Известие

Collapse
No announcement yet.

Дайте мнение за климатици NIPPON

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
    Хах и аз съм поръчал 2 климатика Osaka, 33-ки колонни при мен нямаше колебания щото ги платих по 1350лв - цена абсолютно без конкуренция. Сега ще слагам 9-ки и 12-ки и за тях се чудя какви да са?!!
    Ми ОСАКА кви... напук бре
    ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
    sigpic
    ROVER 200 RF 2.0TDI

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Nasko_77 Покажи съобщение
      Да се надяваме...
      А и уж компресора им бил на Митсубиши
      На Осака компресора е Мицубичи (не Мицубиши) ,не се шегувам,който не вярва да си провери

      Comment


      • #33
        ако ще се ползва за охаждане климатика марката не е толкова важна , всичките ще свършат работа , е по евтините ще са по шумни ше харчат повече ток и ще се счупят по бързо ама пак си охлаждат
        Виж за отоплението има много голяма разлика м/у хубавите климатици и китайските марки , при по голям студ китайските марки замръзват или не топлят както трябва

        Comment


        • #34
          Та като изчетох всичко казно за климатиците много спокоино,мога и аз да се изкажа по въпроса.Занимавм се с монтажи и ремонти от доста години и знам за какво става въпрос.Та по темата-китайски климатици що годе читави и евтини-Мидеа(говориме да се ползват само лятот).Среден клас климатици-Панасоник(да ама не китайските.И ако може да е инвертор.Колко щте топли като стана -15 е божа работа).Климатици висок клас-Тошиба,Фуджицо,Даикин и естествено Митсубиши.Но съм длужен да кажа,че и те имат свойте недостатаци,примрно при Тошибата външното тяло много бучи и вибрира(особено при 10-те).При Фуджицото много често му испускат крановете на външното тяло.И Митсубишито си има свойте недостатъци(да се вземе предвит,че монтирам по 2-3 Митсубишита на ден)-при обиконвенния инвертор малко шуми вътрешното тяло.Ако някой има по-спец въпроси нека да пита.

          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150+++hp
          EX = Alfa Romeo 156 2.4 JTD
          EX = Alfa Romeo 155 1.8 8v TS

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от raffaello Покажи съобщение
            Някой колега ако има такъв климатик било то добри или лоши отзиви от тази марка то нека да сподели.
            Аз се бях спрял върху OSAKA, но чух не много добри отзиви за тях.
            Монтирал съм Осака и според мен са много читави.Водят се ниско температурни и зимата нямат никакви ядове.За сервиза им незанам колко са читави,но Осаката е добро решение.Колегата си взе най-обикновени Беко и е много доволен-миналата зима се е топлил с тях и не е имал проблеми.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от SFINKS Покажи съобщение
              ако ще се ползва за охаждане климатика марката не е толкова важна , всичките ще свършат работа , е по евтините ще са по шумни ше харчат повече ток и ще се счупят по бързо ама пак си охлаждат
              Виж за отоплението има много голяма разлика м/у хубавите климатици и китайските марки , при по голям студ китайските марки замръзват или не топлят както трябва
              Точно така. За охлаждане стават всички, но ако ще се използва за отопление трябва да е от висок клас, т.е. споменатите вече марки. Вкъщи сме с Панасоник инвертор от китайските, който обаче си работи добре. Не замръзва и при -15. В офиса сме с Фуджицу. Разликата между двата е доста голяма, въпреки че и двата реално вършат същата работа, но Фуджицу-то издухва всичко и темп. става точно толкова колкото го нагласиш. Почти перфектен е.
              2014: Deutschland über alles

              Comment


              • #37
                Точно одеве преди обед ми я монтираха тая "гадна" ОСАКА и първите ми впечатления са доста положителни. Много тихички са и двете тела. Едва се чува как мъркат
                За по нататък не знам как ще се представи.
                ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                sigpic
                ROVER 200 RF 2.0TDI

                Comment


                • #38
                  жив и здрав да ти е
                  мърка викаш , е ти да не си очаквал като е Осака да трака кат дизел

                  Comment


                  • #39
                    Мерси!
                    Очаквах и да гръмне веднага даже.
                    То глей как ме наплашиха тука
                    Около мен... на повечето им бръмчат гадно и си бях казал... ае честито и на теб Наско
                    ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
                    sigpic
                    ROVER 200 RF 2.0TDI

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Nasko_77 Покажи съобщение
                      Мерси!
                      Очаквах и да гръмне веднага даже.
                      То глей как ме наплашиха тука
                      Около мен... на повечето им бръмчат гадно и си бях казал... ае честито и на теб Наско
                      Ползвай си го сьс здраве и хич да не ти е на...оная рябота че е Осака.
                      0888515205

