Известие

Collapse
No announcement yet.

За сервизите и техните последствия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За сервизите и техните последствия

    НЕ ХОДЕТЕ В ДУНЕВ .... ХЕМ ВЗИМАТ ДВОЙНО , ХЕМ ВСЕКИ ДЕН ХОДИШ ДА ИМ ОБЯСНЯВАШ КАКВО ТРЯБВА ДА СЕ ПРАВИ - ЗА НИЩО НЕ СТАВАТ.. КАКТО И ПОВЕЧЕТО ДРУГИ СЕРВИЗИ.... ВЕЧЕ СЪМ СЕ ОТКАЗАЛ ДА ТЪРСЯ МАСТЪОРИ.
    ВСЕКИ ДОШЪЛ ОТ НЯКОЕ СЕЛО СТАВА МАЙСТОР. "ОПРАВЯ" ТИ ТАКА BOXERA , ЧЕ НАКРАЯ СЛЕД ХОДЕНЕ ПО МЪКИТЕ ТРЯБВА САМ ДА СИ Я ОПРАВЯШ.

    АЗ ПРИМЕРНО КАТО СИ ПРЕЕБАХ КАРТЕРА И МИ ИЗТРОПА ДВИГАТЕЛЯ .... СЛЕД КАТО ЧУХ МНЕНИЯ ОТ "МАЙСТОРИ" ОТ СОРТА ТИ ИТАЛЯНСКИ БУКЛУЦИ СА ТАКА , БОКСЕРА Е КОФТИ МОТОР И СМЕНИ СИ КОЛАТА ПО ДОБРЕ .......И ЦЕНИ ОТ 1500 - 2500 ЗА РЕМОНТ , СИ Я РАЗГЛОБИХ В ДВОРА , КАЧИХ СИ ГО НА БАЛКОНА (НА 10 ЕТАЖ ) И ТЪЙ КАТО НЕ СЪМ МАЙСТОР ПО ДВИГАТЕЛИ (ОСОБЕНО BOXER РАЗГЛОБЕН ВИЖДАХ ЗА ПЪРВИ ПЪТ ) МИ ОТНЕ 1 МЕСЕЦ ДА СИ ГО НАПРАВЯ КАК СИ ТРЯБВА ( ЩО ТЪРКАНЕ НА КЛАПАНИ ПАДНА САМО АЗ СИ ЗНАМ ) ДАЖЕ АНГРЕНАЖА СИ ГО НАГЛАСИХ САМ. ИЗЛЕЗЕ МИ 700 ЛЕВА РЕМОНТА С ИНСТРУМЕНТИТЕ КОИТО КУПУВАХ.. е МАЛКО ЗОР ИМАШЕ ПОСЛЕ ПРИ МОНТИРАНЕТО НА ДВИГАТЕЛЯ ДЕ АМА ЗА ТАКАВА РАЗЛИКА СИ ЗАСЛУЖАВА.

    ТА ИДЕЯТА Е ТУКА ДА ПИШЕМ В КОЙ СЕРВИЗ КАКВО ПРАВЯТ НАЙ ДОБРЕ- ПРИМЕРНО СПИРАЧКИ В ТОЗИ СЕРВИЗ ИЛИ СЪЕДИНИТЕЛИ В ТОЗИ... ИТД. ЩОТО СЕ УБЕДИХ ЧЕ НЕ МОЖЕ В ЕДИН СЕРВИЗ ВСИЧКИ МАЙСТОРИ ДА СА ДОБРИ ПРОСТО Е АБСУРД В БЪЛГАРИА ДА ИМА ТАКЪВ СЕРВИЗ. ЕТО ЗА ДУНЕВ ИМА РАЗЛИЧНИ МНЕНИЯ НЯКОИ ГО ХВАЛЯТ ДРУГИ НЕ - ЩОТО СА ИМ ПРАВИЛИ РАЗЛИЧНИ НЕЩА.

