Известие

Collapse
No announcement yet.

Kак не се прави бизнес!!! - Плесио!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от trouble Покажи съобщение
    Ние имаме оборотни телефони, даже 3 броя. Горе долу спасяваме положението. А когато е разрешена смяна на телефон и то не със същия, а с друга марка и модел, телефона на клиента се оценява по текуща ценова листа, а не по неговото състояние, няма значение че не става вече за нищо. Все пак правим доста за клиентите, важното е те да не злоупотребяват понякога с отношението си към продавачите, защото и ние носим душа. Аз лично отдавна отпуските не мога да си почивам, все за нещо се стряскам, психически вече съм зел-дал....
    Хм, колега, много навътре вземаш нещата...
    Аз лично продавам мобилни телефони от средата на 2000 г., отдаавна претръпнах - не се коси, нищо няма да промениш - нито отношението на клиентите към персонала (няма как да превъзпиташ 'пазара'), нито пък 'системата' - всики проблеми се знаят, просто това е готовото решение.
    @пент: радвам се, че все пак проблема е разрешен по удобен за всички начин и няма недоволни.
    166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
    x145 1.6 boxer

    Comment


    • #32
      'Удобен за всички начин' щеше да е да му го сменят още първия път без да се дърпат като ощипани моми.
      Правата на купувача са си ПРАВА. Няма какво да се мъчите да променяте отношението към персонала. Променя се начинът на работа на фирмата спрямо законите.
      Не може в 'бели' държави да отидеш по някое време да върнеш стока и да ти дадат парите 'ноу куесчънс аскд' като причината ти може да е, че просто не ти харесва вече, а тука да не ти сменят дори полуразпаднал се продукт с явен фабричен дефект, какъвто е бил на Бисер телефонът примерно.
      Отделно, служителят, който посреща недоволния клиент, няма какво да се засяга толкова, защото това му е част от работата - работи с хора.
      Отношението към клиента тип 'Балкантурис' вече е в миналото. Приспособявайте се
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #33
        Съгласен съм, затова казах, че не може да се 'превъзпитават' клиентите - затова работата на консултант-продавачите е трудна и изморителна.
        Все пак не може да очакваш, че нещата ще станат веднага - нито качеството, нито цената на предлаганите продукти/стоки/услуги и пр. не е на нивото, на което обикновено са в 'белите' държави, където ти подменят стоката 'ноу куешчънс аскд'.
        И бай дъ уей: аз не съм имал нито един случай като този на колегата, може въпросния плешивко да не си е точно на мястото на тази работа...
        166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
        x145 1.6 boxer

        Comment


        • #34
          Аз друго не разбирам, гаранцията кой я отнася... производителя, вносителя/дистрибутора или крайния продавач, че е такъв зора да се размотава клиента всякак, само и само да не се замени устройството?
          Welcome to the real world

          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

          Comment


          • #35
            Значи по принцип гаранцията е от производителя; ако той няма собствен обект може да оторизира някой сервиз; ако обаче телефона е внесен от примерно ЕТ Иван Драганов Петканов, съответно гаранцията трябва да се поеме или от него (вече той си решава проблема със сервиза - собствен или външен), или от фирмата, която продава телефона на крайния клиент чрез собствен сервиз; В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ крайния клиент не бива да бъде ощетен откъм гаранция (това не е битак все пак).
            Обикновено проблемите възникват в комуникацията между т.нар. оторизирани сервизи (тези, които извършват гаранционните ремонти) и търговците, които все пак не са технически лица и НЕ МОГАТ да преценят дали дадена повреда е 'гаранционна' или не; а замяната (с или без доплащане) си е една проста търговска операция, която обаче може да стане СЛЕД като е ясно какво се случва със стария телефон
            166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
            x145 1.6 boxer

            Comment


            • #36
              Ами nhg, такъв съм си приемам всичко толкова лично, уж да върша услуги на хората за да са доволни, ама на........понякога е обратен ефекта и върху мен и върху клиента. Както и да е....все по някакъв начин ние се справяме и досега не сме навредили на клиент. След всичко казано мога да допълня и още една причина за трудности или забавяния или неотремонтирани телефони и това е, че някой от гаранционните телефони не постъпват в нашия сервиз, а в официален, с който нямаме нищо общо. Аз го пращам на нашия сервиз, те го пращат на официалния. Ако официалния не го ремонтира или го забави и ние го бавим и отнасяме плувката...
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
              Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

              Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

              Comment

              Working...
              X