Известие

Collapse
No announcement yet.

Полицейски рекет!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
    Абе след нас са само гърците, ти не гледай Полша която е 50 милиона.Но и в Гърция има повече ред.У нас има голям процент жертви от простотия и малоумие, да не говорим за купуване не книжки, подкупи и т.н.
    Тука съм готов да по споря още по яко, ама трябва да се видя по свободен, че ще падне голям спор.....
    Първоначално публикувано от georgyg Покажи съобщение
    @ФЕРАРИСТ - В МВР, както и в Държавната администрация ЛИПСВА УПРАВЛЕНИЕ. Служителите се променят, ако началниците знаят как.
    Е....има управление бре - само че то е насочено другаде......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Тука вече бих поспорил......
      За да спориш за сравнението между Афганистанската война и нашите пътища или се се върнал вчера от там или имаш много излишно време . Абсолютно сигурен съм, че не е първото .

      Comment


      • #18
        кво ся за войната в аганистан
        абе то там не беше ли мироопазваща акция всъщност?
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
          кво ся за войната в аганистан
          абе то там не беше ли мироопазваща акция всъщност?
          Не бря кво значение има? Ставаше въпрос, че жертвите там от 2001ва насам са по-малко от, колкото по нашите пътища. Прочети темата от начало

          (Ако си я прочел и искаш да го обърнеш на политика недей, тука си пишем за малоумно шофиране)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от deadairplane Покажи съобщение
            Само за сравнение, за цялата война в Афганистан от 2001 до сега жертвите са, колкото са жертвите за една година по нашите пътища !!!!!!!!!!!
            Първи абзац - http://www.cursor.org/stories/civilian_deaths.htm
            Това е само раята, изключваме така наречените терористи талибани, и платените наемни убиици под щатски пагон......
            Ако си поиграя да ги събера всичките общо, може да излезе че сбора им ще е повече и от убитите по пътищата от 2001 насам, и от умрелите от рак взети заедно.....доколкото приблизително знам, за 5 години у нас те са над 12000 души......само че на тебе това не ти прави впечатление, щото да речем Ана Хамалич не съобщава всяка вечер с дежурната си печална физиономия - "Днес от рак в Александровска и Пирогов багажа чинно сдадоха 6-7 човека.Причините не се изясняват, нито по чия вина е настъпило проишествието".......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Първи абзац - http://www.cursor.org/stories/civilian_deaths.htm
              Това е само раята, изключваме така наречените терористи талибани, и платените наемни убиици под щатски пагон......
              Ако си поиграя да ги събера всичките общо, може да излезе че сбора им ще е повече и от убитите по пътищата от 2001 насам, и от умрелите от рак взети заедно.....доколкото приблизително знам, за 5 години у нас те са над 12000 души......само че на тебе това не ти прави впечатление, щото да речем Ана Хамалич не съобщава всяка вечер с дежурната си печална физиономия - "Днес от рак в Александровска и Пирогов багажа чинно сдадоха 6-7 човека.Причините не се изясняват, нито по чия вина е настъпило проишествието".......
              Ето ти един друг саит където над графиките липсва думичката cumulative victims хвани един речник и сам си я преведи. Та на твоята кумулативна графика излизат някъде между 3500 и 4000. За миналата година жертвите, само по магистралите са 1200. Нещо повече да имаш да кажеш. Не стига че даваш някакъв блог за източник на информация ами даже и не си го прочел.

              Извинявай за тона, обаче цифрите говорят, че нашите пътища са по зле и от война.
              Дори и цифрите от ненадеждни източници също!!!!!!

