Известие

Collapse
No announcement yet.

тенденциозно ли ни дезинформират?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ти си най - примерния шофьор не само във форума, но и в цяла югоизточна Европа - по една или друга причина напускаш пътя и поемаш надясно - какво предпочиташ да има там - дърво, мантинела или поле.......
    Много ясно, че поле. Когато катастрофирах заради един тир, ако отстрани на пътя имаше дървете 100% щях да съм пътник. Иначе само се потъркалях без сблъсаци в разни черници,череши, орехи и други такива. По малкото крайпътни дървета несъмнено биха се отразили на статистиката. Колкото по малко предспоставки има за една смърт толкова по голям е шанса тя да се избегне.

    Какъв е извода - не пийте преди да карате, или пък ако пиете - махнете дърветата по пътя до вас. Едва ли...
    Нали се сещаш, че никога и по никакъв начин никои неможе да се пребори с пияните шофери. Пияни винаги ще има по пътищата , малоумници мислещи се за безсмъртни също, въпроса е да се намалят вредите от тях.
    Range Rover Vogue 4.4
    Rexton 270 cdi
    Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
    Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.

    Comment


    • #32
      Абе аз съм съгласен, че липсата на дървета и наличието на качествени мантинели намлява последствията. Ама дори да изсечем всички дървета и да оправим всички мантинели (което не е малко обърнато в пари и труд и не се знае кога ще стане), малоумника пак ще намери къде да се удари - може да е населено място и да се удари в улична лампа, в бетонен стълб, в къща която е на един тротоар място от пътя (и няма как да махнем щото е частна собственост), може да влети в бензиностанция (пък аз там си пълня безнин и ми се вижда добре позиционирана) и да резне някоя бензиноколонка, може да се хвърли и в пропаст (и проспастта няма как да махнем). И накрая може да се удари в друга кола или камион, които също няма как да махнем.

      Излиза, че с огромния труд да оправим всички мантинели и да махнем всички дървета ще спасим максимум 10 процента от жертвите, а с това да махнем малоумниците от пътя (което е още по-тежка задача), ще спасим много повече. Вярно е, че и за най-дисциплинирания шофьор има риск да напусне пътя по различни причини и да се цепне в дървото, но ми се вижда, че отношението м/у тия които напускат пътя поради стечение на независещи от тях обстоятелства и тия дето го напускат поради тва, че са били пияни или че са пробвали дали пък случайно не са по-бързи от Шумахер, е някъде 1 към 100...
      Според мен трябва да се махнат първо малоумниците, а пък увеличаването на run-off зоните и подобряването на съораженията нека да си върви паралелно. Само че модернизирането и обезопсяването на цялата пътна мрежа отнема години, дори и в държави, които имат парите да си го позволят, а познайте тука с нашите мангизи и нашите кражби кога ще стане. А има и места на които и да искаш не можеш да направиш много - просто там няма дърво което да отрежеш, има скала, пропаст, къща - това е положението.

      Пак ви казвам, съгласен съм, че липсата на дървета и наличието на качествени мантинели улични стълбове, които предпазват хората при удар в кола ще помогне на много хора и подкрепям махането на дърветата и ремонта на мантинелите. Но има още 10 пъти по толкова жертви на които няма да помогне. Колегата ферарист е написал, че до момента 144 души за загинали в катастрофа в дърво, ама я погледнете, колко е общия брой на загиналите от началото на годината - останалите как ще ги спасяваме като сме тръгнали да бистрим пак безкрайната тема за безопасността по пътищата...

      ---------- Post added at 14:24 ---------- Previous post was at 14:11 ----------

      Първоначално публикувано от tanatos Покажи съобщение
      Нали се сещаш, че никога и по никакъв начин никои неможе да се пребори с пияните шофери. Пияни винаги ще има по пътищата , малоумници мислещи се за безсмъртни също, въпроса е да се намалят вредите от тях.
      Винаги ще ги има, то това е ясно, и никога няма да липсват напълно. Ама в някои държави са намерили начини да сведат бройката им до минимум, а пък у нас сме намерили начин да я надуем до максимум
      Last edited by Sm0k; d.m.y г., 14:21.
      Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
      Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

      Comment


      • #33
        Човек като ви чете ще каже, че по цял свят няма дървета около първокласните пътища
        Има и то много, но жертвите са по-малко отколкото в България - явно проблема НЕ Е в дърветата!
        Пак ще повторя - с колко намаляха годишно жертвите, от както се активизираха всички видове кампании против "Войната по пътищата", "Не карай пил", "Ала-бала" - с николко!
        Защо???
        Ми ЯВНО и ОЧЕВАДНО защото проблема НЕ Е там
        sigpic

        Comment


        • #34
          Човек като ви чете ще каже, че по цял свят няма дървета около първокласните пътища
          Има и то много, но жертвите са по-малко отколкото в България - явно проблема НЕ Е в дърветата!
          Пак ще повторя - с колко намаляха годишно жертвите, от както се активизираха всички видове кампании против "Войната по пътищата", "Не карай пил", "Ала-бала" - с николко!
          Защо???
          Ми ЯВНО и ОЧЕВАДНО защото проблема НЕ Е там
          Е там е работата, че не е там проблема. И тука идва въпроса. Де го ? По едно време се вадеха статистики,че сме на едно от челните места в Европа по брой жертви спрямо брой на населението. Вярно или невярно ба ли му ма*ата ама тука много се преувеличават нещата.

