Известие

Collapse
No announcement yet.

За Бензина и Дизела - митове и реалности

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Темата си отива към коша, а аз отиам го спя Леката
    Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

    Comment


    • #32
      Темата е за коша от как съм я видял...ма нали трябва пак да го има безисления спор...турбо дизел срещу 8 клапанови атмосферни дизели...
      www.facebook.com/workshox

      Comment


      • #33
        Знам че има деее Само не знам колко кончета и нм става
        Виж за дизела е преди малко видях тия от лумма кфо са направили 3битурбо дизела е 330кс и 660нм
        Чудно ми е тоя новия им би-турбо бензин - 400 коня дето е ко ше го направят.
        Иначе дизел за всекидневна кола перфекте и дай боже всеки му ламбо ферари мазерати да си прави кефа.
        Lancia Lybra 2.4jtd 2002 Intensa
        Fiat Marea TD100 hlx 97

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от ShoxXx
          Остави бе братче, аз като чух, че 1.8Т двигателя е кенеф вече мисля да се тресна някъде и да си купя велик Алфов двигател за TT-то!
          Толкова са велики първите поколения на този двигател,че един TS има по-добри показатели!Нещата при по-новите са различни,но говорихме за първите все пак...Както и да е!Разни хора,разни идеали!
          Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
          ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
          ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

          Comment


          • #35
            Първите кое поколения каза???
            Щото все си мисля, че първо този двигател излезе във вариант 150к.с. и точно такъв мога да ти покажа 280коня без да е отварян, а в Пловдив има и една Шкода 340коня без да е отваряна...па аз за такива алфи не съм чувал...баси!
            www.facebook.com/workshox

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от ShoxXx
              Темата е за коша от как съм я видял...
              Напротив... темата е много хубава. То си е казано кога и къде е превъзходството или равностойнството. Няма лъжа в това което е писано в първия пост. Евентуално, може да има нужда да се почисти...
              ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
              sigpic
              ROVER 200 RF 2.0TDI

              Comment


              • #37
                Ахх... тея гадни и куци дизели Или: Дизел бегачка... хе хе хе

                http://www.rs-auto.bg/select/article/49 ... 8-v12-tdi/

                ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                sigpic
                ROVER 200 RF 2.0TDI

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ShoxXx
                  Темата е за коша от как съм я видял...ма нали трябва пак да го има безисления спор...турбо дизел срещу 8 клапанови атмосферни дизели...
                  Спорът изобщо не е безсмислен. Обикновено хората не си избират двигател, за да си го слагат в рамка, а избират автомобил, ВЪВ който въпросният двигател е монтиран. Като отидеш в магазина да си купиш 159-ка, ти предлагат 7 версии на този автомобил - 4 с бензинови мотори (сите атмосферни) и 3 - с дизелови (сите с турбонадув) и ... почваш да избираш: коя версия на 159 да си взема

                  Сега, опитай се да си представиш човек, примерно адвокат или счетоводител или къвто и да е, който няма задълбочени познания относно двигателите. Нали се сещаш, че на тоя човек му е през оная работа кой мотор каква мощност вади от единица обем и защо дизела ги вади с турбо, а бензиновия - без и т.н. Той ти гледа така: 150 коня са ми ОК, значи или ша е 159 1.9 JTS (160 к.с.), или 159 1.9 JTDm 16v (150 к.с.). Дай да видиме сеа характеристиките:

                  159 1.9 JTS: 0 - 100 км/ч. - 9.7

                  159 1.9 JTDm 16v: 0 - 100 км/ч. - 9.4

                  и си прави заключение: Я да еба! Дизело не само арчи по-малко, па и ускорява по-добре! Ония що ме излъгаха, че дизелите не вървели?
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                  Блог за работа и кариера

                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Спора според мен приключва в момента, в който се каже изречението- ВЪВ ФОРМУЛА 1 НЯМА ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ.... (сега някой ще кажат, да ама на льо ман ауди спечелиха с дизел, е да ама льо ман не е формула 1 )

                    ще ги питам тия с дизелите ако отидат в Русия при -30 градуса единственото предимство на дизела е, че е икономичен- неоспорим факт- от тука на там каквото и да си говориме няма смисъл.
                    Lexus IS200

