Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо в USA не карат АЛФИ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    На скоро ми изпадна една диаграма за най високи продажби на BMW по държави.
    На първо място беше САЩ ,на второ Германия. Та се чудя дали в щатите цените на BMW-тата са по ниски отколкото в Германия и защо ?
    Ако е така ,ние Европейците сме много заблудено стадо
    Last edited by mochko1; d.m.y г., 04:30.
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Fiat Bravo II 1.4 90hp
    sigpic
    Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
      На скоро ми изпадна една диаграма за най високи продажби на BMW по държави.
      На първо място беше САЩ ,на второ Германия. Та се чудя дали в щатите цените на BMW-тата са по ниски отколкото в Германия и защо ?
      Ако е така ,ние Европейците сме много заблудено стадо
      слушал съм разни коментари от сорта, че потреблението е голямо пък и има свръхпроизводство ... един производител по-добре да продаде 10000 отколкото 100 за цяла година макар и с нищожен марж .. де да знам ... пък и така се стимулира тяхната икономика ... а и тея коли кое им е толкова скъпо - железо и пластмаса .. тук там карбон и кожа
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
      Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
        слушал съм разни коментари от сорта, че потреблението е голямо пък и има свръхпроизводство ... един производител по-добре да продаде 10000 отколкото 100 за цяла година макар и с нищожен марж .. де да знам ... пък и така се стимулира тяхната икономика ... а и тея коли кое им е толкова скъпо - железо и пластмаса .. тук там карбон и кожа
        Реално производствената цена на колите е доста ниска. 1 тон желязо, пластмаса, кожа и това е. Машините вършат останалото. Развойната дейност е това, което оскъпява доста.

        Едно БМВ 7-ца като производствена цена в никакъв случай не е 2-3 пъти повече отколкото за едно БМВ 3-ка, но не пречи да го продават 2-3 пъти по- скъпо.
        Lexus IS200

        Comment


        • #94
          Според мен това си им е политика на американците. Едно Х5 3.0Д тука беше 150 000 лева в мгазина, а там дилъра я продава с двигател 4.8 бензин за 67 000 долара.
          sigpic Alfasud/156 1.8ex
          156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
            Според мен това си им е политика на американците. Едно Х5 3.0Д тука беше 150 000 лева в мгазина, а там дилъра я продава с двигател 4.8 бензин за 67 000 долара.
            И ти ако отидеш в БМВ и им поръчаш 1000 бройки и на теб ще ти се върже на цена към краен потребител 67 000 $ Ама тука като поръчват по 10-тина на година няма как да стане това.
            Lexus IS200

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
              Според мен това си им е политика на американците. Едно Х5 3.0Д тука беше 150 000 лева в мгазина, а там дилъра я продава с двигател 4.8 бензин за 67 000 долара.
              Та да си дойдем на темата " Защо в USA не карат Алфи ?" Цените на Mercedes и Audi са аналогични в сравнение с европейските, а японците и корейците хич няма да засягам как подбиват пазара. Както по-рано зададох риторичен въпрос за ценатa на Honda CBR1000RR модел 2009 в БГ е 27000лв, а в USA същата от дилър само за 8000$. Нека им е тъпо. При тази ценова ситуация не се сещам Алфа с кой модел ще се появи конкурентна на Американския пазар, само за сравнение в БГ цената за 159-а 2010г е по-голяма от Mercedes C300 class в USA Buy It Now
              $31,999.00 . http://motors.shop.ebay.com/Cars-Tru...m273&_myi=2010 Бах тая 159, струва колкото Mercedes-Benz C-Class AMG в Щатите.
              Last edited by Доко; d.m.y г., 11:20.

              Comment


              • #97
                защо не продават Алфи

                Аз откакто поживях малко в Щатите си мисля че причината да не продават Алфи, както и други италиански и френски "масовки" там от много години (там от европейските масови марки съм виждал само немски, и то личи че вноса им върви там от доста години - мерцедес, беемве, ауди и фолксваген) и чат-пат някое волво, е американския стандард за многолитражност на автомобилите, качество, сигурност, съотношение цена-екстри и т.н., който за съжаление такива лесно чупещи се и капризни марки няма как да покрият - нито като нови, нито когато вече са втора употреба. На второ място е липсата на интерес на американския пазар към такива автомобили (колите там са големи и широки, с изключение на тойотите и сционите), и на трето - липсата на ресурси и верига която да ги продава и подържа (нещо което е развито от японските вносители и те нямат проблеми да продават евтино).
                Държа да отбележа, че американския автомобилен пазар е строго критичен към външни марки автомобили и съм сигурен че в близките 20г. няма как италиански и френски марки да пробият там. Говорил съм на тази тема с един тамошен US студент на който специалността му беше автомобилни двигатели, и на когото даже помогнах да се уреди на стаж в завода на Мерцедес в Щутгарт. Който е живял поне малко в САЩ знае какво искам да кажа, на другите ще им е трудно да повярват, както и да им го обясня.
                Alfa 156 2.0 - ех,
                Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                Comment


