Известие

Collapse
No announcement yet.

БЛАГОДАРЯ НА Xtrime7

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • БЛАГОДАРЯ НА Xtrime7

    Такааа ще започна с историята от самото начало . Колата ми 1.4 ТС се прее*а много лошо и докато се чудя ко да го прая тос двигател я закарах при "приятел" на бащата , който казва : "коляновия ти вал е задрал мн. лошо решавай ще търсиш ли др. вал или ще сменяш двигател" аз намерих цял оборудван блок за 200 лв. и реших да го взема . Занесох го аз на "майстора" и чакам да ми разглоби двигатела (около 3-4 седмици) . Разглоби той целия двигател и ми казва , че за смяна са ми всичките повдигачи , сегментите , лагери , аксиялен лагер на скоростната кутия , феродов диск на съединителя , гумички на клапаните , и доста семеринги замалко да забравя масло и филтър . такааа започва интересната част . Викам му аз "добре частите ги заеби колко пара са ама за труд колко ще ми вземеш" . А той казва : Ооо не се притеснявай за парите ша са опрайм , това да ти е проблема ние да я направим пък др. лесно . Без да навлизам в повече подробности , стоях без кола около 3 месеца и когато отидох да си я взема , при тихите обороти двигателя тресеше и като го попитах WTF ? той ми каза то тва сега ша е тъй покарай я някой др. ден и ще се оправи аз ти давам гаранция за труда си поне 10 000 км. карах я аз около 1000 км. и си викам я да я настъпя аз тая кола да вида като тресе така поне върви ли . Цък все 1 се бях качил на Москвич . Един ден се връщам аз от Шумен и викам я чакай аз да мина през Xtrime7 да я чуе . Той катоя чу човека и веднага ми каза , че на 90 % е сигурен , че ремакът ми не е зацепен като хората и след някой др. ден да намеря време да отида до Шумен да ми я опрай . След 3-4 дена отидох до Шумен смени ми ремонтния комплект на вариятора зацепи ми ремъка с пети и се оказа , че вала на който е закрепен вариатора не е познал 2 зъба а на другия вал не е улучил 1 зъб Xtrime7 ми направи огромна услуга за което му БЛАГОДАРЯ СЪРДЕЧНО и ... ей Xtrime7 да знаеш , че съм ти длъжник и само с благодаря няма да се оттървеш
    И още 1 голямо БЛАГОДАРЯ , че ми оправи маншона на полуоската ... ако не беше ти до Търговище щях да остана без масло
    Last edited by V@K@T@; d.m.y г., 17:00.
    sigpic
    33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
    Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

  • #2
    евала на момчето
    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

    Comment


    • #3
      Браво за отзивчивостта и майсторлъка!
      sigpic33201
      930 Quattroporte

      Comment


      • #4
        Мда, тия коли си патят от доста кофти майстори.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Мда, тия коли си патят от доста кофти майстори.....
          Те в едно 90% от случаите от това си патят.
          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

          Comment


          • #6
            Браво на тебе! Xtrime7
            V@K@T@- много безаварийни вече
            145, 1.6 I.E. Boxer
            Lancia Lybra 2.4 jtd 140+
            Subaru Legacy 2.5

            Comment


            • #7
              Радвам се че има такива хора, които честно да Ви кажа рядко се намират вече...Евала на момчето, че ти е помогнало, а теб ти пожелавам да и се радваш много дълго време.
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #8
                Да, рядко се намират, а броят на "майсторятЯ" нараства
                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                Нагоре по стълбата, която води надолу
                sigpic

                Comment


                • #9
                  [QUOTE=V@K@T@;580624]Такааа ще започна с историята от самото начало . Колата ми 1.4 ТС се прее*а много лошо и докато се чудя ко да го прая тос двигател я закарах при "приятел" на бащата , който казва : "коляновия ти вал е задрал мн. лошо решавай ще търсиш ли др. вал или ще сменяш двигател" аз намерих цял оборудван блок за 200 лв. и реших да го взема . Занесох го аз на "майстора" и чакам да ми разглоби двигатела (около 3-4 седмици) . Разглоби той целия двигател и ми казва , че за смяна са ми всичките повдигачи , сегментите , лагери , аксиялен лагер на скоростната кутия , феродов диск на съединителя , гумички на клапаните , и доста семеринги замалко да забравя масло и филтър . такааа започва интересната част . Викам му аз "добре частите ги заеби колко пара са ама за труд колко ще ми вземеш" . А той казва : Ооо не се притеснявай за парите ша са опрайм , това да ти е проблема ние да я направим пък др. лесно . Без да навлизам в повече подробности , стоях без кола около 3 месеца и когато отидох да си я взема , при тихите обороти двигателя тресеше и като го попитах WTF ? той ми каза то тва сега ша е тъй покарай я някой др. ден и ще се оправи аз ти давам гаранция за труда си поне 10 000 км. карах я аз около 1000 км. и си викам я да я настъпя аз тая кола да вида като тресе така поне върви ли . Цък все 1 се бях качил на Москвич . Един ден се връщам аз от Шумен и викам я чакай аз да мина през Xtrime7 да я чуе . Той катоя чу човека и веднага ми каза , че на 90 % е сигурен , че ремакът ми не е зацепен като хората и след някой др. ден да намеря време да отида до Шумен да ми я опрай . След 3-4 дена отидох до Шумен смени ми ремонтния комплект на вариятора зацепи ми ремъка с пети и се оказа , че вала на който е закрепен вариатора не е познал 2 зъба а на другия вал не е улучил 1 зъб Xtrime7 ми направи огромна услуга за което му БЛАГОДАРЯ СЪРДЕЧНО и ... ей Xtrime7 да знаеш , че съм ти длъжник и само с благодаря няма да се оттървеш [/QUOTE






                  Колега,няма защо да ми благодариш.А и все пак удоволствието от добре свършената работа е доста голямо.
                  Трябва все пак да и се порадваш,след дългия престой за ремонт.
                  Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                  Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                  Comment


                  • #10
                    Браво има още истински хора ,дано за напред повечето да сме като колегата.
                    TIPO 2.0 91g.
                    PUNTO 1.2 04 g.
                    156 1.8 TS 00g

                    Comment


                    • #11
                      Даже неможеш да си представиш колко й се радвам
                      sigpic
                      33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                      Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                      Comment

                      Working...
                      X