Известие

Collapse
No announcement yet.

Хибриди, електромобили, алтернативни горива - дискусия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Space lift/elevator
    Но се отклоняваме от темата.
    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
      Начин има отдавна само дето е неописуемо, умопомрачително и безумно скъпо.
      не бъди толкова буквален ?
      sigpic
      днес съм в почивка ---

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
        Space lift/elevator
        Но се отклоняваме от темата.
        Артър Кларк и компания

        @Стояне просто всички алтернативи дето ги изреждаме в момента или са скъпи или по-неикономични или по-неекологични или и трите заедно.
        Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
        ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
        Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от ~NiKoL~ Покажи съобщение
          [B]

          Продължението тук:
          http://news.data.bg/2/bulgaria/68611...BB%D0%B8%D0%BE
          Много яка статия за олио в резервоара, а на снимката някакъв си налива масло в двигателя. Някой голям спец я е писал.
          пп Иначе и аз познавам един дето си кара колата с олио, често ми се обажда да го дърпам оттук-оттам щото не може да запали. Та доста евтино му излиза така да се каже "на въже" - алтернативен метод за придвижване - "на гърба на приятел" - разход 0/100
          Last edited by code; d.m.y г., 08:44.
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
            Много яка статия за олио в резервоара, а на снимката някакъв си налива масло в двигателя. Някой голям спец я е писал.
            пп Иначе и аз познавам един дето си кара колата с олио, често ми се обажда да го дърпам оттук-оттам щото не може да запали. Та доста евтино му излиза така да се каже "на въже" - алтернативен метод за придвижване - "на гърба на приятел" - разход 0/100
            Ако твоя познат си прецежда олиото през скъсън чорап много ясно,че колата му няма да иска да пали.
            Относно статията нямам представа кой спец я е писал,аз едва вчера разбрах,че и в Бг има коли,които си задвижват от изгорели мазнини.Иначе за метода да си задвижваш колата посредством изгорели мазнини знам от предаване по Дискавари.
            Alfa Romeo 145 1.9JTD

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от ~NiKoL~ Покажи съобщение
              Ако твоя познат си прецежда олиото през скъсан чорап много ясно,че колата му няма да иска да пали.
              Хах, ами едва ли просто слага повечко олио в сместа и колата като "преспи" и край с паленето.
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #82
                http://ams.bg/index.php?act=content&rec=6322

                http://ams.bg/?act=content&rec=6326

                future now
                Last edited by SFINKS; d.m.y г., 15:10.

                Comment


                • #83
                  Складирането на отработеното ядрено гориво е най-малкия проблем.Като количество не е кой знае колко,а и защо се занимаваме с разпада му.С напредването на технологиите то сигурно ще намери приложение.Не четох всичко,но никой не каза нищо за контролирания термоядрен синтез.С него се занимават сериозно от поне 20 години и има определени успехи.Стремежа е не да се използва,както се използва ядрения синтез,тоест пак да си имаме един парен котел,а директно да се получава електричество.Тогава ще се къпеме в енергия и производството на водорода ще е най-малкия проблем.Проблема ще е къде ще иде това количество топлина,което ще се отделя от ауспусите ни.Не можеме да се надупим и да пърдиме в космоса.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #84
                    Ел двигатели в града за изънградско само петрол за жалост

                    Една проста сметка:
                    за града ти трябва 50км в час средно а за такава скорост са достатъчни 5-6квата или около 1лв/100км
                    за 100км - трябват 8 пъти повече - 40-50кв - или 8лв - толкова горят и нафтовите печки.
                    за 150км - 25 пъти повече - 100-120кв или 20лв. при такава скорост вече и с бензина е по евтино.
                    Да не говорим за автономността. ако при градско е 500км, по извънградско ще падне на 200 а по магистрала само 150км. Абсолютно неприложимо е. Кофти че най-мобилната страна хАмерика са с големи разстояния и там често "градското" е 500км а за такова ел. колите са безполезни поне не и с настоящите технологии.
                    ALFA 156 1.9JTD '98
                    ALFA 159 2,4JTDM Q4 2007

                    Comment


                    • #85
                      мда бе , те в америка магазините и работните им места са по на 500 км от къщите им
                      Там за такива растояние си пътуват със самолет хората .

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от SFINKS Покажи съобщение
                        мда бе , те в америка магазините и работните им места са по на 500 км от къщите им
                        Там за такива растояние си пътуват със самолет хората .
                        ами така де, всеки ден, градския самолет, само по трудно става работата със спирките и качването междинно, ама ползват сложна система от куки и въжета и става работата
                        sigpic
                        днес съм в почивка ---

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                          ами така де, всеки ден, градския самолет, само по трудно става работата със спирките и качването междинно, ама ползват сложна система от куки и въжета и става работата
                          забавен както винаги , нито в Америка нито в света има градове по 500 км дълги ако ще и 2 пъти в двете посоки от край до край да ги минеш . Най големият град е Мексико дето е скромните 120 км от край до край , така че и там ел кола ще ти свърши работа .

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от SFINKS Покажи съобщение
                            забавен както винаги ,
                            sigpic
                            днес съм в почивка ---

                            Comment


                            • #89
                              http://auto.dir.bg/2009/09/08/news5033167.html

                              само да пуснат нещо такова на пазара на нормална цена директно си го взимам

                              колкото и време да мине до масово производство мисля че до 10-15 години ще ги има по магазините

                              Comment


                              • #90
                                Моментално ми иде да запитам колко ток отива за тия 6 часа?
                                Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                                ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                                Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                                Comment

                                Working...
                                X