Първоначално публикувано от code
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Край на старите коли!
Collapse
X
-
Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
-
Първоначално публикувано от fred Покажи съобщениеПоследната грижа на правителството е екологията, след като изсякоха сума ти гори, презастроиха черноморието и сега строят хотели във високите части на планините, това са идеи /те няма и да станат, но това е друга тема/ на вносителите на нови автомобили и другото, по основното е да се дерат кожи от простия народ, който преглъща всичко, като имаш предвид колко коли са над 20 години..... екологията е завряна в пета глуха
Comment
-
Първоначално публикувано от R_O_K_O Покажи съобщениеа ти брат що караш такава голяма кола?предишната я бях купил 5г, Алфата я купих 8г и там ми беше голямата грешка . . Така или иначе и да забранят вноса над 5г старите кочини няма да изчезнат
дори ще си ги продаваме по-лесно щото в момента да продадеш кола си е геройство - всичко е зарито с коли.
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от R_O_K_O Покажи съобщениемамка му колко си прав. а да не говорим за случея в бургас (Нефтозавода) около него е пусто едно дърво няма засадено.аз съм навит за такова нещо ама да се спре вноса на коли примерно над 10 години или ако се внасят такива да се удря джоба колкото за една нова кола
Например точно за тоя Бургаския, в Русия порта е на брега, на сушата /тъй наречения буй/ и няма проблем, а у нас, за по евтино ще е плаващ, няколко ще са насред залива-е ще видим какво ще настане.....Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
аз ако искам да намаля употребата на много стари автомобили ще надуя ама яко данъците и другите ежегодни (не еднократните!) такси, така както бат бойко се опита да го направи в началото на тази година. това обаче и за съжаление, ще засегне не просто мнозинството, а и мен самия. е как да поддържам такова мнение?!?
данъците трябва да се плащат. иначе макроикономистите може да си помислят, че ще е по-изгодно да се увеличат, но това е друга темаfulvia s2 coupe, delta HFturbo, T25 d4d
ex - 145 jr, Y 1.2, r 620 sdi, dedra 1.8, 126 p
Comment
-
Първоначално публикувано от FIFO Покажи съобщениеаз ако искам да намаля употребата на много стари автомобили ще надуя ама яко данъците и другите ежегодни (не еднократните!) такси, така както бат бойко се опита да го направи в началото на тази година. това обаче и за съжаление, ще засегне не просто мнозинството, а и мен самия. е как да поддържам такова мнение?!?
данъците трябва да се плащат. иначе макроикономистите може да си помислят, че ще е по-изгодно да се увеличат, но това е друга тема
Comment
-
Първоначално публикувано от R_O_K_O Покажи съобщениеняма как да се избегне това освен да си смениш колата с някоя по нова или да спреш да караш.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
начи това си е жив социализъм сприраме вноса на евтини европейски коли. може само евтини руски и по новите (до 5години) европейски. Няма аз утре ще си купя една Лада 2107 и ще съм много по доволен ко ще карам тия италиянки
Comment
-
Първоначално публикувано от R_O_K_O Покажи съобщениеначи това си е жив социализъм сприраме вноса на евтини европейски коли. може само евтини руски и по новите (до 5години) европейски. Няма аз утре ще си купя една Лада 2107 и ще съм много по доволен ко ще карам тия италиянкиEx ALFA 145 JUNIOR 1.4.16V T.SPARK SeXy Line
FIAT STILO ABARTH 2.4L 20V 171HP+
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от fred Покажи съобщениеДоста пъти съм го казвал, но най-незначителния процент от катастрофите са поради технически неизправност,
Че за катастрофите по техническа неизпр......мисля че процента е адски висок, и не му се отдава чак толкова голямо внимание, щото рядко някой си спомня или пък е оживял да каже какво точно го е пратило в къра без причина......а по намачканата кола е невъзможно да се разбере причината, и затова всеки определя по най - лесдния начин - превишена скорост......ами ако с разрешена 90кмч ти гръмне гуменката и се халосаш челно в некой пън и гушнеш чимшира.....ама разбира се - или си превишил скороста и изгубил управление, или си подремнал......някой да е чувал че не е особенно трудно по нашите пътища да ти се отпере шарнира след нежното преминаване в някоя яма.......бас държа че ако си прекарате през паметта последните 2-3-4-5-6 катастрофи дето сте виждали, със сигурност участниците в повечето от тях ще са карали коли на над 6-7-8-9-10 години.......независимо че катастрофата може и да не е по тех причини....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеВъпреки че съм против идеята да се забранява такова нещо, щото ако човек има възможност и кинти, винаги би предпочел нова кола отколкото стара, и затова по добре тия мърсоли да помислят как могат да улеснят народа в това, отколкото да го принуждават в друго......
Че за катастрофите по техническа неизпр......мисля че процента е адски висок, .....
Ето ти и официалната извадка.
Статистиката: 1006 души са загинали в катастрофи през 2007 г.
Близо 10 хил. са ранените; най-опасни за пътуващите са вечерните часове на денонощието, отчете НСИ
08.07.2008
През 2007 г. по пътищата на България са загинали 1006 души, други близо 10 хил. са ранени, сочи зловещата статистика на Националният статистически институт. Най-много жертви - 40%, има сред шофьорите.
Най-опасни за пътуващите са вечерните часове на денонощието, показва статистиката. Между 19 и 20 ч. са загинали 130 души, други 123-ма - час по-рано, в същите часове са най-многобройни и автопроизшествията.
Денят от седмицата с най-много катастрофи и с най-голям брой загинали е съботата, сочат данните на НСИ. От общо 8 хил. произшествия в събота са се случили 1278.
В 95% от случаите причина са неправилните действия на шофьора, 3,4% са по вина на пешеходците, а под 1% се падат на техническите неизправности, влошените пътни условия или поведението на пътниците.
В близо половината от случаите грешката на шофьора е в това, че не е преценил скоростта, а на второ място, но с три пъти по-нисък дял - отнемането на предимство.Last edited by fred; d.m.y г., 12:24.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Ако проишествието е сериозно, водача е в болница, и КАТ като дойде и пише протокола, не може да знае на момента дали причината е тех, или не......говоря за инциденти при който сама кола се е бутурясала някъде......пише праволинейно това което ти сега ми цитираш......вина на шофера, превишена скорост и прочее......и това отразява статистиката, да не мислиш че някой ходи да го пита в болницата каква е причината, или той на момента я знае....или пък дори впоследствие да стане ясно, някой си играе да я променя.......А и всяка техническа неизправност също е грешка на шофера....той я е допуснал.....когато се намачкат ламарините и окачването е невъзможно да се докаже без експертиза каква е причината.......жената е вещо лице в СГС, и съм говорил с нейни колеги правещи съдебно технич експ на катастрофи, и това от тях го знам.....и затова по съкратено се пише - вина на водача.......което на суха теория пак е вярно.....
ИНаче не мисля да споря повече, аз си имам това мнение и наблюдение, и всеки е свободен да не се съгласява с него......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment