Известие

Collapse
No announcement yet.

Каране при дъжд и сняг

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
    ....гася само на дългите булеварди след като ускоря до 80 - 100 км/ч.
    Боже, колко мъка има по този свят Боже!
    The greatest of all scientific hobbies!

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
      Добрите шофъори никога не изключват от скорост освен когато чакат на място. Това с пускането по енерция е пълно порно.
      Това е истината.На тези които спират и се пускат на свободна предавка,искам да им пожелая късмет и нека Силата бъде с тях!!!
      sigpicAlfa Romeo 155 2.5 TD 96год.VM 31B,155 2.0 16V 96 год и Fiat Tipo 1.6 IE 95 год.

      Comment


      • #48
        Аз ви повтарям че на лед и голям наклон на скорост ще се хвърлите в канавката пък който не вярва, мога да му пожелая късмет в управлението на шейната.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #49
          колеги, предлагам темата да не се чете от начинаещите/шоферите с малък стаж... че ако вземат да пробват и/или изпълняват всички съвети... голем цирк ше падне
          БТВ: нека всеки си кара както си ще!!! важното е да държи колата на пътя и да няма колизии
          166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
          x145 1.6 boxer

          Comment


          • #50
            при дъжд и сняг се кара бавно . тва е цялата тайна на спирането

            Comment


            • #51
              Добреее сега разбрах защо 2-пъти ме удрят отзад на заледено, 1-път на витоша един изхвърча от завоя и ме нацели (щот пускал по енерция че било лед ) на лед от 10 коли само аз не се ударих а в един прекрасен ден слънце жега след завоя масло и кво стана поне 20 коли в канавката па аз си минах. Продължавайте да карате по енерция и на неподходяща предавка. Е да тъпо е в задръстване да спираш на скорост освен ако не е кофти времето, но не говорим за това. Колегата trustworthy добре го е обяснил.
              И сега я ми кажете колко от вас са крали поне 30 различни модела коли с АБС без АБС с различни системи за контрол без тях с предно, задно, 4х4, мотори, Джипове както истински така и сув-ове, и колко са карали по писти и имат над 500 000км по сякакви пътища, това магистрали Петрохан Шипка и т.н при дажд сняг градушки.....
              Та преди да пускате по енерция и да ви вадат от канафката или предния помислете как се работи синхронно със спирачка, съединител, газта и скоростите, че даже и ръчната - да точно ръчната защото тя ме е вадила 2-пъти от мноооого лоши ситуации. Както каза някой колега по нагоре добрия шофъор ги усеща тези неща и няма как теоритично да се обясни. И естествено винаги с едно на ум че може преценката да е грешна защото всеки прави грешки въпроса е да са сведени до минимум, и да не носят голяма опасност.

              Comment


              • #52
                Искам да попитам code, дали при продължително спускане на голям наклон се спуска само на спирачки? Има ли шанс да се пребия, ако намалявам скоростта на скорост?
                sigpic
                SCUDERIA ITALIA
                BMW 5-er
                BMW 7-er
                Fiat GP

                Comment


                • #53
                  Инерция бе гиги
                  хихихи
                  и всъщност имам как да се обясни
                  има едни там специални курсове
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                    Инерция бе гиги
                    хихихи
                    и всъщност имам как да се обясни
                    има едни там специални курсове
                    -Как се казваш.
                    -Мииии познаи.
                    - Е кажи поне с коя буква започваш
                    - Ами с И
                    - Е че то и аз съм с И...... хмммм........ е немога позная кажи
                    - Приятно ми е Илена
                    - И на мене Имил

                    ЕЕ баце аре да дойда на тез курсове.

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от fnt Покажи съобщение
                      Искам да попитам code, дали при продължително спускане на голям наклон се спуска само на спирачки? Има ли шанс да се пребия, ако намалявам скоростта на скорост?
                      Става въпрос за наклон при който НЯМА СЦЕПЛЕНИЕ и трябва някак си да закараш колата до нормална настилка, нито можеш да спреш нито да намалиш. За това говоря Вкарайте в тая ситуация скорост ..
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                        Става въпрос за наклон при който НЯМА СЦЕПЛЕНИЕ и трябва някак си да закараш колата до нормална настилка, нито можеш да спреш нито да намалиш. За това говоря Вкарайте в тая ситуация скорост ..
                        нема сцепление оти не е на скорост бе
                        аман тука от специалисти
                        как сте по физика?
                        зле, не ми отговаряйте

                        пууу
                        ела те закарам у гората и натисни спирачка и да видиш как се спира два тона в дърво
                        сладури
                        Last edited by търтей; d.m.y г., 10:28.
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение

                          ЕЕ баце аре да дойда на тез курсове.
                          http://www.safetydrivingacademy.eu/h...tpage&Itemid=1

                          те ти курсове
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #58
                            Един път засилена кола надолу няма как да и ръгнеш по-малка скорост на лед просто губи сцепление, пък всеки да вярва в каквото си иска.
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                              Един път засилена кола надолу няма как да и ръгнеш по-малка скорост на лед просто губи сцепление, пък всеки да вярва в каквото си иска.
                              аз не вярвам
                              аз знам
                              оти го правя сека седмица
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                                Става въпрос за наклон при който НЯМА СЦЕПЛЕНИЕ и трябва някак си да закараш колата до нормална настилка, нито можеш да спреш нито да намалиш. За това говоря Вкарайте в тая ситуация скорост ..


                                е ти като завъртиш предните търкала настрани дан мислиш че леда ще ги отрази ? нали трябва да има нещо което да те изтегли настрани , не става само с ядене....
                                sigpic
                                днес съм в почивка ---

                                Comment

                                Working...
                                X