Известие

Collapse
No announcement yet.

Най после двигателя си е при мен

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Най после двигателя си е при мен

    И ето , вече и аз си имам мотор.( Ники от Кюстендил го свали от колата си и аз го прилапах :) Тази седмица трябва да бръмча и аз .... наййййй после :P :P :P :P

    sigpic
    Alfa Romeo 159 EX

  • #2
    Re: Най после двигателя си е при мен

    Честито, да върви като "пушка"
    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
    Нагоре по стълбата, която води надолу
    sigpic

    Comment


    • #3
      Честито и от мен Колко станаха вече 3? - Казват че 3 е щастливо число
      Ако е онзи мотор за който си мисля (с копмпресора от G60) не би трябвало да върви... а да лети ниско под тополите


      ПС. за този същия мотор ли става въпрос?
      опит с Fiat Coupe 1,8 & Alfa Romeo 156 2,0 Twin Spark

      Comment


      • #4
        Честито и от мен отново Време беше вече , много се измъчи
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
        Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
        Ex: BMW E61 530 Xi

        Comment


        • #5
          А ще му правиш ли ревизия Успех
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            Е браво Стефане,наи после.
            0888515205

            Comment


            • #7
              това е двигателя от колегата nkn66 . всичко вътре свети , само едни биелни лагери в понеделник купувам ,щото тия били леко тръгнали и гарнитури и съм на пистата .

              sigpic
              Alfa Romeo 159 EX

              Comment


              • #8
                браво

                Браво колега, радвам се за теб! знам какво е! Много безаварийни километри!

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Stefan Caromov
                  това е двигателя от колегата nkn66 . всичко вътре свети , само едни биелни лагери в понеделник купувам ,щото тия били леко тръгнали и гарнитури и съм на пистата .
                  Колега, отдавна ти чета постовете и проблемите ти с 2 литровия мотор. Бих искал в таzи враzка да ти кажа, че Фиат съвсем официално си приzна, че е имало "некой пропуски" при проиzвоството му, а по точно ниско качествен материал полzван точно zа теzи лагери. В Европа почти всяка 3 та Алфа с тоя прословут с проблемите си мотор е дала фира. НеЗнам Защо тук това се премълчава, ако и да е много добре иЗвестно.

                  .

                  Comment


                  • #10
                    [quote=petko]
                    Колега, отдавна ти чета постовете и проблемите ти с 2 литровия мотор. Бих искал в таzи враzка да ти кажа, че Фиат съвсем официално си приzна, че е имало "некой пропуски" при проиzвоството му, а по точно ниско качествен материал полzван точно zа теzи лагери. В Европа почти всяка 3 та Алфа с тоя прословут с проблемите си мотор е дала фира. НеЗнам Защо тук това се премълчава, ако и да е много добре иЗвестно.

                    .
                    Интересно, а пък викаш при 1.6 и 1.8 са използвали висококачествен материал, а точно на 2.0 - намират и прас - забъркват нискокачествен. Нещо не ми звучи логично, ама както казваш - тия дето знаят мълчат и ние тънем в неведение......
                    Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                    Нагоре по стълбата, която води надолу
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Ами навремето така беше при Мерцедес 260Е и 300Е с горния вал, просто скапан материал... ама 300Е 24 и 230Е и 200Е си беше ОК.

                      Случват се такива работи, уж при ЖТС/а нещата са други......Дано


                      .

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от petko
                        Ами навремето така беше при Мерцедес 260Е и 300Е с горния вал, просто скапан материал... ама 300Е 24 и 230Е и 200Е си беше ОК.

                        Случват се такива работи, уж при ЖТС/а нещата са други......Дано

                        .

                        Е в крайна сметка всичко е въможно, някъде из форума четох преди време друго обяснение, което ми се видя по приемливо - накратко, при мърляво обслужване на колата, пренебрегване редовна на смяна на маслото, то вече губи свойствата си и като се добави по яко карене, то резулата е че тия биели се скапват. Не съм специалист, ама това ми звучи по приемливо.
                        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                        Нагоре по стълбата, която води надолу
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от petko
                          Защо тук това се премълчава, ако и да е много добре иЗвестно.

                          .
                          кой премълчава? аз отдавна съм го обявил за пълен боклук тоо мотор ... ма ме модерират като откровенича ... ша знайш.
                          Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                          Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от vladu
                            Първоначално публикувано от petko
                            Защо тук това се премълчава, ако и да е много добре иЗвестно.

                            .
                            кой премълчава? аз отдавна съм го обявил за пълен боклук тоо мотор ... ма ме модерират като откровенича ... ша знайш.
                            бах тоа боклук, дето ако се грижиш за него си е перфектен. Е капризничко си е агрегатчето, иска си хубаво масълце, редовна смяна, качествено гориво и май най вече мислещо задкормилно устройство. не е дуракоустойчиво!
                            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                            sprint tropheo
                            155/1.8
                            156/2.0 Selespeed

                            Comment


                            • #15
                              Говорите глупости проблемите на този мотор идват от блока на Ланча,и по точно на високи обороти няма мазане на коляновия вал затва повечето раждат с висока скорост пример Бат Вас
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment

                              Working...
                              X