Известие

Collapse
No announcement yet.

Изгасна тока и климатика "замина"!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Изгасна тока и климатика "замина"!

    За мое съжаление беше гаснал тока в петък и се оказа,че 1-ия предпазител(на бушоните) беше изключил! Опитвам се да го пусна,но гърми и пак изключва.Единия климатик е изгорял ,гръмнал, дал на късо ....знам ли какво и като го включа в контакта гърми предпазителя..... Някакви идеи, каква може да е повредата и да ми препоръчате майстор!?
    Alfa156 Against All

  • #2
    Същата ситуация се получи и вкъщи.
    Сменях няколко бушона подред и всичките гърмяха, докато в един момент не тръгна...
    за съжаление и до този момент климатика работи, но върти само вентилатора. Няма топло, само хладен въздух. Днес ще идват от фирмата за поддръжка да видиме какво ще мъдриме!
    sigpic
    Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
    Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
    Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

    Comment


    • #3
      принципно не би трябвало да му стане нещо на климатика при спиране на тока
      НО зависи като е дошъл тока(повечето бели стават точно тогава),първоначално напрежението е повече от 220V ,a ако е над 250V тогава не се чуди защо имаш проблеми,просто тия уреди не са предназначени да работят при такива аномалий,не знам дали изобщо ще ти признаят гаранцията в такъв случай
      !!!за всеки случай провери като го изключиш(от контакта или разкачиш захранващия му кабел) дали ще ти прави пак проблем
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        Ako са го прецакали с тока...да ги осъдиш тия копелета от енергото....ВиК също
        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

        Comment


        • #5
          Провери в друг контакт, случвало ми се е на места самия контакт да има проблем и каквото и да пусна гърми бушона, а по принцип и да има пренапрежение не се дава гаранция, ама си има защити на климатика и би следвало да му няма абсолютно нищо(пак казвам не е гаранция).

          Comment


          • #6
            И аз те съветвам да подадеш искане в ЧЕЗ за възстановяване на щети поради спиране на тока пък :native, ако не те огрее /трябва да дойде техник от тяхна страна и да опише щетите/пусни оплаквания до всички възможни инстанции-Комисия за защита на потребителя, НС и т.н. в крайна сметка ще ти платят щетата
            Last edited by fred; d.m.y г., 19:49.
            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
            Нагоре по стълбата, която води надолу
            sigpic

            Comment


            • #7
              Мен така ми се случи преди години ,спря тока и после ми изпуши един телевизор на 3 дни от магазина :( Завлачих го в сервиза гаранционния от там явно са се усетили ,че токът му е дошъл в повече и ми дадоха някаква факура с която отидох в чез на симеон мисля беше тогава и с техен счетоводител ми изплатиха анонса по фактурата... но беше ходене по мъките един месец и накрая от чез имат оценител ,който оцени тв за 800 лева на 450 . А сещайте се
              П.П. тв то си остана у мен обаче и си го оправих

              sigpic
              Alfa Romeo 159 EX

              Comment


              • #8
                E то това си е едно на ръка, ама хич
                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                Нагоре по стълбата, която води надолу
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Изгорял е някой елемент от платката (един или повече). В такъв случай, ако климатика е гаранционен викаш си фирмата, тя ще установи,че проблемът не е от климатика, а от електрото. От там, свалят ти платката и срещу педесетина лева ти я оправят. Ако искаш можеш да съдиш електрото, но ако не спечелиш делото означава разходи колкото един нов климатик!!! Знам какво, ще стане, защото аз съм от тези, които викаш когато ти изгори климатика
                  Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                  Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
                    Изгорял е някой елемент от платката (един или повече). В такъв случай, ако климатика е гаранционен викаш си фирмата, тя ще установи,че проблемът не е от климатика, а от електрото. От там, свалят ти платката и срещу педесетина лева ти я оправят. Ако искаш можеш да съдиш електрото, но ако не спечелиш делото означава разходи колкото един нов климатик!!! Знам какво, ще стане, защото аз съм от тези, които викаш когато ти изгори климатика
                    Демек , дай да не си търсим и гоним интересите ,защото кОмУнизма е още на власт и няма шанс за потребителя да си отстои правата
                    ...Комисия за защита на потребителя ,СЪД и дори със служебен защитник ,няма как да не спечелиш ....защото повредата не е по ВИНА НА КЛИЕНТА

