Известие

Collapse
No announcement yet.

Шофьорски опит

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Шофьорски опит

    Ами колеги ... предлагам да се обменяме със шофьорски опит и да бъдеме полезни един на друг , кой знае може нещата които се напишат тука да помогнат на някой да избегне някоя опасност. Става дума за поведение на колата, от кой шум какво може да последва, спирачен път та и дори за психология.

    Ами ще започнем примерно от това ..... знаете ли че - спирачния път на колата дори на леко нанадолнище може да се увеличи до 3 пъти , и не само заради гравитацията и ускорението, има и един друг момент при минаване от равен път към надолнище клата има много по малко сцепление с пътя и почти винаги при рязка спирачка хлъзгането ви е гарантирано , независимо от АBS и подобни.......
    Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

  • #2
    Ако се панираш и одървиш на педала на спирачката ....си до там ....трябва и волана да се върти ....и куп други неща...според ситуацията
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #3
      Re: Шофьорски опит

      Първоначално публикувано от Orm
      Ами колеги ... предлагам да се обменяме със шофьорски опит и да бъдеме полезни един на друг , кой знае може нещата които се напишат тука да помогнат на някой да избегне някоя опасност. Става дума за поведение на колата, от кой шум какво може да последва, спирачен път та и дори за психология.

      Ами ще започнем примерно от това ..... знаете ли че - спирачния път на колата дори на леко нанадолнище може да се увеличи до 3 пъти , и не само заради гравитацията и ускорението, има и един друг момент при минаване от равен път към надолнище клата има много по малко сцепление с пътя и почти винаги при рязка спирачка хлъзгането ви е гарантирано , независимо от АBS и подобни.......
      Шофъорския опит на терория не се учи , то затва и се нарича опит

      Все пак има едно Гарантирано избягване на оспаноста - караш бавно-
      по каквото и нанадолнище да се спускаш ни гравитация ни ускорение ни седморката на Блейк ще ти увеличат спирачниа път ако просто караш по бавно

      Comment


      • #4
        Бавното каране НЕ гарантира сигурност
        sigpic

        Comment


        • #5
          то рпосто некои коли не могат да се карат бързо и така
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Kuku
            Бавното каране НЕ гарантира сигурност
            ...така си е ...тоя срещу теб, ако кара бързо и не овладе колата в дадена ситуация ...пак си "пътник"
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • #7
              OK. нека го наречем полезни съвети.

              Знаете ли че при 60 км/ч тежеста на пътниците се увеличава 10 пъти?!? Всмисъл ако тежиш 80 кг то при катастрофа със 60 км/ч е все идно да те ударят с 800 кг.....
              Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

              Comment


              • #8
                Re: Шофьорски опит

                Шофъорския опит на терория не се учи , то затва и се нарича опит

                Все пак има едно Гарантирано избягване на оспаноста - караш бавно-
                по каквото и нанадолнище да се спускаш ни гравитация ни ускорение ни седморката на Блейк ще ти увеличат спирачниа път ако просто караш по бавно[/quote

                Съгласен съм с теб , но и колегите са прави - ти може да си спрял и пак да те нацели някой с 120 - всичко може да се случи ...... за това идеята е да обменяме опит а не да се караме
                Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                Comment


                • #9
                  Аз пък, да Ви кажа, съм се удрял с 60км/ч., без спирачен път в спрял ТИР и тези 800кг. натоварване някак не мога да ги приема за истина, а при мен даже са над 900кг., ако теглото се увеличава 10 пъти
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    бавното каране не гарантирало сигурност
                    изобщо не сте в час ама не ми се спори .....

                    аз поне засега човека да е умрял или пострадал много сериозно със скорост 40-50 км не съм чувал .

                    Comment


                    • #11
                      Ти колко пъти си катастрофирал с 60км/ч.?
                      А колко пъти си катастрофирал с над 100км/ч.?
                      А колко коли си смачкал на тотал?
                      Катастрофирал ли си изобщо някога
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Kuku
                        Аз пък, да Ви кажа, съм се удрял с 60км/ч., без спирачен път в спрял ТИР и тези 800кг. натоварване някак не мога да ги приема за истина, а при мен даже са над 900кг., ако теглото се увеличава 10 пъти
                        Това става при 64 км/ч

                        http://youtube.com/watch?v=f7Ts94rjr4M
                        Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от SFINKS
                          бавното каране не гарантирало сигурност
                          изобщо не сте в час ама не ми се спори .....

                          аз поне засега човека да е умрял или пострадал много сериозно със скорост 40-50 км не съм чувал .
                          Вземи ни свери часовниците
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Kuku
                            Бавното каране НЕ гарантира сигурност
                            тaka e,

                            но е вярно, че и бързото каране не гарантира сигурност.

                            Сигурността се гарантира, ако човек има реална оценка за способностите и и най-вече за това дали може преценява правилно ситуацията на пътя. Правилото е да си нащрек, зашото от всички може да се очаква всичко... малко тъпо звучи, но е факт. Трябва да си поготвен във всеки един момент, че някои ще направи тъпа маневра..... че ще те засече или нещо подобно и така можеш да отреагираш.

                            по въпроса за килограмите - и аз не съм сигурна, че е така, братовчеда като се блъсна със 80-100 км.х в един стълб, колата беше тотална щета, а той беше ок (малко охлузвания и сътресение, което си е нищо за такъв удар) , хем без колан......
                            Alfa Romeo Crosswagon Q4 ex ones: Alfa Romeo 166TS, Alfa Romeo 147 1.9JTD & 145 1,6 boxer

                            Comment


                            • #15
                              От много неща зависи по принцип е по добре да се кара бавно но не винаги е по безопасно от бързото каране. На кръстовището на Сливница и Димитър петков (Кенар-а) съм се нагледал на какво ли не, но една случка няма да я забравя. от центъра по Сливница Тойота авенсис, тогава най новата сега стария модел, завива на ляво по Димитър петков. От Люлин към центъра лети мерцедес С-класа -пурата, та авенсиса трагва плахо, и с много бавна скорост завива в този момент пура-та движеща се със 140-150 изкача от лекия вираж и след секунда нацели централно тойотата в десните врати. Този от пурата слезе жив и здрав с малко синини от стъкла и въздушна възглавница, но в Авенсиса кайма десните врати бяха залепнали за лвите стряшна работа. Та то ясно че мерцедеса беше виновен с тази скорост и ако беше с по ниска нямаше да стане така,но в случая той си е ОК докато Авенсиса с 20-км загинаха хорат ами ако беше карал по бързо щше да се изнесе, а най лошото е че полицайте казаха че авенсиса е виновен - отнемане на предимство
                              Случай такива много така че не винаги скоростта е проблем по някой път може и с ниска скорост пак да стане най лошото.

                              Comment

                              Working...
                              X