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от deadairplane Покажи съобщение
                За миналата година жертвите, само по магистралите са 1200.
                Извинявай за тона, обаче цифрите говорят, че нашите пътища са по зле и от война.
                Дори и цифрите от ненадеждни източници също!!!!!!
                Пич - стига моля ти се - от както се води статистика за жертвите по пътищата, всяка година са между 900 и 1200 - плюс минус стотина.....и така вече над 20 години......само през 1995 мисля че бяха най - много от всички години досега - над 1400......иначе от 1985 досега все са си около хиляда.......
                Баси докъде може да ни докара телевизията......кой ли пророк преди доста векове беше казал - "И ще влезе на всеки дявола в къщата, а рогата му ще стърчат на покрива и.......".
                Де да е знаел че ще има кабелна.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Пич - стига моля ти се - от както се води статистика за жертвите по пътищата, всяка година са между 900 и 1200 - плюс минус стотина.....и така вече над 20 години......само през 1995 мисля че бяха най - много от всички години досега - над 1400......иначе от 1985 досега все са си около хиляда.......
                  Баси докъде може да ни докара телевизията......кой ли пророк преди доста векове беше казал - "И ще влезе на всеки дявола в къщата, а рогата му ще стърчат на покрива и.......".
                  Де да е знаел че ще има кабелна.....
                  Не че нещо но от къде според тебе трябва да взема тези цифри, или предлагаш да обикалям пътищата и да ги броя. И този път въпреки че съм сигурен, че цифрите ти на са особенно достоверни. Ще вземем най малките цифри които си цитирал а именно 900 на година което прави 7200 (според мене тази цифра е знаижена) срещо (преувеличените) 3700, и пак ми разправяй, че няма война по нашите пътища. Самоче оная държава е с 40 милиона населиние а ни едва ли имаме и 6 милиона. И пак жертвите във войната са в пъти по-малко от нашите пътища.

                  А това че днес един мръсен тираджия направо се опита да ме убие, и то нарочно?


                  Колкото и да спориш и изкривяваш цифрите даже и с твоите цифри нещата изглеждат не както ги твърдиш.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от deadairplane Покажи съобщение
                    Колкото и да спориш и изкривяваш цифрите даже и с твоите цифри нещата изглеждат не както ги твърдиш.
                    Цифрите са железни, това е статистиката на КАТ, аз не си я съчинявам в клек-бара.......

                    "- По брой произшествия на 1 милион население България съвсем не е на първо място. Със своите 120 загинали на пътя на 1 млн. тя се нарежда между Франция и Италия и е далеч зад Португалия и Гърция, които са близо 210. Но за разлика от страните в Европейския съюз държавата тотално е занемарила тези процеси. В страните от Европейския съюз намаляването на катастрофите заема едно от челните места по приоритети. И резултатите са налице трайна тенденция за намаляване на катастрофите и жертвите от тях."

                    А как изглеждат нещата е въпрос на гледна точка......По моята скромна гледна точка, държавата е много по виновна за тия неща, отколкото скороста......всъщност скороста пак според скромното ми мнение е най - удобното извинение......в това уравнение тя не е причина, а необходимост да има изобщо такова уравнение......ти като вървиш по улицата и се спънеш, каква е причината, че си вървял бързо, че си бягал, или че не си гледал в краката си? И щеше ли да се спънеш ако стоиш на едно място......не....трябва да се движиш....с някаква скорост.......а ако си гледаш в краката няма да има значение с 5 км ли се двишиш или бягаш....
                    По принцип едно от нещата който ми е много трудно да си представя е какво би станало у нас, ако изведнъж на всички коли се сложат ограничители от 80кмч за извънградско, магистралите не ги броим.......поне 95% сигурен съм че катастрофите ще скочат двойно......да не говорим за това какъв хаос ще е по пътя.......
                    Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 09:09.
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      Цифрите са железни, това е статистиката на КАТ, аз не си я съчинявам в клек-бара.......

                      "- По брой произшествия на 1 милион население България съвсем не е на първо място. Със своите 120 загинали на пътя на 1 млн. тя се нарежда между Франция и Италия и е далеч зад Португалия и Гърция, които са близо 210. Но за разлика от страните в Европейския съюз държавата тотално е занемарила тези процеси. В страните от Европейския съюз намаляването на катастрофите заема едно от челните места по приоритети. И резултатите са налице трайна тенденция за намаляване на катастрофите и жертвите от тях."

