Известие

Collapse
No announcement yet.

Транспорта в София...Винетки за центъра,Бъдещи пътища и т.н.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от lazy
    Това съм го чувал като казано от Маргарет Тачър : Безплатно на този свят е само сиренцето в капана за мишки !
    ОФФ ТОПИК
    е да ама не е на г-жа тачър
    http://en.wikipedia.org/wiki/Milton_Friedman
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #17
      Последната простотия която ме извади от нерви беше на светофара на тунела на Люлин нали има полицай в кабинка за да предотвратява задръствния. Та какво става нали има брояч който обаче като има полицай не важи и един пич се засилил с един Транспортер явно следящ брояча, а точно в тоя ден наскоро валеше доста рано сутринта и нали се сещате в момента който разбра че няма да има зелено цяло чудо беше че немаше кола пред него щото едвам спря по средата на кръстовището! Просто за пореден път се обеждавам, че нешо като се прави не се мисли.

      П.С. Другото е че вчера гледам на Витошка(с/у бившия Юпитер) между релсите на трамвая резнали наще асфалта щото имаше дупка явно за да запълнат след около месец поне та тая дупка беше поне 10-15 см с прави ръбове отстрани.....т.е. смърт за окачването. Зашо като оформят дупката за запълване и трябва да седи 1 месец преди да дойдат тия с асфалта трета - пета употреба????
      98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

      Comment


      • #18
        хехе, там на светофара на тунела към Люлин знам че слагат новаците да се учат да регулират от кабинка.... Кви брутални задръствания стават
        Honda CBR 954RR, Range Rover Vogue V8

        Comment


        • #19
          ако кажа,че не знам за какво толкова "викате" няма да съм прав...знам какво е,движението е тежко на много места в големите градове,не е само София.
          Но не мога да разбера за какво толкова "викате" - ако не се прави нещо веднага "защо не се прави нищо за движението".Ако се прави нещо - защо се прави точно това.
          Еми т'ва са п*ткаджийски номера - хем едното хем другото.Явно бат' Бойко иска да направи нещо и го прави.Не измислят нещо ново в неговият екип,просто копират от западните модели.А там както се знае те работят.

          А и има друго - как искате да е наред движението,когато голяма част от "колегите" зад волана са идиоти.Държавата няма да се оправи докато не се оправим ние.Никои няма да дойде на власт и да ни "оправи" без ние да си помогнем.
          Когато всеки или по-голяма част от хората започнат да карат нормално и да спират/паркират нормално ще се оправи положението.

          За центъра - аз живея в близост до центъра ( не на София обаче) .Всеки път когато реша да се паркира семейната кола някои идиот е спрял така,че вместо да паркират 3 коли е спрял само този.Това е моят "данък" - да не мога да си оставя колата.Докато колегите от "края" така да се каже нямат този проблем.Но избора да живея близо до центъра и да има "удобства" вече е направен и не може да претендирам за други неща.

          Много е странен народа - винаги иска всичко да му е наред,без да се съобразява с другия...мъдрите хора са го казали преди нас - личната свобода свършва там,където започва свободата на другия.Или отнасяй се с хората така,както искаш те да се отнасят с теб.

          Всеки плаща цената на това,което е избрал.
          А за карането и "инцидентите" - винаги се чудя какво толкова против ограниченията и забраните имат хората...карал си спокойно с 80км/ч и изведнъж някакъв тъп светофар решил да не светне зелено когато той си е помислил така и аджеба спрял по средата на кръстовището.Ами извинявайте,но ако всеки се движи според правилата няма да има инциденти.Те и точно за това са създадени - за да внасят някакъв ред.Но понеже всеки е "Бог" зад волана си мисли,че може да прави всичко...дано има повече дървета покрай пътя,за да показват на идиотите,че не е така.
          Малко оффтопик пример - един се жалваше как на алфа155 взета под наем можело да не и работят спирачките,след като я взел да я "изцеди" из града и карайки с 80км/ч трябвало да спре,но не е могъл да го направи.Ами на такъв идиот какво да каже човек - взел кола да се прави на racer,превишава доста максималната скорост и после защо му била виновна колата,пътя,полицията,държавата и т.н.

