Известие

Collapse
No announcement yet.

КАТ прави хайка за колани на задната седалка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Според мен коланът трябва да се слага, но да глобяват и шофьора, че този от зад не ще да се връзва...ми се струва поредната причина да имат за какво да се хванат и да те "издоят"....
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от dragonaz Покажи съобщение
      Исках да кажа, че в едни взаимотношения (двустранни) тряба и двете страни по "договора" да спазват задълженията си това е.
      Колега, подкрепям с 2 ръце всичко казано от теб, не мисля че някой би защитил тезата си по - добре......
      Държавата в неспособноста, и некадърноста си да осигури на шоферите приятни, поносими и безопасни условия за придвижване от А до Б, тъпче пътя и правилника с абсолютно тъпи и ненужни ограничения, забрани и прочее абсурди, който при настоящите обстоятелства и инфраструктура на нашите пътища, не оставят абсолютно никакъв избор на 95% от шофьорите, освен да ги нарушават, съзнателно или не, като 80% от тия 95% си мислят че като го правят само сегиз - тогиз са много по праведни от други който го правят почти показно, без да им дреме от КАТ по една или друга причина - така държавата интилигентно си измива ръцете, като може много лесно да каже че шофьорите са виновни за тъпия израз "войната по пътищата" щото видите ли не спазват правилата - който просто няма как да бъдат спазвани, моля пак някой да не се обърка да почне да ми изтъква как само 1-2 пъти на ден превишавал 50то градско с най - много 60, или нещо от сорта......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Държавата в неспособноста, и некадърноста си да осигури на шоферите приятни, поносими и безопасни условия за придвижване от А до Б....
        Аз пак ще попитам лошите условия и всичко останало, какво общи имат с коланите? Все пак това беше темата май. Ако някой ми отговори каква е връзката между това, колко ще ти помогне колана при удар със скорост X и това дали въпросния удар е бил заради лошите пътища, заради дупка, заради дърво, по вина на шофьора или по друга причина, съм навит да продължим да го обсъждаме. До тогава е просто оф-топик.
        А това кой е по-малко праведен и кой повече - ами да, има значение дали прелиташ из града със 60 или със 100. Въпреки, че и двамата сте нарушили ограничение, единия е с 40 км/ч по-опасен. Това, както виждате се мери количествено, точно и ясно. Не обект на дискусия - просто 60 е по-малко от 100 и това е така от както в древността са измислили математиката. И понеже в КАТ има и такива, които разбират от математика, при превишение до 10 км/ч не те глобяват, а над 30 ти вземат книжката за определен период. Чакам някой, дето е останал без книжка за месец да дойде и в рамките на пешеходния си месец да ми обясни, че няма разлика, при положение, че аз и тогава ще си карам колата Разликата е повече от очевидна - аз ще съм на платното в кола, а той на тротоара и ще си цъка пешком - ето това е разликата
        Last edited by Sm0k; d.m.y г., 15:55.
        Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
        Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

        Comment


        • #79
          От 1000 човека, които умират у нас годишно, надали и 3 ма са загинали заради коланите, причините са съвсем други.
          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
          Нагоре по стълбата, която води надолу
          sigpic

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от fred Покажи съобщение
            От 1000 човека, които умират у нас годишно, надали и 3 ма са загинали заради коланите, причините са съвсем други.
            И как да сме сигурни? Това надали, ако можеш да го докажеш някак. Аз пък съм убеден, че от тия 1000 загинали сигурно половината са били без колан. Всъщност единствения начин да си подкрепим думите с някакви доказателства е да гледаме статистиката, която се прави от КАТ. Но ние не вярваме на КАТ, понеже те са гадни и корумпирани и ни лъжат, колко хора умират от липса на колан, понеже искат да ни вземат парите, да си правят хранилки и да ни пречат да караме откопчани, разпасани, с цялата газ и т.н. Бахти гадната държава. Вместо да оправя дупките по пътя и да реже дървета, тя тръгнала да кара хората да спазват някакъв глупав закон за движение по пътищата - нещо, което иначе е последна грижа на всяка демократична страна. Ето ги примерно индийците, образец за развита страна, богати от всякъде. Цялато и население от милиард и нещо тъне в разкош. Пък нямат светофари... я да станем като тях
            Last edited by Sm0k; d.m.y г., 16:46.
            Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
            Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

