Известие

Collapse
No announcement yet.

Плюене по ALFA

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Една камара глупости изчетох в тая тема.... за дeвойката ,която се чуди каква по-евтина кола да си купи ще и кажа само че като купувах моята кола беше по снимка... филма е че ако искаш алфа - купуваш алфа ако не - ....това е свободна държава нищо лично ама нали са сещаш.... C Ya....
    '97 155 1.8 16V
    GMC YUKON DENALI 5.7 V8
    the cost of living is dying...everybody pays...
    sigpic

    Comment


    • #62
      Защо алфа са НАИ-ДОБРИ - мощни и добри двигатели, перфектна возия, екстри за които до 98година мерцедесите и бмв не са чували, за външност няма да споменавам...В почти всяка алфа от началото на 90-те има сериини Климатроник. Във всички 166 има сериино Цветен монитор с добра разделителна способност за които дори ес класата до 98 година сигурно не са си педставяли че може въобще да има някакъв монитор...и т.н .. и т.н. ... Вие ми говорите за голфчета и бмв-3-чици... А сега кажете има ли по-добра кола от алфа и парадоксален шанс ли е ,че са на цени такива че да си ги позволим...
      sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
        Всичко тръгва от тва, че на село има 1 майстор, който прави само голфове, пасатори и астри (които още не ги е изяла ръждата) и като види Алфа и не може нищо да направи и осира колата (и боксерите и ТС-а и ЖТД-то са малко по специфични). Затва тея коли са "дарци". Другите пък си взимат Алфа нов внос от Италия за смешни пари и после викат - тва са ебахти боклуците. Чакай бе, ами кой ти е виновен, че купуваш от джамбази, дето са я взели от италианската морга за 500 евро? Знам много хора, които се опариха по тая схема е не става въпрос само за Алфи, ама в италия нали италианките са най-масови и най-много от тях вкарват...Всичко останало е демагогия. Ама БМВтата колко страшни били, ама незнамсиквоси. За тва един приятел като разбра колко кинта ще му струва ремонта на окачването на А4-ката и я продаде директно
        Съгласен съм с теб колега прав си много да ти кажа , всичко тръгва от някакви си "самоуки" майстори или там какви са не ги знам, аз моята нямах наистина никаква възможност да я закарам до София и да отида при някои от сервизите , които са посечени във форума, поради простата причина , че колата беше с "чупен кол.вал" и я поправих тук при някой си майстор,който бил правил 1 алфа преди това (ПРАВИЛ) вероятно е имал предвид , че и е сменил спирачките ама едвали по двг. Евала на пича нося му вариаторен кит викам смени го и него и той съответно казва "КФО Е ТФА" да обеснявам ли повече? Зацепи ми пича ремъка без пети... и сега треа се дават 100 лв за презацепване и какво ли не... 1 приятелче си купуваха кола и много избираха и така натак и аз му казах брат вземи си алфа просто има всички екстри и е на много прилична цена, и така въпросния пич каза на техните те провериха при "техните майстори" и тои казва брат няма да е всички майстори казват , че тая кола само се чупи.... АМИ ЗДРАВЕ ДА Е )) И аз сам на принципа по малко алфи по-добре АЕ да я взех в града имаше 2 156 ся са 102 преди бях индивидуален и се кефех още повече!!! А сега съм поредния с алфа.
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