                      Comment


                      • #41
                        Хаха, каква стана тя. . . като ги отвориш накрая все едно вътре . . много не се претрисайте, най-скъпото не винаги е най-удачно. Като дам 2000лв отгоре на климатик мнооого ще ме грее мисълта за 5лв спестени от месечната сметка
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #42
                          То аз плюх по Осаките ,ама и аз съм с Осака,че и два броя , не са никак лоши имайки в предвид конкурентната цена с която искачат,малко куцат от към сервизно обслужване,аз за това съм им напушил малко,но това го отдавам на късмет,такъв ми се е паднал.Единия ми го монтираха ,тръгнаха си и след като го пуснах ,чакам аз да охлади - не ще, чакам аз - той не ще ,брее - на следващия ден звъня в офиса ,от там ми обясняват ,че бил с новия фреон и му трябвали 10-тина мин. да зацепи. Викам кви 10 минути ,цял ден духа като вентилатор бре ,и след 20 минутно обесняване със служителя отсреща ,ме записва за ремонт(проверка). Идват след седмица , и установяват - запушена тръба на компресора (става въпрос за нов климатик) , добре , разглобиха външното тяло и казаха " утре ще го донесем , щото днес няма да сварим" , добре - ама...........минаха около десет дена звънене по телефона , накрая работата стана - УРААА - ама за малко. след около две седмици пак нещо стана - не включва, и тъй като вече беше станало мисля средата ,даже края на юни и си беше топличко , аз естествено искам да си ползвам климатика, и пак ,звъня ,а отсреща същата работа , обяснения все едно че съм техник , ма кво? , ма що ? ,и накрая записване за ремонт само ,че с една малка подробност, оведомиха ме ,че поради липса на персонал (техници) можело малко да се забавят. И така седмица - две , бреее жега аз купих климатик ,пък мра от жега,звъня - не вдига никой,отивам в офиса - обещания. И така ,та чак до средата на юли (не си правя шега). Идват техници ,установяват повреда в някакъв датчик пак на външното тяло - добре- ама не.След около две седмици бе готов , но и времето захладня. .Такааа ,има още , идва есен - застудяване, пущам аз - всичко наред ,супер ,месец работи -супер , минава месеца и - шум,стържене,рръмжене от вътрешното тяло.Този път реагираха по бързо , за около две седмици - разбит лагер на ел.мотора - смениха го и така от тогава съм много доволен от климатиците ОСАКА. Бачка нон стоп до ден днешен .Това се случва по-миналото лято на 2006 година.Явно такъв ми бил късмета,защото с другия съм нямал проблем. Колега дано ти бачкат без проблемно дълги години .

                          Comment


                          • #43
                            Колеги, преди две години взех FUJI инвертор 12 ка с кредит "Енергийна ефикасност" т.е със 20 % отстъпка.
                            Климатикът беше за 1500 лв., На мен ми излезна 1300. Заслужава си да скочите на нещо по-скъпо ако още я има тази програма. До момента нямам проблем. Работи си много добре машинката. Произведена е познайте къде ...
                            146 1.6 TS 01.97

                            Comment


                            • #44
                              имам такав от три години перфектен е
                              Alfa Romeo 156

                              Comment


                              • #45
                                Абе бошлав работа. В къщата имаме няколко климатика - 1 Самгунг 9 БТУ (1200 лева инвертор, оригинален корейски), три инверторни Панасоника 12 БТУ (по 2000 лева парчето, щото били японки, моля ви се) и един най-обикновен китайски Хайер 12 БТУ от 430 лева.

                                Честно да ви кажа, аз почти никва разлика не намирам, но определено най-големия боклук е Самсунга. Шумен е и ще го изхвърлям, пък и нито топли като хората, нито изстудява.

                                А Хайера по нищо не отстъпва на Панасониците, нищо че е с 1600 лева по-евтин. Изстудява моментално, почва да грее почти моментално, досега не е замръзвал, освен 2-3 дни, когато беше адска мъгла и около нулата. Ама тогава и Панасониците замръзнаха като пичове.

                                Само обаче една сметка - 1600 лева разлика (между японските Панасоници и Хайера) са ~11500 кВч (при най-грубо усреднена цена дневна/нощна тарифа 0,14 ст на киловатчас). Приемаме, че една 12-ка троши средно 1 киловат на час. Горе-долу толкова е, а и инверторите не са значително по-икономични, разликите даже и според специалистите не са повече от 10-15%.

                                11500 часа са ~480 дни (или 16 месеца) НЕПРЕКЪСНАТА РАБОТА на климатика. Обаче - ако климатика се използва нонстоп по 24 часа на ден за отопление 5 месеца в годината (ноември, декември, януари, февруари и март), което е нереално, и за охлаждане 2-3 месеца в годината, което също е нереално.

                                Затова приемаме, че лятото климатика работи по 8 часа на ден (което е напълно реално), а зимата по 18 часа на ден - тоест 720 часа лятото и 2700 часа през зимата - общо 3420 часа годишно.

                                11500 /3420=3,36-това ще го умножим по 480 дни (което е режима на непрекъсната работа) и получаваме 1612 дни или 4,4 години работа в реален режим.

                                Или - за да избиете разликата в цените между скъпия супер-пупер инверторен, само свирки не правещ японски климатик от 1600 лева, ще трябва да минат 1614 дни, или 4,4 години. Вадим 15% (с колкото японските инвертори са по-икономични) и пак се получават 4 години.

                                Най-груби сметки в общи линии, но бога ми, за 1600 лева може да си купите адски много електроенергия, вервайте ми.
                                Last edited by pinko; d.m.y г., 00:37.
                                Volvo XC90 D5 '06
                                Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                                Lancia Ypsilon 1.2 '00



                                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                                ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                                ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                                Comment

                                Working...
                                X