If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Чакам изпита за А- категория и се мятам на един Интрудер за начало, и в близък план една Хаябуса. Верно че в щатите са по 7 хилки ама да не е като с колите- по-гадна и евтина сглобка
аз самия съм запазил вече за А категория часове и средата на другия месец ще се сдобия с едно MV Аугуста Challenge Brutale - 1000 cc (чак наскоро разбрах , че вече го няма ограничението до 21 години )
иначе какви мотори те интерисуват ? пистарк или нещо по-laid-back
Първоначално публикувано от EvgeniiM
Чакам изпита за А- категория и се мятам на един Интрудер за начало, и в близък план една Хаябуса. Верно че в щатите са по 7 хилки ама да не е като с колите- по-гадна и евтина сглобка
слабо вероятно... моторите са светлинни готини напред по издръжливост, особено ако са поддържани както трябва, а цените им падат много бързо през първите 2 години някъде след като са купени - незнайно защо ...
Искам да се науча да карам без да мисля, че може да одраскам някое спойлерче
Предпочитам пистов около 400-600сс, но може и шосеен
ейй и скромен бе
400 - 600 да се науча то едно Р6 за учене не е зле ама много бързо и леко
като за начало провай с нещо по слабо по чежко и по старо , като се научиш другото ще ти се види вече лесно и бързо
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
аз самия съм запазил вече за А категория часове и средата на другия месец ще се сдобия с едно MV Аугуста Challenge Brutale - 1000 cc (чак наскоро разбрах , че вече го няма ограничението до 21 години )
иначе какви мотори те интерисуват ? пистарк или нещо по-laid-back
Първоначално публикувано от EvgeniiM
Чакам изпита за А- категория и се мятам на един Интрудер за начало, и в близък план една Хаябуса. Верно че в щатите са по 7 хилки ама да не е като с колите- по-гадна и евтина сглобка
слабо вероятно... моторите са светлинни готини напред по издръжливост, особено ако са поддържани както трябва, а цените им падат много бързо през първите 2 години някъде след като са купени - незнайно защо ...
За MV Agusta- вярно са легенда ама не е нищо особено като производителност а е егати набутването с цената, по-скъп мотор най нема, а по-добри - мнооооого. Аз бях решил Мото гуци ама като видях цените и конете на японките ития класики отиват в небитието .Освен това бруталето е градски мотор без обтекател и тая мощност е неисползваема- над 130- 150 става дискомфортно
Искам да се науча да карам без да мисля, че може да одраскам някое спойлерче
Предпочитам пистов около 400-600сс, но може и шосеен
ейй и скромен бе
400 - 600 да се науча то едно Р6 за учене не е зле ама много бързо и леко
като за начало провай с нещо по слабо по чежко и по старо , като се научиш другото ще ти се види вече лесно и бързо
Само пари на вятъра човек
Щв си купя мотор за 3000лв. примерно 250сс, после трябва да го продам, да си купя друг за 5000лв. 400сс, после друг за 7000лв. 600сс, после друг за 10000 1000сс.... какъв е смисъла от първите два, като мога да карам и 600сс бавно и лекичко, докато се науча и свикна? А като купя някой стар и слаб мотор за да се уча, после как ще го продам и по-точно с колко загуба? По-добре да си набутам парите в по-нов и мощен мотор, си мисля
Comment