Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо в USA не карат АЛФИ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
    Не че толкова могат, просто са на принципа наШТо е най-убаото, и понеже норода е тъпичък и е свинкал да върви по релси и си кютат така.

    Е как няма да са нови, те почти не са напрегнати, важното е да има литри под капака, пък това че няма да се ползват никога, това е друга бира.
    +++1. Наистина са тъпи и са свинкали.Ходят на работа, спят и свинкат(особено това последното пред телевизора го правят ежедневно след работа).Свинкането пред телевизора води до най-разпространената хамериканска болест-затъпяване.Когато ходите по америката се пазете от свинкането...

    За такива като тях Цезар е казал че искат "хляб и зрелища"(шоу-както казват хамериканците)...

    Литрите ги ползват за да горят бендзин, поне това могат...
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

    Comment


    • Не знам къде са ходили някои колеги и с хора от каква прослойка са комуникирали. Сякаш са били само по гетата. Но пък всеки е прав да вярва на каквито митове си иска /включително и аз/. Относно литрите на двигателите, които не се използват аз имам друго мнение. Особено на магистрала. Особено ако караш 2 часа в едната посока до работа всеки ден. Тия големи и комфортни коли може и да нямат поведение на ферари, но след пътуване от 600 мили слизаш от колата все едно си се качил преди 15 мин. Карат си хората автоматици и не им пука. Ама нека им е гадно, ние ще караме гоуф 2, 1,4 и ще ги мислим за тъпи

      п.п. Верно в Тексас са дебели, но има и други щати, и не са много по-зле от България.
      п.п.п. Ааа.... и да допълня, че по моите наблюдени БМВ си е лукс, дори и за хора с $4-6 хил. месечен доход. Малко са си стиснати.
      Last edited by rossenvn; d.m.y г., 19:13.
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

      Comment


      • Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
        Глупости. Затова ли американските двигатели са кото нови дори и на 1 милион мили, а европейските малолитражки се сдухват на 300К?
        Тия вицове където ги разказваш могат да разсмеят всеки един американец. Европейското е по качествено и това е истината.Митът за ненапрегантите двигатели въобще няма да го коментирам, защото явно се отнася за " Приказки от 1001 нощ".

        Относно останалите мнения, много ми е интересно как хора които са били в Америка за по няколко месеца и то най-вероятно в някое затънтено място след това правят генерални изводи за цялата нация и за начина им на живот. И друг път съм го повтарял че стереотипи от рода "американците са тъпи и дебели" е признак на ограничено мислене. В тази голяма страна има както много богати хора, така и средно богати така и бедни. По същия начин някои от тях са много-добре образовани, някои не толкова.Също така не си мислете че не карат скъпи и луксозни автомобили. Напротив това е може би най-големият пазар на такива. Просто хората не разсъждават така че ако имам $10000 на куп ще си купя БМВ на пет години.
        Last edited by pavlin; d.m.y г., 00:44.

        Comment


        • Ние пък щото сме много умни, та за това сме на този хал...... ( Малко off )

          Според мен, при тяхните мащаби е нормално да се насочат към 8 хил кубика примерно. С един голф TFSI 1,4 като мине от Изток на Запад два пъти и айде....
          При яка експлоатация, при максимална надежност , май варианта много кубици , атмосферка и без ECU, не е ли по добрия вариант.
          1,4 TFSI ( примерно говоря ) вероятността да се счупи ( я трубо , я комперсор я ECU ) по средата на нищото , не е ли по-голяма, от някакаъв кадилак 6000куб 83-та ?

          Не съм бил в USA, просто се опитвам да мисля рано сутрин

          Comment


          • чай сега , ти да не мислиш, че колите им аса 83та ;D и че нямат ECU
            sigpic
            днес съм в почивка ---

            Comment


            • Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
              Колега "мъдренето" е от теб, явно освен другото си и сляп :
              Те, и хората дето са правили предаването са слепи като мен и не знаят какво е кубатура и мощност, Благодаря дето ми разясни за автомобилните спорове, аз досега формула 1 не бях чувал. Такива като теб дето се изказват мъжки за многомилионна нация като американците и ги поставят под общ знаменател са ми ясни!
              sigpic Alfasud/156 1.8ex
              156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

              Comment


              • Принципно говоря. Колкото по - сложно е едно нещо , толкова "по-лесно" се отремонтира , нали така ?

                Comment


                • Живял съм доста време в Бостън, и мнението ми е кактоказа един колега, че както има интелегентни, така и има и малоумни такива. Като ворите преобладават.
                  Карат коли с мн литри, защото галона им е без пари, да не говорим, че сега казват мн скъпо. Ако на тяхните заплати галона стане 20$ ще има само малолитражки.
                  Има мн скъпи коли там, не карат само дараци естествено. На фона на една 2500-3000$ заплата месечно, която аз получавах, докато пребивавах, мисля си е нормално това. Имахме една работна кола Форд Екскърцан, гореше над 30 литра бензин, ето това си беше разхищение, същите кубици дизел форд ф350 гореше не повече от 18 литра, вс това с трейлър отзад естествено. Еми разхищение, но имайки впредвид цената на горивото кво толкова.
                  Има интелегентни хора определено. Всеки с малко повече сиво вещество има шанса да стане нещо повече там, това е уникално.
                  Др истина е, че живеят малко като ботове, и съм комуникирал с различни прослойки, от шефа ми бивш сенатор на щата Мейн, представителя за щата Мейн на Джон Гиар, до един колега уж беден, караше форд 190 кс, всеки ден по 20$ за макдоналдс, плазма в тях и сони и какво ли не, а беше определено от бедните забавно нали.