          Хайде със здраве.Не целя да засегна никои в поста,просто си споделям мнението.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от none-of-you
            Еми т'ва са п*ткаджийски номера - хем едното хем другото.Явно бат' Бойко иска да направи нещо и го прави.Не измислят нещо ново в неговият екип,просто копират от западните модели.А там както се знае те работят.
            Това за номерата беше малко грубо ... За другото - ми да копират модела на Солун например - поне е близо и могат да отидат да видят. И ще видят, че не правят това, което трябва. И Кекса е прав, че такива копирници трябва да лежат по дворовете
            147 1.6 TS

            Comment


            • #21
              Aз казах ли Ви че на тъпия пожарникар Б.Б му се дига рейтинга извън София за да бъде фактор в предстоящите президентски избори- това му е целта с мерките в София - да си кажат хората извън софия "Е тоя ги оправи софиянците" Иначе сега виждали ли сте Витошка ква Жълто -сива и грознае -не ща и да стъпвам там(тея с магазините да го духат)
              На колегата горе е повлиал. Не че не е прав за много неща - ама му е харесала пропагандата на медииния герой Б.Б. То аз спазвам правилата - ама като мина 500 метра за 30 минути - въпросче - каква ми е била скороста-превишена е била скороста на пешеходците спрямо мен
              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от BatVas
                Aз казах ли Ви че на тъпия пожарникар Б.Б му се дига рейтинга извън София за да бъде фактор в предстоящите президентски избори
                мдаа
                ама май пак явно ще се излъжат доста хора
                а иначе идеята е седефчов пак на власт - то убу тва бе ама що за моя сметка??
                и като се сетя колко народ гласува за гойко ... и до дори от този форум ...
                абе немам думи
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #23
                  @Никой от Нас (none of you)

                  Копират от западните модели, чули там че се прави еди какво си и аре и ние...Ти замислял ли си се, че една дреха която ми е по мярка на мен, на теб може въобще да не ти стане

                  Със забрани нещата не стават...щял пожарникаря да въвежда забрани, за това и онава...да не може да се кара в центъра и не знам си какво. Я ми обясни тогава от къде да мина като искам да стигна от люлин до младост...по великото околовръстно ли???за което трябва винетка...и едно минава през него може да ми струва много скъпо...като 440лв. които дадох за гума и джанта веднъж.

                  Я ми обясни за какво плащаме близо 400лв. данък за нова кола???за да не мога да я карам в гръда, а за извън него да я карам с винетка която е по-скъпа от тази в Швейцария а пътища тук няма...

                  Къде отиват тази пари????...я си направи сметка колко пари се събират...а няма един шибан нормален път в тая държава управлявана от некъдарници и простаци....

                  Цитат:

                  "А и има друго - как искате да е наред движението,когато голяма част от "колегите" зад волана са идиоти.Държавата няма да се оправи докато не се оправим ние.Никои няма да дойде на власт и да ни "оправи" без ние да си помогнем.
                  Когато всеки или по-голяма част от хората започнат да карат нормално и да спират/паркират нормално ще се оправи положението"

                  Мислиш ли, че в Германия ако нямаше строг контрол върху движанието, нямаше да карат като тук.

                  Я се замисли, защо всеки се паркира където си иска...защото няма контрол...Паяците ходят на удобни за тях места и вдигат коли, които не пречат на никой...Защо ония КАТджия дето седи в кабинката на Раковска и Цар Освободител не разкарва колите, които се паркират в дясната лента и запушват цялото движение...Знаеш ли защо, защото едната е напримерно на баровеца на стриптиз бара(публичния дом), другата е на банкера, другата е на някоя мутра...и ако той им каже нещо...ония после ще се обади на некой и ще му се разкаже играта на КАТаджията...не забравяй, че доскоро бате ти Бойко беше шеф на МВР...а не свърши обсолютно нищо. Не забравяй, от къде идва пожарникаря...не забравяй с кой е делял офис.

                  Цитат:

                  ...карал си спокойно с 80км/ч и изведнъж някакъв тъп светофар решил да не светне зелено когато той си е помислил така и аджеба спрял по средата на кръстовището...

                  Онова табло горе е сложено за ти дава информация колко време остава...на мен точно на този светофар ми се случи да си карам с 40км/ч и си гледам че оставят 10секунди и точно на 2метра преди кръстовище света червено...Едвам спрях други 3 коли не спряха въобще.

                  Ако знаех, че ония чекиджия в кабинакта е виновен, щях да го пребия..па нека после го лежа. В случея се получава, че някакав недоказан олигофрен си играе с хората...вижда някакви коли, че не могат да спрат защото си правят преценката...и нарочно ги прецаква. Така, че не обвинявай човека с буса...

                  Но от това ми дойде добра идея...ще отида един ден и ще снимам отдалече действията на въпросния тъпанар...и след това ще му разкажа играта.


                  А Това за крайпътните дървета ще го оставя без коментар.

                  Както казаха вчера по ТВто...навремето казваха...Столична голяма община реши: еди какво си...

                  Сега е ....Генерал Бойко Борисов нареди:...!!!
                  sigpic
                  Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                  " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                  "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                  Comment


                  • #24
                    KGB тази страна може да се управлява само със "сила" и забрани.
                    Няма контрол,защото никои не му пука.Както този които трябва да "пази" закона - т.е. правоимащите,така и тези които правят проблемите.
                    Щеше ли да има нужда от паяци когато хората паркират както трябва ? Не мисля така.
                    Щеше ли да има нужда да има толкова сурови наказания за неспазване на закона за пътищата ако КАТ си върши работата и събираше нужните глоби и ако шофьорите караха малко по-нормално ? Не мисля така.

