присъединявам се към всичко лошо казано за ОББ 
а за системата с билетчетата нямам думи. Тя не е за удобство на клиента, напротив - "легален" начин служителите да са си по местата и видимо незаети, но да не можеш да седнеш при тях, без да си видиш номерчето на таблото. Преди 2 седмици станах свидетел на един голям скандал от клиент (който впрочем беше Кирил Маричков). Човекът си изтегли билетче, седна и си почака, като мен и още 3-ма души, но тел. му звънна и явно беше нещо важно, прие обаждането и проведе кратък разговор. През това време явно номерчето му е било изписано на таблото и го е пропуснал. Пита една свободна служителка какво да прави и дали трябва да тегли ново билетче, а тя му отговори, че не - трябва да следи кога ще се освободи гишето, от което са го извикали, когато си е пропуснал реда?!?!?! Той каза, че не е видял - да е видял
Казаха му, че такива са правилата и са много заети, а наистина беше очевидно, че има 4 клиента в банката. Той се развика, казвайки иронично как работят в интереса и за удобството на клиентите си и пр., но в крайна сметка си почака още доста.
Много са зле.
И аз чаках за едно банкиране повече от седмица да генерират юзър и парола, беше ми спешно. После се оказа, че са забравили да ми издадат сертификат, макар че беше посочено и почаках още седмица

а за системата с билетчетата нямам думи. Тя не е за удобство на клиента, напротив - "легален" начин служителите да са си по местата и видимо незаети, но да не можеш да седнеш при тях, без да си видиш номерчето на таблото. Преди 2 седмици станах свидетел на един голям скандал от клиент (който впрочем беше Кирил Маричков). Човекът си изтегли билетче, седна и си почака, като мен и още 3-ма души, но тел. му звънна и явно беше нещо важно, прие обаждането и проведе кратък разговор. През това време явно номерчето му е било изписано на таблото и го е пропуснал. Пита една свободна служителка какво да прави и дали трябва да тегли ново билетче, а тя му отговори, че не - трябва да следи кога ще се освободи гишето, от което са го извикали, когато си е пропуснал реда?!?!?! Той каза, че не е видял - да е видял

Много са зле.
И аз чаках за едно банкиране повече от седмица да генерират юзър и парола, беше ми спешно. После се оказа, че са забравили да ми издадат сертификат, макар че беше посочено и почаках още седмица

Comment