        Comment


        • #64
          Допреди два месеца (изключвам едно младежко увлчение по една 75-ца) нямах и най-бегла представа че ще имам алфа.Преди тази имах два форда:една фиеста 1.1 с верига - лелеее ква радост беше.Имах я една година и се спуках да обикалям по поля и паланки с нея,много здрава!Масло,бензин и само ръчкане (120 мах ) После си взех един ескорт кабрио 1.6 EFI,самолет (по тогавашните ми стандарти) С него изкарах почти две години,отново само бензин и масло и само яко каране.Продадох го защото ми омръзна от нерви и притеснения за гадния гюрук (нарочно ги нарязват) ,дъждовете,прахоляка,хвърлените фасове от терасите по колите под тях и т.н и т.н.Пак се засилих към Форд,нещо по-ново и турбо дизел,една година го търсих и неможах да си открия "моя".Последва една есенна "авантюра" с едно бмв 730d 2005 година което завърши бързо и безкомпромисно след първото влизане в NICY CAR BMW.430 лв за масло,а трябваше да се сменят накладки и гуми и да плащам автокаско след месец,резултата - бмв-то стана за една нощ сирак После ми "пробутаха" едно Венто 2.0 115к.с Абсолютната чоркма и безкрайно безлична кола,тъпа като галош и грозна като първото ми гадже (съжалявам Цецке,ама е самата истина) Нямаше месец без да вляза в сервиз за диагностика и ремонт на инжекциона,то не беха кабели,свещи,бобини за виско напрежение,дебитомери,вакуми,разход 40/100 градско,грешки в компа - абе пълен кошмар.И тая тъпня дори сега,дори след безкрайните пропилене часове и пари в сервизи,прави същия си тъп и гаден номер,гасне в движение,ай така караш примерно със 100 и тя гасне,все едно няма бензин.Спираш (защото нямаш избор) където тя реши,пушиш една кутия цигари и после бръм,палиш и заминаваш.До следващите 100 - 200 или 5 км,както тя реши.(на това му викам кола с характер) И после я видях 155,ей така в един авто салон,затрупана от пролетния мъх на тополите и миналогодишни листа.Без акомулатор,спаднали гуми,непалеща,с неработещ климатроник,с неотварящ се преден капак даже.(а на тва му викам любов от пръв поглед,Цецке ти пак си оставаш на първо място по грозотия,съжалявам) Намериха ми един изчорял акомулатор,отворихме капака,запалих я (трудно) врътнах и едно кръкче (500) метра и ...... реших да е тя.Още на следващия ден и взех нов акомулатор,след няколко часа ми изми краката (кранчето на парното) напълних климатроника (проработи).Скъса ми се жилото на ръчната (вече с ново) за втори път ми изми краката (мамка ти и прасе,дай да видим с новото кранче какво ще измислиш) Всичките мъркучи и вакуми искаха собствен живот (спукани,напукани - с една дума дишаха повече от спринтьор на 10000 метра след финала) Изпуснаха ми амортисьорите,първо предните после задни (сега сме с КОНИ след едно прибиране от Кърджали педала на спирачките "потъна" като воденичен камък в Ивайловградския язовир.(спукан маркуч на спирачките) вече с 4 нови.и още и още "приятни" и не толкова подобни таква случки.Ами багажника който се отваря от жабката!!Или звука след 4500 оборота?!Самия начин на палене?!Разхода от 10 градско (на 95 се мръщим,ама с 98 друга песен пеем)....Незнам никога не съм мислил за колата си като за живо същество (тази ме кара да се замислям) има едно такова усещане с нея което ме кара да се усмихвам сам на себе си.Дори сега като пиша този пост ме засърбяват ръцете да ида и да я покарам малко (всъщност точно това и смятам да направя) С няколко думи,Алфа ми харесва,нее обикновенна кола,има "излъчване".Моята Алфа


          Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

          Comment


          • #65
            И Като цяло....

            КАРАШ една кола , ПОДДЪРЖАШ две- и Алфа и Ромео !!!

            тук в Пловдив си имаме и друг лаф...Кола от Италия и жена от Асеновград не ми ги хвали !!!
            ex AlfaRomeo 145 2,0 QV -> Голямата ЛюбоФ
            Nissan Qashqai 2,0 140hp
            Renault Megane III Coupe 1,6 16V 110hp
            ShineRay XY350ST-2 StreetKiller

            Comment


            • #66
              а защо си мислите непременно че трябва да стои в сервизите с кое например един форд или опел са по здрави ЗНАЕТЕ ЛИ ЧЕ ЗА БЛИЗО ГОДИНА НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ПАРИ СЪМ ДАЛ ЗА КРАЧНА ПОМПА 8 ЛВ за сервиз и дума не може да става . говорете с факти а не да си правите вятър на устата НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА ИМАШ ГОЛФ ЗА ДА СИ ГОЛФАДЖИЯ ПО ДУША

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
                говорете с факти а не да си правите вятър на устата
                Ами не знам дали това беше отправено към мен, но ето говоря с факти : За година и 2 месеца, от както имам колата съм дал само за ремонти около 5300лв ( ето я темата с цените на ремонтите : http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=15262 ).
                Остави парите, ами аз от година и 2 месеца реално съм я карал не повече от 7-8 месеца ахаха
                (защото си отвися по сервизи)
                Не, че се оплаквам, но просто това са ФАКТИТЕ
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #68
                  а не мислиш ли че може да си попаднал на лошо стопанисвана кола както може и да попаднеш и на такъв Мерцедес .другото е че при такова юркане каквото го има само при Алфа и Ферари друга кола трудно ще издържи толкова .дори и като разход на гориво не са зле -преди малко говорех с един съсед по гараж питам го за неговия нисан алмера 90 кс колко харчи и ми казва 7 извънградско 8 с климатик ами тя и мойта толкова харчи нищо че е 155 кс .Не се залъгвайте че другите марки са по добри ще направите грешка

