Известие

Collapse
No announcement yet.

Поредните глупости на кмета

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Поредните глупости на кмета

    Не се ли дразните от поредните глупости и ПР кампания на ББ. Затваряне на центъра, четни-нечетни, такса за центъра и т.н.т
    Вместо да се чуди ква глупост да изръси - по добре да се помисли за създаването на компютърна система за следене на трафика и регулиране на светофарите от един команден център.
    Ще има следните предимства:
    1. Позволява следене на трафика и регулиране на потока с цел избягване на задръствания.
    2.Спестяват се средства за обикаляне на патрулни коли
    3. Намаляват произшествията
    4. Започва да се спазва повече правилника, защото кръстовищата се следят.
    5. КАТ остават със свободен ресурс за други дейности-освен регулирането.
    6. Спестява се много гориво от избягване на задръствания и обикаляне - което е икономия за бизнеса и съответно повече печалба-данък, поестене на едергиини източници.
    7. Системата е много по ефтина от изграждането на ново платно с движение с дължина 10км и ще облагодетелства всички, независимо къде живеят- дори общината ще спестява средства от по-редовния градски транспорт и неговото нормално движение.
    8. Системата може да стартира много бързо - като вначалото обхване само по-централни, възлови или проблемни кръстовища (да речем 4-5 кръстовища) и с течение на времето се развива докато обхване повечето светофари.

    Та за това което обсъждахме преди - да се съберем и да организираме протест пред общината- мисля че може да искаме да се направи нещо по тозии въпрос - като това ще бъде нашето конструктивно предложение , с явни ползи, а не съмнителните ефекти на сегашните рестриктивни мерки на общината. С забрани нищо не се постига.
    Номера с ЧЕТНИ-НЕЧЕТНИ на проработи в Гърция, а и там причината е смока, сега е по-добре с изграждането на допълнителна инфраструктура
    Затварянето на Витошка е добре за пазаруване по празниците, ама иначе затруднява трафика много - кръстовището на Алабин с Ботев(и без това отвратително кръстовище)
    и т.н.т
    С забрана няма да се подобри трафика!!!! Няма да се подобри и с правене на ПР кампании - пък макар и да иска пожарникаря да е фактор и в президентските избори (щото едва ли много софиянци подкрепят затваряне на улици и рестрикции за движение през центъра-това е за останалата част на БГ - които ще си мислят "Ей тоя ББ виж как оправя София" )
    Ама как пък никои не отвори дума от тези съветници и умници за създаване на такава система, ами веднага по диктаторски със забрани
    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

  • #2
    Браво на колегата по-горе за конструктивното решение. ББ също взима конструктивни решения, които си имат своята логика! Честно да ти кажа подкрепям го за затварянето на Витошка и някои други решения.

    искаш ли да ти кажа един хубав минус на твоето иначе идеално решение ))) нема да се засягаш, ама изграждането на такава система има огромни рискове! Тя ще трябва да е централизирана и определено това я прави уязвима! Едно зависване и София е в капан
    А какво да кажем за хакерите които само това чакат! За децата че е любопитно могат ли да проникнат в тази система за по-малко от 2 мин? Мисля че няма да им е трудно Общо взето винаги са 1 или повече стъпи пред полиция, институции и тн щом става въпроса за ИТ
    Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