                      А как изглеждат нещата е въпрос на гледна точка......По моята скромна гледна точка, държавата е много по виновна за тия неща, отколкото скороста......всъщност скороста пак според скромното ми мнение е най - удобното извинение......в това уравнение тя не е причина, а необходимост да има изобщо такова уравнение......ти като вървиш по улицата и се спънеш, каква е причината, че си вървял бързо, че си бягал, или че не си гледал в краката си? И щеше ли да се спънеш ако стоиш на едно място......не....трябва да се движиш....с някаква скорост.......а ако си гледаш в краката няма да има значение с 5 км ли се двишиш или бягаш....
                      По принцип едно от нещата който ми е много трудно да си представя е какво би станало у нас, ако изведнъж на всички коли се сложат ограничители от 80кмч за извънградско, магистралите не ги броим.......поне 95% сигурен съм че катастрофите ще скочат двойно......да не говорим за това какъв хаос ще е по пътя.......
                      На тебе май не ти увира галвата по нагоре беше написал минимум 900 за година а сега 120 за милион (това прави 720 общо). Докато миналата година някъде август месец още, по всички медии тръбяха, че загиналите са 1200 от началото на година до август. И не ми говори за безопасно шофиране защото си нямаш идея какво е това. Скоростта нямала значение, айде бе.... Даже и ЗДП не познаваш, ограничението на скоростта за извънградско е 90 (80 е за тежкотоварни автомобили) Не държвата ти е виновна за катастрофите, ами такива като тебе. На оня баварец на Тракия с 240 дето прелетя през мантинелата и се заби челно в насрещния автобус, държавата ли му беше виновна?

                      Виновни са такива като тебе които си мислят, че за тях правилник няма. Моля те само един ден когато решиш да се присъединиш към цитираните от тебе статистики да не взимаш със себе си невинни (както онзи баварец), а да вземеш със себе си мои познати дори и не си помисляй.

                      ПС според официалния сайт на ISAF жертвите в Афганистан са 2760, не знам от къде ги изрови ония глупости (още повече публикувани в някакъв блог). Това е доста по стряскащо нали?
                      Last edited by deadairplane; d.m.y г., 11:34.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от deadairplane Покажи съобщение
                        Докато миналата година някъде август месец още, по всички медии тръбяха, че загиналите са 1200 от началото на година до август.
                        http://news.netinfo.bg/index.phtml?tid=40&oid=1151091
                        Този ти цитат е още едно потвърждение че медиите ти действат зле, цяло щастие че съзнанието ти не е възприело че жертвите са 2 - 3 хиляди......когато една лоша новина се повтаря 356256256 пъти, тя се мащабира много повече в съзнанието на хората, отколкото е реалната и стойност - това е един от етапите на промиване на мозъка на обществото - стрес - стреса води до липса на адекватни решения, и така до подчинение и апатия.....