                    А и фирмата не може да се застахова на гърба на ЧЕЗ .Ти гарантираш за една стока.Следователно си ДЛЪЖЕН да предвидиш евентуалните проблеми ,за които поемаш отговорност ,щом си продал дадена стока ,щом поемаш дадена гаранция.
                    То не става климатика ти изгоря ,ама това е по вина на ЧЕЗ ... Резонен въпрос .... ти като гарантираш за стоката си ,предвиди ли ,че това е БГ ,че има сривове в мрежите на електрото ,че горят елементи ,които в нормалния свят никога няма да дефектират ???Ако си предвидил, то СИ ДЛЪЖЕН ДА ПОЕМЕШ гаранцията.Ако не си ,то ,тогава фирмата вносител трябва да поеме гаранцията ,защото не е защитила името на фирмата производител
                    Last edited by Stefan Caromov; d.m.y г., 00:15.

                    sigpic
                    Alfa Romeo 159 EX

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
                      Изгорял е някой елемент от платката (един или повече). В такъв случай, ако климатика е гаранционен викаш си фирмата, тя ще установи,че проблемът не е от климатика, а от електрото. От там, свалят ти платката и срещу педесетина лева ти я оправят. Ако искаш можеш да съдиш електрото, но ако не спечелиш делото означава разходи колкото един нов климатик!!! Знам какво, ще стане, защото аз съм от тези, които викаш когато ти изгори климатика
                      Ооооо, колега, а???
                      Сигурен ли си, че ако е инверторен няма защита, защото както казах по-горе, съм виждал самите контакти да са дефектират след токов удар и каквото и да включиш в тях след това, винаги пада предпазителя, а ако е изгоряло нещо по платката, не съм много сигурен дали ще е 50лв. да го оправят(може и толко, ама може и колкото цял климатик, зависи от модела). наскоро тука при нас един пич изгоря управляващ блок на един ВРФ Тошиба и ремонта през Кериер беше 1500 евро

                      Comment


                      • #12
                        Много е неприятно, ама ще те развеселя малко............. Обажда се един гражданин и отсрещната страна се чува:
                        Алооооооооо...............
                        да кажете?
                        Енергото ли е на телефона?
                        Не, господине тук сме Вик-то.........
                        Е и на вас да ви .б. майката..........


                        Дано не е нищо сериозно..........Не давам мнение, защото не съм компетентен! Успех!!!
                        markoni_box@abv.bgАлфа 156 2.0 TС 16 V 98г.
                        Алфа 145 1.4 ТС 16 V 98g.
                        Алфа ГТВ 2.0 ТС 16 V 96г.
                        Алфа 145 1.6 боксер/ бивша/ уникална

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
                          За мое съжаление беше гаснал тока в петък и се оказа,че 1-ия предпазител(на бушоните) беше изключил! Опитвам се да го пусна,но гърми и пак изключва.Единия климатик е изгорял ,гръмнал, дал на късо ....знам ли какво и като го включа в контакта гърми предпазителя..... Някакви идеи, каква може да е повредата и да ми препоръчате майстор!?
                          Тъййй, описаната ситуация е 1:1 като при мен. Както писах в предишния пост вчера очаквах техник от поддръжката, който идваше за годишната профилактика, без да знае какво го очаква. Новината е ...изгорял компресор....за мой късмет гаранцията го поема. Остава само да измисля как да изкарам студените зимни дни. Много лош вариант...
                          sigpic
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
                          Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
                          Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от JAMAL Покажи съобщение
                            Тъййй, описаната ситуация е 1:1 като при мен. Както писах в предишния пост вчера очаквах техник от поддръжката, който идваше за годишната профилактика, без да знае какво го очаква. Новината е ...изгорял компресор....за мой късмет гаранцията го поема. Остава само да измисля как да изкарам студените зимни дни. Много лош вариант...
                            Ритай ги в гъ*а техниците да зимат от вносителя компресор и да ти го сменят, процедурата става за не повече от два часа за събиране на фреона, смяна на компресора и пълнене с фреон!!! Няма да мръзнеш я!

                            Comment


                            • #15
                              Не съм казал,че нетрябва да си търсите правата. Казвяам само,че живеем в България и всичко е възможно. Печеленето на дело не е сигорно, а разноските по него са доста големи. Ако е изгорял компресора,както колегата казва за неговия климатик, значи гаранцията го поема. Сервизните техници немогат да знаят, дали компресора е изгорял от токов удат или от нещо друго. Що се отнася до платките. Ако е инверторен е малко по-сложно. Независимо от това на скоро същата случка с един General инверторен, беше изгоряла една диодна група. Парите за смяната + разноските за пътните,защото климатика беше извън града струваха общо 50лв. Ако климатика не е гаранционен, мн. лесно може да се разбере какво е заминало и ако е от платката някой телевизионен техник ще я направи за 10лв Ако мога да помогна с нещо, звънкай. Ако климатика не е гаранционен, ще ти кажа как да провериш кое е заминало.
                              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                              Comment

                              Working...
                              X