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                    Ами не знам дали това беше отправено към мен, но ето говоря с факти : За година и 2 месеца, от както имам колата съм дал само за ремонти около 5300лв ( ето я темата с цените на ремонтите : http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=15262 ).
                    Остави парите, ами аз от година и 2 месеца реално съм я карал не повече от 7-8 месеца ахаха
                    (защото си отвися по сервизи)
                    Не, че се оплаквам, но просто това са ФАКТИТЕ
                    внимателно ти прочетох поста с ремонтите и освен че си си купил кола с строшен мотор които си правил, си си сложил газово инжекционче, специални амортисиори, специални дискове, ксенонче, лети джанти, затъмняване на стъкла. Това Мен са почти 5000лв, които при здрав мотор и ако си по стиснат спокоино си можел да спестиш.
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #70
                      Аз ще се повторя - аз не се оплаквам, просто КОНСТАТИРАМ, че с моите ремонти, а и на доста хора от форума е нужно човек да си има и 2-ра кола, която да му е под ръка, когато Алфата е в бокса...При мен това явление е често...Зле стопанисвана преди мен - за това ясно, ама айде сега я гледам по-добре сигурно от принц Уилиям като е бил дете...и пак прави магарии...Кола с характер ходи я разбери...

                      И да подчертая - аз не споря, че голф, астра или някой мерцедес са по-добри от Алфа ромео...

                      п.с. ксенончетата, джантите, дисковете, окачването итн съм си ги взел с цел личен кеф...Аз колата съм я взел да я карам и да ми е готино едновременно, а не просто някаква бракма да взема да ме кара от точка А до точка Б... Така, че лично за мен са си правилно инвестирани пари...И Ауди,Бмв и голф да беше, пак щях да си сложа фолио, джанти, спортно окачване и дискове, ксенон и прочие. За мен това са задължителни неща за една кола да ти прави кеф и като я караш, а и като я гледаш от страни!
                      Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 15:18.
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #71
                        вие па тия коли ги изкарахте най трошливите бре!!!аз моята я имам от 2 години тва което съм сменил е почти всичко по предницата и кво дал съм около 1000 лева другото е малсло и бензин!а и да спомена душманско каране 30 000 +++ километра че тя трябва да ражда по ваще логики!който си е купил алфа да е мисли преди тва колко ще му бърка в джоба!
                        alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                        Comment


                        • #72
                          Колеги незнам кви са ви кахърите аз все още карам vw поло и имам същите разходи като вас,които са нормални за една кола,за да те слуша.Примерно от както съм,я взел съм сменил нормалните работи(ремаци,масло,накладки и в моя случай с дискове),но си личеше,че колата е била поддържана преди мен,а вече разходите за (газария) вобще не ги броя щото колата може и без тех.Те са би ксенони,джанти,нископрофилни гуми и т.н.а сега имам с нея и други малки разходи(гарнитура на капака на клапаните просълзи ,на десет хиляди накладките почнаха да свирят)но за това аз съм си виновен щтото и давам мн спрежняк.Такаче не си мислете,че колите ви са лоши,ако ги карате като мене се пригответе за малко повече разходи та кояко и да е кола на такова газене като алфата нема да издържи.Дайте ми и мерцедес 124 и на него ше му вида сметката

                          Comment


                          • #73
                            Да си кажа и аз мнението, въпреки, че карам Хонда Основния проблем на италианските коли са..италианците. И нашите търговци. Масово алфите, фиатите и т.н., които стигат в България са с отдавна изчерпан ресурс и за това имат такива проблеми..неможе една кола да е на 300-400 хиляди километра и да не се разпада. Та както и при всички други коли - ако е поддържана е ок, ако е била на мърляч е кенеф..

                            Comment


                            • #74
                              съгласен съм че итализнците са мърлячи,затова и колите имса на това дереже. съгласен съм и че алфата е капризна даже доста но пък ми е кеф да "отнеса" на пътя някои философ с каквато и да било друга кола дето мие говорел ала бала за "италианските боклуци,кенефи и т.н.". Като ги настигна на пътя се чудят каде да се крият пове4ето газари дето могат само да дават газ на 400 м. а иначе с гола вода. МИсля да си сложа лепена на задният прозорец " НАТИ СЕГА ТРОШЛЯК" да г видя философите тогава. ще ми се газар4ат в голфета гти и астри гси а като ги настигна се чудя дали да ги прескоча или да ги заобиколя
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment


                              • #75
                                Има някаква не-много голяма разлика в качеството с БМВ и малко по-голяма с Мерцедес .Обаче и дума не може да става да се сравнява с FORD,VW или OPEL с тях се сравнява FIAT забележете че едно мондео като ново е доста по евтино от 156 .А 156 е по близо като цена с бмв 3 така че цената показва всичко .Не се бъркайте с цената на старо там играе търсенето и глупостите които говорят автоджамбазите

                                Comment

                                Working...
                                X