If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
На колко ви стъпи алфата със смяна на консумативи и колко сте дали по нея за сега
7300-цена към 2006г.
до момента 14500лв-вкл ГИ-1750лв.
1700лв-като я взех консумативи и подмяна на ходова част/носачи биалетки тампони щанги накладки/
подмяна радиатор и т.н.
последно смана консумативи преди оклоо месец вкл.ламбда сонда,дебитомер,свещи ремъци ролки/ и двата/без водна помпа/голямо съм говедо прееба се/съединител филтри около 1800лв с някакви дребни ремонти вътре.
това всичко за около125 000км заедно.включени са и ремонтите ама ме мързи да ги описвам.не са включени ремонтите по купето и пребоядисване защото плащат застрахователите.В тази сума не са включени застраховки,платен закрит паркинг данъци и винетки на обща стойност 5500лв.Не включвам гуми четири комплекта-1700лв.
И след "резила" 125 000 км-14 500+5500+1700=21700лв или около 17.36ст на километър режиини без горивото ако ме питат дали искам пак алфа отговора е ДА,нима не е ясно от само себе си.
Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
156 1,8ТS-99 ......
EX
159 1,9 JTD-08
2007 - 12 000 покупка
до момента е около или малко над 20-тина с всичко по нея
Като махна музиката за около 2800 и оптичния тунинг,два комплекта лети джанти + два комплекта гуми 16-ки...нещата не изглеждат никак зле
Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
Honda PCX150 - 15 - The Cheapest
Моята я купих 2008г за 3000лв,за 2 години нещата прескочиха дръстично цифрата 7000 лв и спрях да броя и пиша.Сега ме чакат сериозин ремонти по мотора и предницата.
А продажната и цена е около 2000лв , над това се замислете .
Колко сме дали и колко струва във момента???
ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Т.е. без горивото - 22 000 лева. Нов СЕАТ Ибиса или Шкода Фабия без климатик, с ръчки на прозорците и с тапицерия от аба. Ако беше направил тази "инвестиция" в "разумен, практичен и икономичен" автомобил, по-доволен ли щеше да бъдеш?
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
- до април месец 2010 вложени 2700лв за:
= летни гуми
= задни главини
= термостат
= обслужване (масла, филтри)
= претапициране на таван + колонки + задна кора
= карбонови елементи в интериора
= боядисване на джанти
= ГО
= Каксо
= ново сд
- до днес 08 март 2011 вложени 2300лв за:
= нови летни гуми 17'
= боядисване на джанти
= закупуване на 15' лети за зимата
= закупуване на гуми 15' зимни
= стелки, затъмнение прозорци
= ГО
= Каско
= обслужване (масла, филтри)
= маркуч от интеркулер до всмук.
= подобрение на двигигател
= датчик абс
= полиуретан на ходова част
= Освежаване на кожен салон
Груби сметки около 12800лв вложени досега, като повечето правено по колата е козметично (освен две задни главини, маркуч, датчик абс, термостат, обслужване). Изминати км досега 40к км или 29 месеца!
Цена на км 0.32ст
Горивото на каквото и да е кола, щеше да си го платиш, както и облсужването и Го и каско..но...радоста от това да съм зад волана нямаше да я има! Колко мога да и взема сега на колата, достатъчно, гледана количка си е, милата ми. Няма такъв избор, обичам си я!
Моята и тя е от златните Алфи:
Алфа Ромео 156 тс 2,0 селеспйид 2001 година
Покупка-4500 лв.
Обслужване,ролки,ремъци,масла,филтри-750лв.
Ремонти в гръцки сервиз(не ми се говори)-2500 евро
Фреон и някакъв ремонт на климатика-160лв.
Гуми-650 лв.
Горни носачи с труд-250 лв.
Радиатор с труд-260 лв.
Лагер главина с труд-280 лв.
Масло,лепене на картер и филтри-175лв.
Амортисьори комплект с поставяне и реглаж-350 евро
Смяна на двигател(заради добрите гръцки сервизи) с труд + нови ремъци,ролки,водна помпа и свещи-3100 лева
Бензина не го слагам,за година имам 23 000 км. средна цена на бензина в Гърция през изминалия период 1,5 евро за литър.
Заради заведено дело към добия гръцки сервиз надявам се поне част от парите да ги взема рано или късно.
Т.е. без горивото - 22 000 лева. Нов СЕАТ Ибиса или Шкода Фабия без климатик, с ръчки на прозорците и с тапицерия от аба. Ако беше направил тази "инвестиция" в "разумен, практичен и икономичен" автомобил, по-доволен ли щеше да бъдеш?
Ами честно казано - не. Купих си уникален автомобил и имах нещастието 2007г да го дам на 2-ма Убавци, които му е.аха майката. Останалото е история . .
пп Тя си е икономична 20лв градско, 13лв извън, все пак я взех с ГИ Скоро ще направи 2 обиколки на земното кълбо само при мен
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Ами честно казано - не. Купих си уникален автомобил и имах нещастието 2007г да го дам на 2-ма Убавци, които му е.аха майката. Останалото е история . .
пп Тя си е икономична 20лв градско, 13лв извън, все пак я взех с ГИ Скоро ще направи 2 обиколки на земното кълбо само при мен
Ами супер, пожелавам ти да го обиколиш още няколко пъти, просто постът ти звучеше малко "мрънкалнически", извинявай, ако съм се объркал.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Алфа 145 ТС 1.6 - закупена за 3000лв
1. Основен ремонт (сегменти, лагери, ремъци, масла, нов съединител) - 1700 лв
2. Радиаторче отопление - 80 лв
3. Термостат - 96 лв + 20 лв труд
4. Свещи Бош - 70 лв
5. Температурен датчик термостат - 28 лв
6. Дебитомер Магнети марели - 120 лв
7. Масло за разработка + филтър - 70 лв
8. Още един път масло разработка - 70 лв
9. Масло + филтри - 100 лв
10. Филтър купе - 15 лв
11. Ламбда сонда - 180 лв с диагностика и монтаж
12. Диагностика + привързване на ламбда - 40 лв (доста време след смяната на ламбдата)
13. Ремонт алтернатор с демонтаж и монтаж - 170 лв
14. Смяна на катализатор с резонатор - 30 лева след изкупуване на катализатора
Общо 3000 + 2789 = 5789 лева от 2008 година до сега, без музика, чип, спортни филтри, гуми, както и нов акумулатор за 180 лв.
Колеги, само не знам за какво смятате консумативите като, гуми, масла, застраховки и данъци, те са за всяка кола.
А по темата с горивото сигурно съм минал 25-30 000 лв Не съм ги смятал, но само горивото за 1 година ми е 2500-3500 лв.
Колата си е разход и то голям, то само ГО, данъка, прегледа и винетките са 500 лв без да я карам
"BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
Opel Astra J GTC
Comment