    Comment


    • #3
      Как ще проникнат като састемата няма да е свързана с глобалната мрежа и ще има трафик камери на кръстовищата.
      Системата ако зависне ще минава на авариен режим при които светофарите ще светят както сега на интервали- без да се регулират спрямо различните часове от денонощирто и натоварването.
      А относно Витошка - казах че съм съгласен само за празниците.- вчера и днес трафика е спокоен и въпреки това е отвратително да минеш кръстовището Алабин -Ботев.
      Пък и тази система няма да я открием ние- тя е отдавна измислена в големи столици със стара инфраструктура където е невъзможно изграждането на допълнителни пътища или разширяването им. Представям си какво ще стане в Лондон , ако са на нашата система - и сега е супер натоварено движението там.
      Тази система работи дори в градче с 200-300хил. като Кентърбъри и там движението е перфектно-дори по малките улички около Кентърбърииските катедрали.
      При възникване на проблем, ченгетата идват за 2-3 минути, а като се огледаш никъде не виждаш Полиция преди това.
      Аз не чух тази сутрин и вчера при обсъждане на рестрикциите на ББ и другите му разни предложения и предположения някои да направи обосновка свързана с ползите и разходите за обществото или да се загрижи реално за водачите и пешеходците.
      Та мерките на ББ са толкова конструктивни и полезни - колкото и акция Респект за големите босове
      2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
      CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

      Comment


      • #4
        че няма да има ефект от системата и на мен и на теб ни е ясно. просто задръствания в софия ще има докато не се приемат още по драстични мерки! ма тази тема е дъфкана повече от дъфката на Стоичков та няма смисъл
        Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

        Comment


        • #5
          Bat Vas,

          Е абсолютно прав. БатБойкоБорисов или БББ обича да се показва по медиите като супер мен...щял да въведе четни-нечетни...ами ОК ама аз тогава искам да плащам 1/3 от данъка за колата в общината. Защото попадам в центъра и няма да мога да си използвам колата, от което ще загубя време и пари. Но да не навлизам в излишни размисли...

          Не знам дали Бат Вас знае, но проект за подобна система за РС контрилиране на трафика в София има и в момента, както и от няколко години. Даже на скоро една фирма предложи да направи демонстрация на общината като въведе подобна система на отсечката орлов мост-НДК...Софиянкси отказа с предтекс, че няма пари. Пари има желание няма...да видим сега БББ какво ще каже.

          Подобно система може да се справи с трафика в София, ако се приеме и предложение за премахването на светофари "тапи", защото не може на основен булевард да има през 5метра светофар.

          Движението в София може да се оправи и без драстични мерки, достатчно е да има качествен Г Т П и 80% от колите в София ще изчезнат.
          sigpic
          Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
          " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
          "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

          Comment


          • #6
            Да съгласен съм и за ГТП - то ние наште коли и без това си ги поддържаме в кондиция - мене и сега да ми направят преглед го минавам (нямам само пожарогасител) опс
            Иначе с рестрикции нищо не се постига-даже да забранят изцяло джижението и да останат само таксита и маршрутки-ще се увеличи продажбата на жълта боя и жълти коли и пак ще има след време задръствания- с рестрикции нищо не се постига.
            Иначе Петко и аз си спомням че някъде бях чул за тази система, ама не си спомнях за София ли е предложена
            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

            Comment


            • #7
              А какво да кажем за хакерите които само това чакат! ИТ
              Кракерите колега, кракерите. Не хакерите. Хакерите си имат друга работа.

              А що се отнася до централизираната система, то има множество възможни децентрализирани решения. Въпросът е дали някой ще се наеме да ги прави и ако се наеме - дали няма да си остави пръстите
              Alfa 33 IE 1.7 8v 1993

              Comment


              • #8
                При това състояние на организацията на движение / светофари, кръстовища / няма система, която да подобри каквото и да е. Петко е прав - трябва да се разкарат "тапите", които са през 5 м буквално. Днес четох нещо, цитираха ББ и беше смислено - че трябва да се орежат левите завои по кръстовищата. У нас на всяко кръстовище можеш да завиваш във всички посоки и затова светофарите изнемогват . Не може в Младост бул. Ал.Малинов да се минава 30 мин заради 7 светофара за около километър ! Пешеходците на Университета - абсолютна тапа !!! 50м надолу има подлез като слънце !!! Ей такива работи, а не компютърни системи. Те тия в КАТ още не могат за 3 месеца един акт да придвижат ... И кво като седне някой плиткоумен пред монитора - нищо !
                147 1.6 TS