          А че заради дърветата гинат адски много хора е от ясно по ясно.

          Винаги ще ги има, то това е ясно, и никога няма да липсват напълно. Ама в някои държави са намерили начини да сведат бройката им до минимум, а пък у нас сме намерили начин да я надуем до максимум
          Ами сега, да се сетим за случая с фигуристчето, пълен прецедент. Нали се сещате, че при всеки следващ подобен случай като отправна точка ще се използва този. Хващат те пил, нищо, пиеш, качваш се да караш, убиваш..очаква се затвор ама неее глоба и условно. Боли ме х*я ,че е печелил медали за България. какво значи това, че всеки публично популярен или известен спортист може да убие и да му се размине ли?
          Адски РЕПРЕСИВНИ мерки за пияните шофери, да се отнемат книжки, коли, няколко месеца да прекарат в затвор. Когато това стане може би ще намалеят случайте, но както стоят сега нещта промяна нема да има...
          Range Rover Vogue 4.4
          Rexton 270 cdi
          Honda CBR Repsol 1000 , Polaris Predator 500
          Колкото и да се опитваш, никога няма да си по-велик от пръдня на крава.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
            Човек като ви чете ще каже, че по цял свят няма дървета около първокласните пътища
            Има и то много, но жертвите са по-малко отколкото в България - явно проблема НЕ Е в дърветата!
            Пак ще повторя - с колко намаляха годишно жертвите, от както се активизираха всички видове кампании против "Войната по пътищата", "Не карай пил", "Ала-бала" - с николко!
            Защо???
            Ми ЯВНО и ОЧЕВАДНО защото проблема НЕ Е там
            Има, но в белите държави, между дървото и пътя има мантинела.....яка......а по немските маистрали например всичко що е над 10 санти в диаметър се сече, и то поне 10 метра навътре от пътя......
            По малко са жертвите в други държави, и липсата на дървета е един от факторите за това......
            В БГ проблем голям няма - с изключение на този че много коли са наблъскани на малко, кофти, и тесни пътища - контакта мефду тях е неизбежен - но от 1990 година насам колите са скочили с милион нагоре, а жертвите са си все около 1000 на година......аз проблем не виждам, даже по добре ставаме......
            Може би ни дезинформират.......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Има, но в белите държави, между дървото и пътя има мантинела.....яка......а по немските маистрали например всичко що е над 10 санти в диаметър се сече, и то поне 10 метра навътре от пътя......
              По малко са жертвите в други държави, и липсата на дървета е един от факторите за това......
              :
              Чел съм, че в бившата ГДР, където има дървета край магистрали и пътища, за разлика от бившата ГФР е имало искане за подобна акция и е отхъврелена по ред причини.И дърветата си стоят.
              Всеки който не се съобразява с пътя е евентуален убиец и трябва да бъда санкциониран.И да изсечем дърветата у нас поради малоумие, липса на ред и диспицлина пак ще умират хора.Не заради дърветата по пътя, а заради дърветата които карат коли.
              Жертвите може и да намалеята, но ще се увелчат примерно болните от рак, астма и т.н, поради това,че дърветата и храстите по пътя са един естествен филтър на замърсяването.
              След 1990 жертвите нарастват заради пиенето, купените книжки и това че Ганьо се мисли за Господ.
              Last edited by fred; d.m.y г., 16:54.
              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
              Нагоре по стълбата, която води надолу
              sigpic

              Comment


              • #37
                Да, вярно е че има и други подсилващи риска от подобни ПТП обстоятелства.
                Но ...на крива ракета, космоса и виновен......
                Дай да изрежем космоса и да го премоделираме.....ами проблема си е в ракетата

                Аlfa e passione - 155 2.0 SUPER 143bhp '94 / ex 33 1.3 iEL 90bhp '93 & 1.5 iE 105bhp '91
                Втора национална среща на 155

                Comment


                • #38
                  Абе факт е, че дърветата са опасни, факт е че мантинелите са лоши на много места и настилките са опасно лоши на повечето места. В цивилизованите държави мантинелите са много по-дорби, модерни и интелигентно разположени. За дърветата винаги ще е спорно дали ползите от махането или оставянето им ще са по-големи, но за мантинелите и настилките е абсолютен факт, че са зле и създават опасност дори и за дисциплинирани шофьори - не можем да го отречем сега, колкото и да говорим против пияните и безсмъртните. Но все пак тия фактори не са основния причинител на инцидентите
                  Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                  Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                  Comment