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от ShoxXx
                      Първите кое поколения каза???
                      Щото все си мисля, че първо този двигател излезе във вариант 150к.с. и точно такъв мога да ти покажа 280коня без да е отварян, а в Пловдив има и една Шкода 340коня без да е отваряна...па аз за такива алфи не съм чувал...баси!
                      Точно този първият (150к.с.) визирах и следващият,който е 163к.с. ,а ти почна да сравняш много по-нови двигатели,които имат безспорно превъзходство.Въпреки това винаги бих избрал един 2.0 TwinSpark пред 1.8Т(150к.с. или 163к.с.).Peace!
                      Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                      ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                      ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Mind_Control
                        единственото предимство на дизела е, че е икономичен- неоспорим факт- от тука на там каквото и да си говориме няма смисъл.
                        Хапсолютно точно казано!Ама някои търсят под вола теле и затова ги има тези излишни спорове!
                        Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                        ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                        ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Nasko_77
                          Ахх... тея гадни и куци дизели Или: Дизел бегачка... хе хе хе

                          http://www.rs-auto.bg/select/article/49 ... 8-v12-tdi/


                          Адаш, не си спомням, но бях прочел накъде, защо Р8 ТДИ няма да бъде хубава кола. Твърде тежка и от това е изгубила целия чар, който е спечелила с поведението си на пътя. Мисля даже го бях цитирал тук във форума. Потърси го !

                          А иначе за хората с ускоренията - Живота не е права линия И забравяте най-важното - атмосферния мотор има равномерно ускорение и то е винаги там, когато ти потрябва. Не трябва да чакаш да се вдига бууст или сорт оф измекярщини, с които хората с препачнати (разбирайте турбо) мотори трябва да се примиряват Инджой дъ гууд райд
                          Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Mind_Control
                            Спора според мен приключва в момента, в който се каже изречението- ВЪВ ФОРМУЛА 1 НЯМА ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ.... (сега някой ще кажат, да ама на льо ман ауди спечелиха с дизел, е да ама льо ман не е формула 1 .
                            Oтносно Формула 1, WRC и т.н. липсата на "дизел" е заради ПРАВИЛАТА. Например във Ф1 има ограничение в максималният обем на двигателя и е забранено турбото... и е стандартизирано горивото... как по-точно може да се появи дизел в такъв случай - на него му трябва по-голям обем и турбо и друго гориво... и трите неща са против правилата? Ще кажете стига с този Льо Ман....ОК. А как стоят нещата при... WTCC? Където са бензинова Алфа и бензиново БМВ

                            П.С Да помагам ли?
                            ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                            sigpic
                            ROVER 200 RF 2.0TDI

                            Comment


                            • #44
                              [quote=Nasko_77]
                              Първоначално публикувано от "Mind_Control":2a1a5mqk
                              Спора според мен приключва в момента, в който се каже изречението- ВЪВ ФОРМУЛА 1 НЯМА ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ.... (сега някой ще кажат, да ама на льо ман ауди спечелиха с дизел, е да ама льо ман не е формула 1 .
                              Oтносно Формула 1, WRC и т.н. липсата на "дизел" е заради ПРАВИЛАТА. Например във Ф1 има ограничение в максималният обем на двигателя и е забранено турбото... и е стандартизирано горивото... как по-точно може да се появи дизел в такъв случай - на него му трябва по-голям обем и турбо и друго гориво... и трите неща са против правилата?[/quote:2a1a5mqk]


                              Едва ли е забранено дизеловото гориво ? Иначе къде е проблема ? 2.4 литра (като на JTD) 8 цилиндров и 20 000 оборота - кратко, точно и ясно. Ох, малка неточност... високотехнологичния дизел неможе да развие и 10 000 оборота.... няма да е честно спрямо технологиите и затова на тях им е позволено да ползват екстри, забранени по принцип от правилата (виж WTCC) фокин аматерс
                              Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Mind_Control
                                Спора според мен приключва в момента, в който се каже изречението- ВЪВ ФОРМУЛА 1 НЯМА ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ....
                                Бате, обикалях магазините, ама никъде не продават Формула 1, да еба

                                Серизно: що ме караш да повтарям? Спорът няма нищо общо с Формула 1 - човекът ти сравнява серийни автомобили, каквито хората обикновено си купуват (поради липса на болиди от Ф1 по магазините). Цифрите показват, че колите с турбодизели имат по-добро ускорение от тези с атмосферни бензинови. Това обаче не значи, че стават за състезание!
                                Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                                Блог за работа и кариера

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X