            Comment


            • #81
              Чел съм тая статистика, а тя ежегодно е една съща- превишена и несъобразена скорост, изпреварване в забранени участъци,алкохол, неспазване на предимство, това са най честите причини за смърт при автокатастрофи.Отделно сума ти народ от тия кара без книжки.
              Ти намери къде пише, че половината са без колани и че това е причинило смъртта им.
              А в рамките на шегата-тия с коланите ги вадят просто като живи, както се казваше в един виц.И пак подчертавам, карам винаги с колан, този до мен също го карам, но отзад определено смятам колана за нещо измислено
              Last edited by fred; d.m.y г., 20:07.
              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
              Нагоре по стълбата, която води надолу
              sigpic

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                И как да сме сигурни? Това надали, ако можеш да го докажеш някак. Аз пък съм убеден, че от тия 1000 загинали сигурно половината са били без колан.
                Аз мога да ти докажа че до днешна дата, минимум 203 души са умрели в дърво, никой не може да докаже колко са умрели щото са били без колан, мое да си сигурен че никой не води статистика за коланите.....ся верно че никой не може да каже колко от тия 203 така или иначе са щели да гушнат чимшира, както и колко от тия с колани все пак са били пътници, но съм сигурен че 95% биха предпочели да излетят от пътя без колан и да не се блъснат в дърво, отколкото да са опасани с 2 при челно с фиданка.......сори че се моята си я пея, но няма изгледи да се уморя скоро.....в другите бели страни държавата прави много повече за живота на драйверите, и не си играе да ги убеждава излишно че колана може и да ги спаси, те сами го знаят......а тука държавата си мисли че като прокламира и "хайкира" слагането на колани и прави достатъчно......
                Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 21:28.
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #83
                  Поставям задачка-закачка за домашно.

                  Ако приемат пълна забрана на всички радар детектори , колко живота ще бъдат спасени само за една година ? Може би николко?
                  (И съвсем в духа на любимите държавни санкции да тръснат глоба от 1500 инфлационни Български лева за радар детектор в коалта , бил той пуснат или не.
                  Какво ще стане ?)


                  Или ще кажете тя скапаната държава освен да забранява друго не може да прави ( къде ти ще оправи пътищата примерно).

                  Ама ние понеже сме тарикати и знаем че пътищата ни са дупка до дупка, ама наз това не ни ебе за 2 стинки щото сме отворени и си джарим със 140 на междуградските осеяни с дупки и захрастени куки и после държавата ни била виновна и мизерните полюцаи.
                  Заеби.
                  Last edited by pr_00f; d.m.y г., 23:09.
                  Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                  ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                  Comment


                  • #84
                    Приемам забележката - ще потърся къде пише колко от загиналите са били без колани и ако се води такава статистика, ще пусна данни, за да я обсъдим.

                    Останалото pr_00f го каза, макар и кратко, достатъчно ясно.
                    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                      Поставям задачка-закачка за домашно.

                      Ако приемат пълна забрана на всички радар детектори , колко живота ще бъдат спасени само за една година ? Може би николко?
                      (И съвсем в духа на любимите държавни санкции да тръснат глоба от 1500 инфлационни Български лева за радар детектор в коалта , бил той пуснат или не.
                      Какво ще стане ?)


                      Или ще кажете тя скапаната държава освен да забранява друго не може да прави ( къде ти ще оправи пътищата примерно).