                Comment


                • #9
                  Ами ако ББ се е справилл с корупцията ще се наеме читава фирма - ама се съмнявам да спечели най-добрата фирма - ще бъде фирма на някои от неговите приятелчета - която от своя страна ще да де полвината пари на фирма подизпълнител да направи системата (която ще е ташак-все пак ще вземе 50% от най-ниската цена) и останалите 40-50% ще си делнат
                  2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                  CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от lazy
                    Днес четох нещо, цитираха ББ и беше смислено - че трябва да се орежат левите завои по кръстовищата. У нас на всяко кръстовище можеш да завиваш във всички посоки и затова светофарите изнемогват . Не може в Младост бул. Ал.Малинов да се минава 30 мин заради 7 светофара за около километър !
                    как без леви завои бре - кажи ми как тогава от Ал.Малинов примерно ще завиеш към Младост 1А ... или от Андрей Ляпчев ще се включиш към Цариградско
                    '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                    '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                    Comment


                    • #11
                      А и не е само до системата.
                      Не може аз да влизам в кръстовище, без да няма предварителна табела за престрояване, читава маркировка и прочее. Взеха малко по малко да ги оправят, но на много места е така.
                      Някъде да сте виждали на ПУБЛИЧНО място карта на центъра на София с ПОДРОБНИ указания коя уличка в коя посока е? а? Ми няма. Освен в нет-а, а както знаем не всичко шофьори го ползват.
                      Идва някой гост на столицата (та даже и от Перник:P) и се вижда в небивало приключение. Хората, които по-рядко идват в София знаят за какво говоря.
                      Alfa 33 IE 1.7 8v 1993

                      Comment


                      • #12
                        Съгласен съм с колегата над мен - че има много неща за правене за да се подобри трафика, а не да забраняват -това, да затварят улици и тем подобни глупости.
                        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                        Comment


                        • #13

                          Първоначално публикувано от pth7712
                          Кракерите колега, кракерите. Не хакерите. Хакерите си имат друга работа.
                          тва пък как го измисли.... знам много добре какво пиша

                          но офенс , от една страна сме
                          Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

                          Comment


                          • #14
                            Еми тва с четни-нечетни номера е поредният пример за подхода на "българската административна школа" - управление на последиците от един проблем вместо премахване на причините за пораждането му... И както винаги, пак за сметка на администрираните, които са плащали (и плащат) заплатите на администраторите, за да са администрирали междувременно нещата така, че да е удобно (ама не са го направили)...

                            btw Обаче светофарът на семинарията почна да ме кефи откак оправиха около спирката

                            Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                            Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                            Comment


                            • #15
                              Pent, моля те не се засягай.

                              Наистина те моля да посетиш тези два адреса. Те са с по 3 изречения дефининиции.

                              http://www.monster-isp.com/glossary/cracker.html
                              http://www.monster-isp.com/glossary/Hacker.html

                              Разликата между "хакер" и "кракер" е фундаментална.
                              Противно на насадената ни от простото журналистическо племе представа за "хакер", думата произхожда от английската дума "hack". Тя има много значения, но едно от тях е "успявам, справям се с ...". Понеже масата съвременни журналисти са една проста сган, използвайки друго значение на думата, а именно "насичам, кълцам, накълцвам, разсичам, режа, нарязвам, дялам, издялвам", успяват да насадят една абсолютно погрешна представа за хората наречени "хакери" в съзнанието на незапознатия човек.
                              В действителност хакерите са едни, а да не кажа и най-високо платените и ценени специалисти в IT сферата.

                              Точно обратното "кракер" си идва с превода - "нарушавам, разрушавам"

                              Първоначално публикувано от pent

                              Първоначално публикувано от pth7712
                              Кракерите колега, кракерите. Не хакерите. Хакерите си имат друга работа.
                              тва пък как го измисли.... знам много добре какво пиша

                              но офенс , от една страна сме
                              -> Безспорно
                              Alfa 33 IE 1.7 8v 1993

                              Comment

                              Working...
                              X