                  За дебели, има мн дебели, дори изродени, виждал съм в wallmart огромен по размери, неможе да ходи, но на малка количка и все при сладкишите. Но си има мн стройни хора определено. Абе не са лош народ, просто имат различни ценности, обичат мн семейството си, винаги след телефонен разговор си казват обичам те и такива.
                  sigpic
                  Gulfstream G650 with Italian design...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                    Ние пък щото сме много умни, та за това сме на този хал...... ( Малко off )

                    Според мен, при тяхните мащаби е нормално да се насочат към 8 хил кубика примерно. С един голф TFSI 1,4 като мине от Изток на Запад два пъти и айде....
                    При яка експлоатация, при максимална надежност , май варианта много кубици , атмосферка и без ECU, не е ли по добрия вариант.
                    1,4 TFSI ( примерно говоря ) вероятността да се счупи ( я трубо , я комперсор я ECU ) по средата на нищото , не е ли по-голяма, от някакаъв кадилак 6000куб 83-та ?

                    Не съм бил в USA, просто се опитвам да мисля рано сутрин
                    Прав си. За да се продават нашите автомобили там, ще трябва да ги обзавеждат с крайслерския пентастар, че иначе малолитражката 3,2 JTS никой няма да я погледне А, и да махнат всички писукащи, свирукащи и непотребни никому датчици.
                    Giulietta 1,6 JTDm 2013
                    156 SW 1,9 JTD 2003

                    Comment


                    • Та колко викаш струва нашата малолитражка...?
                      Дай да сравняваме като цени на краен продукт.

                      Исках ( явно не съм се изразил правилно ) да кажа по повод многото литри там, че до някъде това гарантира по голяма здравина, за сметка на разход ( което явно не е проблем ).
                      Там растоянията са по-големи , експоатационните условия са по различни ( имам в предвид преходи ). В европа е съвсем различно.
                      Тенденцията е намаляне до под 1000куб явно. Аз не съм фен на този тип двигатели... много коне малко литри, но не мога да спра явния прогрес и целта за икономия на гориво и увеличаване на разходи по обслужване.
                      Според мен всички са наясно, че новата Е класа , няма да изкара толкова километри колкото старата ( 1993 год примерно ), нали?

                      Comment


                      • Явно трябва да се разсеят и други митове които битуват в България.
                        Най- продаваните леки коли в САщ като Тойота корола и Хонда сивик са под 2 л. Останалите масово продавани коли са между 2- 2.5 л. Вярно е че се карат и такива с по-големи двигатели но не са така масови както ги изкарвате. На VW най-продаваният модел Джета е с 2 л. двигател.
                        Американците не пътуват всеки ден или през ден от един щат в друг. Средният пробег на шофьор за година е около 10-12000 мили което е 16-20000 км. Това може би е малко повече за България но може би почти толкова колкото в Германия или Франция.
                        Колегата където е бил в Бостън явно е работил за Джон Диар производител на трактори а не за Джон Геар.

                        Comment


                        • Най-добрата американска машина е Шевролет.Как си представяте да тръгнат на път и да карат с часове наред в европейска таратайка?Много уважавам Шеви,Кадилак и Понтиак.Тук имаше един Севил дизел към 5.0,в пъти работи по-тихо от европейски дизел.
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от pavlin Покажи съобщение
                            Явно трябва да се разсеят и други митове които битуват в България.
                            Най- продаваните леки коли в САщ като Тойота корола и Хонда сивик са под 2 л. Останалите масово продавани коли са между 2- 2.5 л. Вярно е че се карат и такива с по-големи двигатели но не са така масови както ги изкарвате. На VW най-продаваният модел Джета е с 2 л. двигател.
                            Американците не пътуват всеки ден или през ден от един щат в друг. Средният пробег на шофьор за година е около 10-12000 мили което е 16-20000 км. Това може би е малко повече за България но може би почти толкова колкото в Германия или Франция.
                            Колегата където е бил в Бостън явно е работил за Джон Диар производител на трактори а не за Джон Геар.
                            Напълно съм съгласен, но все пак да не забравяме, че поне 50% от пазара на автомобили се държи от траковете, а може и повече да са. А тия сув-ове са повечко от от 2 л.
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                            Comment


                            • А някой знае ли каква е средната кубатура изпозвана в EU ?
                              Говорим само за бензин...

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                                Напълно съм съгласен, но все пак да не забравяме, че поне 50% от пазара на автомобили се държи от траковете, а може и повече да са. А тия сув-ове са повечко от от 2 л.
                                След поскъпването на бензина рязко намалява продажбата на СУВ и пикапи. Новата тенденция е СУВ да се прави на олекотена платформа и да ползва по-малки двигатели. При пикапите започват да се използват различни видове хибридни двигатели.

                                ---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:50 ----------

                                Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                                Най-добрата американска машина е Шевролет.Как си представяте да тръгнат на път и да карат с часове наред в европейска таратайка?Много уважавам Шеви,Кадилак и Понтиак.Тук имаше един Севил дизел към 5.0,в пъти работи по-тихо от европейски дизел.
                                Американският дизел е в пъти по-назад от европейския дизел. Кадилак, шеви и Понтиак дават прекалено много дефекти, специално Понтиак е вече свален от производство.
                                Last edited by pavlin; d.m.y г., 17:59.

                                Comment

                                Working...
                                X