    ОМРЪЗНА МИ ОТ МАЙСТОРИ ДЕТО ЗА ПЪРВИ ПЪТ ВИЖДАТ BOXER ДА МИ ПИПАТ КОЛАТА ЧЕ И НА ВСИЧКОТО ОТГОРЕ ПОЧВА ДА ТЕ УБЕЖДАВА КОЛКО СИ СБЪРКАЛ С ИТАЛИАНСКИЯ СИ БОКЛУК И КОЛКО Е УМЕН ТОЙ ЧЕ Е ВЗЕЛ ЧИСТО НОВ ГОЛФ 93 ГОДИН.

    АЙДЕ ПИЧОВЕ ТОЛКОВА ОТ МЕН ЗА СЕГА
    Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

  • #2
    Ами то е ясно според мен- има двама майстори всепризнати- Лисан и Бобо...
    Lexus IS200

    Comment


    • #3
      Ходих един ден на майстор тук в Сливен. И майстора ми вика.."...Разкарай си глупавата италианска машина от двора ми. Да си мислил като си си купувал кола..." Ебати олигофрена...
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
      Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

      Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Mind_Control
        Ами то е ясно според мен- има двама майстори всепризнати- Лисан и Бобо...
        И Румен
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от trouble
          Ходих един ден на майстор тук в Сливен. И майстора ми вика.."...Разкарай си глупавата италианска машина от двора ми. Да си мислил като си си купувал кола..." Ебати олигофрена...
          Тоя майстор като измисли някъкъв негов по добър двигател от Boxer-a или twinsparka , та дори и двигателя на трабантче - чак тогава има право да си дава мнението.

          В момента карам една corolla 2003 година 110 коня (служебна ) - много добра кола , динамика , возия държане на пътя ,абе няма за какво да се захванеш но тука идва голямото НО. Когато изфорсираш двигателя той е толкова безличен се едно си изфорсирал миксер ..... а моето лудо BOXER-че , като каже едно диво РРРРРРРРРРРРРРРРРРРР...
          и веднага праща тойотата на втори план .... Имам чувството че ако алфа направят кола с 45 коня пак ще има повече спортно държане от Toyota-та. Катро запаля Аlfata си представям 103 диви черни италянски коне , като запаля тойотата 110 миксера .... Чесно казано предпочитам конете
          Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

          Comment


          • #6
            италянските коне са наи хубавите коне големи силни и Бели-кат се оСерат да си личи
            Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - няма я вече
            Alfa Romeo 155 1,8 8v T.spark - няма я вече
            Alfa Romeo 145 1.4 16v
            BMW 520i E39

            Comment


            • #7
              това с майсторите е болна тема. Причината да мразят и плюят италианките е, че са много трудни за правене. НАли са наблъскати големи мотори в малки кошове и на майсторите им е трудно. При смяната на дисковете на съединителя на старата ми алфа (145, боксер) що оплаквания чух, все едно са някакви глезли, направо ужас. Друго си е някакво опелче да отвори - място под капака бол. Те за това разпрестряняват и тия тъпотии, че били здрави опелите и тем подобни машини, а италианскиъе били чупливи щото им е по-лесно да ги правят
              Alfa Romeo Crosswagon Q4 ex ones: Alfa Romeo 166TS, Alfa Romeo 147 1.9JTD & 145 1,6 boxer

              Comment


              • #8
                [quote]Mind_Control написа:
                Ами то е ясно според мен- има двама майстори всепризнати- Лисан и Бобо...


                И Румен [/quote

                Всеки майстор понякога се осира! Аз повече например при Румен няма да стъпя защото най-откровенно ме излъга, че на ГТВ-то не се сменят външните карета щото било с полуоски от некъв Фиат. аз обаче ги смених и то без проблем. при него съм сменял всички карета по предницата ( тези дето не можели да се сменят ги рециклира....уж) и точно след 5 месеца всичко наново! да не говорим че 2 пъти му връщах колата да дообравя. Всички останали обаче са супер доволни от него. явно не му е било ден...но въпреки това мен ме загуби!
                няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от lyuli
                  това с майсторите е болна тема. Причината да мразят и плюят италианките е, че са много трудни за правене. НАли са наблъскати големи мотори в малки кошове и на майсторите им е трудно. При смяната на дисковете на съединителя на старата ми алфа (145, боксер) що оплаквания чух, все едно са някакви глезли, направо ужас. Друго си е някакво опелче да отвори - място под капака бол. Те за това разпрестряняват и тия тъпотии, че били здрави опелите и тем подобни машини, а италианскиъе били чупливи щото им е по-лесно да ги правят
                  Мани, че на някои опели съединител може да се смени и без даже кутията да се сваля... Ееех колко сме заблудени ние... Ха ха ха ха Лошото е, че понякога и магазините с частите са проблем.
                  Alfa Romeo 75 24V

