Интересно ми е къде в закона ако си караш в лентите и т.н. и т.н. и не превишавам максимално допустимата за центъра скорост от 50км/ч и т.н. и т.н. и т.н. и т.н., та къде пише, че не мога да си цепя ръчните на всеки завой? Това едно на ръка и второ?
Ако например колата ми се завърти, защото съм изцепил ръчна как някой ще докаже, че докато съм завивал не съм чукнал леко спирачката и задното колело ми е блокирало и т.н.
Аз акт за дърпане на ръчна не вярвам да има
Друга ситуация...на бул.България вече е разрешено предвижмае със скорост 70км/ч. От къде на къде някой може да ме спре със 75км/ч още на подлеза...нима не мога да ги развия тия 75км/ч както си искам...дали ще сменя 5 пъти скоростите и ще ги развия на 5-та, или още на втора ще съм на 75км/ч...това си е лично моя работа...
Акт за бързо разване на допустимата за даденото място скорост
Всички ние много добре знаем, че карането на автомобил в град като София, чието население се увеличава с всеки ден, за сметка на останалата част от България не е никак лесно, дори малко или много може да се представи като един вид борба за оцеляване, защото всеки прави каквото си поиска. Не искам да намесвам себе си, но в случая днес например на два пъти вече се виждах как набирам 166, за да съобщя как някой си, дето е без колан, щото е велик и е с летни гуми ме е блъснал, за да ми разнообрази деня едва ли не...там нямаше нито един орган на реда, който да го контролира защо е без колан и защо прави обратен завой на бул. Черни връх, но естествено се намери един, който да ме спре точно пред нас. 1 Хубаво, че имаше един наш познат орган на КАТ, който беше там и му благодаря за това, че беше пич, защото всички там знаят, че всеки ден съ въртя колата без да създам грам опасност за всички наоколо и на всичкото отгоре тази ми кола и вече не може да се завърти като хората заради някакви системи...и си мисля...ако въпросният наш приятел от клуба не беше там сигурно щеше да ми бъде съставен акт, за това, че без да създавам опасност за околоните, защото просто нямаше околни там и без да нарушавам правилника, сигурно акта щеше да бъде за нещо от типа на "задна лява гума навлязе в насрещното, където имало кола с бебе вътре, която обаче бързо продължила"...иди доказвай, че не е така.
Определено напоследък съм на мнение, че по-голямата част от органите на реда спират не за явни нарушения като говорене по тел. или шофиране без презпазен колан, ами защото просто не си им станал симпатичен като си взимал левия завой, а всички знаем, че колкото и да си изряден, винаги има за какво да се хванат...
Интересно ми е вие какво мислите за КАТ и начина, по който много нарушители остават незабелязани и начина по който се избира кой да бъде и кой да не бъде спрян.
PS Да уточня, че по никакъв начин не "disrespekt" органите на реда и КАТ като частност. Знам, че и тяхната не е лесна в град като София, но според мен все още има мн мерки, които трябва да бъдат взети, за да се вкарат нещата в релси.
PS Respekt на всички онези полицаи, които са се отнасяли по много приятелски и добър начин с мен и са показали нужното уважение към мен като водач, защото аз лично винаги съм се отнасял с необходимото уважение!
Ако например колата ми се завърти, защото съм изцепил ръчна как някой ще докаже, че докато съм завивал не съм чукнал леко спирачката и задното колело ми е блокирало и т.н.
Аз акт за дърпане на ръчна не вярвам да има

Друга ситуация...на бул.България вече е разрешено предвижмае със скорост 70км/ч. От къде на къде някой може да ме спре със 75км/ч още на подлеза...нима не мога да ги развия тия 75км/ч както си искам...дали ще сменя 5 пъти скоростите и ще ги развия на 5-та, или още на втора ще съм на 75км/ч...това си е лично моя работа...
Акт за бързо разване на допустимата за даденото място скорост

Всички ние много добре знаем, че карането на автомобил в град като София, чието население се увеличава с всеки ден, за сметка на останалата част от България не е никак лесно, дори малко или много може да се представи като един вид борба за оцеляване, защото всеки прави каквото си поиска. Не искам да намесвам себе си, но в случая днес например на два пъти вече се виждах как набирам 166, за да съобщя как някой си, дето е без колан, щото е велик и е с летни гуми ме е блъснал, за да ми разнообрази деня едва ли не...там нямаше нито един орган на реда, който да го контролира защо е без колан и защо прави обратен завой на бул. Черни връх, но естествено се намери един, който да ме спре точно пред нас. 1 Хубаво, че имаше един наш познат орган на КАТ, който беше там и му благодаря за това, че беше пич, защото всички там знаят, че всеки ден съ въртя колата без да създам грам опасност за всички наоколо и на всичкото отгоре тази ми кола и вече не може да се завърти като хората заради някакви системи...и си мисля...ако въпросният наш приятел от клуба не беше там сигурно щеше да ми бъде съставен акт, за това, че без да създавам опасност за околоните, защото просто нямаше околни там и без да нарушавам правилника, сигурно акта щеше да бъде за нещо от типа на "задна лява гума навлязе в насрещното, където имало кола с бебе вътре, която обаче бързо продължила"...иди доказвай, че не е така.
Определено напоследък съм на мнение, че по-голямата част от органите на реда спират не за явни нарушения като говорене по тел. или шофиране без презпазен колан, ами защото просто не си им станал симпатичен като си взимал левия завой, а всички знаем, че колкото и да си изряден, винаги има за какво да се хванат...
Интересно ми е вие какво мислите за КАТ и начина, по който много нарушители остават незабелязани и начина по който се избира кой да бъде и кой да не бъде спрян.
PS Да уточня, че по никакъв начин не "disrespekt" органите на реда и КАТ като частност. Знам, че и тяхната не е лесна в град като София, но според мен все още има мн мерки, които трябва да бъдат взети, за да се вкарат нещата в релси.
PS Respekt на всички онези полицаи, които са се отнасяли по много приятелски и добър начин с мен и са показали нужното уважение към мен като водач, защото аз лично винаги съм се отнасял с необходимото уважение!
Comment