Известие

Collapse
No announcement yet.

Шофьорски опит

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Напълно съм съгласен с мненията на SFINKS по повдигнатия от мен върпос за карането в лява лента.
    Това което ме възмущава е когато няма жива душа в дясно и некой си пич си кара със 100 вляво.
    Ако е предприето изпреварване на колона както е писал той, ако ще и със 300 да идва някой отзад е много по-разумно да си направиш маневрата която си предприел, както си я планирал, а не да правиш някакви нервни и прибързани престроявания само и само да мине без да му пречиш. Затова оставянето на ляв мигач докато изпреварвам е полезно нещо, аз не разбирах защо се прави ама сега вече ще го ползвам и аз. НЕРАЗУМНО е да се правят резки маневри особено при скоростите на магистралата. То е ясно че ако ти се лепне некой отзад и нон-стоп ти светка може да има причина за това и ще се позабъраш малко да си довършиш маневрата, но все пак не бива да се рискува за да му се осигури път на всяка цена, щото може да стане ПТП и в него да се окаже даже и този който много бърза.

    И сега малко макар че то няма да съм само аз.
    Абе SFINKS, изби рибата с тия снимки бе, направо умрех да се хиля. Току пуснеш в некоя нервна тема такъв линк и направо трепеш рибата!
    145 1.9 JTD '99

    Comment


    • Прибирайте се в дясно след пускане на десен мигач независимо колко напира тоя отзад иначе тръгва и той вдясно на слалом и става една . .
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • Първоначално публикувано от isoiso
        Прибирайте се в дясно след пускане на десен мигач независимо колко напира тоя отзад иначе тръгва и той вдясно на слалом и става една . .
        Ей най на края един човек който не се кара с другите а дава полезни съвети
        Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

        Comment


        • Първоначално публикувано от bo
          Я сега нещо започваш пък да си състезател на улицата.
          Колко ти е била средната скорост по борд компютър?
          Нали трябва да караме примерно?
          Без аз да съм шофьор от София (кв. Хаджи Димитър - от запалването на двигателя) до центъра на Несебър (пред квартирата) съм бил за 3 часа и 20 минути. За това време 3 пъти виждах как правиме от две платна на 3. Но аз не карах, обичам до умерена степен висока скорот, ама да караш да ти правят път защото трябва да минеш ей това не е добре.
          пич аз не започвам да съм състезател на улицата , аз съм приключил с това преди доста време в една мантинела (за справка виж една снимка по нагоре в темата)

          А колко бързо бил стигнал някой до някъде си ми е ...... да не казва, през къде . Само за инфо има много много по добри времена тоя маршрут . Кажи ти за колко си стигал и колко ти е стискало с твоята кола

          Comment


          • Първоначално публикувано от SFINKS
            Първоначално публикувано от bo
            Пак да те попитам, ти никога ли не превишаваш максималната позволена скорост навсякъде? Винаги на 100% караш по правилник, че стоиш и говориш колко било супер тъпо да се нарушава закона?
            Аз карам възможно най-благоприятно за пътната обстановка.
            Вдигал съм и 200км/ч. Карал съм и с 90км/ч посред лято цялата магистрала до морето. Ти правил ли си го това?
            Колата с най-слабия двигател ли ти е за модела?
            Ако не е най-слабия, защо си си взел с по-голям. Най-малкото разликата между най-малкия и най-големия двигател е точно 0% ако спазваш абсолютно всички закони?
            виж пич , аз съм от морето а работата ми е основно в София и тоя път го минавам всяка седмица от 10 години насам.
            Минавал съм го толкова пъти колкото ти на кафе с колата не си ходил .Минавал съм го за 3 часа и за 10 часа с всякакви коли , мои и на мои приятели. Ти правил ли си го това ?
            не никой него е правил досега как го направи дай повече инфо.
            Alfa Romeo 146 1.8 16v '98 144 hP , Audi a6 2.5tdi 180 ks 4x4

            Comment


            • Първоначално публикувано от SFINKS
              Първоначално публикувано от bo
              Я сега нещо започваш пък да си състезател на улицата.
              Колко ти е била средната скорост по борд компютър?
              Нали трябва да караме примерно?
              Без аз да съм шофьор от София (кв. Хаджи Димитър - от запалването на двигателя) до центъра на Несебър (пред квартирата) съм бил за 3 часа и 20 минути. За това време 3 пъти виждах как правиме от две платна на 3. Но аз не карах, обичам до умерена степен висока скорот, ама да караш да ти правят път защото трябва да минеш ей това не е добре.
              пич аз не започвам да съм състезател на улицата , аз съм приключил с това преди доста време в една мантинела (за справка виж една снимка по нагоре в темата)