                      Ама ние понеже сме тарикати и знаем че пътищата ни са дупка до дупка, ама наз това не ни ебе за 2 стинки щото сме отворени и си джарим със 140 на междуградските осеяни с дупки и захрастени куки и после държавата ни била виновна и мизерните полюцаи.
                      Заеби.
                      Абсолютно николко. Радар-детекторите имат превантивна функция - намаляваш там, където почва да ти пищи.
                      А полицаите не седят по осеяните с дупки пътища, не седят там, дето селските келеши карат пияни и без книжки. Сеш'се що? Щото ако се знае, че там има полицаи, които ще санкционират всеки безумец, нарушенията ще секнат и няма да има далавера. Много по-удобно е да се заложат на някой участък с ограничение 90, където спокойно се кара и със 140 или пък на идиотско ограничение 60 заради леко завойче.
                      Та затова ако забранят радар-детекторите не само, че няма да бъдат спасени животи, но и най-много някой да се пребие заради изскочил на пътя и потриващ ръце вредител.
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • #86
                        темата е специално за коланите и то даже конкретно задните! Не мога да разбера защо винаги се израждат нещата и всяка тема касаеща органите на контрол по автотранспорта се стига до трапища, злоупотреби и радар детектори. И последното незнам защо толкова Ви бъркат в здравето нашите радар детектори - купете си и Вие! За мен той е предпазно средство срещу злоупотреба със служебно положение и превантивна мярка за проблеми които никой не желае да има с власт имащите по контрола на транспорта!
                        Лека нощ от мен!
                        п.п. който не е сверил часовника си, да го направи, че да няма закъснели утре


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                          За мен той е предпазно средство срещу злоупотреба със служебно положение и превантивна мярка за проблеми които никой не желае да има с власт имащите по контрола на транспорта!
                          Много точно казано!
                          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                          Comment


                          • #88
                            доста експресно действат,
                            снощи глобиха един познат,
                            аз съм "ЗА" за коланитее отзад,
                            стига да нне оцелиш стърчащите израстъци излизащи от задната седалка
                            при сядане
                            но естествено това в кръга на шегатааа

                            Comment


                            • #89
                              Аз само не мога да разбера...ще трябва ли да сгалам колан на кучето,понеже друг не се вози в колата ми
                              “And what is good, Phaedrus, And what is not good— Need we ask anyone to tell us these things...?”
                              ― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                                ...И последното незнам защо толкова Ви бъркат в здравето нашите радар детектори - купете си и Вие! За мен той е предпазно средство срещу злоупотреба със служебно положение и превантивна мярка за проблеми които никой не желае да има с власт имащите по контрола на транспорта!
                                Ми то се е видяло, че ще излезем от темата... Аз пък незнам защо се правите, че не разбирате какво ни бъркат в здравето, като е от ясно по-ясно. И не, няма да си купим и ние, щото не ги харесваме . Проблема на радар-детекторите е, че като няма радар наблизо си къпеш със 140 при ограничение 90. Което си е нарушение от всякъде и няма да бъде никаква злоупотреба с власт, ако те глобят. Като свирне радар-детектора, намаляваш и минаваш покрай патрулката с 80. След което пак даваш газ и пак си със 140. И след малко се оказваш насреща ми със 50 км/ч над ограничението. И се оказва, че можеш системно да нарушаваш максималната скорост, но никой не може да те глоби за това, понеже не може да те хване. Винаги си предупреден и пред патрулката се правиш на примерен, а всъщност не си такъв. А това е обезмисляне на контрола за скорост и това е целия проблем. По същия начин съм и против присветването за катаджии. Просто който иска да си къпе с каквато скорост му дойде удобна, трябва да носи и някаква отговорност за действията си, или поне да има риск от понасяне на такава отговорност

                                Освен това не виждам за какви злоупотреби със служебно положение става дума, точно в случая с превишената скорост, при положение тя винаги се установява с технически средства и няма как да те глобят за нея, ако няма показания от такива средства налице. Това е единственото нещо (за разлика от минаването на червено, отнемането на предимство и т.н.), което катаджията не може да си измисли

                                ---------- Post added at 11:27 ---------- Previous post was at 11:23 ----------

                                Първоначално публикувано от viki Покажи съобщение
                                Аз само не мога да разбера...ще трябва ли да сгалам колан на кучето,понеже друг не се вози в колата ми
                                А по-интересно е като го видят без колан как, освен водача, ще глобят и пътника. Да му сложиш едно портомоненце на врата, та да си плаща глобите милото
                                Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                                Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                                Comment

                                Working...
                                X