                        Първоначално публикувано от deadairplane Покажи съобщение
                        И не ми говори за безопасно шофиране защото си нямаш идея какво е това.
                        Имам към 15 години и 3-4 стотин хиляди км стаж по пътищата, и нямам ПТП докато съм бил зад волана.....а имай впредвид че понякога карам особенно недисциплинирано.....има някой други моменти за движение по пътя, на който отдавам много по голямо значение, и тях не ги пише в ЗДП.......
                        Първоначално публикувано от deadairplane Покажи съобщение
                        Скоростта нямала значение, айде бе....
                        Не съм казал такова нещо, но подържам мнението си че в 70-80% от случайте тя не е причината, а просто нещо което е необходимо за да стане нещо такова, защо ли се потих да ти давам тоя пример с вървенето......
                        Първоначално публикувано от deadairplane Покажи съобщение
                        Даже и ЗДП не познаваш, ограничението на скоростта за извънградско е 90 (80 е за тежкотоварни автомобили)
                        Разбира се че не го познавам в часта му касаеща скороста, иначе за другите основни моменти с предимство, и прочее съм запознат, щото те пряко касаят моята и чужда безопасност......
                        Първоначално публикувано от deadairplane Покажи съобщение
                        Не държвата ти е виновна за катастрофите, ами такива като тебе.
                        Имаш право на мнение, а аз да не го споделям.....Спести си примерите, аз такива дето съм видял в Италия да речем, още тук не съм ги видял......а там държавата не е чак толкова виновна, там по моето мнение шоферската вина е много по голяма......
                        Първоначално публикувано от deadairplane Покажи съобщение
                        ПС според официалния сайт на ISAF жертвите в Афганистан са 2760, не знам от къде ги изрови ония глупости (още повече публикувани в някакъв блог). Това е доста по стряскащо нали?
                        ISAF е натовски сайт драги, ако разбираш какво намеквам.....
                        Иначе много е стряскащо, мисля да отида да си лея куршум.....
                        Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 12:26.
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от deadairplane Покажи съобщение
                          На тебе май не ти увира галвата по нагоре беше написал минимум 900 за година а сега 120 за милион (това прави 720 общо). Докато миналата година някъде август месец още, по всички медии тръбяха, че загиналите са 1200 от началото на година до август. И не ми говори за безопасно шофиране защото си нямаш идея какво е това. Скоростта нямала значение, айде бе.... Даже и ЗДП не познаваш, ограничението на скоростта за извънградско е 90 (80 е за тежкотоварни автомобили) Не държвата ти е виновна за катастрофите, ами такива като тебе. На оня баварец на Тракия с 240 дето прелетя през мантинелата и се заби челно в насрещния автобус, държавата ли му беше виновна?

                          Виновни са такива като тебе които си мислят, че за тях правилник няма. Моля те само един ден когато решиш да се присъединиш към цитираните от тебе статистики да не взимаш със себе си невинни (както онзи баварец), а да вземеш със себе си мои познати дори и не си помисляй.

                          ПС според официалния сайт на ISAF жертвите в Афганистан са 2760, не знам от къде ги изрови ония глупости (още повече публикувани в някакъв блог). Това е доста по стряскащо нали?
                          Стига си писал глупости, Колега. Как сметна, че населението на БГ е 6 млн.?Изопачаваш фактите и е смешно. Сигурно гледаш много Канал1, щото говориш, като м-р Костов от КАТ. Разбира се, че държавата има вина за част от жертвите по пътищата. Има много неща, които може да направи, но не прави. Например да субсидира продажбите на нови автомобили, особено на тези с 5***** за сигурност. Ако се треснеш с ФИАТ Гранде Пунто имаш доста по-голям шанс да оживееш, отколкото с изгнила Астра или Вектра. Аз лично съм катастрофирал с много висока скорост и знам, че добре сметнатото купе може да ти спаси живота! Дугото, което може да направи държавата е да завърши магистралата до Бургас, но не чрез фирмата на Батко, разбира се. Ако Батко и компания строят, никога няма да има пари, само че бюджетният излишък за последната година е 3 млрд., а за магистралата трябват няколкостотин млн., така че ако е било приоритет - щяха да го направят. Може и да се направи така, че ГТП да не са такова порно, както в момента. А що се отнася до куките - те са безполезни. Убеден съм, че стресът, който те причиняват, криейки се зад храстите, убива много повече хора, отколкото катастрофите. В белите държави те глобяват за износени стари гуми, а не за превишена с 20 км./ч. скорост. В Германия ограниченията са: 70 км./ч. градско, 100 км./ч. извънградско и без ограничение по магистралите и колко са загиналите спрямо броя на населението?! Не са повече от БГ, Полша или Гърция. Да не говорим, че немците пътуват понякога 60-80 км. ежедневно да стигнат до работата си. А що се отнася до "неразумното" каране - младежи с вървежни коли /предимно стари/ има навсякъде, но това не е единствената главна и основна причина за жертвите, както го представят в БГ-то. Аз лично си карам с толкова колкото ми се струва, че е най-добре за колата - 140-180 км./ч. Естествено, само по магистрала, на сух път и подходящи условия.
                          2014: Deutschland über alles

