If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Какво ще кажета за светофара който ще заработи ди няколко дни на Семинарията.Аз мисля че задръстванията ще станат двойни особено ако идваш центъра задръстванията ще започват от Хемус.Па и остров изтипосаха по средата на площада
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Какво ще кажета за светофара който ще заработи ди няколко дни на Семинарията.Аз мисля че задръстванията ще станат двойни особено ако идваш центъра задръстванията ще започват от Хемус.Па и остров изтипосаха по средата на площада
Ми ще еба#@$т мамата на движението, понеже трафика от баучер не е голям...а този от свети наум е огромен и като го задържиш чрез сфетовар ще стане страшно. Шорт-къта по Милин камък също не е за предпочитане...там ни удараха вчера...заради един олигофрен с шкода 120л с Пакистанска регистрация
sigpic
Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
"Seat Leon TDI champion WTCC 2008"
А пък смъкването от Семинарията към пл. Журналист по оная уличка с павенцата е тествано и за QV-та не става...ся който си е махнал планката може и да пробва, ама не бих съветвал...
мда, хем стесниха пътя , хем светофар ще сложат! дано поне го настроят правилно в ущърб на минаващите по баучер, защото в 98% от случайте 10 коли идващи от свети наум, чакат 1 да се дотътри по баучер, нали е с предимство!
Според мен , тази мижава бензиностанция е напълно излишна, и въобще цялата градинка там! Това е една от важните артерии на София, която е почти от 8 до 8 натоварена!
Там едно "кръгово" би било добро решение. Както в повечето нормални държави. Скоро във в. 24часа имаше статия на Богомил Бонев за идиотската организация на движението в София - с все повече светофари, които образуват огромни "тапи", вместо с "кръгови" движения. Но кой да мисли ...
Какво мисля, ли? Защо точни ти пускаш тая тема, бре? Като, че ли не знаеш от къде да заобиколиш, съседе . Ако слушате може да кажа и на вас останалите .
Всеки делничен ден минавам през тва кръстовище и всеки път се изумявам от кретенската организация там (или по-скоро липсата на такава досега). Наистина трафикът по св.Наум е по-голям от този по Баучър (която е с предимство) и става тъпо 20 коли и автобус да чакат една кола да се довлече (и тя в последния момент да даде мигач за към химическия факултет)... Още по-тъпо е, когато движещите се по св. Наум завият по Баучър и заради острова в средата настава смут дали са вече с предимство (щото се движат по Баучър) или не са (защото завиват)...
Та някакво решение трябваше да има, но наистина светофарът е малко рискован там (а и слагат остров от долната страна на кръстовището, та става още по-тясно и опашките ще се точат още от Хемус май...)
Какво ще кажета за светофара който ще заработи ди няколко дни на Семинарията.Аз мисля че задръстванията ще станат двойни особено ако идваш центъра задръстванията ще започват от Хемус.Па и остров изтипосаха по средата на площада
Ми ще еба#@$т мамата на движението, понеже трафика от баучер не е голям...а този от свети наум е огромен и като го задържиш чрез сфетовар ще стане страшно. Шорт-къта по Милин камък също не е за предпочитане...там ни удараха вчера...заради един олигофрен с шкода 120л с Пакистанска регистрация
само нема да минавате по милин камък щото ще извадя 10на павета и ще правите гумета ))
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Лелееее ужас! Колкото беше задръстено досега, два пъти по-зле ще стане ! Абе тия хора въобще мислят ли с главите си, бе, то и без товаСв.Наум не може да поеме целия трафик от Черни връх и Симеоновско шосе, вместо да помислят за някакво възможно разширение или отклоняване, те правят още по-голяма тапа ! Да не говорим за грАДСКИЯ транспорт- вече ще трябва да раздават суха храна в 94 и 102! Недай си боже пък да стане някаква катастрофа по Св. Наум- тогава задръстванвето ще стигна до Романс-а в Симеоново ! Ей, наистина ми писна да се правят неща колкото да се отбие номера, без въобще да се мисли! А бат'Рамбо що не вземе да я махне тая тъпа газостанция пред химическия, дето, както каза Пент, само пречи на движението? Щото едн е да чупиш стойки, друго е да решаваш реално проблемите на един град !
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
еййй пак бързате да плюете. според мен има вопиуща нужда от някакво регулиране там. всяко преминаване с варненската ми е прединфарктно. значи надявам се че тоя светофар се слага точно поради факта че движението по пътя с предимство - дж. баучер - е много по слабо отколкото по св. наум и съответно ще се регулира светофара така че да пропуска повече трафик откъм по-натоварената част. пък дали так аще го направят е друг въпрос.
точно на 200 метра има училище и е сабрана подписка да има светофар тъй като децата не мога да пресекат на това кръстовище и имаше малко кофти случаи
за това светофар ще има !!! и по добре а не сутрин с калниците на пред да си проправям път а сам на път с предимсво дето никои не го ебава
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Моето мнение че че има логика и да е напревен светофара като хората за да олекоти задръстванията. За пример давам Т. Александров, а най - големия ми пробег на зелена вълна е от Люлин - кооперативния пазар към центъра по улицата на която е KFC, после тунела, Т. Александров за малко спрях на Опълченска щото имаше повечко коли и след това чак на 5те кюшета.
Моето мнение че че има логика и да е напревен светофара като хората за да олекоти задръстванията. За пример давам Т. Александров, а най - големия ми пробег на зелена вълна е от Люлин - кооперативния пазар към центъра по улицата на която е KFC, после тунела, Т. Александров за малко спрях на Опълченска щото имаше повечко коли и след това чак на 5те кюшета.
Това вечерно време ли бре...и колко пъти мина на червено???
sigpic
Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
"Seat Leon TDI champion WTCC 2008"
Моето мнение че че има логика и да е напревен светофара като хората за да олекоти задръстванията. За пример давам Т. Александров, а най - големия ми пробег на зелена вълна е от Люлин - кооперативния пазар към центъра по улицата на която е KFC, после тунела, Т. Александров за малко спрях на Опълченска щото имаше повечко коли и след това чак на 5те кюшета.
Това вечерно време ли бре...и колко пъти мина на червено???
Към 18:00 часа и не съм минавал на червено нито веднъж.....естествено и аз бях доста учуден ама нямаше и много коли както казах преди време в един друг пост, че няма логика на дните в които има задръствания.
Там едно "кръгово" би било добро решение. Както в повечето нормални държави. Скоро във в. 24часа имаше статия на Богомил Бонев за идиотската организация на движението в София - с все повече светофари, които образуват огромни "тапи", вместо с "кръгови" движения. Но кой да мисли ...
доказано е че кръговото кръстовище е най-безопасното слушал съм, че преди да направят кръгово кръстовище на моста на Марица от към града това е било кръстовището на балканския полуостров с най-много катастрофи понеже точно от там е минавал стария международен път за цариград а именно Е5 и е имала някаква идиотщина с това кой път да е главен и кой не, и май е било така че идващите по моста да са с предимство а главния път не......та майката му е кръговото кръстовище, Пазарджик не е голям град, но има доста кръгови, даже и сега строят ново
Comment