в неговия отдел)?!?
                      3. И дори да приемем че няма къде, не е ли негова работа да се заеме да намери и ако наистина пак не може не трябва ли той да ме свърже с някой по-шеф (защото той няма шеф), който да се справи с моя проблем (в случая желание).
                      4. Не е ли правилно като давам 100 лева за нещо да искам да го пробвам?
                      5. Понеже сме авто форум - ако си търсиш кола, а аз продавам моята примерно за 5000 и дойдеш при мен, би ли я купил без да я пробваш. Просто ти врътвам ключа, казвам ти "пали, значи е ОК, давай парите и си троши главата"!!!
                      6. И крайно време е да се осъзнае, че времената вече се менят и няма 100 желаещи да купят 10 телевизора и точно за това клиента трябва да се уважава, колкото и голям дебил да е.
                      7. Шефпвете, както вече казах наистина са виновни, просто защото след такава случла въпросния "консултант" трябва веднага да бъде изгонен от магазина т.е. уволнен.

                      П.П. Peace във форума, но ти гарантирам, че ако съм ти клиент и отношението ти е като на оня ******** от технополис, определено няма да съм особено миролюбив и определено ще искам да се обърна към шефа ти (нищо, че може и да нямаш), пък ако ще и да е най-глупавото нещо на света.
                      да прав си, но има и нещо друго много от новите консултанти незнаят какво е Телевизор камо ли ДВД но това се учи може да си попаднал на точно такъв... Аз мога да ти кажа че съм работил в техномаркет със супер колеги накойто правя евала също така смея да твърдя че съм добър консултант но има моменти в който всичко се срива идват клиенти който ти носят дистанционно на телевизор за 5000лв и искат да го върнат защото дистанционното им мерише на лепила и нови ел елементи... И като ти се струпат 20тина такива клиента пробата дори на едни слушалки идва в повече... Не е бил прав можело е да помоли друг колега, но има хиляда неща който да ти пречат за да изпратиш клиента доволен, липсата на знание също. Не се зяждам ще те цитирам "Клиента винаги има право" ако аз немога да те обслужа не съм за там...
                      Lexus Is200
                      Honda CBR 600 F4i

                      Comment


                      • #12
                        По-добре да не спорим за такива неща....защото и двете страно си имаме нашите си проблеми....Важното е клиентите да не прекаляват с прищевките си, и консултантите с "любезността си" ..... Много може да се изпише по тая тема, а и много истории да разкажа, защото вече 2 години работя в компания номер 1 за мобилни комуникации и знам какво е отношение към клиента....Важното е да не се прекалява, да се поддържа едно равновесие. Защото мен и са ме глобявали за отношение към клиенти, ама и клиенти са изхвърляни от магазина със полиция. Абе важното е да се разбираме. А не като ония ден идва един и тръшка телефона защото му се развалил и ми вика- абе педал, боклук, оправи ми телефона. И аз какво....да му помогна ли. Колкото и да има право, нема да стане, защото си има граници. Спазват ли се, всичко ще бъде наред. И вълка сит и агнето цяло......
                        Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
                        Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

                        Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

                        Comment


                        • #13
                          Като човек от другата страна няма как да не взема отношение по въпроса , част съм от управата на един от Технополисите и мога смело да твърдя , че по-голямата част от персонала е добре обучена и с професионално отношение към клиентите , което не значи че няма пропуски на всякъде ги има .До голяма част отношението на консултанта е повлияно от клиента и подходът му примери мога да дам много .За колегите от Техномаркет проблема е друг но не е подходящо аз да го изказвам там мнение има Живко.
                          Alfa 147 Q2 1.9 150 hp, Alfa GT 2.0JTS '05 ex, Alfa 159SW 1.9JTDM 150hp+ ex, Alfa 156SW 1.9JTD FL '04ex, Alfa 156 2.0 TS 16V 155hp '99 ex, Alfa 147 1.9JTD 115hp+ '04ex

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mboge
                            Като човек от другата страна няма как да не взема отношение по въпроса , част съм от управата на един от Технополисите и мога смело да твърдя , че по-голямата част от персонала е добре обучена и с професионално отношение към клиентите , което не значи че няма пропуски на всякъде ги има .До голяма част отношението на консултанта е повлияно от клиента и подходът му примери мога да дам много .За колегите от Техномаркет проблема е друг но не е подходящо аз да го изказвам там мнение има Живко.
                            Евала баце...
                            Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
                            Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

                            Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

                            Comment


                            • #15
                              ае ей, правилата не сме ги измислили тук в БГ! просто взимаме готов и изпробван модел от близо вече 20год. капиш, клиента ВИНАГИ има право или си аут ъф дъ бизнес! и ще метеш улиците и ще си на борсата и ще се оплакваш че държавата нищо не ти дава(това ми е любимо ).

                              Факт е, че в БГ понякога и клиентите са мега селяни е друг въпрос. Но каквито и да са те... селяни/простаци или просто неразбиращи - те са клиенти и са дошли да си оставят парите при вас. Персонала забравя едино важен въпрос - ЗАЩО СА ТЕ ТАМ? Тяхната заплата се плаща именно за да консултират неразбиращите и да се отнасят с търпение към селяците. Тяхната заплата не е за да мрънкат под носа си, да се гонят между щандовете или за да си избират клиентите

                              Последно време като влеза в магазина на техномаркерт ако не играят на някоя игра(новия ПС3) или не разцъкват някое ново фото здраве му кажи. тия момчета(нищо лично против тях, вината им е че не са научени) нямат ЕЛЕМЕНТАРНО поведение към клиента! когато влиза човек в магазина ти, най-малко трябва да го погледнеш и да питаш дали има нужда от нещо/насока/консултация/помощ!

                              дано скоро това нещо се промени

                              ае мерси за вниманието
                              Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

                              Comment

                              Working...
                              X