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Venci
                    Мани, че на някои опели съединител може да се смени и без даже кутията да се сваля... Ееех колко сме заблудени ние... Ха ха ха ха Лошото е, че понякога и магазините с частите са проблем.
                    Тоя номер с съединителя на Опелите умря в моделите след 94 г. и на Вектра Б вече се сваля комплект двигател с кутия за да го смениш, а аксиалния лагер с помпа е само 350 лв. евтина е поддръжката на Опела ей.

                    Comment


                    • #11
                      Абе най голямата глупост е че за да си сигурен че са ти сменили примерно маслото в скоростната кутия , трябва да им висиш на главите и да гледаш щото иначе лъжат.... А и мани другото като им кажеш нещо се обиждат.
                      Сменя ми един датчика на водата , ама бърка там долу се мъчи , викам му свали тая ламаринка между фаровете - ще ти е по лесно . Естествено той се обиди и ми каза че щом е стигнал до тоя сервиз значи знаел по добре от мене какво да прави.....да ама как се обърнах да си тръгна веднага извади ключето и почна да разглабя ламаринката.....
                      Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от trouble
                        Ходих един ден на майстор тук в Сливен. И майстора ми вика.."...Разкарай си глупавата италианска машина от двора ми. Да си мислил като си си купувал кола..." Ебати олигофрена...
                        "И разбрали по словата, колко струвала главата" имаше един такъв стих от Ран Босилек, та тоя "майстор" си е просто момче явно.
                        Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                        Нагоре по стълбата, която води надолу
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Orm
                          Първоначално публикувано от trouble
                          Ходих един ден на майстор тук в Сливен. И майстора ми вика.."...Разкарай си глупавата италианска машина от двора ми. Да си мислил като си си купувал кола..." Ебати олигофрена...
                          Тоя майстор като измисли някъкъв негов по добър двигател от Boxer-a или twinsparka , та дори и двигателя на трабантче - чак тогава има право да си дава мнението.

                          В момента карам една corolla 2003 година 110 коня (служебна ) - много добра кола , динамика , возия държане на пътя ,абе няма за какво да се захванеш но тука идва голямото НО. Когато изфорсираш двигателя той е толкова безличен се едно си изфорсирал миксер ..... а моето лудо BOXER-че , като каже едно диво РРРРРРРРРРРРРРРРРРРР...
                          и веднага праща тойотата на втори план .... Имам чувството че ако алфа направят кола с 45 коня пак ще има повече спортно държане от Toyota-та. Катро запаля Аlfata си представям 103 диви черни италянски коне , като запаля тойотата 110 миксера .... Чесно казано предпочитам конете

                          виж покарай някоя СЕЛИКА и тогава ми говори че Тойота са миксери, в Королата няма нищо спортно и не и е тва идеята

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от SFINKS
                            виж покарай някоя СЕЛИКА и тогава ми говори че Тойота са миксери, в Королата няма нищо спортно и не и е тва идеята
                            нда имат едни два хубави модела селиките

                            каролс сайнц си заслужава кефа да се кара отсекъде


                            ама има и такиви недоразумения под името селика ...
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #15
                              недоразумения няма , всяка модификация си има цена
                              имаш пари купуваш мощна Селика , нямаш пари купуваш орязаните версии . Ма като нямаш пари и вземеш тази с най-слабия мотор да казваш че била недоразумение ..... всяко нещо си има цена

                              Comment

                              Working...
                              X