Известие

Collapse
No announcement yet.

Аман от гащници!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Малееее какъв спор заформяте
    Не само при Алфа Ромео, а и при другите компании нещата малко или много се променят или омешват, за добро или лошо
    Швабите имат много положителни черти, дори и на мен да не ми харесват техните коли от нисък и среден клас Хубавото е, че напоследък свалиха много качеството и това помогна на други производители
    Много важно е швабите да приемат на сериозно италянските марки и по-специално Алфа Ромео, защото Германия е много сериозен пазар
    На мен ми се струва, че специално 159 ще разчупи фанатичното мислене на швабата и ще отвори път и на другите италянски марки.
    В крайна сметка излъчването на 159 е типично за апенините и носи емблемата на Cuore Sportivo
    sigpic

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от hf hpe
      Първоначално публикувано от pooh
      ... Делата 2 е в С-сегмента занчи я сравняваме с С-класа....
      тука има малка неточност
      трябва да сраваняваме С-класата на Мерцедес с Ланча Дедра или със 155-цата все пак
      Делтата и 145 примерно можем да сравняваме с тривратата С класа дето не и занм сигнатурата, но ще ме прощавате за това
      А бе аз си мисля, че не може да се сравняват 2 марки, които макар и в един и същ клас се различават ценово почти 3 пъти
      Цената на най-евтиния С клас е колкото най-скъпата Дедра, накичена с всякакви глезотии Мерцедес не е народен автомобил, по значението на думата в Германия, докато Ланча е народен в Италия, макар да е аристократична марка.
      Може да се сравни Дедра с Вектра А .... няма да коментирам, само се досещате
      Или Дедра с Пасат (1989г., защото тогава излиза Дедра-та) .... и тук нещата не подлежат на коментар
      Май трябва да направиме раздел "Разликите м/у Алфа Ромео и останалите"
      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от pooh
        @koolio
        Ланчия е най-луксозната италианска марка, за това следва да се сравни с най-луксозната немска, а именно Мерцедес. Делата 2 е в С-сегмента занчи я сравняваме с С-класа. И 2-та модела излизат '93г.С-класа излиза стандартно с 2 възд. възглавници, а Делта2 НИКОГА не се е предлагало 2-ра. Да не говорим, че мерцедес слагат възд. възглавници още '89 на 124 и 190. Така, че не продължавай да говориш наизуст! Не го приемай на вътре. и аз на твойте години не знаех кой знае какво за автомобилите.
        Mercedess C classe e в Д сегмента със 156, Ланча Либра и етц
        тва, че се нарича C, не значи че е в "C сегмент"
        на тая логика понеже няма мерцедес Д класа, значи нямат и кола там

        а иначе си прав че германците винаги са имали много по високи изисквания за сигурност към автомобилите.
        там 2та еърбега са задължителни още от средата на 90тте
        Мойта примерно е с 1, 5ти99та, и е внесена от Италия
        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от valjo
          Mercedess C classe e в Д сегмента със 156, Ланча Либра и етц
          тва, че се нарича C, не значи че е в "C сегмент"
          на тая логика понеже няма мерцедес Д класа, значи нямат и кола там
          Като замисъл 190 е била да точно С сегмент (искали са да конкурират голфа) и С-класа 1 като нейн наследник се намира м/у С и Д. С-класа 2, вече си е в Д сегмента. Сички коли порасват. Погледни, че новото пунто е голямо колкото Форд Фокус. Така, че разгриничаването им е доста условно вече. А и според мен Делта и Дедра са в различни сегменти, колкото ритмо и регата или типо и темпра.

          Comment


          • #20
            Нямам предвид Мерцедес и БМВ- там оставаше и за тия цени изискванията за безопасност да не са високи. Говоря за Опел и Форд например. Ако ми кажете, че дори и новите модели на Опел покриват високи критерии за безопасност... Мой приятел, иначе убеден германофил относно колите, като беше на стаж в следствието, ми разказа колко размазани от нищо и никакви удари Кадети и Астри е видял, с жертви вътре. . @pooh: първо, откъде знаеш колко са моите години? Второ, не съм твърдял, че знам повече от теб за автомобилите, а Ланча с два еърбега съм виждал с очите си- 1.8 LE. А това, че С-класата не е вкласа на Делта го казва и hf hpe, който знае за колите повече от всички във форума, взети заедно.
            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от pooh

              Сички коли порасват. Погледни, че новото пунто е голямо колкото Форд Фокус. Така, че разгриничаването им е доста условно вече. А и според мен Делта и Дедра са в различни сегменти, колкото ритмо и регата или типо и темпра.
              е това е ясно, както и Браво Брава & Мареа и Делта1 и Призма

              а че сичко расте може да видим и по новото Поло, което е голямо колкото Голф 2
              лупо-то което стана колкото старото Поло
              и така
              растееее сичко растеее
              '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
              '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
              '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

              Comment

              Working...
              X