                • #98
                  Абе не ми я ясно кво се чудите. Що в България нико не кара Додж Рам, например?
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                    Абе не ми я ясно кво се чудите. Що в България нико не кара Додж Рам, например?
                    А бе има, 'ма са като Алфите у Америка . Тук пари няма за бензин, там се чудят къде да си го горят Те хората нямат битови проблеми като у нас. Не само колите и бензина са им ефтини, а и услугите, и тока, и водата, всичко е по-ефтино, за сметка на това пък заплатите им са големи
                    Last edited by Доко; d.m.y г., 13:06.

                    Comment


                    • Според мен всичко идва от политиката на самата фирма производител. Не става изобщо за самите автомобили.
                      Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

                      Comment


                      • Не ги карат защото средната 130 килограмова американка като седне в едно МиТо например и борд.компютър ше изпише Overload!
                        Alfa Romeo 147 JTD '01

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от yori Покажи съобщение
                          Не ги карат защото средната 130 килограмова американка като седне в едно МиТо например и борд.компютър ше изпише Overload!
                          Абе не са само прасета има и доста сносни такива.Освен това ако Алфа пробие там, ще е много неизгодно за производителите на резервни части, всички тези производители на носачи макферсони и прочие които тук ги храним с по 300лв на носач, там няма как да съществуват. Алфата ще заминава за моргата със заводските дингили.
                          sigpic Alfasud/156 1.8ex
                          156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                            Та да си дойдем на темата " Защо в USA не карат Алфи ?" Цените на Mercedes и Audi са аналогични в сравнение с европейските, а японците и корейците хич няма да засягам как подбиват пазара. Както по-рано зададох риторичен въпрос за ценатa на Honda CBR1000RR модел 2009 в БГ е 27000лв, а в USA същата от дилър само за 8000$. Нека им е тъпо. При тази ценова ситуация не се сещам Алфа с кой модел ще се появи конкурентна на Американския пазар, само за сравнение в БГ цената за 159-а 2010г е по-голяма от Mercedes C300 class в USA Buy It Now
                            $31,999.00 . http://motors.shop.ebay.com/Cars-Tru...m273&_myi=2010 Бах тая 159, струва колкото Mercedes-Benz C-Class AMG в Щатите.
                            Това казах и в предишен мой пост. Не можеш да продадеш кокошка на цената на кон.
                            В Щатите разстоянията са огромни, пък европейските коли /без шведските/ са гола вода кото издръжливост на малолитражните си мотори. Имам предвид, че живота им е около 200000 км. И то с цената на големи грижи и глезотии. Като сравнение ще спомена само, че свещите на моя бивш Крайслер е препоръчително да се сменят на 100 000 км. Да не споменавам, че двигателя е контруиран със зъбни предавки за задвижване на разпределителните валове, и никой не се занимава да сменя ангренажи или пък да ремонтира глави, заради скъсани ремъци и прочие боклуци.
                            Маслото на автоматика също се сменя на 100000 и това е всичко, за което собственика се грижи по своята кола.
                            Забравих за накладките и спирачните дискове, на те са по ....42$ комплект. За носачи и шарнири да не говорим. Ако не ги строшиш при някакъв инцидент, и дума да не става за смяна. Между другото и там има дупки.
                            Alfa 155 2.0TS 8V '93
                            sigpic
                            VW LADAVAGEN '81
                            CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                            Comment


                            • Айде, айде, не са толкова скапани европейските коли - това че на километража ти примерно пише 200 000 километра далеч не значи, че не е на 700 000
                              Giulietta 1,6 JTDm 2013
                              156 SW 1,9 JTD 2003

                              Comment


                              • За две години в САЩ една дупка не видях, там пътищата са перфектни. Там даже маслото не сменят и само карат и нямат чупене найстина колите!
                                sigpic
                                Gulfstream G650 with Italian design...

                                Comment

                                Working...
                                X