If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
С удоволствие бих покарал я някое ново Браво, я някоя намръщена Алфа от лъскавите в магазина, също новата Делта, ммммммм....Талянско да е, все е кеф да се кара, тъй мисля
Какво за жалост колега да не би Фиат да са зле ?
Я им виж новите модели и по всички списания, предавания и прочее ги хвалят, че вече не са зле.Или ако са зле защо се купуват толкова много Фиат 500 в чужбина?Не искам да се заяждам ама...
Да колега прав си, но просто всяка марка си има своята история, а в момента тази история на двете марки се слива...
Просто както и да го говорим Алфа си има много по-голям имидж от Фиат, поне за сега обаче, но ако продължават така нещата, просто незнам може и тази дългогодишна история да се промени...
Ами аз да драсна по темичката,на колегата Jivko 777 май не са му ясни много неща,та искам да му забия е такачка един въпрос: защо окачванията на Фиат Типо,Алфа Ромео 155 и Алфа 145 имат ама много нищожна разлика,и как така ми се получи та си монтирах лично аз цял заден мост от 155-и номер на Типката без да преправям нищо.Явно историите за които говориш от мнооооооооого време са си преплетени според мен.А всичко останало си е въпрос на дизайнерски решения,ама безспорно тръпката на Италиянката я няма никъде другаде.С уважение
---------- Post added at 21:52 ---------- Previous post was at 21:41 ----------
А пък относно имиджа пак не съм съгласен щото Фиат Типо става кола на годината няколко пъти и то по време на бързоразвиваща се икономическа среда(ше постна точно годините по-късно че не ми се рови сега) и почва да се конкурира с много силни врагове-VW Golf ,Opel Kadett и други и според една статистика печели доста пунктове.Е сега и Фиатката 500 накъртва пазарите из цяла Европа,да не говорим за Пунтака-супер див и агресивен дизайн.
Fiat Tipo`93г - EX
Alfa Romeo 164 2.0 8v Super `95-Gas Injection
Ами аз да драсна по темичката,на колегата Jivko 777 май не са му ясни много неща,та искам да му забия е такачка един въпрос: защо окачванията на Фиат Типо,Алфа Ромео 155 и Алфа 145 имат ама много нищожна разлика,и как така ми се получи та си монтирах лично аз цял заден мост от 155-и номер на Типката без да преправям нищо.Явно историите за които говориш от мнооооооооого време са си преплетени според мен.А всичко останало си е въпрос на дизайнерски решения,ама безспорно тръпката на Италиянката я няма никъде другаде.С уважение
Да това ми е напълно ясно...Нормално е двете марки да си помагат в разработките и това е от както съществуват само че до едно положение, докато сега вече почти във всяко едно ще бъдат еднакви може би...Това си го знят само Италианците...
Поздрави и от мен колега!
Колеги вие ФИАТ за някакъв роднина от който всички се срамувате ли го имате? Нека са по-лоши и подценявани..... особено турбините и тези със скорпиона.... нека нека...
Колеги вие ФИАТ за някакъв роднина от който всички се срамувате ли го имате? Нека са по-лоши и подценявани..... особено турбините и тези със скорпиона.... нека нека...
Абе май има няква такава работа при много от феновете на италианките, ама аз си се кефя на фиат. И преди съм казвал, че ако не беше измислена Алфа, сега щях да карам ФИАТ и пак нямаше да си купя ФВ, Опел или нещо такова. И нямаше да ме е срам, а точно обратното
А безспорно е, че Фиат правят сравнително динамични коли (на фона на някои други школи от по-северни страни), като всички италианци
Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015 Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997[Ex]
[/COLOR]А пък относно имиджа пак не съм съгласен щото Фиат Типо става кола на годината няколко пъти и то по време на бързоразвиваща се икономическа среда(ше постна точно годините по-късно че не ми се рови сега) и почва да се конкурира с много силни врагове-VW Golf ,Opel Kadett и други и според една статистика печели доста пунктове.Е сега и Фиатката 500 накъртва пазарите из цяла Европа,да не говорим за Пунтака-супер див и агресивен дизайн.
Мале, мале за имиджа на Фиат Типо ли ще си говорим сега, айде стига смешки. Имиджа му е горе долу като на Опел Кадета. Има си форум Фиат, там си го хвали на воля. Докато Фиат бори Опел Кадет, АР навсякъде я сравняват с БМВ и др. премиум марки. Мен Фиатите ме кефят, още повече че сме едно семейство, но това си е масова кола, какъв имидж, какви 5лева? Все едно да обяснявам на някой с Мазерати каква имиджова кола е 166 !?
Само по-новите ФИАТ-и са нещо, което бих се престрашил някога да си купя от тази марка. Говоря за новото Браво, Пунто (в спортните им варианти) и евентуално за половинката едно ФИАТ 500...
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Разликата е същата какато между Audi и VW. Типото може да се конкурира с кадетче или голф 2 за мен.
Не баш. Типо е модел 88-ма, а Кадет и Голф 2 - съответно 84-та и 83-та. Типо се застъпва и с Голф 3 - 92-ра, и с Астра - същи 92-ра. Но е по-грамотно направена и удобна кола и от 3-ката, и от Астра-та.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Не баш. Типо е модел 88-ма, а Кадет и Голф 2 - съответно 84-та и 83-та. Типо се застъпва и с Голф 3 - 92-ра, и с Астра - същи 92-ра. Но е по-грамотно направена и удобна кола и от 3-ката, и от Астра-та.
какво имаш предвид с "по-грамотно направена" ?
возил съм с във всички от изброените, типото е добра атернатива на голфа, доста си приличат. а горките опели..
по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...
Има кадети от 91 колега, както и голф 2 от същата година, сравнението ми е мн правилно, качваш типото в др. клас с голф 3 и астричката, а й типото се прави доколкото знам до 94 година. 94 година какви гси опелчета има, какво ги сравняваш с това типо, и са на същите пари. Но все едно да сравняваш магаре с кон! Погледни годините и пак премисли и цените.
Реално на фиат имиджа е доста лош, по мое мнение от там е так и за алфата. Един приятел три мпъти сменя скоростна кутия на едно фиат купе, че я и кара по 10к км най мн на година.
какво имаш предвид с "по-грамотно направена" ?
возил съм с във всички от изброените, типото е добра атернатива на голфа, доста си приличат. а горките опели..
Ами забележи формата на седалките, разположението на уредите, пространството за пътниците отзад, мощността на еднаква кубатура, пътното поведение.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Ами забележи формата на седалките, разположението на уредите, пространството за пътниците отзад, мощността на еднаква кубатура, пътното поведение.
йъп, точно тези плюсове съм забелязал. добра кола като концепция. конкретно от гореспоменатите коли все пак най-железен си е голфа. ако се огледате и ще видите много голфове в движение, докато други модели на тия години остават само единични бройки.
по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...
Comment