Известие

Collapse
No announcement yet.

Казус относно решение на КАТ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    един приятелски савет.не си губете времето няма смисал
    Alfa Romeo 156

    Comment


    • #32
      Винаги има смисъл да си търсиш правата.
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от milenamr Покажи съобщение
        Ама не е нагласена история, точно самата ситуация е описана.
        Само забравих да спомена ,че става въпрос за Рено 19 (двигател 1.7) ,а не за Алфа.
        Нямам причини да ви представям нагласени ситуации,савсем автентично е всичко.Незнам защо се нахвърлихте срещу човека , че си ги фантазира нещата като това не е така.
        Много добре са му го написали.Не е важно с колко е карал,а какво е станало.И с 10 да е карал все тая.Не е овладял колата.Колкото до Реното,имам приятелка с Рено 19 1.7.Как само си влиза в обороти!Това не може да е оправдание.Извинявай,ама такъв е смисала на закона и термина "несъобразена скорост".Кофти е случката,нонякой каза,че най-добре е да мине на опреснителен курс.Явно човека се е панирал и е направил и още една грешка.Натиснал е и съединитела.От там му е угаснала колата и е станала неуправляема.Нека не се занимава с излишни глупости.Няма да му се размине.Така , че спокойно!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
          И как при спускане на скорос някой може да разбере, че двигателя е изгаснал???
          Веднага се разбира и хидравликата се вдървява, само ако колата е АВТОМАТИК, и си на положение D, ако си на 3 пак си действат нещата нормално, както и при ръчните на 3-та

          Светят разни датчици, според мен на скорост трудно гасне по нанадолнище, ама не съм майстор разбирач, така че само вметвам
          Но не виждам какво пречи да обжалваш, давай смело
          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
          Нагоре по стълбата, която води надолу
          sigpic

          Comment


          • #35
            Миленче

            спускане на Шипка на 3-та скорост?
            при това с 30 км/ч
            ми при това положение двигателят е сигурно под 1000 оборота и за да го държи в това положение със сигурност е натискал спирачката
            в такъв случай двигателя почва да тресе и поради това му е изгаснал
            та причината може да не е несъобразена скорост, но определено е грешка на водача

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
              Винаги има смисъл да си търсиш правата.
              Да,абсолютно съм съгласна с това.Само водача си знае точно какво е станало на момента.Но винаги има смисъл и трябва човек да си търси правата, пък ако има сериозни аргументи , може и да успее.
              А по отношения на правата през последните месеци се сблъсках с няколко ситуации, в които се опитаха ударно да ме изцакат.Но след ходене по мъките 8 месеца,успях да се преборя и истината да победи.Ще разкажа с удоволствие за този случай, но нека да излезе черно на бяло, а и е за друга тема.
              НО за мен няма невъзможни неща,никога не се отказвам, когато знам ,че съм права.
              Правя каквото трябва и мога, пък каквото ще става , ще става :

              Аlfa e passione - 155 2.0 SUPER 143bhp '94 / ex 33 1.3 iEL 90bhp '93 & 1.5 iE 105bhp '91
              Втора национална среща на 155

              Comment


              • #37
                Баситова аз не мога да възприема - ако е било така както е описано, аз лично ако съм кука и отида там, просто ще ми е съвестно да пиша акт на човек дето не стига че си е потрошил колата, ами и акт да му тресна......ако приемем че е тех дефект, какъвто може да се случи на всеки от възпримерните шофери тука, и инцидента е неизбежен, и е без жертви, мисля че единственото което всяка свястна кука мое да направи е да океже някакъв супорт на потърпевшия, ако не друго поне да му каже колко ще му е ремчонта, или дреболия от сорта.......освен с бащата преди време, имах и такъв случай с едно аверче, дето гръмна предна дясна, и влезе в канавката....караше с 60, на междуградски, верно че ускоряваше и сигурно до секунди шеше да е над 100, но това с толкова стана.....казах му да не вика куки, щото знаех че така ще стане.....но някой минал явно, видял ни и докато чакахме платформа от ЯЛ и довтасаха едни мърсоли.......щеше да последва същото, ако не му казах да си трае, и им наговорих едни сказки че колата я карал някакъв негов познат, дето избягал през полето, и прочее глупости......те знаеха че ги лъжа, всъщност аз направих доста цветисти лъжи за да ги убедя че говоря глупости, опитаха маса заяждания, но не писаха нищо, и се махнаха......
                Плюс това на нас зад мониторите ни е лесно, но на всеки може да се случи тех инцидент от сорта, и ако е в ситуация в която ни е трудно да реагираме, ще ни е много терсене да четем критики от сорта, а никой не е застрахован......и да се опитваме да убеждаваме 30кмч съобразена скорост ли е, или не.....и ако следващия път попаднем зад някой на завойте на Шипка дето се влачи с съобразените според него 20 или 10 кмч, а собствените ти умения крещят че съобразената скорост е поне 40-50 кмч, и дали трябва да го псуваме че се влачи като охлюв или не......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #38
                  добре де точно в този случай не виждам какво са виновни държавните лица
                  най-вероятно на шофьора му е трябвал протокол за ПТП за пред застраховател

                  от така описаният случай, е виновен единствено водача
                  и те са написали, истината

                  при инцидента не е имало други материални щети, но представете си, че вие сте отсреща и пострадате, заради ниските шофьорски умение на този срещу вас

                  Comment


                  • #39
                    ФЕРАРИСТ с тази историйка направо изби рибата. Съжалявам за инцидента с колегата, но акта му никога няма да падне и само ще се набута с още пари за съдебни разноски.
                    Last edited by BLUE1; d.m.y г., 19:53.
                    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                      ФЕРАРИСТ с тази историйка направо изби рибата. Съжалявам за инцидента с колегата, но акта му никога няма да падне и само ще се набута с още пари за съдебни разноски.
                      Каква риба той направо утрепа коча с мотиката.
                      sigpicAlfa 155 2.0 16v

                      Comment


                      • #41
                        Преди доста години и аз бях собственик на Рено 19 1,7 бензин (1721см3). Доста километри имам с него за трите години през които го карах, та единственото, което мога да кажа, е че моторчето си е доста динамично и в никакъв случай не е бавнооборотно, както някои се опитват да го изкарат. 30км/час на 3-та предавка са си доста бавна скорост и не виждам нищо по нормално от това да ти угасне мотора при положение, че е слязал под минималните обороти за нормална работа. В създалата се ситуация водачът най-вероятно се е "панирал" и допълнително е натиснал съединитела. Дори и в така създалата се ситуация (без налягане в хидравличната система) автомобилът макар и с по-голямо усилие на волана и на педала на спирачката може да бъде овладян!
                        Повярвайте - просто е въпрос на опит и запазване на самообладание!

                        В случая напълно подкрепям Търтея с неговото предложение за опреснителни курсове и повече тренинг на водача, вместо да му се въртят разни схеми за това как да прекара ремонта по полица на застраховка КАСКО и как да обжалва акта от КАТ.

                        Всички знаем, че е трудно да си признаваме собствените грешки. Най-хубавото в случая, е че няма пострадали и жертви.
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS '97 - продадена ...

                        Comment

                        Working...
                        X