Известие

Collapse
No announcement yet.

Първата руска резачка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Аз не разбрах някой видя ли колата дето исках да ви покажа ???? Не ставаше дума за УАЗ или Нива или Лада , то за тея "коли" всички знаеме
    Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
      Аз не разбрах някой видя ли колата дето исках да ви покажа ???? Не ставаше дума за УАЗ или Нива или Лада , то за тея "коли" всички знаеме
      Аз я видях доста добре. И ти казах, че руснаците са най добрите при крадене на технологии. Откопирали от тук от там и сглобили туй чудо, но на фона на общото им автомобилостроене и опит в автомобилната индустрия, това ми е меко казано смешно.
      "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
      К.М.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от suscrofa Покажи съобщение
        Аз я видях доста добре. И ти казах, че руснаците са най добрите при крадене на технологии. Откопирали от тук от там и сглобили туй чудо, но на фона на общото им автомобилостроене и опит в автомобилната индустрия, това ми е меко казано смешно.
        По принцип Руссо-Балт е кола която се е произвеждала преди революцията и даже е побеждавала в някакви ралита. На мен лично не ми прилича на нито една от спортните коли които съм виждал . Естествено е по лесно да се договориш с AMG отколкото да се опитваш да правиш такъв двигател . При положение че най мошните коли които произвежда държавата ти са 1.6 литрови . А за взаимстване - кажи ми една марка която не взаимства технологии
        Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Orm Покажи съобщение
          По принцип Руссо-Балт е кола която се е произвеждала преди революцията и даже е побеждавала в някакви ралита. На мен лично не ми прилича на нито една от спортните коли които съм виждал . Естествено е по лесно да се договориш с AMG отколкото да се опитваш да правиш такъв двигател . При положение че най мошните коли които произвежда държавата ти са 1.6 литрови . А за взаимстване - кажи ми една марка която не взаимства технологии
          Не става въпрос за взаимстване на технологии, разбира се че всички взаимстват, но можеш ли да кажеш например за немското автомобилостроене, че е копирало до такава степен, там са се раждали нещата, другото е в САЩ и то от емигрирали немци след втората световна (и преди това е имало разбира се). Общо казано разбира се, че има и други държави, които имат добри постижения, но трябва доста да се разрови човек. А руснаците след втората световна крадат едно към едно двигателите с вътрешно горене от германски концерн ако не се лъжа БМВ и го лепват по техните каруци. Не казвам нищо лошо за руснаците като цяло, а само за автомобилопроизводството им.
          "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
          К.М.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от suscrofa Покажи съобщение
            Не става въпрос за взаимстване на технологии, разбира се че всички взаимстват, но можеш ли да кажеш например за немското автомобилостроене, че е копирало до такава степен, там са се раждали нещата, другото е в САЩ и то от емигрирали немци след втората световна (и преди това е имало разбира се). Общо казано разбира се, че има и други държави, които имат добри постижения, но трябва доста да се разрови човек. А руснаците след втората световна крадат едно към едно двигателите с вътрешно горене от германски концерн ако не се лъжа БМВ и го лепват по техните каруци. Не казвам нищо лошо за руснаците като цяло, а само за автомобилопроизводството им.
            Те не крадат идеите, а изнасят целите поточни линии, първите модели Москвич са едно към едно БМВ.
            Има и мотори от тия линии но не помня как се казваха...
            А Лада до 2107 включително е 99% Фиат остатъка козметика по руски.
            Автомобилостроенето им е такова не защото не могат, имат брутални разработки, но изнасят не коли а революция, за това този род стоки остават със паравоенен статут - максимално опростено и функционално.
            Welcome to the real world

            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

            Comment


            • #36
              Е , че са майстори на копиране това е факт . Имаше даже един самолет ( дали беше американски свален в япония или нещо такова ) и пилота си беше оставил фотоапарат вътре . Та го бяха копирали и него със самолета . Москвича е копиран от БМВ до колкото знам.
              А за автомобилестроенето , мисля че проблема на ВАЗ е че го държи неподходящ човек , на който не му се инвестират пари в тази работа и предпочита да продава вече съществуващите модели в африка и страните от ОНД. Има и един друг момент . Ако руснака направи кола , която не отстъпва по нищо на мерцедес, то тази кола ще струва колкото мерцедеса . А чесно казано аз бих предпочел да карам мерцедес за 40к евро отколкото лада за тези пари.

              И накрая ето ви една лада концепт дето според мене не съвпада размера на гумите с цялата кола :

              http://www.youtube.com/watch?v=ZZ3ya...eature=related
              Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

              Comment

              Working...
              X