Известие

Collapse
No announcement yet.

За феновете на ГАЗОВИТЕ коли

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    колега ами караи си на бензин пък ние нека си се взривяваме теб какво те брига а?

    Comment


    • #17
      И какво значението тук, дали е газова, бензинова или дизелова колата?
      Трагичното не е ли самата катастрофа? Удърът всъщност.
      Ако беше дизел тая кола... какво? Щяха да са живи ли?

      Бог да ги прости!
      ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
      sigpic
      ROVER 200 RF 2.0TDI

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Nasko_77
        И какво значението тук, дали е газова, бензинова или дизелова колата?
        Трагичното не е ли самата катастрофа? Удърът всъщност.
        Ако беше дизел тая кола... какво? Щяха да са живи ли?

        Бог да ги прости!
        Много добре казано !
        Никога не е късно да откриеш себе си!

        Comment


        • #19
          Ако някой е чел книгата на ТУ-София "Автомобилни газови уредби" - там е написано, че "единственото здраво нещо, което остава в кола след пожар или ПТП е пълната и здрава бутилка с газ".
          Мисля, че този инцидент го доказа. Излишно е да се пишат глупости. Причината за запалването е друга - според очевидци е горяло нещо като факла отпред. Предполагам сондата не е имала клапан, който сработва при голям дебит. Отделно клапана на изпарителя и газовия клапан вероятно не са били през превключвател следящ оборотите на мотора, а на дирекно ЦК ключе (класика). В крайна сметка е изтичала газ И/ИЛИ бензин отпред и е тръгнало...
          Както и да е, хората си отидоха, няма да се върнат.
          Бог да ги прости!
          Propane Butane Racing Team

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от isoiso
            Вероятноста да се взриви газова бутилка е 50 пъти по малка отколкото бензинов резервоар. А вероятноста да се взриви бензинов резервоар също е малка най-вече като се люшкат вътре 5-6литра и е пълен с изпарения. Какво става като хвърлим газова бутилка в огъня, някой знае ли?
            Вероятността да се взриви бензинов резервоар е по-голяма когато в него има малко бензин,отколкото ако е пълен!!!Бензина не гори колега,горят неговите пари!Не знам дали си запознат с термина "пламна температура"
            Аlfa 164 Super 2.5TD

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Nasko_77
              И какво значението тук, дали е газова, бензинова или дизелова колата?
              Трагичното не е ли самата катастрофа? Удърът всъщност.
              Ако беше дизел тая кола... какво? Щяха да са живи ли?

              Бог да ги прости!
              Ако беше дизел, можеха да минат през форд-а като през масло.... с тоя тежък мотор отпред са си торпедо !


              груба шега ! знам ма па не се сдържах
              Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

              Comment


              • #22
                Кво им обясняваш на заблудените газаджии. Факт е, че хората са мъртви. Бог да ги прости. Факт е, че колата е изгоряла заради газта. Това дали са сработили или не предпазните клапани в случая няма никакво значение, за съжаление. Що не се пробате да паркирате на закрит паркинг в Германия например. Точно заради възможното изтичане на газ, това е строго забранено.
                Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                Comment


                • #23
                  Стига сте писали глупости как газовите уредби горят и т.н.

                  Опитно е установено, че ПЪЛНА бутилка с газ при деформиране до 3 пъти от обема си остава здрава.(Т.е. не експлоадира)

                  Да ви обяснявам ли при тази сферична форма и дебели стени какво усилие е нужно, за да се деформира 3 пъти от размера си бутилката?
                  Отговор:няма такова усилие при удар с МПС.Трябва преса за пресоване на метал!

                  А да не говорим, че ако има предпазен клапан, какъвто трябва да има всяка газова уредба (а по принцип са по два) за изтичане на газ да се говори е направо смешно.

                  == Lancia Delta == 1.6 ІІ i.e. - тоталка
                  == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                  Comment


                  • #24
                    Я да се уточним, самото съществуване на газовата уредба ли е довело до такъв пожар при удара или нейното качество/състояние/монтаж???
                    Welcome to the real world

                    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                    Comment


                    • #25
                      има азбучни истини
                      кое е по-лесно запалимо!
                      газта или бензина?
                      щото бензин в течно състояние НЕ гори

                      сичко останало ...
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #26
                        Ето два интересни теста включващи бутилка пълна с газ и огън.

                        При двата теста, бутилките са снабдени с предпазени клапани.

                        Бутилка с вместимост 55 литра.
                        http://www.youtube.com/watch?v=931jAOoKYIg

                        Бутилка с вместимост 60 литра.
                        http://www.youtube.com/watch?v=6ltIJjsWzLk
                        Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                        Comment


                        • #27
                          Чушкопек... БИГ формат, разбрах аз.
                          ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                          sigpic
                          ROVER 200 RF 2.0TDI

                          Comment


                          • #28
                            Аз само не можах да разбера едно нещо. Нали са се ударили челно, а бутилката е в багажника. Как ще и стане нещо, че да почне да изпуска газ ей така. Тя да не е порцеланова? Нещо друго по системата е спомогнало трагедията според мен, а не самата бутилка.
                            Трябва да има малко по-сериозни изисквания към тези системи. Ама докато се минава на технически преглед срещу 20 кинта примерно без да ти гледат нищо по колата, дори да има по-сериозни изисквания за безопасност, няма да има кой да ги спазва. Не разбирам много от АГУ обаче съм сигурен, че голяма част от колите правени да вървят на газ у нас са изключително некачествено и опасно направени.
                            145 1.9 JTD '99

                            Comment


                            • #29
                              След удара се къса тръбичката м/у бутилката и газовия клапан. Заради това се разраства пожара. Иначе с/без пожар жертвите нямаше да се по-малко. По точна информация всяка от колите се е движила с над 100км/ч. Това е огромна енергия, затова се стига до скъсването на тази тръба. От кадрите отлично се вижда, че входа на бутилката е напълно здрав, дори медните тръбички не са деформирани.
                              Взрив абсолютно не е имало. Ако онзи който твърди че хората са били живи е искал, можел е ги да спаси. Плюс наличието на пожарогасители от бензиностанцията, а те са доста добри ако са изправни. Само че шубето е голям страх.

                              П.С. Тази трагедия е повод вместо да давате пари на автомивка преди поредния дъжд, минете да проверите пожарогасителя си! По-умно е.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от nicks1
                                То е ясно, че бутилката не е гръмнала. Тя просто е изпуснала, и след това е трябвала само една искра.
                                Е то тва е , ако беше бенЗин нямаше да горят и евентуално някой можеше да бъде спасен...


                                .

                                Comment

                                Working...
                                X