                    За парите от глобите/минетки/данъци - то е ясно,че тези данъци са бездънна яма и само ограбват народа.Но нищо не се прави...а и какво може да се направи.

                    За бат Бойко - нито го уважавам,нито му се кефя,нито нищо.Не смятам да гласувам за него ако отиде на избори и т.н.Просто уж дадох пример.

                    Иначе за забраните "на запад" - на някои места уж вършат работа...

                    За дърветата - по-добре някои racer-идиот да има срещи от 3ти вид с дърветата от колкото аз или някои близък да пострада заради такива ! Макар че не карам в толкова оживено място като София тук също се намират достатъчно дебили да създават опасности за себе си и околните.
                    Нищо лично

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от none-of-you
                      Щеше ли да има нужда от паяци когато хората паркират както трябва ? Не мисля така.
                      Ами колега ти незнам от кой град си, така и не каза? В твоя град сигурно има къде да паркирате, но тук просто няма. А за да изкарвам пари (за да им плащам данъците и винетките) аз се налага постоянно да се движа и да паркирам в центъра и с тия пари дето ми взимат да бяха направили поне два-три паркинга с нормални цени, та хорат да паркират там. Незнам защо реши, че всички неможем да паркираме?

                      Първоначално публикувано от none-of-you
                      Щеше ли да има нужда да има толкова сурови наказания за неспазване на закона за пътищата ако КАТ си върши работата и събираше нужните глоби и ако шофьорите караха малко по-нормално ? Не мисля така.
                      В София шофьорите (поне повечето) карат според условията, никой няма да бърза да хване светофара и да се предрежда, ако знае, че ще стигне навреме там, за където е тръгнал. а това може да стане с доста по-сериозна организация на движението от сегашната. Не със затваряне на главни булеварди.
                      Първоначално публикувано от none-of-you
                      За парите от глобите/минетки/данъци - то е ясно,че тези данъци са бездънна яма и само ограбват народа.Но нищо не се прави...а и какво може да се направи.
                      Е, кое му е ясното? Не са ли точно тези пари за поддържане и подобряване на пътищата и инфраструктурата? Аз не си плащам данъците, щото са ми излишни тези пари и да ги хвърлям в "бездънни ями".
                      Първоначално публикувано от none-of-you
                      За дърветата - по-добре някои racer-идиот да има срещи от 3ти вид с дърветата от колкото аз или някои близък да пострада заради такива ! Макар че не карам в толкова оживено място като София тук също се намират достатъчно дебили да създават опасности за себе си и околните.
                      Нищо лично
                      заради това мислене хората скачат в канавките и по дърветата
                      Audi A6 & Alfa GTV

                      Comment


                      • #26
                        Нали за да паркирам без да ме вдига паяка трябва да има място за паркиране. Не може в Германия да е 2.50 евро за 5 часа, а в София да е 3 лева на час - демек 15 лева за 5 часа(7.5евро) явно стандарта ни е повисок от този в Германия. Как не направиха един нормален паркинг до центъра на 5-6 етажа, с нормални цени.
                        2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                        CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от BatVas
                          Как не направиха един нормален паркинг до центъра на 5-6 етажа, с нормални цени.
                          Ами бивало за това да помислят да направят на "Тодор Александров", а не за небостъргачи !
                          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от koolio
                            Първоначално публикувано от BatVas
                            Как не направиха един нормален паркинг до центъра на 5-6 етажа, с нормални цени.
                            Ами бивало за това да помислят да направят на "Тодор Александров", а не за небостъргачи !
                            на Тодор Александров при Булбанк има подземен паркинг...но цените май се убиствени.

                            Иначе:

