Първоначално публикувано от morfius
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Има ли значение теглото за спирачния път
Collapse
X
-
ЕЛЕМЕННТАРНО --> По-тежката кола има повече инерция, съответно по-бавно спира...давам ви пример - пуснете една 33-ка и една 166 по нанадолнище без гас с еднаква скорост ... 166-та ще е отпред 101%...пуснете ги примерно с 120 км/ч и 2-те коли по-едно и също време треснете спирачките на макс да видим коя ще спре първа....аре наздраве
B&B Racing | bb-racingteam.com
Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!
Comment
-
Първоначално публикувано от ma7e4k0 Покажи съобщениеЕЛЕМЕННТАРНО --> По-тежката кола има повече инерция, съответно по-бавно спира...давам ви пример - пуснете една 33-ка и една 166 по нанадолнище без гас с еднаква скорост ... 166-та ще е отпред 101%...пуснете ги примерно с 120 км/ч и 2-те коли по-едно и също време треснете спирачките на макс да видим коя ще спре първа....аре наздравеAlfa Romeo Corsswagon
Aprilia Tuono RSV
Comment
-
Ами....аз нещо не мога да си обясня. Може ли моята кола да се движи, без да харчи бензин, че нещо не ме устройва иначеLast edited by detelazurno; d.m.y г., 23:44.The greatest of all scientific hobbies!
Comment
-
Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщениеАми....аз нещо не мога да си обясня. Може ли моята кола да се движи, без да харчи бензин, че нещо не ме устройва иначе
Иначе от темата във фиат-форума научих доста полезни неща. Като например, че АБС-ът задължително удължавал спирачния път.Last edited by trustworthy; d.m.y г., 00:16._______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщениеМоже, разбира се. Моята се движи без да харчи и капка бензин
Иначе от темата във фиат-форума научих доста полезни неща. Като например, че АБС-ът задължително удължавал спирачния път.The greatest of all scientific hobbies!
Comment
-
Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщениеТи АБС-ът остави на нас и ми обясни как се получава номера да не харчи. И това на теория или на практика?Виж ми подписа
Но нека се придържаме към темата_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщениеНа теория и напрактика за 35 хил. км. капка бензин не съм сипалВиж ми подписа
Но нека се придържаме към тематаАйде честит ви първи сняг!
The greatest of all scientific hobbies!
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщениеМоже, разбира се. Моята се движи без да харчи и капка бензин
Иначе от темата във фиат-форума научих доста полезни неща. Като например, че АБС-ът задължително удължавал спирачния път.
Голямата файда от него е на мокро или хлъзгаво, когато колелата приплъзват при много по-малко спирачно усилие и много по-лесно колата става шейна, инак и на сухо и на лъзгаво най-ефективното спиране е на границата на задействането му... ама на лъзгавото тая граница я я уцелиш я не.
Ама и аз го обясних един път...Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеНищо учудващо, задействаш ли го на сух път спирачния път се увеличава защото той отпуска спирачките за да не приплъзнат колелата.
Голямата файда от него е на мокро или хлъзгаво, когато колелата приплъзват при много по-малко спирачно усилие и много по-лесно колата става шейна, инак и на сухо и на лъзгаво най-ефективното спиране е на границата на задействането му... ама на лъзгавото тая граница я я уцелиш я не.
Ама и аз го обясних един път...
"задействаш ли го на сух път спирачния път се увеличава" ти ако го задействаш на сух път значи границата на сцепление си я ПРЕСКОЧИЛ и мога да ти кажа без ейбиес-а колко ще ти е кратък спирачния път.Last edited by code; d.m.y г., 12:30.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Коефициента на сцепление не е постоянна величина, той се изменя във функция от отношението на периферната скорост на колелото и скоростта на автомобила (простичко казано от степента на плъзгане на колелото в/у пътя). Максимума на коефициента на сцепление не е при напълно блокирали колела!Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеАбсолютно не съм съгласен не знам някой ейбиес да се задейства "предварително" според мен това са български "митове"
"задействаш ли го на сух път спирачния път се увеличава" ти ако го задействаш на сух път значи границата на сцепление си я ПРЕСКОЧИЛ и мога да ти кажа без ейбиес-а колко ще ти е кратък спирачния път.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Ясно на едно мнение сме значи. А именно - ако не си малоумник и не скачаш на педала като оттърван АБС-а не ти пречи да си спираш пак за същите метри.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеЯсно на едно мнение сме значи. А именно - ако не си малоумник и не скачаш на педала като оттърван АБС-а не ти пречи да си спираш пак за същите метри.Точно затова е тоя абс. Иначе на професионалистите (не професионалните шофьори, а ПРОФЕСИОНАЛИСТИТЕ!!) не им е необходим, защото маниерът на спиране при тях би трябвало да е същия като поведението на АБС
_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
Comment