              А колко бързо бил стигнал някой до някъде си ми е ...... да не казва, през къде . Само за инфо има много много по добри времена тоя маршрут . Кажи ти за колко си стигал и колко ти е стискало с твоята кола
              Вие питайте ne0 за колко време прави Бургас-София
              А за карането в лява лента имах предвид не като видиш някой засилен зад теб да скочиш вдясно, а когато имаш възможност ако трябва да се върнеш замалко вдясно, за да мине и после да се върнеш вляво ... не веднъж съм го правил ... Не мисля, че някой ще се умори ако пусне 2 пъти повече мигач и завие 2 пъти ... за да е толкова засилен не би трябвало дори да ти се наложи да ползваш спирачка, защото ще те задмине за 1-2 секунди
              Не че нещо, просто не ми се рискува този зад мен да не си познава колата и да свърши в багажника ми ...

              Но да сменим темата с лявата лента - много се дразня когато някой кара на милиметри зад мен (въпреки, че 2-3 пъти и аз съм го правил, но нарочно)... Какво като кара на милиметри зад мен, не мога да се дръпна в дясна лента, защото е бъкано с коли и дори да искам - няма място, а карам с колкото мога ... В такива ситуации пускам стопа за мъгла Когато светне ония отзад изостава с поне 2-3 коли, защото скача на спирачката Ако и това не свърши работа, защото моя стоп е само 1 (като съм с ланчията става, защото са 2 ама като съм с миниван се пазят много ) - та ако не стане - с десния крак си давам газ, с левия само докосвам спирачката, колкото да светне ... ако и така не стане наистина натискам спирачка, но не прекалено рязко, макар че ще си купя един москвич и някой път ще си направя кефа да набия спирачки на някой такъв ...
              А когато аз съм карал по този начин е било, защото не искам да изпреварвам отдясно, а тоя идиот си стои в лява лента ... стоя плътно зад него, с половин кола настрани, за да ме вижда добре в огледалата и карам с крака на спирачката, от време на време докосвам газта , без да си махам крака от спирачките (защото не искам да ми взимат книжката по този глупав начин ) - присветвам му два-три пъти с дългите, ако не мръдне пускам дълги за 2-3 секунди и ако не се махне го изпреварвам отдясно с клаксон ... Може да ви изглежда тъпо и селско, ама така е правилно според мен ...
              Тези случки стават на околовръстното - в града не си позволявам такива рискове ...
              п.п. Снощи за пръв път ме спряха катаджии при ограничение 40 аз карах с ........ 40 , Алкохолна проба 0.00, много шеговити хора Дадоха ми и 2 календарчета Като си тръгвах отидох да обърна, защото заради тях се набутах в ужасна улица и където не ме виждаха обърнах на паветата с малко повечко шум (ръчна) ... После се върнах и на първа изфорсирах колата по баира до 40 км/ч После естествено на връщане не минах по същия път Не че нещо, просто исках да видя как ще реагират - е, и двамата се обърнаха но нищо не съм направил - не съм превишил скоростта, това, ч еколата е избръмчала нищо не значи
              Fiat Punto Mk.II 1.2 8v
              Fiat Punto Mk.I GT1

              Comment


              • Има и любезни Катаджии, аз например един ден /търсех непознат адрес/и минавам край едни и гледам, нещо ме гледат, ама нищо, обаче изпуснах пряката, която се оказа същата с катаджиите, и след десет метра обръщам в един паркинг и обратно срещу тях.На пряката където трябва да завия, махат с палкат, то всичко си беше ОК, но си викам, ей сега я втасахме, неприятно все пак, но докато се чудя, единия ми дава знак да не слизам и само ми натисна предния капак-не бил добре затворе , наистина ме изненадоха приятно.
                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                Нагоре по стълбата, която води надолу
                sigpic

                Comment


                • Първоначално публикувано от fred
                  Има и любезни Катаджии, аз например един ден /търсех непознат адрес/и минавам край едни и гледам, нещо ме гледат, ама нищо, обаче изпуснах пряката, която се оказа същата с катаджиите, и след десет метра обръщам в един паркинг и обратно срещу тях.На пряката където трябва да завия, махат с палкат, то всичко си беше ОК, но си викам, ей сега я втасахме, неприятно все пак, но докато се чудя, единия ми дава знак да не слизам и само ми натисна предния капак-не бил добре затворе , наистина ме изненадоха приятно.
                  Да , има и такива весели моменти
                  Осел Останется ослом, хотя осыпь его звездами;где должно действовать умом, он только хлопает ушами.................... Г.Державин

                  Comment

                  Working...
                  X