Колеги, пускам темата тук, за да не се получи, както с много други теми и мнения в други форуми - редактирани, заключени или направо изтрити
Искам да обърна внимание на хората, които не са прочели няколкото теми във форума на ФИАТ, за регистрацията на "Клуб ФИАТ България" и по-скоро за начина по който се стигна до регистрирането му
Искам и да задам няколко въпроса към хората, виновни за пускането на тази тема
(на снимката)
Но първо да изложа накратко моето виждане по въпроса, а именно:
Събрали са се шепа хора

....и са решили да регистрират клуб, без да кажат на другите, без да искат мнението им, без да потърсят помощ и съдействие... и всичко това с едничката цел да не им се бърка никой в личните интереси
ТОВА Е СПОРЕД МЕН, така изглежда в моите очи и не виждам освнователна причина всеки един посетител на форума на ФИАТ (без горепоказаните) да не си помисли същото
И тук идва ред на въпросите:
1. Защо не бе публично огласено, че ще започва регистрацията на клуба
2. Защо не бе пусната никаква тема, нито съобщение, нито анкета... нито нищо за тази регистрация, с което да се постигне прозрачност на цялата процедура
3. Как 9 човека решиха, че могат сами да решават всичко от името на "1184 регистрирани потребители" (към 17:00 на 09.11.2005г.) във форума
- за по-умни ли се мислят от останалите или какво
4. Защо е било нужно да се пази в тайна поканата за учредителното събрание
....и как са били избрани хората, които да бъдат поканени, кой ги е избрал и с правото на какви лични характеристики си е позволил да преценява кой да присъства на учредителното събрание
(Както виждате, датата на събранието е 29.10.2005г.
ето темата с дата 26.10.2005г. - 4 дена по-рано, в която обсъждам регистрацията на "Клуб ФИАТ България" с колегата bright - каква е била пречката да се поканят повече хора
или просто е било неудобно за някой
)
5. Какво се цели с това потайно регистриране - лична облага, лична известност, доказване на лични характеристики пред някого.... КАКВО
6. Ако нищо от т.5 не е вярно, тогава, защо бе регистриран тайно "Клуб ФИАТ България" - коя е основателната причина за тези действия на хората от снимката
7. Защо така безрезервно всички им се доверяват
8. Защо аз съм виновен за скандалите, когато не им изнася това коео съм написал
КАК ДА РАЗБЕРЕТЕ ПО-РАНО, КАТО НЕ СТЕ ПОПИТАЛИ НИКОЙ
А КАК ИНАЧЕ - ТЕ САМИ СА РЕШИЛИ ВСИЧКО И СЕГА ОЧАКВАТ АПЛОДИСМЕНТИ
Заключената тема!!!
....а не се замислят, че те самите са виновни за положението в което поставят останалите, не по-малко ентусиазирани от тях посетители на форума, фенове на марката и изобщо всички обединени от идеята за "авто-клуб в полза на всички"
9. До кога ще се ръководи еднолично този клуб, включаю и форума, и до каде си мислият, че ще стигнат почитаемите учредители, с това си поведение
10. Кой обвиняваше "Клуб Алфа Ромео България", че взима еднолично решения за "ИТАЛФЕСТ-2005" и защо колите с марката ФИАТ бяха най-малко на летище Долна Баня, при положение, че смея да твърдя, са най-разпространени в България от трите италиански марки
- нечии интереси са били засегнати, може би, както биха били засегнати от евентуална намеса в управлението на "Клуб ФИАТ България" от хора, за които не е важно да се бият в гърдите колко много са постигнали и само да вървят на преден план с претенцийте си
11. А кои бяхте вие
....Така мога да пиша много, мога много въпроси да задам на някои хора, много нерви мога да изхабя и не знам, защо си мисля, че нищо няма да постигна, но поне ще си начешам крастата, а някои други хора ще дазберат много истини, които може да не им харесат, но явно този е начина да се покаже същността на проблема, защото проблем в "Клуб ФИАТ България" определено има...

Искам да обърна внимание на хората, които не са прочели няколкото теми във форума на ФИАТ, за регистрацията на "Клуб ФИАТ България" и по-скоро за начина по който се стигна до регистрирането му

Искам и да задам няколко въпроса към хората, виновни за пускането на тази тема

Но първо да изложа накратко моето виждане по въпроса, а именно:
Събрали са се шепа хора


....и са решили да регистрират клуб, без да кажат на другите, без да искат мнението им, без да потърсят помощ и съдействие... и всичко това с едничката цел да не им се бърка никой в личните интереси



ТОВА Е СПОРЕД МЕН, така изглежда в моите очи и не виждам освнователна причина всеки един посетител на форума на ФИАТ (без горепоказаните) да не си помисли същото

И тук идва ред на въпросите:
1. Защо не бе публично огласено, че ще започва регистрацията на клуба

2. Защо не бе пусната никаква тема, нито съобщение, нито анкета... нито нищо за тази регистрация, с което да се постигне прозрачност на цялата процедура

3. Как 9 човека решиха, че могат сами да решават всичко от името на "1184 регистрирани потребители" (към 17:00 на 09.11.2005г.) във форума


4. Защо е било нужно да се пази в тайна поканата за учредителното събрание

Първоначално публикувано от ivo


(Както виждате, датата на събранието е 29.10.2005г.



5. Какво се цели с това потайно регистриране - лична облага, лична известност, доказване на лични характеристики пред някого.... КАКВО



6. Ако нищо от т.5 не е вярно, тогава, защо бе регистриран тайно "Клуб ФИАТ България" - коя е основателната причина за тези действия на хората от снимката



7. Защо така безрезервно всички им се доверяват

8. Защо аз съм виновен за скандалите, когато не им изнася това коео съм написал

Първоначално публикувано от Alexius
Първоначално публикувано от Mitko


Първоначално публикувано от x 1/9
Първоначално публикувано от kilar
Първоначално публикувано от kilar


Първоначално публикувано от Mitko

....а не се замислят, че те самите са виновни за положението в което поставят останалите, не по-малко ентусиазирани от тях посетители на форума, фенове на марката и изобщо всички обединени от идеята за "авто-клуб в полза на всички"


9. До кога ще се ръководи еднолично този клуб, включаю и форума, и до каде си мислият, че ще стигнат почитаемите учредители, с това си поведение

10. Кой обвиняваше "Клуб Алфа Ромео България", че взима еднолично решения за "ИТАЛФЕСТ-2005" и защо колите с марката ФИАТ бяха най-малко на летище Долна Баня, при положение, че смея да твърдя, са най-разпространени в България от трите италиански марки




11. А кои бяхте вие


....Така мога да пиша много, мога много въпроси да задам на някои хора, много нерви мога да изхабя и не знам, защо си мисля, че нищо няма да постигна, но поне ще си начешам крастата, а някои други хора ще дазберат много истини, които може да не им харесат, но явно този е начина да се покаже същността на проблема, защото проблем в "Клуб ФИАТ България" определено има...



Comment