Известие

Collapse
No announcement yet.

Бензин vs. Дизел

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
    Е щом искаш...Нали и ти си дизелак

    www.vbox7.com/play:a3151a43

    И аз много обичам да ги шамаря такива надъхани ТС

    п.п. Уважавам само QV от Т.С.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      А защо няма атмосферен дизел според вас? Защото е по-куц и от магарето в двора дет се вика. Не сравнявайте така нещата. Един 2.4 турбо бензин ще разгони фамилийката на тоя дизел. И е много спорно дали дизела върви повече. Според мен стоков дизел само си създава усещането, че върви много. Аз с 1.8 бия 2.4 JTD сток. И 2.0 ТС също го бия. Така, че много зависи кой срещу колко куц кон е бягал.

      Jivko7777, както си без чип мога да те замеря да видиш как падаш от 1.8!
      Подкрепям колегата, че създава усещане, че върви много , возил съм се и в 3200 кубиков дизел 210 кончета и просто имах чуството , че напълни от 90 до 250 за 5 сек ама едвали беше толкова найстина тез дизеларки създават голяма илюзия , че летят направо, то това е баш колата да возиш каки и да си мислят , че твойта кола е най-бързата
      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
        brerra 3,2 260ks -6,6 s ,,, 147 GTA 250ks -6,3 s ето още един пример Защо спряха GTA-тата ? Дизелите стават по бързи а бензините по-бавни ,а през 98-а и дума не можеше да става 2,4 жтд да бие 2,0 тс -КАКВО СТАВА ???
        Драги, спора бензин - дизел има един особенно важен довод, срещу който трудно се рита, и той е - 95% от състезателните коли на тоя грешен свят са бензинови......
        Край на дебата......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Драги, спора бензин - дизел има един особенно важен довод, срещу който трудно се рита, и той е - 95% от състезателните коли на тоя грешен свят са бензинови......
          Край на дебата......
          Ферариста е абсолютно прав, това че има бързи дизели, никой не го успорва. Нека не правим и тази тема 100стр. Има си раздел...
          145 QV ex.
          146 Boxer TOTAL ex.
          147 T.S. Sele top

          Lancia Dedra 2000 16

          Comment


          • #20
            Стига с тея простотии,когато един дизел с турбо 2.0 примерно бие една бензинка 2.0 турбо-ще призная,иначе дотогава дизела си остава един трактор-прекрасна кола за ежедневието
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
              Стига с тея простотии,когато един дизел с турбо 2.0 примерно бие една бензинка 2.0 турбо-ще призная,иначе дотогава дизела си остава един трактор-прекрасна кола за ежедневието
              Скоро и това може да се случи

              Да вкарам малко интрига и аз в този спор
              sigpic

              Comment


              • #22
                Хм...
                Мисля, че просто поради ред причини в последните години се наляха купища пари в развойната дейност на дизеловите двигатели. Сега обаче наблюдавам една тенденция, която се надявам да се запази - наливането на пари в бензиновите турбо двигатели. Технологиите напреднаха във всяко отношение. Така че недейте се превъзнася толкова по дизелите. Те винаги ще останат едни двигатели, които на 4500 оборота спират.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  А защо няма атмосферен дизел според вас? Защото е по-куц и от магарето в двора дет се вика. Не сравнявайте така нещата. Един 2.4 турбо бензин ще разгони фамилийката на тоя дизел. И е много спорно дали дизела върви повече. Според мен стоков дизел само си създава усещането, че върви много. Аз с 1.8 бия 2.4 JTD сток. И 2.0 ТС също го бия. Така, че много зависи кой срещу колко куц кон е бягал.

                  Jivko7777, както си без чип мога да те замеря да видиш как падаш от 1.8!
                  E че ти от къде знаеш че мойта е вече без чип, аз си мълча и си имам 40 кончета вече скрити

                  Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Стига с тея простотии,когато един дизел с турбо 2.0 примерно бие една бензинка 2.0 турбо-ще призная,иначе дотогава дизела си остава един трактор-прекрасна кола за ежедневието
                  Хах ми не е 2,0 ми даже е 1.9 JTD на Аспарух да ви покаже за какво иди реч

                  Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
                  Скоро и това може да се случи

                  Да вкарам малко интрига и аз в този спор
                  Е тя интрегата винаги я е имала
                  Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 11:32.
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                    E че ти от къде знаеш че мойта е вече без чип, аз си мълча и си имам 40 кончета вече скрити
                    Внимавай че случайно ако нямаш чип и те барне некое 1,8 и те надере после д..е да ти е яко. Такива форумни подигравки ще отнесеш че
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #25
                      По темата бензин срещу дизел .. аз съм със 166 2.4 JTD 136 сток - 166 2.0 ТС със спортен филтър не знам си кво не знам си що го направих смешен момчето
                      Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
                      Alfa Romeo 166 2.4 JTDm '05

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от EMo0o Покажи съобщение
                        По темата бензин срещу дизел .. аз съм със 166 2.4 JTD 136 сток - 166 2.0 ТС със спортен филтър не знам си кво не знам си що го направих смешен момчето
                        Що не те е барнал 1.8SW
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • #27
                          Аз съм съгласен да се пусна с всички ви тука JTD-та 136 к.с. Ако дойда на Калояново и вие сте там ще замерим Ако падна, падна... емоции да има. То не зависи само от мотора Може па вие да сте големи карачи, майстори на съединителното Незнам... знам само, че имам победа над 156 2.4 JTD и 156 2.0 ТС.
                          Last edited by oem; d.m.y г., 11:52.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Аз съм съгласен да се пусна с всички ви тука JTD-та 136 к.с. Ако дойда на Калояново и вие сте там ще замерим
                            По въпроса с замерването на Калояново няма да има драг
                            Fiat Punto 1.4GT 1996
                            Hyundai Tucson 2.0 2007
                            Renault Clio 1.5 2019

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                              Внимавай че случайно ако нямаш чип и те барне некое 1,8 и те надере после д..е да ти е яко. Такива форумни подигравки ще отнесеш че
                              Просто няма къде да ме набара Щото на летящ старт JTD-тата не прощаваме
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                                Стига с тея простотии,когато един дизел с турбо 2.0 примерно бие една бензинка 2.0 турбо-ще призная,иначе дотогава дизела си остава един трактор-прекрасна кола за ежедневието
                                Подкрепям Мъри. От 1.9 JTD пък и TDI с възможно най-голямата турбина с променлива геометрия може да си изтискат 280 коня, айде да допуснем 300 коня.
                                Ако се разровите из нета има Делти и Ево-та 2.0 турбо с по над 800 коня. "Къде отиваш ти, може би"

                                Comment

                                Working...
                                X