                            Столичният булевард "Витоша" да бъде затворен за коли експериментално само за 6 месеца и през това време експертите в общината да дават ежемесечно отчети как ограничението се отразява на трафика. Това реши транспортната комисия към Столичния общински съвет вчера.
                            Днес градският парламент трябва да гласува предложението на зам.-кмета по транспорта Велизар Стоилов за поправка в транспортната наредба, така че булевардът да стане пешеходен всеки ден от 6 до 23 ч., а не както предвижда сегашната наредба - само в неделя. Движението по улицата вече е забранено от кмета Бойко Борисов.
                            Съветниците обаче се колебаят удачна ли е мярката.
                            Друго условие, което поставя транспортната комисия е да се въведе ограничение на скоростта за движение по успоредните и преките улици на булеварда и на тях да се направят гърбици. Съветниците настояват и да се даде възможност на живущите на "Витоша" да паркират преференциално в синята зона по бул. "Патриарх Евтимий" и на паркингите на НДК.
                            В становището на комисията е записано още, че до една седмица трябва да се изготви план за промени в организацията на движение в центъра, обясни синият съветник Борислав Бориславов. Без такъв план решението за затваряне на булеварда било прибързано и популистко и щяло да има задръствания.
                            Трябва да се отворят някои улици, защото в момента по ул. "Кърниградска" може да се влиза само от "Витоша", даде за пример Бориславов. По думите му с тези промени искането за затваряне на търговския булевард щяло да бъде подкрепено от СОС.
                            Възможно е обаче предложението да бъде отложено или отхвърлено, тъй като всичките членове на комисията по обществен ред и сигурност вчера гласуваха "въздържал се".
                            Правната комисия пък не стигна до единно решение и тази сутрин ще нищи въпросът повторно.
                            Имало много нормативни документи, които противоречат на ограничението. С Наредба №18 на МС например се допуска през затворени улици да минават колите на МВР, "Бърза помощ", пожарната и инкасови автомобили. Допускало се и преминаването на инвалиди, а по булеварда се движат и трамваи. Така "Витошка" хем е пешеходна, хем не е, обясни шефката на комисията Милена Стефанова. Тя припомни, че миналата година е настоявала булевардът да се затваря за коли и в събота и в неделя, но колегите й я убедили, че в съботния ден има голямо движение и затова мярката била въведена само за неделя.
                            Ако градският парламент реши да отложи или отхвърли затварянето на "Витошка", заповедта на кмета автоматично трябва да се отмени и булевардът веднага да се отвори, обясниха съветници.За първи път булевардът е блокиран преди 20 години За първи път столичният булевард "Витоша" беше затворен за автомобили през 1986 г., по време на тогавашния кмет Петър Междуречки. Ограничението обаче изкара само няколко месеца -до идването на следващия кмет на София Стефан Нинов.
                            Мотивът ни беше, че трябва да има пешеходна зона, за да има възможност за социални контакти и човек да не се чувства гонен като животно, обясни Междуречки. Освен това София е планирана като Виена, където имало търговски булеварди -пешеходни зони. Такъв пример имало и в Германия.
                            Тогава планирахме изграждане на няколкоетажни паркинги, както и под "Витоша" да минава метрото, като между тунела и асфалта на булеварда се направи второ ниво, където да минава трамвая или да се паркира, обясни бившият градоначалник. От години в София забранени за коли са отсечки от улиците "Граф Игнатиев" и "Пиротска".
                            Главната улица "Княз Борис I" във Варна е забранена за шофиране от близо 30 г. , а в Бургас автобусите на градския транспорт заобикалят центъра. Пешеходна зона е и центърът на Пловдив. АРХИТЕКТИ: Мярката е ефектна, но неефективна Затварянето на "Витоша" е ефектна, но неефективна мярка, коментира зам.-председателят на Съюза на архитектите Тодор Булев.
                            Забраната била прибързана и с нея нямало да се решат проблемите на паркирането и трафика в центъра на София. Има нужда от цялостна система за пешеходните зони, движението и паркирането на автомобили в столицата, обясни Булев.
                            От друга страна обаче въвеждането на ограничителната мярка било положително, защото се подхващал наболелият въпрос.
                            За да се затвори "Витоша" трябва да има две успоредни улици, които да поемат трафика, а такива няма, коментира зам.-шефът на камарата на архитектите Петко Йовчев. Според него било допустимо временно затваряне на булеварда, за да се прецени дали мярката е уместна.
                            Архитектите са категорични, че преди да се взимат радикални решения за затваряне на улици трябва да се правят общестени дискусии и допитвания.

                            В-К Монитор...
                            http://www.monitor.bg/article?sid=&aid= ... =1&eid=592
                            sigpic
                            Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                            " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                            "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                            Comment


                            • #29
                              Иначе казано за изборите за Президент Витошка ще бъде отворена

                              Ако тая мутра стане президент, аз сериозно се замислям да се отказа от БГрско гражданство.
                              sigpic
                              Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                              " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                              "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                              Comment


                              • #30
                                Е на тия кретени колко време им трябва да преценят, че не е уместно затварянето на Витошка? Шест месеца? Преди 30 минути вървях пеша от Патриарха до Солунска по Витошка и какво да видя? Пешеходците пак си перкаха по троторарите, трамваите си минаваха и полицейски коли на буркани се движат нагоре-надолу Междувременно по абсолютно всички тротоари на преките до самия им край наспирали коли, та само там пешеходците ги заобикалят и стъпват на платното. Та, питам аз, това ли трябва да е пешеходната зона на София?
                                Абе всичко е мижи да те лажем.
                                Audi A6 & Alfa GTV

                                Comment

                                Working...
                                X