Първоначално публикувано от Kuku
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Kак не се прави бизнес!!! - Плесио!
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщениеБиси, ако имаш гаранция 24 месеца, а телефона стои при тях 1-2-3 месеца, то докато телефона е на ремонт, този период се приспада от гаранцията
Пример: Носиш телефона за ремонт на десетия месец, той стои там един месец и когато си го получиш обратно, не ти се смятат единадесет изминали месеца, а продължава да важи гаранцията от десетия.
Докато е на ремонт, гаранцията е на "пауза"
Другото са ти го казали колегите....Lexus IS200
Comment
-
Закон за защита на потребителите
Глава пета - БЕЗОПАСНОСТ И КАЧЕСТВО НА СТОКИТЕ И УСЛУГИТЕ
Раздел II - Гаранция на потребителската стока
Чл. 115. (1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.
(2) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.sigpic
Comment
-
@pent: Ако ти е много наложително и си готов да плащаш по-добре го занеси на сервиз на който да платиш и да ти свършат работа. Провери в магазина на O-Connect (http://o-connect.com/index.php?type=contact) Мисля, че извършваха и извънгаранционен сервиз. Намира се на бул. Патриарх Евтимий 25. Иначе имам една връзка в Plesio и ако искаш мога да се опитам да помогна. Проблема е, че може малко мудно да стане понеже въпросния човек не е лично мой познат, та ще трябва да се обадя на приятел, който го познава, той да се свърже с него и в последствие да ни свърже нас с него. Ако си навит на тази процедура ми кажи. А btw за кое HTC става въпрос, понеже и аз ползвам телефони от тази марка?The greatest of all scientific hobbies!
Comment
-
В такива случаи се разкатава фамилията на подобни продавачи с писания до всевъзможни инстанции-защита на потребителя, министерства и так дале, резултатът винага е добър, ако магазина не е квартален, наистина просто трябва да си отстояваме правата.Това еAlfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Всички клиенти сте прави. Понеже аз стоя от другата страна..там при "плешивеца..." знам как изглежда всичко и от вашите очи и от моите. Ако има такъв случай като на pent аз също няма да заменя телефона с нов, а и не мога да оценя неговия за някаква сума, защото това не е взимане даване. Понякога чисто технически причини при обработката на продажбите не позволяват смяна. Другия фактор са моите началници. Аз работя в много голяма фирма за телефони, не е квартална. Моите началници са ми втълпили, да не сменям телефон. И аз мога да се потя и червя пред вас, но не мога да ви го сменя. Може да ме накарате да се обадя по телефона нагоре по йерархията, но отговора ще бъде - оправи се...няма смяна на телефона. Аз не съм против вас, клиентите, не харесвам и системата на управление, каквато е в повечето магазини, но не очаквайте от някой в магазина да ви смени телефона. Ако се случи, то е било много слънчев ден. Управител на магазин не значи шеф на фирмата. Права за сменяне нямам. Ако реша мога, но после ще има последствия за мен. И вие си браните правата и аз пък моята работа. За съжаление така съм принуден. Аз лично много пъти съм се карал с моите шефове заради това, но нищо не мога да променя. Единствения вариант е да се оплачете в Защита на потребителя. Както много пъти се е случвало при мен. Хем така няма как да бъде отказана смяната...Но не плюйте момчетата и момичетата в магазините...те ви казвам - не са виновни. Иначе случаи колкото искаш всеки ден. Връщат телефони неремонтирани...е аз какво да направя, да не съм сервиз. Единственото което мога да направя е да се обадя на сервиза и да го пратя пак. Какво друго. Още 1 месец да...Съветвам ви да се обръщате директно към Комисията или директно към сервизите. Не бъдете като клиенти които искат да узнаят защо им е 16 лева сметката като таксата им е 5 лева....а не са говорили. И вие си имате право, но и ние. И да, запомнете че телефон ходил поне 2-3 пъти в сервиз, със сигурност подлежи на подмяна, освен това и нов телефон до 45 дни, независимо от повредата, може и да е причинена от вас, също подлежи на подмяна. Това се крие от клиентите умишлено. И бъдете по усмихнати като влизате в магазините.....
Comment
-
Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщение...
---------- Post added at 00:39 ---------- Previous post was at 00:34 ----------
Първоначално публикувано от trouble Покажи съобщение....
Как да си купя още нещо от тях? На какъв сервиз да разчитам?
Ок, айде малко математика, тегли чертата и виж, от един клиент биха направили 1200+900лв = 2100лв от 2 телефона!!! Но ще си останат само с 1200лв, защото са малоумни и още не са останали без работа да гладуват!!!Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98
Comment
-
Първоначално публикувано от trouble Покажи съобщениеМоите началници са ми втълпили, да не сменям телефон. И аз мога да се потя и червя пред вас, но не мога да ви го сменя. ... Това се крие от клиентите умишлено. И бъдете по усмихнати като влизате в магазините.....