                          Comment


                          • #28
                            Добре ще е някой мод да раздели темата, щото мисля че ще е добре да направим един дебат по темата.....от доста време се каня......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #29
                              Държавата хич даже не трябва да субсидра каквото и да било. Може би преференциални данъци за коли с 5 звезди. Ама субсидията като цяло си е тъпа практика.
                              А тия изводи дето за катастрофите са ви виновни ниските ограничения, айде моля.
                              Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                              ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                              Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                                Стига си писал глупости, Колега. Как сметна, че населението на БГ е 6 млн.?Изопачаваш фактите и е смешно. Сигурно гледаш много Канал1, щото говориш, като м-р Костов от КАТ. Разбира се, че държавата има вина за част от жертвите по пътищата. Има много неща, които може да направи, но не прави. Например да субсидира продажбите на нови автомобили, особено на тези с 5***** за сигурност. Ако се треснеш с ФИАТ Гранде Пунто имаш доста по-голям шанс да оживееш, отколкото с изгнила Астра или Вектра. Аз лично съм катастрофирал с много висока скорост и знам, че добре сметнатото купе може да ти спаси живота! Дугото, което може да направи държавата е да завърши магистралата до Бургас, но не чрез фирмата на Батко, разбира се. Ако Батко и компания строят, никога няма да има пари, само че бюджетният излишък за последната година е 3 млрд., а за магистралата трябват няколкостотин млн., така че ако е било приоритет - щяха да го направят. Може и да се направи така, че ГТП да не са такова порно, както в момента. А що се отнася до куките - те са безполезни. Убеден съм, че стресът, който те причиняват, криейки се зад храстите, убива много повече хора, отколкото катастрофите. В белите държави те глобяват за износени стари гуми, а не за превишена с 20 км./ч. скорост. В Германия ограниченията са: 70 км./ч. градско, 100 км./ч. извънградско и без ограничение по магистралите и колко са загиналите спрямо броя на населението?! Не са повече от БГ, Полша или Гърция. Да не говорим, че немците пътуват понякога 60-80 км. ежедневно да стигнат до работата си. А що се отнася до "неразумното" каране - младежи с вървежни коли /предимно стари/ има навсякъде, но това не е единствената главна и основна причина за жертвите, както го представят в БГ-то. Аз лично си карам с толкова колкото ми се струва, че е най-добре за колата - 140-180 км./ч. Естествено, само по магистрала, на сух път и подходящи условия.
                                За първото червено ми посочи кои факти съм изопачил.
                                За второто червено ми се струва, че искаш да си купиш нова кола, с пари които не си изкарал, и които идват от моите данъци. Не мисля че е честно.
                                За 3-тото червено, факта че магистралата не е построена, би трябвало да бъде причина за закъснения, задръствания и неустойки за транспортните фирми, това не може да е причина за жертви, жертвите са от малоумно шофиране.

                                Относно това, дето съм писал "глупости", ще си замълча, а ти си помисли дали това е учтиво, дали не е в разрез с правилата на форума, и най-вече коя е основната цел и причина за създаване на КАРБ? Дали случайно това не е да "съдейства за повишаване безопасността по пътищата". И най вече как явното подсрекаване към нарушения на правилника и закона за движение по пътищата, спомага за постигане целите на КАРБ?

                                Относно коментара ти за ченгетата и за техническото състояние на повечето возила в БГ си прав, като изключим начина по който е казано и марките които са назовани. Тези неща зависят от годините на возилото и собственика му, а не от марката.
                                Last edited by deadairplane; d.m.y г., 23:00. Основание: правопис

                                Comment

                                Working...
                                X