тази фирма винаги ме е учедвала с пълната си липса на дизайн
ето снимки на новия форестър - хубави двигатели ама прилича на лада или штото в роде
Базовият агрегат е атмосферен 2,0-литров с 4 разпределителни вала и мощност 158 к.с. – с 33 к.с. повече от досегашния мотор. Благодарение на повишените характеристики времето за ускорение от 0 до 100 км/ч е снижено на 9,4 от 11,1 сек.
По-големият турбоагрегат 2,5 литра е получил допълнителни 19 к.с., с които мощността нараства до 230 к.с. С него автомобилът набира до 100 км/ч за 5,7 сек. За двигателя се предлага автоматичната трансмисия "Sportshift".
снимки:
тук
тук
тук
ето снимки на новия форестър - хубави двигатели ама прилича на лада или штото в роде

Базовият агрегат е атмосферен 2,0-литров с 4 разпределителни вала и мощност 158 к.с. – с 33 к.с. повече от досегашния мотор. Благодарение на повишените характеристики времето за ускорение от 0 до 100 км/ч е снижено на 9,4 от 11,1 сек.
По-големият турбоагрегат 2,5 литра е получил допълнителни 19 к.с., с които мощността нараства до 230 к.с. С него автомобилът набира до 100 км/ч за 5,7 сек. За двигателя се предлага автоматичната трансмисия "Sportshift".
снимки:
тук
тук
тук
Comment