                  • #39
                    Не ви говоря за дърветата!
                    Писна ми да чета простотии от рода на "път за гонки"
                    Няма такова нещо "път за гонки" това че на разни кретенчета им е удобно да настъпват точно там нищо не значи.
                    Писна ми и то постоянните оплаквания дърветата ми пречат, парапета ми пречи, у** ми пречи.
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                    ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                    Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
                      у**
                      Абе, уй не ли с две букви?
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                        Абе, уй не ли с две букви?
                        Макар и неправилно с пълен член съм го членувал *ят. Виж кво ти е мръсно подсъзнанието. Можеше "ума" да е
                        Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                        ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                        Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
                          Не ви говоря за дърветата!
                          Писна ми да чета простотии от рода на "път за гонки"
                          Няма такова нещо "път за гонки" това че на разни кретенчета им е удобно да настъпват точно там нищо не значи.
                          Е сега тия изказвания "идеален път за гонки", "тука има ограничение, ама е много право и широко и никой не го спазва - то това е неписано правило", "на това кръстовище има 60 ама аз съм с предимство и минавам със 100"... са приказки дето не трабва изобщо да ги обсъждаме. И на мен са ми писнали да ми ги разправят разни дето са си въобразили, че имат основание да преценяват пътната обстановка по-добре от тия които слагат знаците и измислят закона, ама пък съм се убедил, че тия хора е трудно да ги промениш с аргументи и в разговор, щото те за да си го мислят това, значи нещо не им достига на горния етаж (да не го кажа по-грубо), а щом не им достига там, няма да ти разберат и аргументите Те могат да се променят само с един световно известен механизъм (и крайно непопулярен у нас) - "контрол" се нарича.

                          П.С. не искам да обиждам никой персонално, но наистина не мисля, че понятия от типа на "идеален път за гонки" са подходящи в разговор между хора, които имат претенции за сериозно и адекватно отношение към карането на кола...
                          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
                            Всеки който не се съобразява с пътя е евентуален убиец и трябва да бъда санкциониран.И да изсечем дърветата у нас поради малоумие, липса на ред и диспицлина пак ще умират хора.
                            Как да бъде санкциониран - значи не е голям проблем ако не намалят условията да бъде убит от собственото си малоумие......
                            И да ги изсечем както казваш пак щели да умират орица, пак нямало да има ред и дисциплина - ми дреме ми каква ще е дисциплината, важното е че жертвите ще намалеят, все пак това е идеята......а не намаляването на така наречените малоумници.....пък и не забравяйте че дори и най големия светец на пътя тука е бил наричан от друг "малоумник" на пътя в поне 3-4-5-6-7 ситуации......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #44
                              Здравейте пак от мен! Реших и аз да се включа в темата... Аз лично се убедих колко нужно са парапетите и мантинелите и не мога да намеря логично обяснение защо някои държат на това те да бъдат премахнати. Ето прилагам и направена снимка:

                              Разпознаваем е участъка, това е моста на 4-ти км на Цариградско шосе в София. В случая бях свидетел, защото цялата случка се случи точно пред мен. Това е Volkswagen Golf, който е блъснат от друг такъв отзад, в следствие на това, че автомобилът на снимката карайки в лявата лента с нормална скорост е застигнат и ударен отзад от друга кола със скорост ,по моя преценка, от около 200 км/ч. Предната кола (т.е тази на снимката) се преобръща и само благодарение на парапета, не успява да падне от моста долу. Човекът вътре щеще да стане на кайма, а кой знае дали нямаше да падне върху друга кола долу в кръговото кръстовище. Като по чудо човекът излезе жив и здрав. А виновния въпреки челния удар в неговата кола успя да избяга, но не за дълго... Оказа се, че не е бързал за болница, а е правил тест на колата. Много поучителна за мен катастрофа, показва колко важни са мантинелите и парапетите... Дърветата също, най-малко пречат на нагряването на асфалта, а оттам пречат на образуването на гънки и неравности на самия асфалт. Имат и други предимства... Е, не смятам, че дадено дърво е виновно за каквото и да било, не то е блъснало колата, а колата него. Както някой каза по-нагоре: "На крива ракета, космосът и крив"... Преди няколко месеца, по новините на bTV имаше извеснта полемика, около една катастрофа на магистрала Хемус. Автомобил движещ се с висока скорост излиза извън пътя и се удря в билборд. Роднините на жертвата всячески се опитваха да изкарат виновни държавата, пътните власти, дори фирмата, която рекламира на билборда, а всъщност не билбордът е натискал газта...

                              Поздрави!

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от citroen Покажи съобщение
                                Здравейте пак от мен! Реших и аз да се включа в темата... Аз лично се убедих колко нужно са парапетите и мантинелите и не мога да намеря логично обяснение защо някои държат на това те да бъдат премахнати.
                                Здравей отново пак от нас - ние също сме убедени в ефективноста на парапетите и най - вече на мантинелите, и изобщо не искаме да се махнат, и не искаме логично обяснение за това.......виж за дръвчетата се вихри дебата......
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X