Първоначално публикувано от pent Покажи съобщениеОк, айде малко математика, тегли чертата и виж, от един клиент биха направили 1200+900лв = 2100лв от 2 телефона!!! Но ще си останат само с 1200лв, защото са малоумни и още не са останали без работа да гладуват!!!И кръга си се върти, върти... Лошото е това, че почти няма играчи на пазара, които да са коректни в по отношение на рекламациите и сервизите и няма при кого да се спасят клиентите, като същевремнно докарат тЕрикатите до гладуване
Наистина единствения начин е да си търсим правата и ако боклуците се дърпят - в комисията по защита на потребителя и толкоз. Ако всички недоволни клиенти подаваха сигнали и им слагаха глоби на тарикатчетата, досега да са влязли в пътя...Last edited by Sm0k; d.m.y г., 01:34.Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
така се прави бизнес в БГ
И така се прави щото БГ клиента е магаре в 99% от случаите. Нито си знае правата, нито си чете договорите, нито си прави сметката. А е на принципа дават ли ти вземай, този който дава е балъка (пример кредитите от банки, джет, мет и т.н. с безумни лихви). Ако стане нещо ще го мислим, ще се оплачем на държавата(арменския поп) и най-често ще теглим по една майна много пъти.
И много хора горят, разбиват си живота завинаги само с една своя глупост - то не са жилищна мафия, телефонни измамници и т.н. И от това много се печели, изключително много - от невежеството на хората.
Като знам комп. специалисти познати как са лъгали приятелите си по маса (стар комп на 3 год. за 1800лв са продавали). И така правят всички или поне тези които остават на пазара и трупат пачки - само на гърба на невежеството на хората. Тука нормален бизнес е изключително трудно да оцелееш - не да се развиваш и печелиш!
Един показателен пример:
на предишната работа вносяхме итал бонбони - скъпи. По едно време се появиха същите на много места по магазините на 1/2 цена(под цена на производител) - оказа се че са внесени нелегално от Турция и са взети без пари като брак от катастрофирал камион (тир). Ама като границите ни са разграден двор, като няма никакъв контрол, като се продават 1/2 от стоките без документи и т.н.Last edited by Bottata; d.m.y г., 08:31.ALFA 156 1.9JTD '98
ALFA 159 2,4JTDM Q4 2007
Comment
-
Изводът е, че човека зад шанда има инструкции "отгоре", а ние трябва да си осттояваме правата, да не се караме с лицето, което е пред нас, а със институцията, която го е наела.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Колеги, вижте пак кааво е написал trouble - много верни работи, просто 'системата е такава'.
Ще ви дам и един пример: в нашия сервиз имаме оборотни телефони, съответно стари и в повечето случаи от най-ниския клас, но РАБОТЕЩИ; познайте в колко процента от случаите клиентите отказват да ги вземат, 'щото са мноо стари/прости/нямат функции и т.н. Разбирам, че като даваш телефон за ремонт очакваш да получиш оборотен, но ако се касае за примерно 1 ден това практически няма смисъл (отделен въпрос е, че някои искат оборотния телефон да е по-хубав от техния...) Това са съвсем реални и ежедневни неща, не си измислям нищо - trouble, вероятно и други колеги могат да потвърдят. Далеч съм от мисълта, че pent е такъв клиент, но просто се опитвам да обясня и другата гледна точка.
@pent: гарантирам ти, че ако 'плешивкото' имаше някаква изгода и/или мислеше за фирмата, в която работи щяхте да направите веднага доплащането за новия телефон!166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
x145 1.6 boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от nhg Покажи съобщениеЩе ви дам и един пример: в нашия сервиз имаме оборотни телефони, съответно стари и в повечето случаи от най-ниския клас, но РАБОТЕЩИ; познайте в колко процента от случаите клиентите отказват да ги вземат, 'щото са мноо стари/прости/нямат функции и т.н. Разбирам, че като даваш телефон за ремонт очакваш да получиш оборотен, но ако се касае за примерно 1 ден това практически няма смисъл (отделен въпрос е, че някои искат оборотния телефон да е по-хубав от техния...)
Залепете на оборотните телефони някви лепенки от типа на тия по колите "другата ми кола е ферари". Примерно "другия ми телефон е много скъп - тоя ми го дадоха от сервиза" и ще се избият тяхAlfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Ние имаме оборотни телефони, даже 3 броя. Горе долу спасяваме положението. А когато е разрешена смяна на телефон и то не със същия, а с друга марка и модел, телефона на клиента се оценява по текуща ценова листа, а не по неговото състояние, няма значение че не става вече за нищо. Все пак правим доста за клиентите, важното е те да не злоупотребяват понякога с отношението си към продавачите, защото и ние носим душа. Аз лично отдавна отпуските не мога да си почивам, все за нещо се стряскам, психически вече съм зел-дал....
Comment
-
Сега идвам от магазина, незнам предният ден колко съм се развикал, но ми се обадиха че телефона ми ще бъде сменен и да ходя да си взимам нов.
Избрах си телефонът който исках като доплатих за него.
Можело значи! Но защо трябваше да се стига до тук, сякаш съм първият за който тези неща се правят. Трябва да има стандартна процедура и когато клиента отиде в магазина да го посрещнат с готово решение, а не с вдигане на рамене.Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98
Comment
-
Във въпросния магазин ,където ми смениха телефона не съм се карал с никого , даже бях прекалено учтив ,което е невероятно , но телефона ми го смениха за 30-40мин. докато попълнат некви документи.Даже не си харесах телефон от наличните им и ми разрешиха да си избера друга стока за парите.Alfa Romeo 145 1.6 boxersigpic
Comment
Comment