Известие

Collapse
No announcement yet.

аз кат викам че голфа ноу вървежен да ми вервате ;)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • аз кат викам че голфа ноу вървежен да ми вервате ;)

    Рекорд на 400-метровото трасе на самолетната писта край София в Божурище постави VW Golf Mk II Rallye с 1,8-литров мотор по време на финала на второто състезание по драг рейсинг у нас, което се проведе на 27 август. Времето на германското чудо, което е най-мощният представител на семейство Golf в България със своите над 500 к.с., е 11,53 сек. Преди това рекордът бе поставен от Porsche 911 Turbo 996 с над 620 к.с., победител в първото състезание по драг рейсинг – 11,59 сек. Автомобилът е дело на “Цунами Тунинг”. На финала VW Golf се срещна с достоен съперник в лицето на Audi RS2 на Явор Банакиев, доработено от фирмата “Проспийд”. Голфът успя да победи конкурента си в най-мощния клас С, където се състезават автомобили с двигатели над 3501 с атмосферно и над 1851 куб. см с принудително пълнене, последователно в две гонки на 400-метровото трасе. След края на първата колата получи малка повреда, която обаче бе отстранена, и мощният автомобил успя да спечели първото място в състезанието. Трети остана Даниел Дончев с Mitsubishi Lancer Evo. Победителят от първото състезание Мартин Кралев с Porsche 911 Turbo 996 не се появи във втория кръг.
    За разлика от него, победителят от първото състезание в клас В, или двигатели от 2001 до 3500 с атмосферно и до 1850 куб. см с принудително пълнене, Али Чакрун с BMW E30 дублира титлата си.
    Ден след състезанието обаче Audi RS2, който има 580 к.с. плюс допълнителен кик от 100 к.с. чрез Nirto система, подобри рекорда на VW Golf на 11,51 сек, показвайки, че все още борбата между двете коли не е решена, а Golf е спечелил първата битка.
    В най-малкия клас победител стана Opel Astra с Nitro система, доработен от “Цунами Тунинг”, с време 14,13 сек.
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

  • #2
    е неееее
    ако беши зилен сиат с уепенка и варненска регистрация да виите ко стаа...
    а бтв то всеизвестно че най бръзата кола е голф2 1,6д с пернишка регистрация
    '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
    '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

    Comment


    • #3
      бях свидетел на всичко и мога да кажа само ...състезанието определено беше интересно.3 место спечели именно Митсубишито лансер и то с победа над поршето.аз лично бях много разтроян като чух на втората гонка м/у поршето и типото че поршето е спчелило защото като минаха покрай мен типото имаше една кола преднина(после ми казаха че типото е било с друга скоростна кутия поради повреда в по хубавата,но не знам колко е вярна информацията ми).Също така бях сигорен че аудито ше ги бие сичките защото то в буквалния смисъл на думата излиташе) като цяло състезанието не беше никак зле
      Hyundai Coupe 2.0 16v 03' Facelift 06'

      Comment


      • #4
        Tipo-то се пусна без азот. Тази седмица би трябвало да направи старт и с азот.
        www.facebook.com/workshox

        Comment


        • #5
          Дали има снимки някъде да рзгледам..........
          98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

          Comment


          • #6
            мене ме е яд че само германци за на 3-те първи места
            и че пунтото го пуснаха срещу али и веднага отпадна и не нямаше шанс да се бори с другите

            ама мене ми се струва че на пунтото е прекалено мощно за една предавателен мост
            ама нека Жорко каже той си стартираше
            Volvo S80 2.0 T5 180hp
            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

            Comment


            • #7
              да обаче собственика на голфа е заявил
              "единственната кола която ме притеснява е типо-то"
              според майсторите му типо-то е кола с характер и него ден не е било на кеф
              а и лично аз видях че до 15:20 все още беше на крика, така че не е имало време за тестове камо ли за настройки

              за Силата
              пунтото което се е пускало не е на Жорко
              ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


              :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

              Comment


              • #8
                То всъщност е на Жорко, ама не на jorko, а на другия Жорко.
                www.facebook.com/workshox

                Comment


                • #9
                  Искренно се възхищавам от подобни тунинги, но също толкова искренно НЕНАВИЖДАМ нирото!


                  Всеки 'играч" с нитро може на 400-500м. права... ама в реални условия по пътя ?

                  Според мен прекалено много се е гледал "бързи и яростни"....
                  2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                  GSM: 0888 520 600

                  Comment


                  • #10
                    90% от колите на Божурище са направени за 2-3 гонки и след това пак, това е спорт, а не возене. Майсорлъка е да върви на 400м, а не на постоянно каране. Абе просто не мого да разбера как кола за 3хил. лв се дават толкова много пари само за да докажеш нещо, но това е спорта иска и жертви.
                    Е друг е проблема, че Alfa-та си е страст, а не някъква кола за превоз от точка А до точка Б, но за това си плащаме за удололствието инече Сорсааааааааааааааааа............... УЖАССССССССССССС.......
                    "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                    Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                    Opel Astra J GTC

                    Comment

                    Working...
                    X