Рекорд на 400-метровото трасе на самолетната писта край София в Божурище постави VW Golf Mk II Rallye с 1,8-литров мотор по време на финала на второто състезание по драг рейсинг у нас, което се проведе на 27 август. Времето на германското чудо, което е най-мощният представител на семейство Golf в България със своите над 500 к.с., е 11,53 сек. Преди това рекордът бе поставен от Porsche 911 Turbo 996 с над 620 к.с., победител в първото състезание по драг рейсинг – 11,59 сек. Автомобилът е дело на “Цунами Тунинг”. На финала VW Golf се срещна с достоен съперник в лицето на Audi RS2 на Явор Банакиев, доработено от фирмата “Проспийд”. Голфът успя да победи конкурента си в най-мощния клас С, където се състезават автомобили с двигатели над 3501 с атмосферно и над 1851 куб. см с принудително пълнене, последователно в две гонки на 400-метровото трасе. След края на първата колата получи малка повреда, която обаче бе отстранена, и мощният автомобил успя да спечели първото място в състезанието. Трети остана Даниел Дончев с Mitsubishi Lancer Evo. Победителят от първото състезание Мартин Кралев с Porsche 911 Turbo 996 не се появи във втория кръг.
За разлика от него, победителят от първото състезание в клас В, или двигатели от 2001 до 3500 с атмосферно и до 1850 куб. см с принудително пълнене, Али Чакрун с BMW E30 дублира титлата си.
Ден след състезанието обаче Audi RS2, който има 580 к.с. плюс допълнителен кик от 100 к.с. чрез Nirto система, подобри рекорда на VW Golf на 11,51 сек, показвайки, че все още борбата между двете коли не е решена, а Golf е спечелил първата битка.
В най-малкия клас победител стана Opel Astra с Nitro система, доработен от “Цунами Тунинг”, с време 14,13 сек.
За разлика от него, победителят от първото състезание в клас В, или двигатели от 2001 до 3500 с атмосферно и до 1850 куб. см с принудително пълнене, Али Чакрун с BMW E30 дублира титлата си.
Ден след състезанието обаче Audi RS2, който има 580 к.с. плюс допълнителен кик от 100 к.с. чрез Nirto система, подобри рекорда на VW Golf на 11,51 сек, показвайки, че все още борбата между двете коли не е решена, а Golf е спечелил първата битка.
В най-малкия клас победител стана Opel Astra с Nitro система, доработен от “Цунами Тунинг”, с време 14,13 сек.
Comment