Известие

Collapse
No announcement yet.

Вав Форума на Ауди раzспространйават лаzи !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    не се карайте - бийте се
    тс технологията в автомобилостоенето се въвежда от алфа и после се ползва и от порше и от мерцедес
    само алфа обаче прават 16 волтов тс

    иначе двете свеyи на цилиндър са стари като света - даймлер бенц имат самолетни двигатели такива още от втората световна използват се в Messerschmitt Bf 109 става въпрос за серията DB 601 - алфа купува лиценза и прави Alfa Romeo R.A.1000 Monsoni, който се ползва за изтребителя MC.202


    MC.202:

    а това е двигателя



    # 12-cylinder inverted Vee, water cooling
    # pressurized water cooling (DB601E/F/G only)
    # 33.9 litre, two spark plugs per cylinder, 4-valve,
    # Direct fuel injection, single stage supercharger
    # Up to 1,100 PS horsepower (hp) at sea-level at 2,400 rpm, up to 1,020 PS (750 kW) at 2,400 rpm and 4.5 km altitude
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #17
      някой разправяше че технологята с две свещи на цилиндър е ползвана от Мерцедес за самолетни двигатели през втората световна (търтея) и оттам италианците са го купили/лицензирали

      но като се замисля май МБ не са правили такива двигатели , а БМВ....

      така че истината е там някъде
      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от KGB
        Всеки може да си пише каквото иска, истина е една...ВАГ групата разчитаха на помп-дюзата, но в крайна сметка решиха да минат на коман-раил...всяка от системите си има свойте плюсове и минуси.

        То те като вкараха комен раил второ поколение в 3.0ТДИ на А6 и леко се понасраха все едно са първите, но са далеч от там...
        донякъде си прав,ма не съвсем.....ВАГ всичките им по малки двигатели са помпа-дюза само 2.7,3.0,4.0,4.2 и V10 , са комон рейл като 2.7 и 3.0 са с пиезо-кристали на инжекторите(предполагам това имаш впредвид-второ поколение)те и мерцедес новите им мотори ще са с подобна технология.
        П.С. Така че ВАГ продължават да си разчитат на PD.

        Comment


        • #19
          Да продължават така е...не съм писал, че са се отказали от помп-дюзата....за това и писаш, че двете технологии си имат свойте плюсове и минуси...при помп-дюзата налягането на впръсканото гориво е доста по-голямо от колкото при коман-раил (за сега...скоро това няма да е така)...но при ПД не може да се контролира прецизно горивния процес, до като това става при коман-раила...за това и новите голями двигатели на ВАГ групата минаха на коман-раил.

          Коман-раила има още много да се развива през 2007 когато Фиат пуснат мулти-аър технологията горивния процес ще стане още по прецизен и да речем днешен двигател 1.9жтд който сега е 150 тогава ще стане 180само благодерание на мулти-аър, а разхода на гориво ще падне.

          Помп-дюзата като развитие почти е стигнала своя максимум...това също е една от причините ВАГ да минат на коман раил.

          иначе първата кола с коман-раил второ поколение беше Алфа 147 1.9жтд 16в 140коня...при второто поколение имаш до 5 впръсквания на горивото на един работен цъкал, до като при първото поколение са само два...тоест изгаранято става доста по прецизно, по малко вредни емисии и по-малък разход. Другата голяма разлика е в налягането първо поколение са около 1350бара (средно) а второ около 1600бара(средно)....за сравнение помп-дюзата стига до 2000бара.

          Горе долу е това...

          В момента се разработват двутактови дизелови двигатели за коли...най-вероятно това ще е технологията на бъдещето за дизеловите коли...
          sigpic
          Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
          " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
          "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от KGB
            В момента се разработват двутактови дизелови двигатели за коли...най-вероятно това ще е технологията на бъдещето за дизеловите коли...
            Абе Трабанта си бе и ще остане "Машина на времето".
            Яко двутактова технология!
            Ако берлинската стена се бе застояла още 10-20 години и дизел щеше да има
            Ave Caesar!

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от KGB
              В момента се разработват двутактови дизелови двигатели за коли...най-вероятно това ще е технологията на бъдещето за дизеловите коли...
              петко тва е старо като света
              виж разработките на братята руснаци по темата
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #22
                Я ми покажи разработките на братята руснаци, коята да покрива евро5-6 и от 1.3двигател да вадят по 150коня
                sigpic
                Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от KGB
                  Я ми покажи разработките на братята руснаци, коята да покрива евро5-6 и от 1.3двигател да вадят по 150коня
                  къде съм говорил за евро норми??
                  просто двутактовия дизел е стара като света технология
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от търтей
                    Първоначално публикувано от KGB
                    Я ми покажи разработките на братята руснаци, коята да покрива евро5-6 и от 1.3двигател да вадят по 150коня
                    къде съм говорил за евро норми??
                    просто двутактовия дизел е стара като света технология
                    Ми то и коман-раила е много стара технология...само дето не е намерила приложение в колите поради ред причини...до определен момент в който е станало възможно да се изпозлва в колите.
                    sigpic
                    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                    Comment

                    Working...
                    X